Milläs mallilla SSAB:n uusi ekotehdas on ?

Anonyymi-ap

20

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertokaapas.

    • Anonyymi

      Ei ei.tuskin tekevät kahdella tavalla terästä.tulis kalliiksi.ja kalliiksi tulee jos tekevät uudella tavallakin kun sähköä menisi saatanasti ja teräksen myyntihinnan pitäisi olla korkeampi.no kuka sitä pitkällä juoksulla ostaa kun kiinan pojat ja muut ajavat ns vanhalla tavalla terästä.tämä on vaan joku viherpiittäjien yms homma ja ohi menevää paskaa.ajatelkaa nyt järjellä hommaa.uskokaa kuka uskoo vaikka maailmanrauhaan.aamen ja housut jalkaan.

    • Anonyymi

      Ensi vuonna on siis 2024 ja Raahen uuden tuotannon pitäisi olla valmis silloin 2028, jos Raahe valitaan ensin.

      https://www.raahenseutu.fi/olisin-raahessa-rauhallisin-mielin-ssab-paattaa-en/5507150

      Siis "wat ö fak" kuka uskoo tähän aikatauluun ja onnistumiseen ?

      Neljässä vuodessa kaikki valmista ja kuulemma hyvin sujuu suunnittelut tai valmistelut.

      Mitä tehtaan pojat porisee niin ei tapahdu siellä yhtään mitään ja ei todellakaan ole valmista 3-4 vuodessa.

    • Anonyymi

      Otakaan vaan lisää lestoja töihin,sillä tehdas pelastuu

      • Anonyymi

        Ja kommareille kenkää, niin tehdas pelastuu myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kommareille kenkää, niin tehdas pelastuu myös.

        Oon lesta, ruskea kieli ja mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon lesta, ruskea kieli ja mieli

        Onn punikki ja kaikille sama palkka ja loput ilmaista. Työn teosta tykkään mä kyllä annan muiden tehdä sen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onn punikki ja kaikille sama palkka ja loput ilmaista. Työn teosta tykkään mä kyllä annan muiden tehdä sen,

        Nuolen sun ääässiä!! T. Mullumäkieki


    • Anonyymi

      Siellä tehdään sitä että, valmistellaan sitä tulevaa sulkemista. Tuurijuopoille kova paikka.

    • Anonyymi

      Koksaamolta ukot juoksee jo karkuun kuin vauhkoontunut mullilauma, apus eka ja haista vittu lentelee sekä nyrkit heiluu kun oviaukossa on yhtäaikaa useampi mulli. Koomisen näköistä ja kuuloista seurattavaa.

      • Anonyymi

        Sää oot sitten niitä koksaamon kommareita, kun läheltä oiken seuraat. Kannatais ruveta hakeen uutta työpaikkaa Oulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää oot sitten niitä koksaamon kommareita, kun läheltä oiken seuraat. Kannatais ruveta hakeen uutta työpaikkaa Oulusta.

        Joo oulusta töitä.päivän vitsi.


      • Anonyymi

        Sieltä taas tulee kaikkien aikojen ajatusten tonavaa,Loppuko juomat vai eikö Mällinen vastaa.Ois ihan oikiasti mukava nähdä sua ja keskustella.Kertotaulu oli varmaan kova haaste koulussa.Ottopojassa perjantaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oulusta töitä.päivän vitsi.

        Ja varsinkin SSAB:n kommarina, ei mitään toivoa. Kukaan ei ota toihin.


    • Anonyymi

      Koksaamolla on hyvä palkka ja hyvä porukka aina ollut hyvä tekemisen meininki

      • Anonyymi

        Huhujen mukaan Koksaamo on kaikkein vaarallisin ja epäterveellisin osasto koko tehtaalla. Osa tekee työnsä varmaan hyvin, osa ei välttämättä osaa tai ei kiinnosta. Tulipaloja ollut nyt paljon. Luultavasti systeemit hajoaa käsiin jo ennen vihreää siirtymää.


      • Anonyymi

        Arttu prrkele!


    • Anonyymi

      Täällä koksaamoa haukkuvat räkyttää,samoja jätkiä kun näkee niin polvillaan ovat selvinpäin.Luulajassa rakentavat jo "vihreää sirtymää" 10-12 vuotta niin raahe on samassa asemassa kuin nämä ilimanaikuiset eli polvillaan.
      Työt loppuu, talojen arvo romahtaa,Heijastusvaikutus on niin suuri ,että mitenkähän raahe toipuu siitä.

      • Anonyymi

        Ööö polovillaan, mistä moinen nöyryys johtuu? Eikö potkita persiille vaan..
        Raahessa palataan nauriin kasvatukseen ja siika/nahkiaisen pyynniin nääin nääin.

        Tv. Tamminen portugaalista ;)) psps..mulla menee hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö polovillaan, mistä moinen nöyryys johtuu? Eikö potkita persiille vaan..
        Raahessa palataan nauriin kasvatukseen ja siika/nahkiaisen pyynniin nääin nääin.

        Tv. Tamminen portugaalista ;)) psps..mulla menee hyvin

        Käristy siellä portukalissa helteisiin älä vaan palaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe