Munanmittauskisojen lakkautus peruttu!!!!
Petäjävedellä tärähtää tulevana perjantaina!!!! Voittaja saa sadan maailmancup-pisteen lisäksi AUTON!!!!!! Opel Vivaro vuosimallia 2008 on jaossa!!!! Ajettu vain 450tkm!
Mukana:
Hirvi-Reijo
Said Fuad Ali
Dieter Thoma
Eero Suonio
Severi Koskela
Aapeli Mykkänen
Matti Lahti
Juha Ahokas
Jyrki Vaalivirta
Tomas Tepponen
Johan Garpenlöw
Jens Asell
PETÄJÄVESI PENIS POWER 28.04.2023
10
482
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka johtaa nyt cuppia
- Anonyymi
Ali 730
Reijo 680
Abdilrasoon 540
Koskela 490
Lahti 430
Siinä maailmancupin TOP 5 pisteissä
- Anonyymi
Petäjäveden petäjäisista kisaan tulee kylän legenda, Jorma Suonikas, jos saa ryyppyputken poikki, kännissä ei pystynyt kisaamaan äänekosken piirikunnallisissa ja poistettiin kisapaikalta kun kusi tuomarin jaloille mutta yllätys mahdollisesti tulossa.
- Anonyymi
Joo, Petäjävedeltä tulossa kolme paikallista miestä
- Anonyymi
Valkolan Voima ilmoittautuu.
- Anonyymi
REIJO VOITTI TAAS KOKO PASKAN!!!!!
- Anonyymi
Ooppelihan sen piti voittaa eikä mitään paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooppelihan sen piti voittaa eikä mitään paskaa.
Sama ongelma kuin keihäänheittäjillä ulkomailla, palkintoauto muodostui ongelmaksi, tai lähinnä sen saaminen Petäjävedeltä Laukaaseen. Joten auto luovutettiin kakkoseksi tulleelle Said Fuad Alille. Ali taittaa jatkossa kisamatkat Opel Vivarolla!
- Anonyymi
Jorma Suonikas ei saanut putkea poikki ja kisat meni ravintola kanttarin tiskillä, ehkä ensivuonna sitten Jorman kerrottiin sanoneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642