Jos ajattelen niinkuin aikaisemmin. En olisi oppinut itsestäni tai sinusta yhtikäs mitään, jos nyt saman virheen toistaisin. Se kaduttaa minua nyt erittäin rankasti että edes lähdin mainitsemaan sinulle asiasta, koska se paljastaa heikkouteni. Heikkouden joka on liiallisuuksiin menevä ikävä, synkkääkin synkempi mustasukkaisuus ja kitkerän mustikkaviinin värinen ylpeys.
Minä tajuan että ihmistä ei pelolla tai voimalla voi hallita. Se on väärä tie joka lopulta vaan vie erilleen. Ilman rakkautta ja uskoa oikeisiin ratkaisuihin olisimme kuin eksyneet kalat joessa. Siksi minä otan nyt opikseni ja keskityn täysillä siihen mikä tulee tarpeeseen nyt ja sitten kun viimeinkin olet vierelläni. Ja silloin tiedän minkä puolesta annoin kaikkeni, särkemättä kuitenkaan ketään toista..
~Novaya
Minä teen väärin
Anonyymi-ap
6
484
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos!
Särkemättä ketään toista.
- Anonyymi
Sä oot gubbe särkenyt koko palstan.
- Anonyymi
Kiitos Novaya!
Ja minä näin, Katso! Herra itse astuu puroon ja tempaisee sieltä kalan, joka tulee määrätyllä hetkellä kohdalleen. Hän heittää tämän lammikkoon, missä olen kiviä syönyt, niin että enkeleiden täytyi elvyttää minut. Poistaa jokainen kivi sisältäni. Ja katso! Herra itse on hänet valitseva!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733564Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341176
- 1001063
- 1071020
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866