Onko totta että Juukaan on kaavailtu keilahallia? Sillehän olisi paljolti käyttöä. Lisää paikallisille harrastus mahdollisuuksia. Yhteydessä voisi olla baari, jossa anniskeluoikeudet sekä myös lapsille ja vanhuksille tarkoitettu pallomeri ja trampoliini. Mikä olisi ihanteellisin sijainti?
Keilahalli Juukalaisille
9
462
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä olisi mukava litistellä kiveksiä keilapallojen väliin.
- Anonyymi
Nurmeksessa on Gay La Hall.
- Anonyymi
Juuan keilapallon reiät on ihan persesilmän muotista väännetty.
- Anonyymi
Kaadan keilat paremmin kiveksillä.
- Anonyymi
Jos itse saisin valita niin hyvä vaihtoehto ehdottomasti. Keilahalliin myös anniskelu oikeudet että kaljaa saa kun sitä aina haluaa ja lapsille ja vanhuksille pallomeri ja trampoliini.
- Anonyymi
Yks keilapallo oli kiveksen muotoinen.
- Anonyymi
Kaksi keilapalloa ja kivekset. Litistymisen toive on toteutumassa.
- Anonyymi
Siitä harrastusta vaan. Se on sanonta että hyvä jos nuori harrastaa jotain.
- Anonyymi
600 000e maksaa ja kahdessa kerroksessa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719