Mielen vankila "kultainen nuora "

Ihan aluksi että olen täysissä järissä!
Eli aikoinaan 2000 tapahtui jotai ja tosi hirveää sillä minä huomasin
että asunnossani oli ruvennut jokin tai sähköinen impulssi seurata ajatuksen juoksua.Tämä aika kesti joitain kuukausia jolloin ,yhteen aamuun se sit tapahtui "Mind projekti pääsi läpi mieleeni" ,,olin hieman hysteerinen ja yhes hetkessä tökkäsin tyttö kaveriani hereille sänkyssä et et kuuletko mulle puhutaan.
Sepäs sit ,ensimmäiset sanat oli "yhteys on onnistunut" tuolloin perkele kiehahti päässäni että kuinka perkeleessä tää on totta!Alkuun jo kävi jatkuvaa kiemurtelua ja sen semmosta sättimistää nuppini sisässä ettei sillä ois voinu ku kirjottaa taivaalle HELVETTI ON IRTI,oloni heikkeni myös tyttöystäväni jätti minut ,satuin käymään eka reissulla psykiatrisessa.Suru valtasi mieleni ja en mieltänyt mitään hyväksi siellä vaan pääni sisässä rääkättiin aivan vitusti.Mulla elämässä oli huono tapa ja se tuli olla huumeet ,niille sopu antoi, lievitin oloni jatkuvaan mutta ei se hyvää tuonut.Asiaan? terveys kärsi jollain perkeleen tavalla nämä niin sanotut ylimääräiset pääni sisässä olijat uhosi että olen kultainen vasikka.Tässä nyt huimaa se että elämäni kulki vuosi vuoden jälkeen vaikeammin ja yhä vaikeammin,sit tapahtui jotain lisää ,,jalkoihin rupesi koskemaan ,yht äkkiä pikkusen enempi sillai turtautti kävelyä kipeäksi tätä jatkui kuukausia ja sit menetin lopulta kävely kykyni.Nyt olen rollaattori potilas.Tällöin he kiduttajat aina siellä sun täällä teki vät kipu aalueita sillä saatanan mikro säteellään ,,se johti siihen !! On vuosi 2023 ja iältäni olen 46 tätä turpulenssia on kestänyt jo 23 vuotta . Minulle uhotaan päivittäin että tää nyt niinku loppuisi mut turhaan koska tulee aina vaan uusi päivä homman jatkaessa.Syön sen takia lääkärin reseptit niin että pysyisin edes jollain tapaa kasassa ,kovasti uskon myös jumalan tyköön jealtavissa merkeissä ettei koske niin pahasti voin halutessa olla hetken hiljaa ja katsoa maailman menoa.En todellakaan tiedä mitä tehdä TÄLLE MIND PROJEKTILLE !!AUTTAKAA MINUA !!!!! HUUDAN APUA!!!!! AUTTAKAA !!! TARVIAN !!!

ps ,,teksti voi olla epäselkeä, vitutus kovilla ku on !

1

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
        Lapua
        36
        2516
      2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
        Ikävä
        37
        2441
      3. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
        Ikävä
        95
        1759
      4. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
        Ikävä
        51
        1310
      5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
        Ikävä
        86
        1301
      6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
        Ikävä
        5
        1195
      7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
        Maailman menoa
        278
        1080
      8. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
        Ikävä
        56
        1038
      9. Kumpi teistä rakastui ensin?

Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi
        Ikävä
        38
        769
      10. Niin se vain on

Haluatko kuulla salaisuuden mies rakastan sua.
        Ikävä
        27
        760
      Aihe