on niin erityistä?
Mikä kaivatussasi
33
1257
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa enää. En vain jaksa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17835198B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Seinään juosseen näkönen 🫢
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Nainen vai mieskö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mieskö?
Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mieskö?
Ei naiset yleensä kirjoittele pahasti miesten ulkonäöstä.
- Anonyymi
Eksyksissä. Tahdoton. Epävarma. Valehtelija. Huijari. Addikti.
En nyt heti muuta..- Anonyymi
Kenellä on oikeus olla otettu tästä ansioluettelosta.
- Anonyymi
Mulle? Kiitos nainen näistä kauniista sanoista. Sinäkin oot jokaisen miehen unelmien nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle? Kiitos nainen näistä kauniista sanoista. Sinäkin oot jokaisen miehen unelmien nainen.
Mulla osuu muut paitsi valehtelija ja huijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat, että kirjoittaja on nainen, tai että hän kirjoittaisi juuri sinusta? Addiktioprobleemat ei itsessään riitä välttämättä perusteeksi, mutta kivan trollaus tämä on kuitenkin koettavaksi jos om tunteita mitä käsitellä yms👍
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt on oma naama vähemmän lytyssä Heti
- Anonyymi
Tyhmä kuin SAAPAS
- Anonyymi
Selvästi minä 👋🏻
- Anonyymi
Neitimies.
Ex.
Haluun miehen. - Anonyymi
Ei kelpaa muille. 🐽
- Anonyymi
Hänessä on ihan kaikki erityistä, välitän hänestä juuri sellaisena kuin on. Muuten vaan tuntuu liian vaikealta. En minä jaksa mitään liian vaikeaa.
- Anonyymi
Kosketus 🤤
- Anonyymi
Hän on ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Ei mikään
En voi enää osallistua näihin kysymyksiin...
- Anonyymi
Hän on hyvä ihminen
- Anonyymi
Hän puhutteli minua alusta alkaen.
Oli jotenkin niin tärkeä ...
En oo jaksanut mitään yhteyttä usean läheisen kuoleman johdosta.
Levollista yötä.
♡ - Anonyymi
Enkä aio tämän jälkeenkään jatkaa täällä.
Ihmisen pitää pystyä realisoimaan elonsa. - Anonyymi
Ihanan villi luonne
- Anonyymi
Hän on pitkä ja hoikka ja älyttömän seksikäs ja myös osaa läsnäolon taidon.
- Anonyymi
Halauksesta tulee tunne. Että muu maailma häviää ympäriltä. Mieli rauhoittuu kuin olisi löytänyt jonkun sisäisen rauhan.
- Anonyymi
Kuka se sillai halaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se sillai halaa?
Miksi se sinua kiinnostaa tietää ?
- Anonyymi
Haluan antaa sinulle rakkautta. Haluan sinun tuntevan sen ja sulattavan pelkosi ja epäilyksesi pois. Haluan, että pidämme tiukasti kiinni toisistamme, ei väliä mitä tapahtuu, koska lupaan rakastaa sinua. Haluan olla vierelläsi. Haluan, että tunnet olevasi lähellä minua.
https://youtu.be/iGzKM1-Gyho- Anonyymi
Olipa kaunis biisi😍
Toivon, että saat rakastaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185