Nämä Yhdysvaltain juoksu-ja tyttöpoikina, kuin Hitlerin opissa aikanaan ja vielä muka kristillisesti !?
Eikä se vielä riitä rikkoivat perustuslakia halveksien, kuin aikanaan Svinhufvud !?
Emä valehteliat Sauli ja Sanna ajoi Suomen ennennäkemättömään ahdinkoon,tyhmänäkin !?
13
92
Vastaukset
- Anonyymi
Danielin ennustus 10;en yhtävastaan,kannattaisi pana Suomalaistenkin lukea !?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17834588p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Mihinkähän perustuslain pykälään mahdat Lyyli viitata tuossa edellä?
- Anonyymi
Voisin ottaa perustuslaista kohdan ja sinäkin,jossa vieraan valtion kunnitoittamista monin aloin kerrotaan ja varsinkin naapuruus suhteita !? Enää en nää pientä prättiä ja muutenkin menee arvailuksi !?
Kun Svinhufvud valittiin Presidentiksi uhkaillen ja heti rikkoi Perutuslakiakin vaihtamalla hallituksen mieleisekseen, josta huomattu mm. Paasikivi"ettei näin saa tehdä !?
(Suomessahan on patsaat etupäässä Keisahallinnon miehille,Svinhufvud oli tosin Saksan keisarin !? Anonyymi kirjoitti:
Voisin ottaa perustuslaista kohdan ja sinäkin,jossa vieraan valtion kunnitoittamista monin aloin kerrotaan ja varsinkin naapuruus suhteita !? Enää en nää pientä prättiä ja muutenkin menee arvailuksi !?
Kun Svinhufvud valittiin Presidentiksi uhkaillen ja heti rikkoi Perutuslakiakin vaihtamalla hallituksen mieleisekseen, josta huomattu mm. Paasikivi"ettei näin saa tehdä !?
(Suomessahan on patsaat etupäässä Keisahallinnon miehille,Svinhufvud oli tosin Saksan keisarin !?Sinä syytit perustuslain rikkomisesta joten on sinun velvollisuutesi tuoda esiin ne pykälät joihin viittaat sekä kertoa kuka ja miten niitä olisi loukannut!
Itse olen sitä mieltä, että juttusi on komuloisten pravdaa!
- Anonyymi
No Suomen ahdinkoon ajo on tosiasia. Se on tapahtunut energian hintoja korottamalla ja suomalaista teolisuutta pilkkahintaa myymällä Venäjällä ja Valko-Venäjällä, sekä Finnairin taloudellisella ahdingolla kun se ei pääse toteuttamaan kaukoidän lentoja Venäjän kautta. Sen Kiinalaiset kilpailijat lentävät Venäjän yli jolloin lentoaika on 3,5 tuntia lyhyempi.
- Anonyymi
Kommunismi kilpaili täysin kirkkouskonnonkin kanssa,sitä voi miettiä kumpi todellisuudessa vähäosaisten puolaa !?
- Anonyymi
Aloittajslle: olisiko pitänyt liittyä Varsovan liiton jäseneksi. Oltaisiinko sellaisessa liitossa suojassa ja turvassa "erikoisoperaatioilta"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajslle: olisiko pitänyt liittyä Varsovan liiton jäseneksi. Oltaisiinko sellaisessa liitossa suojassa ja turvassa "erikoisoperaatioilta"?
Oltaisiin samankaltaisessa tilanteessa kuin Likasanko ja Valkoinen Venäjänsä.
- Anonyymi
salen kausikin loppuu kohta ,haavisto jatkaa.
- Anonyymi
Minä en Pekkaa äänestä. Joku koulutus sentään sais pressalla olla. Ja sais olla Hetsku myös suuntautuneisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en Pekkaa äänestä. Joku koulutus sentään sais pressalla olla. Ja sais olla Hetsku myös suuntautuneisuudessa.
Mut Olli Rehn on luvattoman kuiva tyyppi ainakin julkisissa yhteyksissä. Joo, ei Haavisto saa minunkaan ääntäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut Olli Rehn on luvattoman kuiva tyyppi ainakin julkisissa yhteyksissä. Joo, ei Haavisto saa minunkaan ääntäni.
Ainahan on Paavo Väyrynen. Turvallinen valinta Idän suuntaan kumartaville. Turhan vanha tosin on Väyrynen jo. Niinistöäkin iäkkäämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379