Facebookiin Mäntyharju luonto ja eläinryhmän niin pysyisi nuo 2 keskustelupalstaa keskustelupalstoina.
Voisiko joku perustaa...
10
509
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö postaavat auringonlaskusta kuvia ja "kynönykönen" moderoi itsevaltiaan tyrannin tavoin?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178375343
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen huomannut saman asian. Täyttyy eläin ja järvikuvista.
- Anonyymi
Kyllä, ja kynönykönen ei hyväksy uusia jäseniä rinkiinsä. Eräänlainen aikuisten hiekkalaatikko, jossa joku vanha tyranni dominoi mustasukkaisesti keskustelun kulkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja kynönykönen ei hyväksy uusia jäseniä rinkiinsä. Eräänlainen aikuisten hiekkalaatikko, jossa joku vanha tyranni dominoi mustasukkaisesti keskustelun kulkua.
Juuri näin. Kynönykönen rojoittaa ihmisten ilosanomaa kuin Putler rajantakana
- Anonyymi
Nyt on alkavaa kirpputoriakin liikenteessä...
- Anonyymi
"ammattikuvaajat" kilpailevat samasta auringosta ja sen laskusta..
- Anonyymi
Olen myös huomannut saman. Pysyisi keskustelupalstoina ja jos myydä haluaa jotain sitä varten on eri foorumit. Myös linnut,aurinko ja karhunpaskat nähty moneen kertaan. Unohtamatta vesiputousta ja sinistä siltaa.
- Anonyymi
Tekoälyn avulla saa jo luotua vaikka minkälaisia kuvia pelkästään kotona ollessaan.
- Anonyymi
Joku voisi perustaa sivun jossa ois pen_spumput vertailussa.
Mikä jättää parhaan "reaktion" jne 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066