Seuratoiminnan kehittämistukea myönnettu kolmelle judoseuralle

Anonyymi-ap

judo.fi: "OKM myönsi kehittämistuen kolmelle judoseuralle seuraavanlaisiin hankkeisiin:

Nokian Judo: Nuorisopäällikkö tehostamaan toimintaa”, 19 000 euroa.
Koyama: ”Iloista liikuntaa kaikille valmennuksen ja ohjauksen kautta”, 12 000 euroa
Turun Judoseura: ”Nuoret seuratoimijoiksi”, 5000 euroa"

Nyt olisi kiva tietää moniko judoseura tätä haki. Päätöksestä nähdään, että noin puolet hakijoista sai kehittämistuen. Tähän kannattaisi panostaa ehkä enemmänkin. Jos muutaman päivän työllä saadaan vaikka 10.000€ niin pikaisella laskutoimituksella se on ihan kelpo tuntipalkka.

4

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkaa noi hakemukset ja raportoinnit olla niin työläitä että seurassa pitää olla joku joka niihin käyttää hyvin paljon aikaa. Ei ole ihan yhden illan juttu.

• Anonyymi

Noiden tukihakemusten hyväksymisehtoja on todella runsaasti. Ei noita saatuja rahoja voi ihan miten vaan käyttää. Ja saadaksesi rahaa on laitettava vastaan lähes sama summa omasta pussista.

• Anonyymi

Pessimisti ei pety.

• Anonyymi

Tämä on taas tämän palstan "asiantuntijan" kommentointia ja kuten yleensäkin, perstuntumalla ja ihan metsään...
        Kannattaisi ehkä perehtyä asiaan ennen kuin kirjoittaa tänne .... Ei tarvitse itse laittaa samaa summaa, jotain pitää toki itse tarjotakin, jos toinen taho lähtee mukaan useilla tuhansilla...
        Suomen judon ongelma on tämä, että rahaa olisi kyllä tarjolla eri tahoilta, mutta kun ei itse viitsitä tehdä muuta kuin ojentaa käsi tai valittaa, niin eipä sitä rahaa tai menestystäkään ilman mitään omaa panostusta tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4682
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1712
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      271
      870
    Aihe