Löysin internetin ihmemaasta jotain

Anonyymi-ap

Laskin 1 + 1 = 2 ja tajusin, että mulle on tehty seksuaalista väkivaltaa. Tunnen itseni suojattomaksi ja häväistyksi. Tuntuu samalta kuin silloin kun mut ryöstettiin, mutta paljon pahemmalta.

Kai tämä tieto antaa ainakin terapeutille jotain lisävaloa siihen, miksi mun seksuaalisuus katosi Mikä Mikä Maahan ja miksi mun tunne-elämä meni lukon taakse.

Muistan kun kirjoitin tälle palstalle ekan kerran joskus kymmeniä vuosia sitten. En olisi silloin ikinä uskonut, että mun viimeinen aihe täällä on tällainen.

Ihme muuten miten paljon palaa rahaa, kun jotain ikävää tapahtuu. Se on sivuseikka, mutta jostain sekin on pois.

Olkaa varovaisia.

13

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi ei 😞. Olen pahoillani sun puolesta. Hyvä että käyt terapiassa käsittelemässä asiaa. Toivottavasti löydät joskus taas tasapainon ja onnellisuuden.

      • Anonyymi

        Kiitos. En voi käsittää, miksi joku on halunnut tehdä mulle jotain näin saastaista ja tuhoavaa. En ole ikinä tehnyt kenellekään mitään pahaa.

        Olin niin idiootti, että en tajunnut ajoissa mitä tapahtuu. En osannut kuvitellakaan mitään tällaista vaaraa.

        Tiedän että terapeuttikin pitää mua entistäkin enemmän kynnysmattona, kun kerron tämän. Mikä voi olla tärkeämpää kuin pitää omasta arvostaan huolen.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. En voi käsittää, miksi joku on halunnut tehdä mulle jotain näin saastaista ja tuhoavaa. En ole ikinä tehnyt kenellekään mitään pahaa.

        Olin niin idiootti, että en tajunnut ajoissa mitä tapahtuu. En osannut kuvitellakaan mitään tällaista vaaraa.

        Tiedän että terapeuttikin pitää mua entistäkin enemmän kynnysmattona, kun kerron tämän. Mikä voi olla tärkeämpää kuin pitää omasta arvostaan huolen.

        Aloittaja

        Terapeutti ei arvostele potilaita, terapeutti voi auttaa sua kylläkin tutkiskelemaan miksi itse ajattelet itsestäsi noin tai ajattelet että muut ajattelevat sinusta niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutti ei arvostele potilaita, terapeutti voi auttaa sua kylläkin tutkiskelemaan miksi itse ajattelet itsestäsi noin tai ajattelet että muut ajattelevat sinusta niin.

        Olet väärässä. Terapeuttikin on ihminen, jolla on oma arvomaailmansa. Jokainen edes kohtuullisen terveessä ympäristössä kasvanut pitää kynnysmattona tyyppiä joka antaa kohdella itseään huonosti, jollei kukaan siihen väkisin pakota.

        Sivuseikka mulle mitä terapeutti mielessään ajattelee, työtäänhän se tekee joka tapauksessa.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Terapeuttikin on ihminen, jolla on oma arvomaailmansa. Jokainen edes kohtuullisen terveessä ympäristössä kasvanut pitää kynnysmattona tyyppiä joka antaa kohdella itseään huonosti, jollei kukaan siihen väkisin pakota.

        Sivuseikka mulle mitä terapeutti mielessään ajattelee, työtäänhän se tekee joka tapauksessa.

        Aloittaja

        No sun terapeutti on sitten aivan väärällä alalla jos näin on. Se että joku miettii tommosia, tai jonkun arvomaailma on noin kova, ei kyllä sovellu alalle. Jos sinä ajattelet itsestäsi noin, se ei ole sama asia mitä muut ajattelee...vaikka sitä voi olla ehkä vaikea uskoa. Ihmisten toiminta ei ole vapaata ympäristöstä ja etenkin kasvuympäristö vaikuttaa siihen miten aikuisena "antaa kohdella itseään" , minkälaisiin ihmissuhteisiin hakeutuu/päätyy, tai juurikin se miten itsensä näkee.
        Myös siihen, että miten sua on kohdeltu väärin, löytyy tekijän taustasta. Ei terve ihminen pidä toista "kynnysmattona" !
        Kun sua on kohdeltu väärin/huonosti ja jopa tehty s.väkivaltaa, se ei ole sun vika, ei koskaan sun vika! Vaikka omasta mielestäsi olisit millainen, väkivalta ja kaltoinkohtelu ei IKINÄ ole sun vika. Se on ainoastaan tekijän vika. Hyvä että olet ymmärtänyt että olet kohdannut väkivaltaa, se on alku. Olet kuitenkin vielä matkalla ymmärtämään tärkeimmän, eli sen, että ne tapahtumat tai millainen tahansa olisit omasta mielestäsi (tai olet tuolloin ollut), ne teot eivät ole sun vastuulla ikinä. Väkivallasta ei voi päästä yli tai toipua, ennenkuin tapahtuneen ymmärtää väkivallaksi, ja vielä sitäkin tärkeämpi on ymmärtää että väkivallan tekijä ON JA OLISI VÄKIVALTAINEN joka tapauksessa. Uhri ei ole vastuussa tekijän teoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. En voi käsittää, miksi joku on halunnut tehdä mulle jotain näin saastaista ja tuhoavaa. En ole ikinä tehnyt kenellekään mitään pahaa.

        Olin niin idiootti, että en tajunnut ajoissa mitä tapahtuu. En osannut kuvitellakaan mitään tällaista vaaraa.

        Tiedän että terapeuttikin pitää mua entistäkin enemmän kynnysmattona, kun kerron tämän. Mikä voi olla tärkeämpää kuin pitää omasta arvostaan huolen.

        Aloittaja

        Kanna vastuu omista teostasi. Terapeuttisi ei varmasti pidä sinua kynnysmattona vaan yritää saada sinut kantamaan vastuusi muiden syyttelyn sijaan. Olet kuin lapsi jolle on tullut jostakin omasta valinnasta pahamieli ja kaikki on muiden syytä.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla saa aina järkyttyä. Kaikenlaista sakkia näissäkin piireissä. Oliko tinderistä? Katkaise välit ja pysy kaukana. Varmaan olet jo tehnyt sen. Älä vastaa jos yrittää ottaa yhteyttä tai ujuttautuu jonkun livulla. Seuransa kannattaa hakea jatkossa tutuista porukoista. Tsemppiä jatkoon, terapiaa kannattaa jatkaa tarpeeksi kauan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ei tuossa voi kuin pysytellä kaukana. Näitä lukiessa aina tiedostaa kuinka hyvä tuuri itsellä on ollut. Kaikki ei ole mennyt putkeen, mutta kohtelu on on aina ollut kunnioittavaa huonollakin hetkellä. Seuransa on valittava tarkasti.


    • Anonyymi

      Jos pään selvittyä tuli aamulla morkkis ei ole seksuaalista väkivaltaa.

    • Anonyymi

      Nyt tähän on osin tullut ikävää ja vähättelevää kommenttia, eikä mulla enää riitä voimavarat vastata eikä käydä lukemassakaan. En voi avata täällä asiaa enempää. Kiitos teille jotka ymmärsitte.

      Mulla on ollut tapana kirjoittaa täällä kausittain. Välillä on ollut monia vuosia etten ole avannut tätä palstaa.

      Alkuaikoina käytiin monia hyviä keskusteluja, oli vilkasta ja paljon kirjoittajia. Myöhemminkin vuosien varrella on aina joskus pilkahtanut entistä henkeä.

      En enää aio palata tänne. Aikansa kutakin ja mulla on muita puhumisen paikkoja. Jos tähän keskusteluun vielä tulee vastauksia, ne ei ole mun käsialaa.

      Tämän aloituksen tarkoitus oli sanoa, että olkaa varovaisia uusien ihmisten suhteen. Joku voi olla susi lammasten vaatteissa.

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Olet kuin stereotyyppinen narsisti joka mustamaalaa exäänsä. Tätä tukee myös haluttomuutesi jatkaa keskustelua. Ei koska voimavarasi eivät riitä. Vaan koska se ei kuljekaan kuten halusit. Minulla on kuitenkin satu ikä jo ohi. En niele purematta jokaista tarinaa joka kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin stereotyyppinen narsisti joka mustamaalaa exäänsä. Tätä tukee myös haluttomuutesi jatkaa keskustelua. Ei koska voimavarasi eivät riitä. Vaan koska se ei kuljekaan kuten halusit. Minulla on kuitenkin satu ikä jo ohi. En niele purematta jokaista tarinaa joka kerrotaan.

        Mitä sä saat tollaisesta ilkeilystä? Toinen jakaa tosi henkilökohtaisia ja ikäviä asioita elämästä ja sinä tuut tänne puhumaan tuollaisia. Harmittaa aloittajan puolesta jolla on jo valmiiksi todella ikävä olo.


    • Anonyymi

      Ei selviä mitä on tapahtunut kuin että joku osaa laskea ja pelkää kovasti jotain mille kukaan ei tiedä mitään. Tällä palstalla ei minun tietääkseni ole mitään ikäviä asioita jaettu. Ainoat typeryydet on kun joku yrittää udella intiimejä ja toiset lähtevät tätä palstaa käyttämään jokin tunnetun henkilön seksuaalisuuden arpomispaikkana. Eihän kukaan mene heterot palstalle sanomaan että epäilee ketäkin heteroksi.
      On äärimmäisen taantunutta meininkiä kaikkialla. On juntteja enemmän liikkeellä. Myös saattaa olla seurantakoneistoja meille. Kaiken maailman yksityisyydensuojan rikkojia on. Ei saisi mitään intiimiä kuvaa ainakaan jakaa. Meillä on henkinen sodankäynti meneillään, vastavoimat haluavat rakkautenne takaisin kaappeihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe