On törkeää laittaa heti porukka pihalle heti jos vähänkin voitot jää pienemmiksi, olisi pitänyt ommella vaan varastoon tavaraa niin paljon ettei tarvi taas valittaa että on pakko myydä eioota syksyllä. Oman edun tavoittelu taas johdolla mielessä. Tulos taikka ulos toimarille vaan tiedoksi.
TAMSILK TILANNE
9
690
Vastaukset
- Anonyymi
Et näytä ymmärtävän mitään liiketoiminnasta.
- Anonyymi
juu en. ei näytä tuollakaan firmassa paljoa hajua siitä olla. puhumattakaan sinusta,kääpiö äly.
- Anonyymi
Jotenkin sekava tuo TJ.
https://www.satakunnankansa.fi/talous/art-2000010053962.html- Anonyymi
Tämä oli aivan oikea ja tilanteeseen sopiva kommentti. Sanotaan suoraan eikä kierrelle oma mielipide. Todellisuudessa nämä ay-pamput ovat loisia, toisten rahoilla mällääviä rasvamahoja, joille työ on täysin vieras käsite. Kannatan vilpittömästi, että hallitus viimeinkin laittaa nämä yhteiskunnan elätit järjestykseen.
- Anonyymi
TamSilkin toimitusjohtaja ei ymmärrä että jos hallituksen suunnittelemat toimet toteutuvat, seuraukset niistä on tällaisille yrityksille monin verroin pahemmat ja pitkäaikaisemmat kuin ne seuraukset mitkä tästä nyt ajankohtaisesta lakosta on. Tamsilk valmistaa naisten alusvaatteita ja kun suomalaiset naiset köyhtyvät hallituksen toimien vuoksi, alusvaatteet on niitä asioista joista tingitään. Jos toimitusjohtaja ei julkisesti kadu käytöstään, niin en tule enää koskaan ostamaan tämän yrityksen tuotteita.
- Anonyymi
Rasvamahat haukkuu rasvamahoja? Tasapeli?
- Anonyymi
Kuinka se osu just sille päivälle se lakko, vähän kun se yks seinäjokelainen rahamies ajo just silloin ylinopeutta kun oli päättänyt maksaa itselle palkkaa vähän enemmän outoja yhteensattumia???!!! Ja pitää tienata työntekijöiden palkat ETTÄ SILLEEN Minä olin sellasessa yrityksessä että johtajan insinööri mies oli vieraalla töissä että johtaja rouvalla varaa maksaa meidän palkat.. oikein perinteistä
- Anonyymi
- Montako vuotta olette yrittäjänä toimineet,
kuinka monta työntekijää olette palkanneet? - Anonyymi
Naapurin Huuhkaja saanut syöksyt akkunaan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323797- 1391583
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111451Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915