Miten nuorena nainen sait suuseksiä miekheltä/ pojalta
Suuseksiä naiselle
17
1598
Vastaukset
- Anonyymi
15 vuotiaana saunassa veljeltä ja serkkupojalta. Oli jänää. mentyy porukalla saunaan kun vanhemmat olivat viihteellä läheisellä lavalla. Olinhan ollut heidän kanssaan saunassa ennenkin mutta paljon nuorempana ja nyt sitten rohkaisin mieleni, kun pojat tinkasivat niin kovaa. Kun pojilla alkoi seisomaan, yllytin heitä runkaamaan ja he lupasin tehdä sen, jos minäkin. Niin sitten onanoitiin yhdessä. Minä istuin heitä vastapäätä ja lopulta mentiin niin pitkälle, että otin m olemmilta suuhuni. Se oli eka kerta, eika se nyt niin ihmeellistä ollut, mutta myöhemmin, kun yhdessä harjoiteltiin, sitten alkoi jo tunteetkin nousemaan pintaan, varsinkin kun he vuoron perään nuolivat minua. En kuitenkaan koskaan antanut panna. Joskus vähän kadutti, mutta kun ne ovat muutenkin niin arkoja alueita, niin olin hyvilläni että ne hommat jäivät vain käsi- ja suuseksiksi.
- Anonyymi
Kiva satu ja haave!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva satu ja haave!
Speden löpinöitä taas kerran buaahaa
- Anonyymi
Niin, mikä sinua kadutti? Että annoit nuolla vai se ettet antanut poikien työntää munaa pilluun tai sinne toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mikä sinua kadutti? Että annoit nuolla vai se ettet antanut poikien työntää munaa pilluun tai sinne toiseen.
Menes pilipali poju muualle leikkimään
- Anonyymi
13v...
- Anonyymi
Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen buaahaa
- Anonyymi
Minä sain suuseksiä 15-16-vuotiaana kavereiden faijoilta.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas rääpäle
- Anonyymi
Ihana🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana🥰
Ööööö....kehari
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V2z5G4
- Anonyymi
Olin 12v kun serkkupoika imi mun pimppiä. teki tosi hyvää
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Herkku, ei sitä pimppiä joka päivä imetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkku, ei sitä pimppiä joka päivä imetä.
Ime äitis homeista lörtsyä
Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5432061Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851672Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H201496Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641388- 561062
- 1181057
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191056Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16828Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11814Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813