Ruotsin kielen kuvitteellinen hyöty on sitä populismia, jolla pakkoruotsittajat ylläpitävät ruotsin kielen pakollisuuden kuplaa. Kaikkien olisi hyvä ymmärtää, että pakkoruotsittajat eivät edes itse usko ruotsin kielen olevan millään tavoin hyödyllinen kouluaine suomenkielisille suomalaisille.
Pakkoruotsittajia varmasti naurattaa, kun he kabineteissaan siemailevat konjakkia ja lukevat suomenkielisten pakkoruotsin puolustajien umpityperiä lausuntoja, sekä ruotsin kielen opintoja puoltavia kirjoituksia. Mitään niin typerää ei näköjään pysty keksimään pakkoruotsin mainostamiseksi, ettei edes joku tollo sitä uskoisi ja lähtisi edistämään pakkoruotsin asemaa.
Samma på svenska.
Ymmärtäkää nyt, etteivät pakkoruotsittajat edes itse usko pakollisen ruotsin kielen hyödyllisyyteen
40
766
Vastaukset
- Anonyymi
Muutamat yksinkertaiset suomalaiset jaksavat tälläkin palstalla kirjoittaa pitkiä spammiketjuja ruotsin kielen eduista.
- Anonyymi
He eivät taitaa tietää, mitä käsite “hyödyllinen idiootti” tarkoittaa.
- Anonyymi
Ensin luulin, että he tekevät täällä työtään karkkipalkalla. Nyt ymmärrän, että se on täysin ilmaista. Ei silti, että kukaan heidän kikerryksistään muutenkaan mitään maksaisi.
- Anonyymi
Niin, ja he itse tuntuvat uskovan tekevänsä tärkeää ja arvokasta työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja he itse tuntuvat uskovan tekevänsä tärkeää ja arvokasta työtä.
No, niin uskovat myös Pena ja Reiska parantaessaan maailmaa Sorbus -pullon seurassa.
- Anonyymi
Surullista
- Anonyymi
Ruotsinkieliset haluavat vain pitää kiinni elitistisestä ajattelustaan ja bättre folk asenteestaan. Me eikä Suomen kansa.
- Anonyymi
Jokainen sen tietää että pakkoruotsituksessa ei ole kysymys suomalaisten kielitaidosta tai muustakaan edusta vaan ainoastaan ruotsinkielisten erikoiseduista .
- Anonyymi
Ymmärrämme että kaltaisesi kansallissosialismin lietsoja "pakkoruotsi" verukkeella saa paljon ongelmia vielä Isänmaassamme. Kansallissosialisteilla oli ja on sairaalloinen obsessio juutalaisiin, aivan kuten sinulla "pakkoruotsiin", miten pitkälle menet vielä paranoidisessa skitsofreniassasi ennenkuin sinut toimitetaan pakkohoitoon. Aloitatko pienellä porukallasi jonakin yönä vallan vaihdon ruotsin kielisten liikkeiden ikkunoiden murskaamisella, valtaatteko porukalla kirjastot ja haalaatte kaikki ruotsinkieliset kirjat toreille läjiin, päälle bensiiniä ja palava tulitikku perään, sinulla on varmaankin jo tuhansia yhtä fanaattisia seuraaja Isänmaamme demokratian tuhoamiseksi ainakin suurimmissa kaupungeissa, milloin saamme ensimmäiset pommi iskunne suomen ja ruotsin kielisiin ravintoloihin, discoihiin, bussi ja juna liikenteeseen ja onko sinun murteesi se ainoa ja oikea Suomen kieli ja tuleeko se pakolliseksi kaikille, joutuvatko savo-kainuulaiset, saamelaiset, pohjanmaalta, raumalaiset, porilaiset, turkulaiset, romani t jne. keskitysleireille.
- Anonyymi
Fennon Kielitaistelussa tiivistyy aitosuomalaisen ( maanisen) sanoman syvin olemus. Järkeen ei sovi vedota. Käytetään laajoja yleistyksiä, esim Suomen ruotsinkieliset eivät ole suomalaisia, tätä toistetaan toistamistaan (mm kielifennon spammaustoistot) kunnes valhe muuttuu totuudeksi. Todenperäisyydestä viis ja ammennetaan ihmisten ennakkoluuloista esim bättre folkista. Ruotsinkielisten säätiöiden pohjattomat rahavarannot jäädytetään (käytetty politiikkojen lahjontaan jota ei ole kuitenkaan pystytty todistamaan) jne. Fennolla syvimpänä huolena on ruotsinkieli ( ns pakkoruotsi, virkamiesruotsi) joka estää muiden kielten ja muunkin opiskelun ja ruotsalaisuus. Ne uhkaavat aitosuomalaista (”arjalaista”) rotua ja suomen kieltä,joka on Suomessa ainoa sallittu aitosuomalainen (arjalainen) kieli.Muut kielet on kiellettävä( Endlösung). Lisäksi on tavoiteltava perustuslain kumoamista kansalliskielten osalta: yksi kieli, yksi kansa (.”Ein Volk, ein Reich, ein Führer” ). Ahvenanmaan itsehallinto perutaan ja liitetään kiinteämmin Suomeen ( Lebensraumina) vaikka se rikkoo useita kansainvälisiä sopimuksia.Ahvenanmaan kouluissa palautetaan (pakko) suomen opetus, ruotsista tehdään vapaaehtoinen oppiaine. Ja pisteenä i:n päällä: J.V.Snellmannin patsas ( suomenkielen vaalija) kaadetaan ja tilalle pystytetään H Talan figuuri ( post mortem) jossa teksti:Errare humanum est. Muistomerkin vihkii itseoikeutetusti ex ministeri Sampo Terho!
- Anonyymi
Ymmärtäähän sen
- Anonyymi
Toki ymmärrämme
- Anonyymi
Ruotsin kielen kuvitteellinen hyöty on sitä populismia, jolla pakkoruotsittajat ylläpitävät ruotsin kielen pakollisuuden kuplaa.
Oikeasti ruotsista ei hyötyä.- Anonyymi
Täällä palstalla on maksettuja kirjoittajia.
- Anonyymi
Näin on. Pakottaa vaan pitää.
- Anonyymi
Eivät tietenkään usko
- Anonyymi
Ei kukaan usko
- Anonyymi
Ei pakolla ruotsia opi. Valinnaisena pienissä ryhmissä oppii paremmin vapaaehtoisuuteen perustuen.
- Anonyymi
Niin, ei kukaan usko
- Anonyymi
Niinpä, eivät tietenkään
- Anonyymi
Ainoat, joilla on asenneongelmia, ovat ne, jotka pitkittävät pakkoruotsia!
- Anonyymi
Että ne jaksaa.
- Anonyymi
Pakkoruotsittajan tietää itsekin valehtelevansa.
- Anonyymi
Eikä se heitä haittaa
- Anonyymi
Ei uskokaan.
- Anonyymi
RKP vain pelaa ja peluuttaa
- Anonyymi
Tiedetään.
- Anonyymi
Ei tietenkään.
- Anonyymi
Näinhän se on
- Anonyymi
Ruotsitus ei ole koskaan ollut ok
- Anonyymi
Näkeehän sen, turhaksi tiedetty ruotsi
- Anonyymi
Näkeehän sen, järjettömiä mukaperusteita
- Anonyymi
Ei kukaan usko, ei ole uskonut aikoihin
- Anonyymi
Eivät usko eivätkä edes yritä perustella.
- Anonyymi
Täysin järjetöntä pakottaa ruotsia Suomessa
- Anonyymi
Eivöt uskokaan, siksi pakkoa lisää
- Anonyymi
Pakkoruotsi pois joka tasolta
- Anonyymi
Tarkoituksena on turvata perustuslaissa säädetty jokaisen oikeus käyttää tuomioistuimessa ja muussa viranomaisessa omaa kieltään, joko suomea tai ruotsia. Puhuvien määrä ei vaikuta.
- Anonyymi
Ei usko kukaan
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086