Munanmittauskisojen lakkautus peruttu!!!!
Petäjävedellä tärähtää tulevana perjantaina!!!! Voittaja saa sadan maailmancup-pisteen lisäksi AUTON!!!!!! Opel Vivaro vuosimallia 2008 on jaossa!!!! Ajettu vain 450tkm!
Mukana:
Hirvi-Reijo
Said Fuad Ali
Dieter Thoma
Eero Suonio
Severi Koskela
Aapeli Mykkänen
Matti Lahti
Juha Ahokas
Jyrki Vaalivirta
Tomas Tepponen
Johan Garpenlöw
Jens Asell
PETÄJÄVESI PENIS POWER 28.04.2023
13
831
Vastaukset 13
- Anonyymi
Kuka johtaa nyt cuppia
- Anonyymi
Ali 730
Reijo 680
Abdilrasoon 540
Koskela 490
Lahti 430
Siinä maailmancupin TOP 5 pisteissä
- Anonyymi
Petäjäveden petäjäisista kisaan tulee kylän legenda, Jorma Suonikas, jos saa ryyppyputken poikki, kännissä ei pystynyt kisaamaan äänekosken piirikunnallisissa ja poistettiin kisapaikalta kun kusi tuomarin jaloille mutta yllätys mahdollisesti tulossa.
- Anonyymi
Joo, Petäjävedeltä tulossa kolme paikallista miestä
- Anonyymi
Valkolan Voima ilmoittautuu.
- Anonyymi
REIJO VOITTI TAAS KOKO PASKAN!!!!!
- Anonyymi
Ooppelihan sen piti voittaa eikä mitään paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooppelihan sen piti voittaa eikä mitään paskaa.
Sama ongelma kuin keihäänheittäjillä ulkomailla, palkintoauto muodostui ongelmaksi, tai lähinnä sen saaminen Petäjävedeltä Laukaaseen. Joten auto luovutettiin kakkoseksi tulleelle Said Fuad Alille. Ali taittaa jatkossa kisamatkat Opel Vivarolla!
- Anonyymi
Jorma Suonikas ei saanut putkea poikki ja kisat meni ravintola kanttarin tiskillä, ehkä ensivuonna sitten Jorman kerrottiin sanoneen.
- Anonyymi00012
Onko kakkuja jaossa?
- Anonyymi00013
Ja jos joku uusi henkilö tuli ketjuun niin Hirvi-Reijo on tunnettu ja noussut jopa legendaksi siitä syystä että hänellä on paksu ja suonikas 28cm kyrpä
- Anonyymi00014
Herranjumala, t väentuvan tytöt
- Anonyymi00015
Sienikausi on alkanut lupaavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407