Munanmittauskisojen lakkautus peruttu!!!!
Petäjävedellä tärähtää tulevana perjantaina!!!! Voittaja saa sadan maailmancup-pisteen lisäksi AUTON!!!!!! Opel Vivaro vuosimallia 2008 on jaossa!!!! Ajettu vain 450tkm!
Mukana:
Hirvi-Reijo
Said Fuad Ali
Dieter Thoma
Eero Suonio
Severi Koskela
Aapeli Mykkänen
Matti Lahti
Juha Ahokas
Jyrki Vaalivirta
Tomas Tepponen
Johan Garpenlöw
Jens Asell
PETÄJÄVESI PENIS POWER 28.04.2023
13
800
Vastaukset 13
- Anonyymi
Kuka johtaa nyt cuppia
- Anonyymi
Ali 730
Reijo 680
Abdilrasoon 540
Koskela 490
Lahti 430
Siinä maailmancupin TOP 5 pisteissä
- Anonyymi
Petäjäveden petäjäisista kisaan tulee kylän legenda, Jorma Suonikas, jos saa ryyppyputken poikki, kännissä ei pystynyt kisaamaan äänekosken piirikunnallisissa ja poistettiin kisapaikalta kun kusi tuomarin jaloille mutta yllätys mahdollisesti tulossa.
- Anonyymi
Joo, Petäjävedeltä tulossa kolme paikallista miestä
- Anonyymi
Valkolan Voima ilmoittautuu.
- Anonyymi
REIJO VOITTI TAAS KOKO PASKAN!!!!!
- Anonyymi
Ooppelihan sen piti voittaa eikä mitään paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooppelihan sen piti voittaa eikä mitään paskaa.
Sama ongelma kuin keihäänheittäjillä ulkomailla, palkintoauto muodostui ongelmaksi, tai lähinnä sen saaminen Petäjävedeltä Laukaaseen. Joten auto luovutettiin kakkoseksi tulleelle Said Fuad Alille. Ali taittaa jatkossa kisamatkat Opel Vivarolla!
- Anonyymi
Jorma Suonikas ei saanut putkea poikki ja kisat meni ravintola kanttarin tiskillä, ehkä ensivuonna sitten Jorman kerrottiin sanoneen.
- Anonyymi00012
Onko kakkuja jaossa?
- Anonyymi00013
Ja jos joku uusi henkilö tuli ketjuun niin Hirvi-Reijo on tunnettu ja noussut jopa legendaksi siitä syystä että hänellä on paksu ja suonikas 28cm kyrpä
- Anonyymi00014
Herranjumala, t väentuvan tytöt
- Anonyymi00015
Sienikausi on alkanut lupaavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510