Onko lectinect vatsa lääkkeestä kokemuksia
Lectinect kokemuksia
21
19650
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käyttänyt nyt 1 1/2 kk Lectinectiä, vatsa alkoi rauhoittumaan n. 1 kk jälkeen, en ole kuitenkaan päässyt eroon jatkuvasta röyhimisestä, mutta paineen tunne ylävatsassa on helpottunut, odotan vielä, että toisi enemmän apua.
- Anonyymi
Nyt mennyt pari kk lectinectiä, edelleen paineen tunne ylävatsalla, ilmaa maha täynnä, röyhyttää koko päivän, ei vielä apua, voi olla vähän rauhoittunut vatsa, mutta en tiedä johtuuko lectinectistä. Aina näihin yleensä pettyy, ne ketkä kehuvat voivat olla firman työntekijöitä mainos mielessä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17834535A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mennyt pari kk lectinectiä, edelleen paineen tunne ylävatsalla, ilmaa maha täynnä, röyhyttää koko päivän, ei vielä apua, voi olla vähän rauhoittunut vatsa, mutta en tiedä johtuuko lectinectistä. Aina näihin yleensä pettyy, ne ketkä kehuvat voivat olla firman työntekijöitä mainos mielessä.
Iberogast hyvää tuote. Kokeile.
- Anonyymi00021
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mennyt pari kk lectinectiä, edelleen paineen tunne ylävatsalla, ilmaa maha täynnä, röyhyttää koko päivän, ei vielä apua, voi olla vähän rauhoittunut vatsa, mutta en tiedä johtuuko lectinectistä. Aina näihin yleensä pettyy, ne ketkä kehuvat voivat olla firman työntekijöitä mainos mielessä.
Kokeile ottaa ruokalusikallinen sitruunaa. Jos paine lähtee tällä sinulla on hapoton vatsa.
- Anonyymi
Käyttänyt nyt 3 kk ei mainittavaa apua, nyt lääkkeet loppuivat, enkä ole uutta lähetystä saanut, eli pakko lopettaa, mahan turvotukseen ei auttanut yhtään, eikä löysään vatsaan.
sain sen aikana alavatsa kipuja, ja ensiavussa sanottiin, että kivut ovat suolistossa... haluaisin purkaa sopimuksen, mutta en löytää tilauksen osoitetta
- Anonyymi
Tiedot löytyvät sivulta yleiset ostoehdot (Lectinect)
- Anonyymi
Ei muuten löydy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten löydy!
No ei niin!
- Anonyymi
Yritin perua kokeilun jälkeen vatsatuotteen, mut ei vaan onnistu! Tämö on joku paska juttu taas! Puhelinnumerot eivät toimi eikä viestitkään! Olisiko jollakin tietoa, miten saan yhteyttä, että pääsen selvittämään asian?
- Anonyymi
En ole saanut apua vielä 4 kuukaudenkaan jälkeen .
- Anonyymi
Aikaisemmin vatsa toimi aamulla ja löysää. Kun tätä kokeilin niin ilmavaivaa ja vatsa toimii pitkin päivää ja löysää. Ei sovi. En ottanut jatkoa.
- Anonyymi
Ostin kokeiluerän. Aikaisemmin aamusta vatsa sekaisin. Nyt ilmavaivaa koko päivän ja vatsa toimii mihin aikaan sattuu. Peruutin jatkotilauksen mutta netissä että ei pääse millään eroon.
- Anonyymi
Kokelin 3 pv. Aikaisemmin oli n 3 löysää ulostetta aamulla. Nyt ilmavaivaa ja pitkin päivää vatsa toimii ja löysää ulostetta. Ihan kamala. Ei koskaan ennen ollut tällaista. Peruutin jatkotilaukset.
- Anonyymi
Ostin kokeilupakkauksen ja vatsa meni ihan sekaisin ja kauhea ripuli kun vatsan löysyyteen sitä ostin. Pidin tauon ja uudestaan niin sama juttu. Kauhea aine.
- Anonyymi
Käytin lectinetiä noin puoli vuotta,ei ollut mitään apua vatsaoireisiin.Nyt olen käyttänyt kaksi viikkoa Makrogoli Orion 12g veteen sekoitettava jauhetta,ja vatsa taas toimii,eikä enää turvottele,SUOSITTELEN!
- Anonyymi00019
Tuote sisältää makeutusaineita, ei hyvä! Ostin aloitus pakkauksen mutta perun oitis..
- Anonyymi00020
minulle koe pakkaus heti sen jälkeen tuli kuudenkuukauden lasti ei rehellistä toimintaa
- Anonyymi00022
Samoin kävi minulle ja iso lasku mukana.. voiko tätä perus?
- Anonyymi00023
Tuli siis vuoden pakkaus ja 200 euron lasku!! Soitin niin ei voi perua😮💨laittoivat laskun neljään osaan.. varoitan ko firmasta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529