Mistä ostaisin terraarion?

Rubert

Olen hankkimassa kilpikonnaa varten terraariota ja ajattelin kysyä vinkkejä,että mistä sellainen kannattaisi hankkia? Onko muitakin hyviä liikkeitä (Helsingin alueella)kun Faunatar? Mistä voisi kenties tilata kohtuu hinnalla?

19

2229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotilo-ja gekkofani

      ..Hesassa pitäis olla ainakin Paratiisilintu, jossain päin..asun Tampereella, mutta oon kuullu et siä Hesassa on Paratiisilintu..kato keltaisilta sivuilta,sieltä saattaa löytyy muitakin putiikkeja..

      • nähnyt

        Ei kannata ostaa sieltä mitään.
        Eläimet sairaita ja kuulemma suurimmaksi osaksi salakuljetettuja.


      • Kotilo-ja gekkofani
        nähnyt kirjoitti:

        Ei kannata ostaa sieltä mitään.
        Eläimet sairaita ja kuulemma suurimmaksi osaksi salakuljetettuja.

        Ai onko? Voi niitä eläinparkoja...Missään nimessä ei saa ostaa tuollaisesta eläinkaupasta yhtään mitään, jos ei ole ostajia ei ole myyjiäkään...


      • ...
        nähnyt kirjoitti:

        Ei kannata ostaa sieltä mitään.
        Eläimet sairaita ja kuulemma suurimmaksi osaksi salakuljetettuja.

        Olet sitten nähnyt enemmän kuin minä, kun siellä töitä tein...
        Eläimet eivät todellakaan ole salakuljetettuja, eihän se paikka olisi pystyssä, jos näin olisi ja kyllä siellä on eläinlääkäri/tarkastaja vieraillut ja todennut eläimet aivan terveiksi ja hyvin hoidetuiksi, joten älä puhu soopaa.


      • Jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
        Kotilo-ja gekkofani kirjoitti:

        Ai onko? Voi niitä eläinparkoja...Missään nimessä ei saa ostaa tuollaisesta eläinkaupasta yhtään mitään, jos ei ole ostajia ei ole myyjiäkään...

        Ne on kasvattajilta tullut suurin osa vaunattareen, mutta näin kun Deguja oli 3 ja yksi yritti paritella toista ja onnistuikin..


      • Jjjjjjjjjjjjjjjkkkk
        ... kirjoitti:

        Olet sitten nähnyt enemmän kuin minä, kun siellä töitä tein...
        Eläimet eivät todellakaan ole salakuljetettuja, eihän se paikka olisi pystyssä, jos näin olisi ja kyllä siellä on eläinlääkäri/tarkastaja vieraillut ja todennut eläimet aivan terveiksi ja hyvin hoidetuiksi, joten älä puhu soopaa.

        Niin.... Mutta Hämeenlinnan degut teki juttuja.


    • Nimetön

      ..tommonen reilu 90 litrainen terraario. Hinta 25 e ja sijaitsee vantaalla.

    • Anku

      Kannattane katella herppi.netin myydään palstalta, sekä huuto.netissä on monesti ollut sopivia terroja halvalla. Itsekkin olen muutaman ostanut huuto.netin kautta.

      Sitten tällainen kaveri tekee minusta suht edullisesti mittatilauksenakin eli käyppäs vilkasemassa http://isopekka.tripod.com/isopekkakotisivu/

      Eli siinä alkuun muutama vinkki=)

    • don

      Tätä palstaa ja herppi.net'ä seuranneena terraarion hankkiminen, jopa vielä halvalla, ei ole mikään ongelma. Niitä on tarjolla pilvin pimein. Toisin se on täällä keskisuomen yläpuolella.

    • vantaalta

      Minulta! 80x40x40 x-akvaario hopeilla kehyksillä ja alumiinijalla.

      Ollut maakonnalla kotina, mukaan taustakuva. Hintaa 80egeä.

      40eurolla lähtee 40cm pitkä akvaariovalaisin, mysö hopea, jossa vuoden vanha UV-putki. Ja kymmpi lisää niin saat lämpömatonkin.

      p.045-6780859 tai s-posti [email protected]

      • Rubert

        Kiitos vaan monista hyvistä vinkeistä.Olen Paratiisilinnustakin ollut tietoinen,mutta ei ole tullut käytyä.Olen myös huomannut,että ihmiset paljon myy terraarioita netin kautta,mutta yllättävän pieniä ovat olleet konnan tarpeeseen.Toki konnani tulee olemaan paljon vapaanakin,mutta haluan sillä olevan tilaa seikkailuun päivällä kun olemme töissä.Mutta jatkamme etsintöjä... :-)


      • Aapo
        Rubert kirjoitti:

        Kiitos vaan monista hyvistä vinkeistä.Olen Paratiisilinnustakin ollut tietoinen,mutta ei ole tullut käytyä.Olen myös huomannut,että ihmiset paljon myy terraarioita netin kautta,mutta yllättävän pieniä ovat olleet konnan tarpeeseen.Toki konnani tulee olemaan paljon vapaanakin,mutta haluan sillä olevan tilaa seikkailuun päivällä kun olemme töissä.Mutta jatkamme etsintöjä... :-)

        Poikani on luopumassa isosta terraariosta (175x60x60) kohtuuhintaan. Sijaitsee Espoonlahdessa.


      • Rubert
        Aapo kirjoitti:

        Poikani on luopumassa isosta terraariosta (175x60x60) kohtuuhintaan. Sijaitsee Espoonlahdessa.

        Olisiko sinulla mahdollisuus lähettää kuvaa terraariosta? Tuo olisikin jo melkoisen suuri terraario. Onko siinä "verkkokantta" mihin pystyy virittämään lamput? (Ainiin..Onhan siinä sellainenkin ongelma ettei sitä meidän pieneen autoon saa mahtumaan. :-S ) Tämä terraarion hankinta ei olekaan niin helppoa mitä kuvittelisi. :-)


      • aapo
        Rubert kirjoitti:

        Olisiko sinulla mahdollisuus lähettää kuvaa terraariosta? Tuo olisikin jo melkoisen suuri terraario. Onko siinä "verkkokantta" mihin pystyy virittämään lamput? (Ainiin..Onhan siinä sellainenkin ongelma ettei sitä meidän pieneen autoon saa mahtumaan. :-S ) Tämä terraarion hankinta ei olekaan niin helppoa mitä kuvittelisi. :-)

        voin lähettää kuvan ensi tilassa... ei juuri nyt ole kameraa mutta saan lainattua!!! tarvitsen sähköposti osoitteesi!! akvaariossa on lasi levyt lev.n.15cm poikittain joten niiden päälle saa lamput hyvin!! Ja akvaariossa on yksi lasi halki joten se ei ole veden pitävä mutta toimii terraariona erittäin hyvin!!


      • Kiinnostunut...
        aapo kirjoitti:

        voin lähettää kuvan ensi tilassa... ei juuri nyt ole kameraa mutta saan lainattua!!! tarvitsen sähköposti osoitteesi!! akvaariossa on lasi levyt lev.n.15cm poikittain joten niiden päälle saa lamput hyvin!! Ja akvaariossa on yksi lasi halki joten se ei ole veden pitävä mutta toimii terraariona erittäin hyvin!!

        mikäköhän mahtaa olla terralla hintana?


      • Rubert
        aapo kirjoitti:

        voin lähettää kuvan ensi tilassa... ei juuri nyt ole kameraa mutta saan lainattua!!! tarvitsen sähköposti osoitteesi!! akvaariossa on lasi levyt lev.n.15cm poikittain joten niiden päälle saa lamput hyvin!! Ja akvaariossa on yksi lasi halki joten se ei ole veden pitävä mutta toimii terraariona erittäin hyvin!!

        Tiedän jo mahdollisesti paikan mistä saan terraariopaketin hankittua,joten lopettelen etsinnän tätä kautta.Kiitos vaan vastauksista ja mukavaa kesää kaikille. :-)


      • aapo
        Kiinnostunut... kirjoitti:

        mikäköhän mahtaa olla terralla hintana?

        Hinta on kokoon nähden hyvin edullinen: 80€.Yhteydenotot GSM 040 7322433.


      • .....
        Aapo kirjoitti:

        Poikani on luopumassa isosta terraariosta (175x60x60) kohtuuhintaan. Sijaitsee Espoonlahdessa.

        Lueskelin tuossa viestejänne, ja itsekin kiinnoistuin kyseisestä akvaariosta/terraariosta.

        Onkohan se vielä myytävänä? Jos on, niin olisiko minunkin mahdollista saada siitä kuvia? ([email protected])


      • bella swan
        Aapo kirjoitti:

        Poikani on luopumassa isosta terraariosta (175x60x60) kohtuuhintaan. Sijaitsee Espoonlahdessa.

        Hei Aapo, Minulla on kaksi maakilpikonnaa, jotka ovat jotkähtäneet niin isoiksi, että kaipaavat uutta kotia. Tuo sinun poikasi terraaario on oikein hyvän tuntuinen ja 80€ saattaa jopa löytyäkkin. Voisinko saada kuvan sähköpostiini? Asun myös täällä espoon lähellä, mutta en ihan espoossa. Olisiko kuvien saanti mahdollista osoitteeseen: [email protected]?


        Kiitos jo etukäteen:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe