Ihmetyttää, ettei poliisi puutu näihin selviiin thaityttöten parituksiin suomessa. Oliskohan oma lehmä ojassa, jos osaat pitää suun kiinni. Yks kerta ainaki ilmaskeks. Minä haluun poliisiks ja ja ilmaista thai tytön bildeä, Rahalla saa ja sitten tulee lähtee Suomesta.
Ihmetyttää..
4
391
Vastaukset
- Anonyymi
Miks pitäis puuttua. Onhan niillä muutakin tekemistä.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K1y7Z1
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://arara-ik.com/H/D9b8U5
- Anonyymi
Niissä varmaan tulee ongelmaksi kuinka todistaa paritus niiden taustalla ja luulen että enemmän on kyse ihmiskaupasta kun parituksesta ja tytöt jotka ovat joutuneet sen uhriksi tuskin uskaltavat puhua koska luultavasti pelkäävät henkensä puolesta itsensä myyminen kun ei ole suomenlaissa rikos ja syy siihen löytynee siittä että ilman huoria herrat ei itte taitas saada pillua mistään ja siksi toisekseen jos parituksen osalta aljas pilkkua viilaan jo työnantajiakin vois syyttää parituksesta nääs kattokaas kun työnantajat eivät myy omaa työpanostaan jos eivät itse tee työtä jota myyvät vaan he myyvät työntekijöidensä työpanosta
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974