Facebookiin Mäntyharju luonto ja eläinryhmän niin pysyisi nuo 2 keskustelupalstaa keskustelupalstoina.
Voisiko joku perustaa...
10
522
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö postaavat auringonlaskusta kuvia ja "kynönykönen" moderoi itsevaltiaan tyrannin tavoin?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178375343
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen huomannut saman asian. Täyttyy eläin ja järvikuvista.
- Anonyymi
Kyllä, ja kynönykönen ei hyväksy uusia jäseniä rinkiinsä. Eräänlainen aikuisten hiekkalaatikko, jossa joku vanha tyranni dominoi mustasukkaisesti keskustelun kulkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja kynönykönen ei hyväksy uusia jäseniä rinkiinsä. Eräänlainen aikuisten hiekkalaatikko, jossa joku vanha tyranni dominoi mustasukkaisesti keskustelun kulkua.
Juuri näin. Kynönykönen rojoittaa ihmisten ilosanomaa kuin Putler rajantakana
- Anonyymi
Nyt on alkavaa kirpputoriakin liikenteessä...
- Anonyymi
"ammattikuvaajat" kilpailevat samasta auringosta ja sen laskusta..
- Anonyymi
Olen myös huomannut saman. Pysyisi keskustelupalstoina ja jos myydä haluaa jotain sitä varten on eri foorumit. Myös linnut,aurinko ja karhunpaskat nähty moneen kertaan. Unohtamatta vesiputousta ja sinistä siltaa.
- Anonyymi
Tekoälyn avulla saa jo luotua vaikka minkälaisia kuvia pelkästään kotona ollessaan.
- Anonyymi
Joku voisi perustaa sivun jossa ois pen_spumput vertailussa.
Mikä jättää parhaan "reaktion" jne 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200