Sen saman tyhjyyden ja syvän erilaisuuden tunteen, mikä itsessäni on aina jossain sisällä ollut. Kaiken sen rakennetun ulkokuoren alla…
En ole juurikaan löytänyt samanlaisia ihmisiä kuin minä. Aina olen tuntenut itseni erilaiseksi. Kaikissa ihmissuhteissa on ollut jotain, joka ei ole lähellekään samaa kuin itsessäni. Olen nähnyt ihmisten sisään aina. Kaikki sosiaaliset pelit on niin nähty. Olisitko sinä samanlainen ihminen? Sukulaissielu.
Olisinko sittenkin aistinut sinusta
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Saan kyllä kiinni tosta mitä kirjoitit. Vaikee sanoa, kun ei tällei etänä oikein ota selvää?
- Anonyymi
Enpä tiedä kun en oo seurustellut.
- Anonyymi
Joku on joskus tullut sanoneeksi vastaavaa. Pelkistetysti, mut sanankaltaisuutta käyttäen. Ihmisten tapa toimia tietyissä tilanteissa voi olla yllättävän samanlaista. Ajatuksenjuoksu, huumori ja yleisesti koko näkemys tekemisiään ja koko elämää kohtaan. Yhteys, sanoilla ja sanoitta. Toisaalta teoitta myös.
- Anonyymi
Tuntuu että varhain sain jo kokea erillisyyttä muista. Silti olen aina uskonut ja ollut joku tieto sisimmässäni että minulle on joku, puolikas. Joku joka ymmärtää. juuri sitä rakennettua kuorta ja mitä herkkyyttä sen kuoren sisällä onkaan. Oma ajatusten maailma, maailma jossa on yksin.
- Anonyymi
Että ymmärrän täysin mitä tarkoitat
- Anonyymi
Mä aina ajattelin, että me ollaan pikkaisen molemmat säröillä, mutta paikataan toisemme. Musta tuntui, että sun kanssa oli siksi helppoa olla.
- Anonyymi
Mäkin luulin näin eräästä mut jouduin pettymään. Ei mikään ollutkaan sitä miltä näytti. 💔 Luulin et saatiin talvella joku yhteys meidän välille mut joku/jotkut sen sit katkaisi.
- Anonyymi
ap:lta: Itse en hakenut hänestä mitään paikkaajaa tai auttajaa. Henkistä ja fyysistäkin yhteyttä koin jollain tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap:lta: Itse en hakenut hänestä mitään paikkaajaa tai auttajaa. Henkistä ja fyysistäkin yhteyttä koin jollain tapaa.
Sama täällä, ennemminkin täydennetään kun paikataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin tuli koettua vastaavaa, mutta johtuen siitä toisesta osapuolesta, kolikon toisesta puolesta siis, se yhteys menetettiin. Nyt ei enää toimi signaalit minnekään suuntaan hänen kohdallaan, koska estin ne. En halua enää antaa tuolle ihmiselle mitään itsestäni, hänhän ei ottanut signaaleitani oikealla tavalla vastaan vaan käytti niitä vain omiin tarkoituksiinsa, jotka kääntyivät sitten lopulta meitä kumpaakin kohti negatiivisin vaikutuksin. En hevin lähde jakamaan positiivisia signaaleitani enää kenellekään, en, ennenkuin varmistun vastaanottajan puhtaasta mielestä ja puhtaista ajatuksista tarkoitusperineen. Tyhjennän hetken päästä mieleni noista negatiivisuuksista, jotka hän sinne sai ujutettua, saan sitä kautta kuormaa pois itseltäni. Se tapahtuu, kun lähden ulos tuulettamaan ajatuksia, päätä ja samalla hoitamaan muutaman käytännön asian pois. Palaan arkeen. Hän saa jäädä negoineen sinne pilvenhattaralle istumaan ja ihmettelemään, tuskin löytää etsimäänsä, mutta jatkaa etsimistä. Sitä yhteyttä, mitä ei tule enää ikinä saamaan. Olisi ollut mahdollisuuksia tuhansittain, niitähän hänelle annoin, hän ei mulle. Kiristi vain yhteyttä ottamaan tekemättä mitään sen eteen itse. Mä siloitin hänelle tien luokseni mahdollisimman helpoksi tulla, sekään ei kelvannut. Tästä on hyvä jatkaa. Ainakin minun, puhtain mielin yhäkin ja puhtain ajatuksin tulevasta. En alennu samalle tasolle, kuulostaa karskilta ja saanenkin ryöppyä taas muilta päälleni, muttei se mua haittaa. Ne eivät tiedä asioiden oikeaa tilaa eikä menneitä tapahtumia. Se ei ole multa poissa millään tavalla. Saan tilalle muuta hyvää ajateltavaa. Mulla on kova pää, sen olen sanonut. Se kestää. Sen avulla oon päässy tähänkin asti ja sen avulla meen myös eteenpäin, ilman häntä tosin, koska ei halunnut kulkea sitä puhdasta tietä kanssani. Menköön hän niitä kuraisia polkujaan. Se suotakoon hänelle. Ei se ole pois keltään muulta kuin häneltä itseltään. Onnea matkaan hänelle.-sivusta
- Anonyymi
Ihanasti ja aidosti kirjoitettu.
Lähisuhteessa pitäisikin ottaa ne naamiot pois, hyvällä tavalla- Anonyymi
Ei mulla ole ollut mitään naamioita ollenkaan hänen kanssaan, en ole tarvinnut sellaisia. Nyt käytän naamiona toista puolta minusta, se sekään ei ole pahan kasvot, koska se ei olisi minua. Se näyttää minulta - se naamio - mutta sen takana on toisenlainen minä. Sellainen, johon hän ei ole vielä tutustunut, joten hän ei tunnista minua enää samaksi ihmiseksi. Minusta tulee hänelle siis vain päällisin puolin samanoloinen tyyppi, jonka hän tuntee, mutten ole se sama hänelle enää. Olen antanut itsestäni paljon, hänkin antoi minulle ja antoikin enemmän, mitä osasin edes odottaa. Huomaan kuitenkin, ettei tämä johda minnekään, siksi parempi vetäytyä ja antaa kaiken virrata omalla painollaan sinne, minne se sitten virtaakin. Olen - sanotaanko nyt näin - vain padon muuri. Se pato pysyy kiinni, kunnes tulee uusi aika avata se niille tunteille, jotka pääsevät sieltä voimalla tulemaan .. tulevaan .. sitten kun sen aika on. Sitä odotellessa ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176