Miten nuorena nainen sait suuseksiä miekheltä/ pojalta
Suuseksiä naiselle
17
1475
Vastaukset
- Anonyymi
15 vuotiaana saunassa veljeltä ja serkkupojalta. Oli jänää. mentyy porukalla saunaan kun vanhemmat olivat viihteellä läheisellä lavalla. Olinhan ollut heidän kanssaan saunassa ennenkin mutta paljon nuorempana ja nyt sitten rohkaisin mieleni, kun pojat tinkasivat niin kovaa. Kun pojilla alkoi seisomaan, yllytin heitä runkaamaan ja he lupasin tehdä sen, jos minäkin. Niin sitten onanoitiin yhdessä. Minä istuin heitä vastapäätä ja lopulta mentiin niin pitkälle, että otin m olemmilta suuhuni. Se oli eka kerta, eika se nyt niin ihmeellistä ollut, mutta myöhemmin, kun yhdessä harjoiteltiin, sitten alkoi jo tunteetkin nousemaan pintaan, varsinkin kun he vuoron perään nuolivat minua. En kuitenkaan koskaan antanut panna. Joskus vähän kadutti, mutta kun ne ovat muutenkin niin arkoja alueita, niin olin hyvilläni että ne hommat jäivät vain käsi- ja suuseksiksi.
- Anonyymi
Kiva satu ja haave!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva satu ja haave!
Speden löpinöitä taas kerran buaahaa
- Anonyymi
Niin, mikä sinua kadutti? Että annoit nuolla vai se ettet antanut poikien työntää munaa pilluun tai sinne toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mikä sinua kadutti? Että annoit nuolla vai se ettet antanut poikien työntää munaa pilluun tai sinne toiseen.
Menes pilipali poju muualle leikkimään
- Anonyymi
13v...
- Anonyymi
Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen buaahaa
- Anonyymi
Minä sain suuseksiä 15-16-vuotiaana kavereiden faijoilta.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas rääpäle
- Anonyymi
Ihana🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana🥰
Ööööö....kehari
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V2z5G4
- Anonyymi
Olin 12v kun serkkupoika imi mun pimppiä. teki tosi hyvää
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Herkku, ei sitä pimppiä joka päivä imetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkku, ei sitä pimppiä joka päivä imetä.
Ime äitis homeista lörtsyä
Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915