Lectinect kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko lectinect vatsa lääkkeestä kokemuksia

21

19650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen käyttänyt nyt 1 1/2 kk Lectinectiä, vatsa alkoi rauhoittumaan n. 1 kk jälkeen, en ole kuitenkaan päässyt eroon jatkuvasta röyhimisestä, mutta paineen tunne ylävatsassa on helpottunut, odotan vielä, että toisi enemmän apua.

      • Anonyymi

        Nyt mennyt pari kk lectinectiä, edelleen paineen tunne ylävatsalla, ilmaa maha täynnä, röyhyttää koko päivän, ei vielä apua, voi olla vähän rauhoittunut vatsa, mutta en tiedä johtuuko lectinectistä. Aina näihin yleensä pettyy, ne ketkä kehuvat voivat olla firman työntekijöitä mainos mielessä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17834535A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mennyt pari kk lectinectiä, edelleen paineen tunne ylävatsalla, ilmaa maha täynnä, röyhyttää koko päivän, ei vielä apua, voi olla vähän rauhoittunut vatsa, mutta en tiedä johtuuko lectinectistä. Aina näihin yleensä pettyy, ne ketkä kehuvat voivat olla firman työntekijöitä mainos mielessä.

        Iberogast hyvää tuote. Kokeile.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mennyt pari kk lectinectiä, edelleen paineen tunne ylävatsalla, ilmaa maha täynnä, röyhyttää koko päivän, ei vielä apua, voi olla vähän rauhoittunut vatsa, mutta en tiedä johtuuko lectinectistä. Aina näihin yleensä pettyy, ne ketkä kehuvat voivat olla firman työntekijöitä mainos mielessä.

        Kokeile ottaa ruokalusikallinen sitruunaa. Jos paine lähtee tällä sinulla on hapoton vatsa.


    • Anonyymi

      Käyttänyt nyt 3 kk ei mainittavaa apua, nyt lääkkeet loppuivat, enkä ole uutta lähetystä saanut, eli pakko lopettaa, mahan turvotukseen ei auttanut yhtään, eikä löysään vatsaan.

    • sain sen aikana alavatsa kipuja, ja ensiavussa sanottiin, että kivut ovat suolistossa... haluaisin purkaa sopimuksen, mutta en löytää tilauksen osoitetta

    • Anonyymi

      Tiedot löytyvät sivulta yleiset ostoehdot (Lectinect)

      • Anonyymi

        Ei muuten löydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten löydy!

        No ei niin!


    • Anonyymi

      Yritin perua kokeilun jälkeen vatsatuotteen, mut ei vaan onnistu! Tämö on joku paska juttu taas! Puhelinnumerot eivät toimi eikä viestitkään! Olisiko jollakin tietoa, miten saan yhteyttä, että pääsen selvittämään asian?

    • Anonyymi

      En ole saanut apua vielä 4 kuukaudenkaan jälkeen .

    • Anonyymi

      Aikaisemmin vatsa toimi aamulla ja löysää. Kun tätä kokeilin niin ilmavaivaa ja vatsa toimii pitkin päivää ja löysää. Ei sovi. En ottanut jatkoa.

    • Anonyymi

      Ostin kokeiluerän. Aikaisemmin aamusta vatsa sekaisin. Nyt ilmavaivaa koko päivän ja vatsa toimii mihin aikaan sattuu. Peruutin jatkotilauksen mutta netissä että ei pääse millään eroon.

    • Anonyymi

      Kokelin 3 pv. Aikaisemmin oli n 3 löysää ulostetta aamulla. Nyt ilmavaivaa ja pitkin päivää vatsa toimii ja löysää ulostetta. Ihan kamala. Ei koskaan ennen ollut tällaista. Peruutin jatkotilaukset.

    • Anonyymi

      Ostin kokeilupakkauksen ja vatsa meni ihan sekaisin ja kauhea ripuli kun vatsan löysyyteen sitä ostin. Pidin tauon ja uudestaan niin sama juttu. Kauhea aine.

    • Anonyymi

      Käytin lectinetiä noin puoli vuotta,ei ollut mitään apua vatsaoireisiin.Nyt olen käyttänyt kaksi viikkoa Makrogoli Orion 12g veteen sekoitettava jauhetta,ja vatsa taas toimii,eikä enää turvottele,SUOSITTELEN!

    • Anonyymi00019

      Tuote sisältää makeutusaineita, ei hyvä! Ostin aloitus pakkauksen mutta perun oitis..

    • Anonyymi00020

      minulle koe pakkaus heti sen jälkeen tuli kuudenkuukauden lasti ei rehellistä toimintaa

      • Anonyymi00022

        Samoin kävi minulle ja iso lasku mukana.. voiko tätä perus?


    • Anonyymi00023

      Tuli siis vuoden pakkaus ja 200 euron lasku!! Soitin niin ei voi perua😮‍💨laittoivat laskun neljään osaan.. varoitan ko firmasta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe