Mitä kuninkaita Lahtelaiset taksikuskit kuvittelevat olevansa, heitä kun ei tunnu koskevan mitkään liikennesäännöt ja värisokeitakin ovat ajellaan surutta punaisia päin
Lahden taksit
10
224
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu, köyhä.
- Anonyymi
Nyt tais osua, taidatkin itse olla yksi näistä tampio kuskeista.
Rikkaampi olen kun sinä
- Anonyymi
Mitä kuninkaita Lahtelaiset autoilijat kuvittelevat olevansa, heitä kun ei tunnu koskevan mitkään liikennesäännöt ja värisokeitakin ovat ajellaan surutta punaisia päin
- Anonyymi
Otsikossa taas tuttu provo. Ensimmäinen suomen kielen virhe jo tekstin kolmannessa sanassa. Pisteiden ja pilkkujen käytöstä ei mitään hajua. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Ei juma mikä pilkun nu... a noussu ylös kolostaan.
- Anonyymi
SIINÄ SULLE OTSIKKO.
Mitä kuninkaita Lahtelaiset taksikuskit kuvittelevat olevansa, heitä kun ei tunnu koskevan mitkään liikennesäännöt ja värisokeitakin ovat ajellaan surutta punaisia päin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIINÄ SULLE OTSIKKO.
Mitä kuninkaita Lahtelaiset taksikuskit kuvittelevat olevansa, heitä kun ei tunnu koskevan mitkään liikennesäännöt ja värisokeitakin ovat ajellaan surutta punaisia päinlahtelaiset kirjoitetaan pienellä, tampio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahtelaiset kirjoitetaan pienellä, tampio
Ottaako päähän velliperse
- Anonyymi
No ne taksikuskit on täysiä ku... päitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967