Miksei työtön nainen halua

Anonyymi-ap

Seurustella työttömän miehen kanssa? Molemmat on yhtä köyhiä siinä.

20

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köyhiin en luota.

    • Anonyymi

      Tinderissä ei tule osumia ja siksi baarit. Kyllä nainenkin haluaa työttömän miehen koska juttelevat baarissa ensiksi ja mies tekee hyvän vaikutelman naiselle.

    • Anonyymi

      Onko köyhä jos menee kuukaudessa 42e per päivä rahaa. 42×31= 1302e

      • Anonyymi

        Mihin menee? Kaikkeen yhteensä vai pelkkään kulutukseen asumismenojen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin menee? Kaikkeen yhteensä vai pelkkään kulutukseen asumismenojen jälkeen?

        On asumismenot mukana.


    • Anonyymi

      Eivät ole koskaan tavanneet. Vai oletteko?

    • Tottahan toki voi haluta ei ole mitään esteitä sille olemassa.🙂.

    • Anonyymi

      Miksi oletat työttömän olevan automaattisesti köyhä?

    • Mutta miksette mene töihin. Kävin just tekeen yhteen metallipajaan pari konepetiä. Ja oli tosi siisti työpaikka. Ei ne ole enää samanlaisia kuin 50 luvulla. Eikä se ole mitenkään raskasta hommaa enää. Koneet tekee aika itsekseen ne työt. Tosin yksi ihminen joutuu hoitaan useamman koneen.

      • Anonyymi

        Erinomainen ehdotus. Kun ihminen käy töissä, hänen sosiaaliset taidot ja muutkin kuin työtaidot kehittyvät.


    • Anonyymi

      Ihan turhaan tätä hiljaisuutta jatkaa. Misofoniakaan ei tunnu juuri miltään.

    • Anonyymi

      Logistiikkaa jo vuodesta 2004 hyvä palkka ja edut

      (hihitys tirks)

    • Anonyymi

      Työttömyys tuskin yksinään on syynä. Riippuu miksi on työtön ja kauanko ollut. Asenne ja persoona.

      Onhan se niinkin, ettei työssä käyvä ja työtön välttämättä jaksa toisiaan. Elämäntavat ja -rytmi voivat olla liian erilaiset. Arvot samaten. Rahan käyttö ja kulutustottimukset...

      Eihän työttömyys välttämättä ole sama asia kuin köyhyys. Mutta kyllä se elämäntapa vähän kysymyksiä herättää, jos on pitkäänkin jatkunut.

      Toki myös se mihin suhteella pyritään. Yhteenmuutto ei ehkä onnistu, jos toisella ei ole varaa omaan asuntoon tai vapailla markkinoilla olevaan vuokra-asuntoon. Toisen elättäminen on vähän... Noh, ei se mun mielestäni ole tasa-arvoista parisuhdetta.

      xLiner

    • Anonyymi

      Minä haluan kunhan mies ei ole viinamies. Baareissa ravaamista en siedä.

    • Anonyymi

      Usein on muitakin oggelmia

    • Anonyymi

      Voihan olla että toinen työttömistä on varakas ja toinen ei. Toinen voi haluta tehdä irtioton elämässä ja on siksi työtön, toiselle se voi olla pitkäaikaista ja pakon sanelemaa. Mutta turha täällä arvuutella, noi on aina tapauskohtaisia asioita.

    • Anonyymi

      Nainen ei pidä miehestä, joka on työtön. Vaikka miehellä olisi töitä, nainen ei todennäköisesti sittenkään haluaisi seurustella tämän kanssa. Älä takerru yhteen sanaan, seurusteluun vaikuttaa moni asia.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin se tuntuisi jotenkin luovuttamiselta sen suhteen, että kumpikaan työllistyy. Seura kun tekee kaltaisekseen.

      Toiseksi kahden työttömän ei taloudellisista syistä kannata muuttaa yhteen, kun se vaikuttaa tukiin. En oikein usko sellaisen parisuhteen tulevaisuuteen, jossa ei voi muuttaa virallisesti yhteen.

    • Anonyymi

      Mitä sellaista työttömyys sinun mielestäsi sitten kertoo, että yksilöt sopisivat yhteen? Minun käsittääkseni tuo termi kertoo vain, että kyseisellä yksilöllä ei juuri sillä hetkellä ole palkkatyötä. Muutoin hän voi olla ihan mitä vaan. Esimerkiksi hyvinkin varakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe