Tänään Vantaalla kutsu kotiasi terve ja luotettava ukm 60v
Haluatko naida suuhuni kunnolla.
20
188
Vastaukset
- Anonyymi
Nai ittes niuvanniemeen spede
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17835451M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tänään viestini ei tavoittanut halukasta.
Huomenna Nurmijärvellä autossani pääsis nauttii noin klo. 17 T. Ukm 60v- Anonyymi
Toivon löydät panijan, itte liian kaukana upeeta ois naida suuhun. M 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon löydät panijan, itte liian kaukana upeeta ois naida suuhun. M 65v
Hyi saatana mikä possu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mikä possu
Kantsis sunkin kokeilla, avartais maailmaa kummasti. Kotonas nyt runkkailet, ilmeisesti seksiä koskaan et saanut..noi kommenttisikin sellaisia et koulukin jäänyt kesken.
- Anonyymi
Saisko naida kuin pillua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko naida kuin pillua?
Ensin imen kalun kovaksi sitten tykkään panija nai kuten pilluun, painaa kurkkuun saakka jonne myös purkautuu. Nuolen lopuksi kalun spermasta ja palleista. M 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mikä possu
tykkään ottaa suihin siistiltä puhtaalta komealta miehellä,jolla seisoo kaarevasti ja pussit on kivan roikkuvat.Mahtavaa kun kundi nussii suuta ja pallit lyö poskiin. M-vm.67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tykkään ottaa suihin siistiltä puhtaalta komealta miehellä,jolla seisoo kaarevasti ja pussit on kivan roikkuvat.Mahtavaa kun kundi nussii suuta ja pallit lyö poskiin. M-vm.67
Painu niuvanniemeen siellä niitä roikko roopeja riittää
Anonyymi kirjoitti:
Ensin imen kalun kovaksi sitten tykkään panija nai kuten pilluun, painaa kurkkuun saakka jonne myös purkautuu. Nuolen lopuksi kalun spermasta ja palleista. M 60v
itsekkin pidän siitä että päätäni käytetään kuin pumpattavaa seksilelua
- Anonyymi
Nussi sitä akankurppostasi kaappihinttari!
- Anonyymi
Eikö sua itseäsikin hävetä noi törkyviestit.
Kiinnostais nähdä livenä minkälainen metsän eläjä olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sua itseäsikin hävetä noi törkyviestit.
Kiinnostais nähdä livenä minkälainen metsän eläjä olet.Metsän eläjä? Minä asun Helsingin keskustassa ja himoitsen miesten kyrpiä,joskus saa suihinottoja ja liemen lennätystä.Se on parasta,ämmät on karmeita,en koskis. M-vm.-67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsän eläjä? Minä asun Helsingin keskustassa ja himoitsen miesten kyrpiä,joskus saa suihinottoja ja liemen lennätystä.Se on parasta,ämmät on karmeita,en koskis. M-vm.-67
Enkä minä tuollaseen persesuoleen hyh hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä tuollaseen persesuoleen hyh hyh
Huoras raiskataan ja toholla poltetaan vittu kraatereile.
- Anonyymi
huomenna puolarmaarin parkkipaikka ip. suuhunanto ja otto,ukm 60.
- Anonyymi
Kuohi ittes akkas pettäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes akkas pettäjä
Se oli siis sun kohtalo.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W1k2L7
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662438Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842122Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.462062Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191868Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311781Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1901516Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2151425Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261235Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171031En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012