Olen siis lukion ekalla ja haluaisin tulla sähkötekniikan diplomi insinööriksi, koska fysiikka kiinnostaa paljon ja sähkö hommat on aina kiinnostanut.
Ongelma on että (laiskuudesta) valitsin lyhyen oppimäärän matematiikkaa. Tuntuu tyhmältä kysyä että onko mahdollista vaihtaa lyhyestä pitkään? Kun kuitenkin pitäisi sitten myöhemmin oppia ne asiat jos ei nyt lukiossa.
Lyhyellä matikalla diplomi insinööriksi?
Anonyymi-ap
2
451
Vastaukset 2
- Anonyymi
Parhaan vastauksen saisit lukiostasi.
Mutta en minä mitään ylitsepääsemätöntä estettä vaihdolle näe, jos vain aikasi riittää kaikkien kurssin käymiseen.
Sanoisin vieläpä niin, että voit lukea lyhyen matikan pitkäksi vielä ylioppilaanakin ja voit täydentää ylioppilastutkintoa pitkällä matematiikalla.
Mutta insinööriksi päässee opiskelemaan myös lyhyellä matematiikalla.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17837539e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t176864- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta129523