Mielen vankila "kultainen nuora "

Ihan aluksi että olen täysissä järissä!
Eli aikoinaan 2000 tapahtui jotai ja tosi hirveää sillä minä huomasin
että asunnossani oli ruvennut jokin tai sähköinen impulssi seurata ajatuksen juoksua.Tämä aika kesti joitain kuukausia jolloin ,yhteen aamuun se sit tapahtui "Mind projekti pääsi läpi mieleeni" ,,olin hieman hysteerinen ja yhes hetkessä tökkäsin tyttö kaveriani hereille sänkyssä et et kuuletko mulle puhutaan.
Sepäs sit ,ensimmäiset sanat oli "yhteys on onnistunut" tuolloin perkele kiehahti päässäni että kuinka perkeleessä tää on totta!Alkuun jo kävi jatkuvaa kiemurtelua ja sen semmosta sättimistää nuppini sisässä ettei sillä ois voinu ku kirjottaa taivaalle HELVETTI ON IRTI,oloni heikkeni myös tyttöystäväni jätti minut ,satuin käymään eka reissulla psykiatrisessa.Suru valtasi mieleni ja en mieltänyt mitään hyväksi siellä vaan pääni sisässä rääkättiin aivan vitusti.Mulla elämässä oli huono tapa ja se tuli olla huumeet ,niille sopu antoi, lievitin oloni jatkuvaan mutta ei se hyvää tuonut.Asiaan? terveys kärsi jollain perkeleen tavalla nämä niin sanotut ylimääräiset pääni sisässä olijat uhosi että olen kultainen vasikka.Tässä nyt huimaa se että elämäni kulki vuosi vuoden jälkeen vaikeammin ja yhä vaikeammin,sit tapahtui jotain lisää ,,jalkoihin rupesi koskemaan ,yht äkkiä pikkusen enempi sillai turtautti kävelyä kipeäksi tätä jatkui kuukausia ja sit menetin lopulta kävely kykyni.Nyt olen rollaattori potilas.Tällöin he kiduttajat aina siellä sun täällä teki vät kipu aalueita sillä saatanan mikro säteellään ,,se johti siihen !! On vuosi 2023 ja iältäni olen 46 tätä turpulenssia on kestänyt jo 23 vuotta . Minulle uhotaan päivittäin että tää nyt niinku loppuisi mut turhaan koska tulee aina vaan uusi päivä homman jatkaessa.Syön sen takia lääkärin reseptit niin että pysyisin edes jollain tapaa kasassa ,kovasti uskon myös jumalan tyköön jealtavissa merkeissä ettei koske niin pahasti voin halutessa olla hetken hiljaa ja katsoa maailman menoa.En todellakaan tiedä mitä tehdä TÄLLE MIND PROJEKTILLE !!AUTTAKAA MINUA !!!!! HUUDAN APUA!!!!! AUTTAKAA !!! TARVIAN !!!

ps ,,teksti voi olla epäselkeä, vitutus kovilla ku on !

1

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
        Ikävä
        83
        1236
      2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
        Ikävä
        31
        1100
      3. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
        Tunteet
        39
        844
      4. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
        Maailman menoa
        121
        709
      5. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
        Ikävä
        25
        655
      6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
        Ikävä
        12
        477
      7. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
        Maailman menoa
        89
        457
      8. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
        Ikävä
        3
        341
      9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
        Haapavesi
        38
        336
      10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
        Ikävä
        5
        204
      Aihe