Näyttelijä Minna Haapkylän rötöstelyt tuli julki iltalehdes ja seiskas ! En olis ikinä urkonut hänestä !! huh huh..
Minna Haapkylän rötöstelyt !!
433
12487
Vastaukset
- Anonyymi
Varkaissa käynyt. Näpistelyä ja riehumista ! noloa !
- Anonyymi
Olisi oikeesti ollut selittelemättä 🙉. Myötähäpeää 😳.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kornia selittelyä :o)
- Anonyymi
Hahaa siihen loppui naisen näyttelijän työt ja sitä saa mitä tilaa .
- Anonyymi
EN palkkaisi minnaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuo tökerö selittely vaan pahensi asiaa. Säälittävä myymälävaras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kornia selittelyä :o)
Yhdet vei asunnoista stereoita Kontulassa niitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vei kattiloita niitäkin on Kontulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuo tökerö selittely vaan pahensi asiaa. Säälittävä myymälävaras.
Voihan se ollakin niinkuin hän kertoi. Paniikkikohtaus kyllä sekoittaa ajatukset ja on kiire ulos tilanteista. Vain tuo kalan hinnan päälle laitettu uusi hinta vaikuttaa kummalta. Jos on paniikkikohtaus usea jättää tavarat kauppaan ja lähtee kotiin tms.
Laitteitten repiminen seinästäkin on kummallista käytöstä, mutta kun pää sekoaa paniikissa, on sekin mahdollisuuksien rajoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne loppui melkolailla siihen kun teki H-Peelle mitä teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN palkkaisi minnaa !
Sinä et palkkaa ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PANIIKKIHÄIRIÖ JAA---
- Anonyymi
On hyvin todennäköisesti harjoittanut vastaavaa varastamista aikaisemminkin.
- Anonyymi
Inna haap ja varastettu tavara Viroon viety myös varastettua hirveet määrät ja svetogorskiin Pietariin ....huumeet kulkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenkiä haarukoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy koivukylästä myös korostaa varastettua Keravalta ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se ollakin niinkuin hän kertoi. Paniikkikohtaus kyllä sekoittaa ajatukset ja on kiire ulos tilanteista. Vain tuo kalan hinnan päälle laitettu uusi hinta vaikuttaa kummalta. Jos on paniikkikohtaus usea jättää tavarat kauppaan ja lähtee kotiin tms.
Laitteitten repiminen seinästäkin on kummallista käytöstä, mutta kun pää sekoaa paniikissa, on sekin mahdollisuuksien rajoissa.Kai sitä tulee PANIIKKI kun jää kiinni housut kintuissa,turhaa puolustelua varkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN palkkaisi minnaa !
Ei ollut tuon ikäisellä ensimmäinen kerta rosvota. On härskiä hommaa, että vaihtaa hintalappu lohen päälle. Ammattilainen täysin. Onko tämä ihminen alkujaan suomalainen? Varmaan lapset saavat kärsiä koulussa pilkkaamista, kun ensin erosi miehestä ja alkoi lesboksi ja nyt varas. Hyi helekutti mikä otus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä tulee PANIIKKI kun jää kiinni housut kintuissa,turhaa puolustelua varkaille.
😂Just, joo... paniikin puolelle on hyvä mennä, koska jäi rysän päältä kiinni Lohi kainalossa! HAH, HAA mitä selitystä! 🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontulan 80-luvun stereoille tuplakasettidekillä onkin kova kysyntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitteitten repiminen seinästäkin on kummallista käytöstä, mutta kun pää sekoaa paniikissa, on sekin mahdollisuuksien rajoissa.Minna ei selkeestikään ole se terävin kynä penaalissa 😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂Just, joo... paniikin puolelle on hyvä mennä, koska jäi rysän päältä kiinni Lohi kainalossa! HAH, HAA mitä selitystä! 🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Naurettavia selityksiä ja noloa todellakin🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna ei selkeestikään ole se terävin kynä penaalissa 😵💫
Vaikuttaa sellaiselta maskuliiniselta, kun katsoin kuvaa.
- Anonyymi
On varmaan varastellut aikaisemminkin. Nyt jäi kiinni 😂. Lapanen...
- Anonyymi
Vähän vasemmiston sosialisointia vaan , oikeutettua tulonsiirtoa ainoastaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvin todennäköisesti harjoittanut vastaavaa varastamista aikaisemminkin.
Tuon ikäinen nainen ei varasta ensimmäistä kertaa, se on varma. On lapsilla kestämistä, kun lapset ovat toisille säälimättömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Tanskassa lopetettu useat itsepalvelukassat, juuri varkauksien vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa sellaiselta maskuliiniselta, kun katsoin kuvaa.
Nauraa julkisuudessa suu levällään kuin mustalaisen hevonen! Vastenmielinen ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraa julkisuudessa suu levällään kuin mustalaisen hevonen! Vastenmielinen ihminen!
Toivottavasti hänen nykyinen vastavihitty vaimonsa, opettaa Minnalle pikakassan käyttöä ja sitä, että kaupassa täytyy maksaa kaikki ostokset! Kaupoissa ei tunneta oman käden ” hyvänmiehenlisää” 🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta on viety kotoa paljon tavaraa ,vaatetta,ruokaa,wc-paperi ym. Kertaalleen vaihdatuttanut lukot
Ei mitään apua. Yleis.avain rikollisella huoltomiehellä. Ei kannata vaihtaa lukkoja välttämättä kun yleisavain huolto yhtiöllä. Jos olis minun osake en antaisi avainta huoltoyhtiölle turvalukkoon. Voi olla ettei sittenkään menisi kauan kun jo olisi taas avaimet muilla minun kotiini. Suomessa asuu tai oleskelee laittomasti paljon sellaista porukkaa jotka eivät todellakaan välitä mistään viisaasta mitään. Pelkkää murhaa, tuhoa ja varastamista. Ei Suomi ole tälläinen. Suomen kuuluu olla hyvä maa ja sen kansan tulee olla jumalinen
Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Katsokaa Taivas TV7 JA LUKEKAA RAAMATTUA. Niin hyvä tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontulan 80-luvun stereoille tuplakasettidekillä onkin kova kysyntä.
Mistä niin päättelit että 80- luvun stereot? Oli mitkä oli varastaminen on synti ja laittomuus ja kadottava synti onkin.
- Anonyymi
Siis niin noloa ! Meni sit kaupasta varastelemaan.
- Anonyymi
Nyt hän jäi kiinni, mutta tuo ei varkaalle ollut ensimmäinen kerta ikää sen verran, että aivan varmaan hän on varastanut aina. Itse opiskeluaikana olin aina kaupassa töissä lomilla, niin näitä varkaita, aikuisia ihmisiä oli juuri noissa paremmissa piireissä. Nuorilla niitä varkauksia oli enempi vain jännitys- ja uhoamismielessä. Ikävä, että tuostakin jää merkintä niin kauppaan, kuin poliisin rekisteriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt hän jäi kiinni, mutta tuo ei varkaalle ollut ensimmäinen kerta ikää sen verran, että aivan varmaan hän on varastanut aina. Itse opiskeluaikana olin aina kaupassa töissä lomilla, niin näitä varkaita, aikuisia ihmisiä oli juuri noissa paremmissa piireissä. Nuorilla niitä varkauksia oli enempi vain jännitys- ja uhoamismielessä. Ikävä, että tuostakin jää merkintä niin kauppaan, kuin poliisin rekisteriin.
Missä piireissä ? Tuikitavallinenhan näyttelijä on !
Törkeäähän tuollainen on ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakomäessä joku venäjän kielinen myi varastettua kalaa onko samaa perhettä nämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka mahtaa viitsiä mennä enää kauppaan ollenkaan? Kun astuu kauppaan ovesta, monta silmäparia seuraa hänen askeleitaan. Ei ole helppoa enää hänellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontulan hellarit johtaa vapaaseurakunta kakkonen ....moskeija synagoga JEHOVAT TV ja videot ...siellä menee varastettua kirppiksillä myyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka mahtaa viitsiä mennä enää kauppaan ollenkaan? Kun astuu kauppaan ovesta, monta silmäparia seuraa hänen askeleitaan. Ei ole helppoa enää hänellä!
Venäläiset varkaat sotkee graffiteilla seinät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset varkaat sotkee graffiteilla seinät
MITÄ VENÄLÄISET TÄHÄN ASIAAN KUULUU. KYSYN VAIN,
- Anonyymi
Mitä sitten, näin varasti myös pääministeri. Ensin aamupalat ja sitten lounaat ja juomat, ei mitään ihmeellistä Suomessa.
- Anonyymi
Haapkylä on tuota maskuliinista sateenkaariväkeä.
- Anonyymi
Mistä johtuu, että sateenkaariväen miehet ovat neitejä ja "naiset" ovat testosteronipommeja.
- Anonyymi
Sateenkaariväki on aika usein älykkäämpää väkeä kuin nk. "tavalliset". Tämän olen huomannut. Niillä on kokemusta muustakin kuin netissä istuskelusta. Mutta on tää kyllä ikävä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaariväki on aika usein älykkäämpää väkeä kuin nk. "tavalliset". Tämän olen huomannut. Niillä on kokemusta muustakin kuin netissä istuskelusta. Mutta on tää kyllä ikävä juttu.
OOn muuten huomannut saman vaikken ite oo nk. "sateenkaariväkeä". fiksua porukkaa. avarakatseisempaa kuin nää tavikset, jos vois sanoa vaikka perussuomalaistavikset jotka kyl on aika tietämätöntä väkeä usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä älykästä homoudessa on? On sulla juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, voi hyvänen aika
Miten älykkyys riippuu tuollaisesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OOn muuten huomannut saman vaikken ite oo nk. "sateenkaariväkeä". fiksua porukkaa. avarakatseisempaa kuin nää tavikset, jos vois sanoa vaikka perussuomalaistavikset jotka kyl on aika tietämätöntä väkeä usein.
Varashan tuokin on
Uups se onkin sateenkaariväkeä
Tooooodella älykäs - Anonyymi
Onko hellari synagogaa ???
- Anonyymi
Ketä noi bensavarkaat on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoudessa ei ole mitään älykkyyttä. oli rikollista 1971 asti ja ja sairaudesta poistui kymmenkunta vuotta myöhemmin. Meneekö tämä maailma oikeaan vai väärään suuntaan. Errrääääthän uskovat ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseenkin! Voi näitä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet huomannut? Just niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tietäväinen olet🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varashan tuokin on
Tooooodella älykäsEi osaa ajatella yhtään sitä työtä kun kalaa kasvatetaan ruokitaan kuljetetaan perataan tuodaan kauppaan tiskille myyjien työtä siinä kassan palkkaa kuljettajat saa palkan työstä vartijoiden palkat on niissä hinnoissa varkaitten takia TÄÄLLÄ EI VAAN ENNEN TARVITTU VARTIJOITA KAUPOISSA KUKAAN EI VARASTANUT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tietäväinen olet🤣
53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kyllä ihmettelen minäkin! Nainen, joka on ollut avioliitossa ja sitten hupsahtaa elämään naisen kanssa, lienee vain vaihtelun kaipuuta ja jonkinlaista hulluutta!
On aikoihin eletty, kun villitys vain kasvaa kasvamistaan!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, että miehekkyys naisessa ei ole sama kuin älykkyys. Sitäpaitsi monet lesbot ilahtuisivst suuresti jos naiset olisivat naisellisia eikä maskuliinisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osaa ajatella yhtään sitä työtä kun kalaa kasvatetaan ruokitaan kuljetetaan perataan tuodaan kauppaan tiskille myyjien työtä siinä kassan palkkaa kuljettajat saa palkan työstä vartijoiden palkat on niissä hinnoissa varkaitten takia TÄÄLLÄ EI VAAN ENNEN TARVITTU VARTIJOITA KAUPOISSA KUKAAN EI VARASTANUT.
Älykäs si syö kalaa, ei varasta kalaa eikä kalasta kalaa vaan antaa olla kalan vedessä rauhassa. Kamalaa kalojen murhaamista kalastaa niitä pois vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu-u.. itseasiassa tosi useasti lesboilla on kyllä niin että syrjivät hetero naisia ja ovat mielestään parempaa kansaa. Ei kuulosta kovin fiksulta käytökseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää toden totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaariväki ovat urheiluhulluja ja he kohtaavat Radiomäen mastolla joka yö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varashan tuokin on
Tooooodella älykäsVievät Israeliin varastettua vaparit hellarit älytöntä kirousta vetää perässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu-u.. itseasiassa tosi useasti lesboilla on kyllä niin että syrjivät hetero naisia ja ovat mielestään parempaa kansaa. Ei kuulosta kovin fiksulta käytökseltä.
Yksi venäläinen varasteli kristityiltä ruokia 5 päivää auton perässä hellareissa. AHNEUS ON SYNTIÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoudessa ei ole mitään älykkyyttä. oli rikollista 1971 asti ja ja sairaudesta poistui kymmenkunta vuotta myöhemmin. Meneekö tämä maailma oikeaan vai väärään suuntaan. Errrääääthän uskovat ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseenkin! Voi näitä!!!
Oikeassa olet,seksuaalinen suuntautuminen ei ole tae että on älykäs,älykäs voi olla homo tai lesbo tai hetero,ihmiset kun voi olla erilaisia. homo-67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, voi hyvänen aika
Miten älykkyys riippuu tuollaisestaNiin nerous ja hulluus on melkein sama, mutta ei ole tainnut yhtään lesboja tai homoa päässyt älykkyydessä ihan Mensan tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo esim. varastelusta. Onpa fiksua väkeä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nerous ja hulluus on melkein sama, mutta ei ole tainnut yhtään lesboja tai homoa päässyt älykkyydessä ihan Mensan tasolle.
MIKÄ ON IHMISEN NORMAALI ÄLYKKÖÖSTASO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana älykkäästä. Mannerheimintiellä istuminen ja marssiminen on heidän älykkäin tehtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osaa ajatella yhtään sitä työtä kun kalaa kasvatetaan ruokitaan kuljetetaan perataan tuodaan kauppaan tiskille myyjien työtä siinä kassan palkkaa kuljettajat saa palkan työstä vartijoiden palkat on niissä hinnoissa varkaitten takia TÄÄLLÄ EI VAAN ENNEN TARVITTU VARTIJOITA KAUPOISSA KUKAAN EI VARASTANUT.
Ennen sai tavarat tiskin takaa, nyt voi asiakas laittaa tavarat itse milloin housuihin, milloin hameen alle. Ei riitä, että on kamerat, jos niitä ei kokoajan seurata. Ennen oli kaupoissa myös myyjiä paljon, mutta ei ole enää muuta kuin hyllyjen täyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kyllä ihmettelen minäkin! Nainen, joka on ollut avioliitossa ja sitten hupsahtaa elämään naisen kanssa, lienee vain vaihtelun kaipuuta ja jonkinlaista hulluutta!
On aikoihin eletty, kun villitys vain kasvaa kasvamistaan!!!Ei tee homosta viisasta näkee tuon Jari Sillanpäästä, eikä lesbosta älykästä näkee tuosta näyttelijästä. Nyt hoetaan jatkuvasti sateenkaariporukasta, niinkuin se olisi jotain kunnioitettavaa ja monet naiset jotka ovat olleet miehen kanssa ja on lapsia, niin aletaan noin vain lesboksi. Näin on Marinin äitikin tehnyt, onko siinä jotain älykästä?
Haavisto on työnsä tehnyt hyvin vaikka koulutusta ei ole kuin ylioppilas, mutta kokemusta on ollut ja kielitaitoa. Oma mielipiteeni on kuitenkin, että ei presidentiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs si syö kalaa, ei varasta kalaa eikä kalasta kalaa vaan antaa olla kalan vedessä rauhassa. Kamalaa kalojen murhaamista kalastaa niitä pois vedestä.
Ihmisen ruokaa on kala, se on luonnon laki. Ei yksin ihminen syö kalaa, vaan tuhannet eläimet syövät kaloja, niin maalla, kuin vedessä. Se on luonnon kiertokulku.
Esimerkiksi ruokin kaikenlaisia eläimiä itse, kun asumme merenrannasta ja metsää on paljon myös. Ruokin koko talven yhtä valkohäntäpeuraa, niin yhtenänä päivänä en enää nähnyt sitä enää. Naapurin ikkunan alla oli kuolleena ja susi söi sitä. Se on niin ruokaa tarvitsee kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen ruokaa on kala, se on luonnon laki. Ei yksin ihminen syö kalaa, vaan tuhannet eläimet syövät kaloja, niin maalla, kuin vedessä. Se on luonnon kiertokulku.
Esimerkiksi ruokin kaikenlaisia eläimiä itse, kun asumme merenrannasta ja metsää on paljon myös. Ruokin koko talven yhtä valkohäntäpeuraa, niin yhtenänä päivänä en enää nähnyt sitä enää. Naapurin ikkunan alla oli kuolleena ja susi söi sitä. Se on niin ruokaa tarvitsee kaikki.Ei kannata ruokkia ja houkutella ihmisten lähelle mettäneläviä. Tuovat punkkeja tullessaan, ja esimerkiksi lintuinfluenssapöpöjä.
- Anonyymi
höpö höpö elokuvaa olivat tekemässä pösilöt se kuuluu kuvioon ahhahahha
- Anonyymi
Ei ollut uutisessa mainintaa elokuvasta.
Se mikä hämmästytti, että hän syytti mm. kielimuuria vartijan kanssa. Millähän kielellä vartijoiden kanssa pitää nykysuomessa asioida?
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä hämmästytti, että hän syytti mm. kielimuuria vartijan kanssa. Millähän kielellä vartijoiden kanssa pitää nykysuomessa asioida?
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Sinun kannattaisi huomioida, että Suomi ei ole kieli…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi huomioida, että Suomi ei ole kieli…
Suomi on suomenkielisten kotimaa ehdottomasti on kieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Viipuri meidän Suomen ja Ruotsin kielet oli siellä pääkielenä kunnes stalinistit varasti sen ja maat. Suomenkieliset joutui sieltä poistumaan jättämään kirkkonsa kotinsa venäjän KIELISILLE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Onko varastamisessakin kielimuureja?
Eli jos et osaa kansan kieltä, ei sinulta voi vaatia, että maksat ostoksesi kassalla.
Rahojen tunnistaminen vieraalla kielellä mahdotonta?
Numerot vieraskieliselle vaikeat ymmärtää hinnoiksi?
Itsepalvelukassat mielletään peliautomaateiksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Kyllä niillä "muuria"on joka lähtöön. Eräskin testoteronipommi ei voinut asioida miesmyyjän kanssa elintarvikemyymälässä , kun "ne pissaavatkin sillä tavalla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi huomioida, että Suomi ei ole kieli…
Suomen kieli eli suomi on uralilaisten kielten itämerensuomalaiseen ryhmään kuuluva kieli, jota puhuvat pääosin suomalaiset. Suomessa suomen kieltä puhuu äidinkielenään 4,8 miljoonaa ja toisena kielenään 0,5 miljoonaa ihmistä. Suurimmat suomea puhuvat vähemmistöt ovat Ruotsissa, Norjassa ja Venäjällä.
Suomen kieli on voimakkaasti taipuva, agglutinoiva kieli. Sanajärjestys on toissijainen, lauseenjäsenten perusjärjestys on subjekti–predikaatti–objekti ja määrite käy useimmiten pääsanansa edellä. Suomessa on kahdeksan vokaalia ja 13 konsonanttia, mikäli eräitä lainasanoissa esiintyviä äänteitä ei lueta mukaan.
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Jo jos somaliaksi numerot on eripäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varastamisessakin kielimuureja?
Eli jos et osaa kansan kieltä, ei sinulta voi vaatia, että maksat ostoksesi kassalla.
Itsepalvelukassat mielletään peliautomaateiksi?Kaapu meni kauppaan hoikkana lähti ulos lihavana. Videolla on netissä myös valvontakameraan jääneitä nostetaan TV näyttö ikkunasta ulos haetaan lasten rattailla ja sullotaan housun taskuun tavaraa hyllyistä kävelläån ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepalvelukassat mielletään peliautomaateiksi?Jos ei tajunnut että on Suomessa ja luuli kauppaa ilmaisten tavaroitten jakopisteeksi. Kun sitten vartijat puhuivat suomea ei ymmärtänyt. Koska luuli olevansa ulkomailla.
- Anonyymi
Elämäsi on yhtä elokuvaa siis b-luokan sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kieli eli suomi on uralilaisten kielten itämerensuomalaiseen ryhmään kuuluva kieli, jota puhuvat pääosin suomalaiset. Suomessa suomen kieltä puhuu äidinkielenään 4,8 miljoonaa ja toisena kielenään 0,5 miljoonaa ihmistä. Suurimmat suomea puhuvat vähemmistöt ovat Ruotsissa, Norjassa ja Venäjällä.
Suomen kieli on voimakkaasti taipuva, agglutinoiva kieli. Sanajärjestys on toissijainen, lauseenjäsenten perusjärjestys on subjekti–predikaatti–objekti ja määrite käy useimmiten pääsanansa edellä. Suomessa on kahdeksan vokaalia ja 13 konsonanttia, mikäli eräitä lainasanoissa esiintyviä äänteitä ei lueta mukaan.
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?.Todellakin meni. Meillä Suomi ei ole kieli, mutta suomi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Vartijoiden ammattia ei ennen tarvittu normi kaupoissa ollenkaan tämä helvetti alkoi 2000 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepalvelukassat mielletään peliautomaateiksi?Niissä ruokien hinnoissa on palat kulut sähköt verot mutta vartijat lisää hintaa tuotteisiin koska VARASTATTE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?.SUOMEN RUOTSIN NORJAN ESPANJAN ITALIAN VIRON UNKARIN KIELET ON LATINAA ENGLANTI ON LATINASTA ITALIASTA RANSKA. ÄLÄ SINÄ ALA SOTKEA MITÄÄN KIINAA INTIAA TAI ARABIAA TÄNNE YHTÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin meni. Meillä Suomi ei ole kieli, mutta suomi on.
SUOMEN KIELI ON ITALIASTA TULLUT PERKELE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?.Taisi olla kommentti siihen, että kielten nimiä ei kirjoiteta isolla. Eli Suomi on valtio, suomi on kieli 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla kommentti siihen, että kielten nimiä ei kirjoiteta isolla. Eli Suomi on valtio, suomi on kieli 😊
Englanninkieliset kun kirjoittavat kielet isolla alkukirjaimella, niin onkohan se vaikuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäsi on yhtä elokuvaa siis b-luokan sellaista.
Paska näyttelijä jos sellaiseksi voi edes varasta kutsua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niillä "muuria"on joka lähtöön. Eräskin testoteronipommi ei voinut asioida miesmyyjän kanssa elintarvikemyymälässä , kun "ne pissaavatkin sillä tavalla".
lesbot ja homot Siperiaan heti. ÄLKÄÄ järjestäkö sateenkaarijuhlia.Lapset ja nuoret ei tiedä kohta mitä ovat miehiä vai naisia tulevaisuudessa. lesbot oksettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?.Sinulta tosiaan meni äidinkielen tunnilla yksi oikeinkirjoitussääntö ohi. Nimittäin sellainen pikkujuttu, että suomi on kieli mutta Suomi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Hinnalla millä hyvänsä otsikoihin. Sitäpaitsi Itämeren kaloissa on runsaasti myrkkyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartijoiden ammattia ei ennen tarvittu normi kaupoissa ollenkaan tämä helvetti alkoi 2000 luvulla.
90-luvulla ne vartijat vaan istui tuijottamassa sovituskoppien sisälle riisuutuvia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Syy ei taida olla vartijassa, aina nämä selittelevät ja syyttävät sivullisia.
Ainut mikä Minnaa harmittaa on että jäi rysän päältä kiinni.
Olisi edes myöntänyt reilusti, mutta kun ei niin ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?.Isolla kirjoitettuna on maa, ei kieli, se oli tuossa pointtina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy ei taida olla vartijassa, aina nämä selittelevät ja syyttävät sivullisia.
Ainut mikä Minnaa harmittaa on että jäi rysän päältä kiinni.
Olisi edes myöntänyt reilusti, mutta kun ei niin ei.Olen kohdannut muutamia lesboja työelämässä , ei narsistit lesbot koe syyllisyyttä mistään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella aiempi kirjoittaja väittää ettei Suomi ole kieli? Menikö minulta äidinkielen tunneilta jotain ohi?.Venäjälle vieväneet varastettua täältä tonneja ! Muka uskontolahkot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tajunnut että on Suomessa ja luuli kauppaa ilmaisten tavaroitten jakopisteeksi. Kun sitten vartijat puhuivat suomea ei ymmärtänyt. Koska luuli olevansa ulkomailla.
Niinku turkkilainen varasgigolo kysyy saako ottaa ottaa ei maksa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä ruokien hinnoissa on palat kulut sähköt verot mutta vartijat lisää hintaa tuotteisiin koska VARASTATTE.
Asiakkaat maksaa vartijan palkat hinnoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohdannut muutamia lesboja työelämässä , ei narsistit lesbot koe syyllisyyttä mistään .
Kalan haju saa ne ehkä kiihottumaan paniikkiin asti. Olisiko tässä siitä kysymys. Tutkijoitahan löytyy paljon siitä porukasta. Tutkimus nyt heti työn alle. Sillin haju muuten muistuttaa enemmän sitä hajua ja on halvempaakin. Särkiä Minna voisi käydä itsekin onkimassa.
- Anonyymi
Siinä olisi ollut parempi selitys, kuin paniikkikohtaus. Paniikkikohtaus tulee, kun jää kiinni varkaudesta. Laivassa romani varasti siivouskomerosta pölyimurin ja jäi kiinni , kun imurinjohto jäi roikkumaan hameen alta. Mies oli hyvin vihainen ja huusi akalle, että olisit laittanut sen johdon omiin reikiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli Suomi ei ole virallinen asioimiskieli siitä pitää jo kaupan ovella tiedottaa.Mitä hän olisi vartijoilta kysynyt, kun laittoi uuden hinnan lohen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo jos somaliaksi numerot on eripäin
Voi v..tu, kahvit rinnuksille. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartijoiden ammattia ei ennen tarvittu normi kaupoissa ollenkaan tämä helvetti alkoi 2000 luvulla.
Kaupoissa oli ennen paljon myyjiä. Ruokatavarat ostettiin kaikki tiskiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjälle vieväneet varastettua täältä tonneja ! Muka uskontolahkot
Venäläiset rosvoavat kaiken. Näkee miten tyhjensivät Ukrainasta jääkaapit, vessanpytyt, mikrot ja kaiken minkä irti saivat. Surkea kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olisi ollut parempi selitys, kuin paniikkikohtaus. Paniikkikohtaus tulee, kun jää kiinni varkaudesta. Laivassa romani varasti siivouskomerosta pölyimurin ja jäi kiinni , kun imurinjohto jäi roikkumaan hameen alta. Mies oli hyvin vihainen ja huusi akalle, että olisit laittanut sen johdon omiin reikiin.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitti varmaan, että suomi kielenä kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska näyttelijä jos sellaiseksi voi edes varasta kutsua.
Kassalla huijatessa ne näyttelijänlahjat vasta tarpeen ovatkin, jotta pokka pitää.
- Anonyymi
Minnalla oli paniikkihäiriökohtaus ja silloin tulee tehtyä kaikenlaista sekavaa. Tämmöistä sattuu silloin tällöin taiteellisesti lahjakkailla persoonilla. Myös vartijoitten koppiin sulkeminen pahensi kohtausta ja koska Minna puhuu paniikkihäiriössä vain viroa ei häneltä löytynyt yhteistä kieltä agressiivisten vartijoitten kanssa. Kannattaa myös muistaa että Suomessa vartijat herkästi surmaavat epäilemiään asiakkaita joten Minnan häiriö vain paheni moisesta.
- Anonyymi
Ei ollut kovin paha paniikkihäiriö, kun oli osannut kuitenkin peittää lohipaketin hintalapun toisella halvemman tuotteen lapulla.
Olisko kuitenkin ihan vaan ahneuttaa ja epärehellisyyttään varastellut. - Anonyymi
Jaa, paniikkihäiriö kohtauksessa ei kyllä hintalappuja vaihdella, on karsea kokemus. Ruotsissahan näitä itsepalvelu kassoja on poistettu juuri varkauksien takia. Vaikka on julkkis voi olla varas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kovin paha paniikkihäiriö, kun oli osannut kuitenkin peittää lohipaketin hintalapun toisella halvemman tuotteen lapulla.
Olisko kuitenkin ihan vaan ahneuttaa ja epärehellisyyttään varastellut.Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...Oli siinä vissiin ökyhinta, siis siinä peitetyssä hintalapussa. No jaa, ei luulisi Haapkylänkään finanssiasiat olevan noin huonoissa kantimissa…
- Anonyymi
Mene nyt v****🤡 jo hoitoon.
- Anonyymi
Paniikkihäiriö on ihan uskottava selitys.
Siinä on puoli vielä suus että:
Jos miessukupuolinen henkilö jättäisi avioliittonsa ja lähentyisi työnsä ohessa opettajan asemassa opettamaansa oppilasta parisuhteeseen saakka, miestä sanottaisiin...?
Minna selvästi on ajatellut myös tätä väärentäessään ihan paniikissa marketin luvattoman kalliita tuotehintoja.
Ehkä myös yksilön kapinan ja esitaistelijan viitta sopisi Haapkylän tavallisesti niin vahvoille harteille ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...Kyseessä ei ollut ÖKYlohi koska sitä ei tungettu pöksyihin kuten Marja Tukiainen, koulutukseltaan ekonomi ja Miss Matkailu (Varkaus, 1969)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, paniikkihäiriö kohtauksessa ei kyllä hintalappuja vaihdella, on karsea kokemus. Ruotsissahan näitä itsepalvelu kassoja on poistettu juuri varkauksien takia. Vaikka on julkkis voi olla varas.
Ei varastanut ensi kertaa, rosvo mikä rosvo!
- Anonyymi
Niinku uskontohellareissa vapareissa ne saa kohtauksia varastamalla muiden takkeja kasseja kännykän auton kengät korut .....minkä voi kun ollaan paniikissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paniikissa voi ottaa vaikka toiselta TV stereot kävellä sen kanssa kotiinsa... Onhan nää vienyt kahvinkeittimiä asunnoista jos hellari vapari on....jehovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...Tukiaiset on elänyt avustusruualla Hurstin kaupoista kerätyillä ja sossun maksamalla ruualla parasta olisi ensin tehdä työtä säästää ja vasta sitten tehdä lapsia jos on rahaa.Nää kerjää lapselle ruokaa jutut on vähän alamaailmaa.Hellareissa on pitkä varastamisen kulttuuri kotiin niitä ei voi päästää kyllä lähtee tavaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitokoukseen lestoihin tai Vapaakirkon virtaa budhassa kokouksiin niin saat kleptomaanibudhan hengen Jehova alkaa jogata sinussa yhtä äkkiä huomaat mitenleijut ja olet antanut autosi heille ( extaasia).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei ollut ÖKYlohi koska sitä ei tungettu pöksyihin kuten Marja Tukiainen, koulutukseltaan ekonomi ja Miss Matkailu (Varkaus, 1969)
Suomesta on myös viety varastettua Viroon Venäjälle mutta hellarit jakaa vaparit näitä kokouksissa.
- Anonyymi
Videoilla näkyy turvakameraan jäänyt heimohame 3 ryhmä imuria laittoi hameen sisään ja piti päällä villatakkia HÄRSKIÄ ÄLÄ VARASTA MOOSES LAIN RIKKOMISTA HEI. Paavali sanoi varas älköön enää varastako. Tai Jeesus älä enää syntiä tee ettei sinun pahemmin kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...Yhdet vei tavaraa lasten rattaissa ....🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko kuitenkin ihan vaan ahneuttaa ja epärehellisyyttään varastellut.Moni tekee tuota,vaihtaa lappuja,koska rahat ei riitä. Pitäisi tajuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varastanut ensi kertaa, rosvo mikä rosvo!
Kleptomania on sairaus. Turha tuomita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukiaiset on elänyt avustusruualla Hurstin kaupoista kerätyillä ja sossun maksamalla ruualla parasta olisi ensin tehdä työtä säästää ja vasta sitten tehdä lapsia jos on rahaa.Nää kerjää lapselle ruokaa jutut on vähän alamaailmaa.Hellareissa on pitkä varastamisen kulttuuri kotiin niitä ei voi päästää kyllä lähtee tavaraa.
Monilla ei riitä rahat edes töissä käydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko kuitenkin ihan vaan ahneuttaa ja epärehellisyyttään varastellut.Demonit käskivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan taidat olla itse hoidon tarpeessa 🤡.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...On siinä silliä parempi haju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...Joku kävi nuuskasemmassa sen housuihin,joo kala siellä on.
- Anonyymi
Sarkasmia parhaimmillaan=)=)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin murhanhimo....Ei saa tuomita murhaajaakaan,,,sairaus....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommatkoon sitten diagnoosin siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei ollut ÖKYlohi koska sitä ei tungettu pöksyihin kuten Marja Tukiainen, koulutukseltaan ekonomi ja Miss Matkailu (Varkaus, 1969)
KOPLI VIRON RIKOLLISIN ALUE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko kuitenkin ihan vaan ahneuttaa ja epärehellisyyttään varastellut.Silmä silmästä lohi lohesta eikö niin.Pussilakana pussilakanasta kattila kattilasta jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahneus on synti joka johtaa toiseen syntiin älä himoitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni tekee tuota,vaihtaa lappuja,koska rahat ei riitä. Pitäisi tajuta.
Rahat riittää viikon polttamatta tai jättää oluet ostamatta. Huumeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kävi nuuskasemmassa sen housuihin,joo kala siellä on.
Silliä varasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Albaanit ja Viron kopli Piritan seutu...juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ammatti ja kotipaikka sama eli varkaus??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika tampio.
- Anonyymi
Inna irrotti myös hälyttimen siinä paniikissa kun jäi kiinni.Totuus on myös vartijat varastaa ja myyjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...JOKAISESSA VESILÄTÄKÖSSÄ ON KALAA ALATTE ONKIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko ne taas ajelee yhden ajokortilla 20 samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku uskontohellareissa vapareissa ne saa kohtauksia varastamalla muiden takkeja kasseja kännykän auton kengät korut .....minkä voi kun ollaan paniikissa.
Uskontokirppiset on täynnä varastettua tavaraa myynnissä verotonta tuloa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaminen on vihaamista kostoa ahneutta. Kaikki kirppikset verolle joka uskontolahkoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keplikopli parhaat varkaat varastaa yrityksiä taloja autoja kuorma autoja rekkoja kontteja....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko kuitenkin ihan vaan ahneuttaa ja epärehellisyyttään varastellut.MINÄKIN OLEN TAITEELLISESTI LAHJAKAS, KOHTA SAAN MENNÄ KAI VARASTELEMAAN, VAIKKA LOHIKALAA, SITÄ KALLEINTA SIIS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Albaanit ja Viron kopli Piritan seutu...juu.
ONKO MINNA HAAPKYLÄ VIROSTA KOTOISIN.
- Anonyymi
Vartijat itsekin varastavat. Samoin kaupan henkilökunta. Eivätkä he välttämättä ole taiteellisia. Suurin osa tavaroista taitaa lähteä henkilökunnan mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaminen on vihaamista kostoa ahneutta. Kaikki kirppikset verolle joka uskontolahkoissa.
Hyvä varas näyttelee rehellistä ostajaa.
😘😂😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku reilu 60 donaa tienas viimevuonna, ja Marin oli sitä mieltä että 3 tonnia kuussa riittäisi. Haapkylä varmaan äänestää kokoomusta.
- Anonyymi
Kaikilla ammattivarkailla on kleptomania tauti aivoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ÖKYLOHI?
Johanna Tukiaisen äiti Marja Tulkiainen joku aika sitten tunki ökylohta housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni...Venäläinen Espanjassa mistä tietää , markettiin on tullut nyljettyjä kaneja korvineen hyllyyn myyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demonit käskivät.
Just jäi 2 poikaa kiinni varastamisesta väitti ettei he niitä ottanut mutta jäivät kameraan selvästi kuulkaa. Sekin on taas muilta pois hintoihin tulee kaikki rikosten aiheuttamat kulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommatkoon sitten diagnoosin siitä.
Virolaiset tekee sitten piraattia lasinkeräys purkit uusio käytössä silli voi muuttua salakaksi ja kastike vaihtua pussikeittoon tai kuppikuumaa mutta et huomaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ammatti ja kotipaikka sama eli varkaus??
Varas varkaudesta varastaa voi olla varastettu identiteetti väärät passit
- Anonyymi
Älä puhu paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä outo, kun puolustelet rosvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rahat ei riitä silloin pitää mennä sosiaalitoimistoon valittamaan ja hakea ruoka-apua, eikä varastaa kauppiaalta.
- Anonyymi
Kuuluuko sairauteen paniikkihäiriö sellainen oire, että joutuu vaihtamaan hintalapun kalaan?
- Anonyymi
Hyi helvetti mikä tyyppi. Minna on varas ja luulen ettei ollut ensimmäinen kerta.
- Anonyymi
Onko mikä uskontolahko niissä on näin huonekalut kodinkoneet viedään joko jollekin tai Viroon Venäjälle Israeliin asti. Jopa konteilla.Onko takkeja hävinnyt ne on näiden viemiä. Kopli on ollut rikollisalueita Virossa.
- Anonyymi
Eikö lesboilla ole oikeustajua, kun pitää varastaa,
- Anonyymi
Et uskonut narsistia narsistiksi? 🤣. Useat narsisti, pahimmat sellaiset leikkivät hyvää ihmistä vaikka on täysi paska. Kulissit kunnossa paikka pää on vajaa ja luonne mätäpaise.
- Anonyymi
Minna Haapkylä on nolo. Tuottaa vaan häpeää kaikille. Menis pois Suomesta.
- Anonyymi
Siitä Inna Minna Mila Ludmila Mila svet lana lana ...kleptomania.
- Anonyymi
Minna Haapkylä on rikollinen
kaikki sai nyt nähdä sen.
Varastaa, pettää, kusettaa ja huijaa
Ei laki Suomessa liikuta tätä vanhaa muijaa.
Kiitos vartijoiden jotka teki hyvin työn
vaik suunnitteli Haapkylä :ilmasen lohen syön.
Varkaan maine on ja pysyy,
se ei lähde pois ja lapsilta kaikki kysyy:
Mitä mutsis varasti sulle?- Anonyymi
Virossa on niin kleptoja vasta jäi kiinni autossa varastettua joku ja yhdellä suksiboksissa varastettuja akkuja jne.
- Anonyymi
Lapset voivat kysyä ,mistät nämä on varastettu? On siinä selittämistä.
- Anonyymi
Hyvä jos muutkin jäisi kiinni reilusti tiedetään somalikin varastaa juutalainen latvialaiset romanit Romanian romanit ne pitää muiden tavaroita omanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virossa on niin kleptoja vasta jäi kiinni autossa varastettua joku ja yhdellä suksiboksissa varastettuja akkuja jne.
Suksi boksi voi olla varastettua täynnä. Kenen kengät sulla on entä korut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos muutkin jäisi kiinni reilusti tiedetään somalikin varastaa juutalainen latvialaiset romanit Romanian romanit ne pitää muiden tavaroita omanaan.
Egyptin faaraot päässyt Suomeen.
- Anonyymi
Ajojahti Minna on vain juonut viiniä niin paljon jotta kaikki on päässä vähän sekaisin, alkaa muuten näyttää mieheltä enempi olisko hormoonitasapaino häiriintynyt tai alkoa liikkaa naiset muuttuu agresiiviseksi siitä varastelu on äärijuttuja eikös tällä ollut sitä lättähommaa myös nyt vanhempana ilmennyt?
- Anonyymi
Minna Haapkylä on tyhmä, pitäisi julkisuuden henkilön ajatella omaa mainettaan.
- Anonyymi
MIKÄ LAHKO MINNALLA
- Anonyymi
Toi paniikkihäiriö lienee selitys jota kaikki myymälävarkaat tulevaisuudessa käyttävät. Nolo.
- Anonyymi
Lahkot kun huijaa varastaa ne sanoo että Jeesus tarvii tätä. Jeesus tarvii sun autoa sun könnyä.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkot kun huijaa varastaa ne sanoo että Jeesus tarvii tätä. Jeesus tarvii sun autoa sun könnyä.🤣🤣🤣
Moi mä oon Jeesus mä tarvin sun mökin just tänään anna kuin Jeesukselle se. 🤭🤭😭😭 Viikon päästä se on myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi mä oon Jeesus mä tarvin sun mökin just tänään anna kuin Jeesukselle se. 🤭🤭😭😭 Viikon päästä se on myynnissä.
Hellarit kerää ilmaista ruokaa pelloilta autoilla myyntiin oikeesti ne myy ne !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit kerää ilmaista ruokaa pelloilta autoilla myyntiin oikeesti ne myy ne !!!
HÄPEÄ MÖKIN OSTAJA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijattu avustusruokia myynnissä osta leipä hei 3€
- Anonyymi
Onpa outoja selityksiä Iltalehdelle kertoillut.
Kaveri kun saanut paniikkikohtauksen kaupassa niin on jättänyt ostoskärryn kauppaan jä lähtenyt ilman ostoksia ulos.
niin Minna liimailee lohipakettiin halvempaa viivakoodia ja jättää lähes 60 euron ostokset skannaamatta kassalla!- Anonyymi
Siis, luuleeko hän, että joku uskoo moisiin hätävaleisiin?
- Anonyymi
Vapareissa on ollut tätä näpistelyä kerjäämistä paljonkin.Niissä on eri ryhmiä.
- Anonyymi
Minnalla on käänteinen paniikkikohtaus kärryt täyteen tavaraa kaupasta ja sitten maksamatta ulos..,seon näillä fiksummilla erilainen kohtaus, aiheen käsittely julkisuudessa saattaa aiheuttaa masennusta ja 3 -6 juttua naistenlehteen a 2700 e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnalla on käänteinen paniikkikohtaus kärryt täyteen tavaraa kaupasta ja sitten maksamatta ulos..,seon näillä fiksummilla erilainen kohtaus, aiheen käsittely julkisuudessa saattaa aiheuttaa masennusta ja 3 -6 juttua naistenlehteen a 2700 e
Tuo käänteinen paniikkikohtaus on just hyvä, näin ne julkkikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta paljon lehdet maksaa näistä jutuista. Jos näkee jonkun julkkiksen äkkiä ottaa kuvan lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin saa helposti 10 lööppiä itsestään iltapäivälehtiin. Näyttelijä tarvitsee julkisuutta
- Anonyymi
Tämä nolo tapahtuma aiheuttaa sen, että jatkossa enemmän tunnetaan myymälävarkaudestaan kuin vaikka onnistuneesta roolistaan.
Se vaan menee niin.- Anonyymi
Joo mainokseen voi laittaa lohipaketin myymälä varas pääosassa.
- Anonyymi
Kerjäläinen Romaniasta omistaa talon auton pakettiauton saa tukirahaa Romaniassa syö ilmaiseksi varastaa bensat muilta KLEOPTOMANIA ON AHNEUS SE EI OLE MIKÄÄN AMMATTI VAAN RIKOLLISUUTTA.
- Anonyymi
Haapkylän kootut selitykset ja paskapuheet kiinni jäämisen jälkeen on kyllä uskomattomia. Onks sillä ämmällä joku mielen sairaus?? Ei normaali ihminen riehu ja riko kaupassa kun jää kiinni. Onko väkivaltanen kotonakin?? Vetääkö jotain lääkkeitä sekasin?? Epävakaa?
- Anonyymi
Hän on narsisti. Ihan tyypillistä narsistin käytöstä. Säännöt ei hänen mielestään koske häntä. Narsistin kun harmittaa * kuten tässä kiinni jääminen* kiukuttelee kuin lapsi. On niin keskenkasvuinen ja itsekäs. Karmea tyyppi.
- Anonyymi
Onko sillä peruukki virolaiset käyttää peruukkeja myös Latvia ja kun ne huijaa ihmisiä ostarilla niillä on peruukit.Ne vaihtaa hiusten väriä peruukeilla.Niitä on syömässä uskontolahkoissa niin näpistelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on narsisti. Ihan tyypillistä narsistin käytöstä. Säännöt ei hänen mielestään koske häntä. Narsistin kun harmittaa * kuten tässä kiinni jääminen* kiukuttelee kuin lapsi. On niin keskenkasvuinen ja itsekäs. Karmea tyyppi.
Juuri näin, tuota luonteenpiirrettä ei pysty korjaamaan toisenlaiseksi eikä tuollaisella ihmisellä ole siihen haluakaan, valehtelee elämänsä loppuun saakka. Empaattisuuskin on tuollaiselle ihmiselle teeskenneltyä tai näyteltyä.
- Anonyymi
EI EPÄVAKAA VARASTELE MITÄÄN MISTÄÄN EI TYÖTÖN OLE EPÄVAPAA SE ON TYÖTÖN.Turvakodit on täynnä rikosten UHREJA VÄKIVALLAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä peruukki virolaiset käyttää peruukkeja myös Latvia ja kun ne huijaa ihmisiä ostarilla niillä on peruukit.Ne vaihtaa hiusten väriä peruukeilla.Niitä on syömässä uskontolahkoissa niin näpistelee.
Kannattaa tarkistaa ja selkeyttää kommenttinsa, ennen kuin lähettää eteenpäin. Näin me toiset lukijat saamme paremmin selvää ja paremmat naurut.
- Anonyymi
Sateenkaariporukka on tunnetusti tasapainoista väkeä.
- Anonyymi
Koo-kauppaketju sijoittaa ryöstömyyntihintojen voitot kyläkauppoihin ja Kesko ryhmän hallitukselle ...
Äs-kauppa jakaa omansa suoraan johtajille...
Plussahinnat ja S-Bonus ovat iso vitsi.
Ja jos S-kaupassa varastaa tai rikkoo jotain,
ja on julkkis tai jonkinlainen,
voi syyttää kielitaidotonta kassaa, vartijaa tai siivoojaa.
Siinähän on vain sana-sanaa vastaan.
Kielitaidottoman sana ;)...
Paniikkihäiriöön vetoava leikkijulkkiskin saa tehdä mitä vaan,
ettei somealustat herää ja puhu pahaa S-kaupasta.
Niin hyvin saatiin piiloon se että S-pankissa ei ihmisen säästöt ole turvassa, vaan S-Pankista voi varastaa rahaa ilman asettakin.- Anonyymi
Tällähetkellä on S-Pankin tilin saldo,tasan 0 €,roo.👍👍😋😋😁👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällähetkellä on S-Pankin tilin saldo,tasan 0 €,roo.👍👍😋😋😁👀
Ei oo tullut mieleenkään vielä ruokaa varastaa ...
Joku joskus opetti että säännöt on toiset jos nälkäänsä varastaa .
S-Tilillä on jopa + 6,51...
Ollut 10.04.2023 asti... Tuli euron verran bonusta
Siitä saakka vetäny ohraa, kauraa ja herneen versoja.
Säästän rahat vapunpäivän iltaan .
Tähtäimessä miinus 60%.
Hyväällä tzägällä saa paketin prosenttinakkejakin.
Ja jonkun einessalaatin. 🤔👍🖖🤔
- Anonyymi
Noin käy kun luopuu heteroseksistä ja alkaa lotraamaan toisen naisen elintä.
- Anonyymi
Meil oli koulus tyttö kun tyttöjä kävi kourimaan alapäästä mutta kyllä se miehen kanssa naimisiin kai meni sai lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meil oli koulus tyttö kun tyttöjä kävi kourimaan alapäästä mutta kyllä se miehen kanssa naimisiin kai meni sai lapsia.
Hän on kaksneuvoinen. Onneksi Hannu björkman lähti litoon.
- Anonyymi
Jos rahat loppu niin muut menevät helpommin myymään seksiä kadulle. Lesboilla varsinkin varatuilla on isompi kynnys lähteä myymään seksiä miehille kadulla.
- Anonyymi
Kyseessä suunniteltu törkeä varkaus, vahingonteko ja väkivalta vartijoita kohtaan, ehdoton vankila tuomio pakko tulla.
- Anonyymi
Ei ole vielä varkaus, menee näpistyksenä ja saa sakkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä varkaus, menee näpistyksenä ja saa sakkoja
Minna on nolo varas !
- Anonyymi
Ajatelkaa jos kaikki koruja varastelleet sekä rihkamaa että aitoja alkaisi palauttaa niitä yhtä äkkiä ! Tai kirjastosta otettuja tai kaupoista. Jos auto vene pyörä varkaat alkais palauttaa niitä.Työkoneita ja rakennustarvikkeita alkaisi tulla takaisin PARANNUKSEN TEKOON JEESUS TULEE.
- Anonyymi
Yx myyjä meni aina töihin tyhjä reppu mukana lähti reppu pullollaan virosta sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa jos kaikki koruja varastelleet sekä rihkamaa että aitoja alkaisi palauttaa niitä yhtä äkkiä ! Tai kirjastosta otettuja tai kaupoista. Jos auto vene pyörä varkaat alkais palauttaa niitä.Työkoneita ja rakennustarvikkeita alkaisi tulla takaisin PARANNUKSEN TEKOON JEESUS TULEE.
Miten sinä olet vielä hengissä jos elät vain pyhällä hengellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yx myyjä meni aina töihin tyhjä reppu mukana lähti reppu pullollaan virosta sekin.
Ei sinullakaan muuta elämä ole.
- Anonyymi
"Haapkylän mukaan hänellä on parhaillaan selvityksessä, rikottiinko hänen oikeuksiaan tapahtumien aikana."
Miten voi olla noin vitun tyhmä ihminen. Luulisi julkisuudessa paistattelevan henkilön käyttäytyvän kuten normi kansalainen. Onko näyttelijän työ noin tylsää että pitää hakea jännitystä elämään varastelemalla. Eikä varmaan ollut eka kerta. On siinä hieno esikuva lapsille, voi vittu. Tietoisesti varastaa, Haapkylalle voi mennä vierailulle kuka vain ja ottaa hänelle kuuluvaa omaisuutta ilman että syyllistyy rikokseen, eikö niin...- Anonyymi
Joidenkin lapset syö paljain käsin irtokarkkeja maksamatta kaupassa myös avaa paketteja syö sieltä kerran yksi vanhempi nainen söi irtohyllystä suuhunsa.Arabimies söi suuhun hedelmiä.Pitäisi laittaa chilipippuria kun näkee mistä ottaa suuhunsa.
- Anonyymi
Niin nyt se voi mennä kouluihin kertoo mitä ei saa tehdä.
- Anonyymi
SIIS ONKO TÄMÄ VARAS MINNA SIIS VIROSTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin lapset syö paljain käsin irtokarkkeja maksamatta kaupassa myös avaa paketteja syö sieltä kerran yksi vanhempi nainen söi irtohyllystä suuhunsa.Arabimies söi suuhun hedelmiä.Pitäisi laittaa chilipippuria kun näkee mistä ottaa suuhunsa.
MIELESTÄNI MINNA-VARKAALLA EI OLLUT HUONOT TULOT.
- Anonyymi
Kukaan varastamisesta kiinni jäävä ei jää kiinni ensimmäisellä kertalla, vaan teot ovat siinä vaiheessa jatkuneet jo vuosia. Siinä yksi syy ruuan hintaan. Kauppojen hävikit ovst todella suuret, ja rehelliset asiakkaat maksavat kaiken varastetun tavaran tuotteiden hinnoissa. Vartiointi maksaa myös todella paljon, mutta sillä saadaan varkaista kiinni vain muutama prosentti.
- Anonyymi
Meiltä varas vei asunnosta mukeja ja juomalaseja oli uskontolahkoissa mutta venäjä viro taustaisia.
- Anonyymi
Myyjät varastaa myös jos myyjä venäläinen vartija venäläinen se on mafia jo siinä.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä.
Asiakkaat varastaa.
Mutta myös henkilökunta, vartijatkin.
Haapkylä saa lopulta "mitalin" joko iltasanomilta tai iltalehdeltä.
Niin käy, koska sosiaalinen media ja ne joita ennen sanomalehdiksi kutsuttiin, suojelevat toisiaan ja näin itseään.
Vartija tuomitaan korvauksiin:
ylenpalttisesta ja liiallisesta puuttumisesta paniikkihäiriöisen oirehtimiseen, asiakkaan henkilökohtaisessa kriisitilanteessa.
Lehdistö uutisoi isosti!
Samaa on kun:
S - ryhmä ei vaadi edes rikkoutuneen katkaisijan kuluja Haapkylältä.
Huoltomiehen käyntikin menee muiden asiakaiden lompakosta.
Varas varkaan tuntee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet asian ytimessä.
Asiakkaat varastaa.
Mutta myös henkilökunta, vartijatkin.
Haapkylä saa lopulta "mitalin" joko iltasanomilta tai iltalehdeltä.
Niin käy, koska sosiaalinen media ja ne joita ennen sanomalehdiksi kutsuttiin, suojelevat toisiaan ja näin itseään.
Vartija tuomitaan korvauksiin:
ylenpalttisesta ja liiallisesta puuttumisesta paniikkihäiriöisen oirehtimiseen, asiakkaan henkilökohtaisessa kriisitilanteessa.
Lehdistö uutisoi isosti!
Samaa on kun:
S - ryhmä ei vaadi edes rikkoutuneen katkaisijan kuluja Haapkylältä.
Huoltomiehen käyntikin menee muiden asiakaiden lompakosta.
Varas varkaan tuntee.YouTube taskuvarkaat jäi turvakameraan
- Anonyymi
Ei ruoan hinnan nousu johdu varastamisesta vaan siitä, että a) ruokaa ei mene enää isommalla volyymilla kaupaksi joten hintaa ei voida pitää alhaalla vaan on nostettava hintaa, b) kauppiaan ahneudesta ja c) kulujen hintojen nousemisesta. Eli ostovoiman lasku nostaa hintoja. Mistä sitten johtuu ostovoiman lasku? No, a) työttömiä on paljon kun kukaan ei saa tehdä töitä vaikka haluaisi ja b) tuet on liian pienet yleiseen hintatasoon nähden. Mitä pienemmät ovat yhteiskunnan tuet sitä pienempi on ostovoima ja mitä pienempi on ostovoima niin sitä suurempi osa tuotteista jää ostamatta ja mitä suurempi osa jää ostamatta niin loppujen tuotteiden hintaa pitää nostaa.
- Anonyymi
Oikeus määritti rangaistuksen ja Haapkylän mukaan on sana sanaa vastaan -tilanne? Huh mitä valehtelua, mutta mitä voit odottaa jos ennalta suunniteltu huijaus. Hintalappujen vaihtaminen näkyy kamera tallenteistakin, ei semmosta tapahdu vahingossa
- Anonyymi
Työpaikalla oli muumaalaiset miehet varastellut naisten vaatteita radioita stereoita rahaa.Niillä oli joku yökerho huumeet mafia jostain turkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla oli muumaalaiset miehet varastellut naisten vaatteita radioita stereoita rahaa.Niillä oli joku yökerho huumeet mafia jostain turkista.
Turkin mafiavarkaat linjalla Istanbul ankara diarbakir kurdit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pienemmät on yhteiskunnan tuet niin sitä suurempi osa alkaa varastamaan nälkäänsä ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OSAA NÄKÖJÄÄN SUOMALAISETKIN VARASTAA, ESIM , MINNA H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pienemmät on yhteiskunnan tuet niin sitä suurempi osa alkaa varastamaan nälkäänsä ruokaa.
minna varas kirjoittelee, nälissään. että kehtaa vuosituloillansa. loppui elokuviesi katselu lohta vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puolustatko minnan varkauksia.
- Anonyymi
Vartijaksi ei pääse jos ei osaa sujuvaa suomea, joten mikä kielimuuri? Ja vielä henkilö on pysäyttämisen jälkeen riehunut repimällä irti hälytyslaitteita ja aiheuttamalla tuhoa, niin ihmeellisen lievä rangaistus tuli :-O
- Anonyymi
Virolaiset ei puhu oikein Suomen sanoja eikä turkki venäjä.Laivoilla tyrmäystippoja laittaa useimmin naiset kun ryöstää mutta joskus tarjoilija mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virolaiset ei puhu oikein Suomen sanoja eikä turkki venäjä.Laivoilla tyrmäystippoja laittaa useimmin naiset kun ryöstää mutta joskus tarjoilija mies.
lopettakaa jo
- Anonyymi
Kaikki vähänkin hyvät kotimaiset vartijat savustetaan ulos työpaikkakiusaamisella ja työvuoroja pois pyyhkimällä. Palkkakin täys paska, ei kukaan sillä pärjää.
- Anonyymi
Näinhän sitä saadaan taas lisää julkisuuden hakuisuutta,
ja seiskalehdelle palstatilaa.😁😁😋👀👍👍- Anonyymi
lopettakaa jo
- Anonyymi
Paniikkihäiriö on huono selitys. Varas on varas.
- Anonyymi
Kyllä, Minnan tulot 65 000 €. Kyllä sillää pitäisi maksaa ruokalaskunsa. Vaan narsistinen luonne onkin pahempi juttu.
- Anonyymi
Paniikkinen ei uskalla varastaa se on peloissaan ja usein siltä on viety. Mutta me nähtiin kun heimohame laittoi edessä aukeavaan halkeamaan tavaraa paketteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paniikkinen ei uskalla varastaa se on peloissaan ja usein siltä on viety. Mutta me nähtiin kun heimohame laittoi edessä aukeavaan halkeamaan tavaraa paketteja.
Ostettiin lihaliemi kuutioita missä paketin toisella puolella luki luuliemi.Mutta jos noin kova ahneus on saada lohta niin tosta merestä järvestä sitä saa kun laittaa katiskaa ettei tarvi varastaa.
- Anonyymi
Joo kyllä joskus kun ei ole lukulaseja mukana painaa väärää numeroa puntarilla mutta ei niissä montaa senttiä eroja ole. Kilohinnoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahtihame on juuri varastamista varten suunniteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Minnan tulot 65 000 €. Kyllä sillää pitäisi maksaa ruokalaskunsa. Vaan narsistinen luonne onkin pahempi juttu.
Ei tulot vaan ne menot,huuhakkeita rahan käytössä.Minä sain hyvän taloudellisen kasvatuksen ja ensimmäinen miljoona oli kasassa 38.vuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulot vaan ne menot,huuhakkeita rahan käytössä.Minä sain hyvän taloudellisen kasvatuksen ja ensimmäinen miljoona oli kasassa 38.vuotiaana.
Mahtuuko iloiseen joukkoosi mukaan uusia ystäviä?🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttelijät tienaa noin saman kuin hoitajat perushoitajat 2000€ kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan ei ymmärretty ennenkuin nähtiin itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma, kun tuollaisten "työpukujen" käyttö on sallittua. Rehellisille asiakkaille tulee vahinko hintojen nousuna, kun rahtihameisiin niin paljon varastellaan ja kauppaille koituu hävikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIINPÄ MINNA, EI OSAA EDES HÄVETÄ. MITÄ HÄNEN NAISSEURALAINEN TUUMAA VAI ONKO SAMALLA LINJALLA. OKSETTAA VARKAAT LESBOT KALJUPÄÄ NAISET YMS. NO JOKU ANTAA ELOKUVAROOLIN KOHTA. MIKSI, VANHA AKKA JO MINNAKIN ON. EI NÄKÖJÄÄN OLE TULLUT AIKUISTA, KUN ON KUSTA NIIN PALJON PÄÄSSÄ-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole totta minna mikälie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö vaikka näyttelijä minna tinaisi 1000 e ei silti tarvitse varastella.
- Anonyymi
Lieneekö Minnalla kleptomania elikkä näpistelyhimo, sairaushan tuokin on?
- Anonyymi
Vain taitamattomat jää kiinni
- Anonyymi
10:50 Onko tullut paljokin varastettua, kun noin kirjoitat?
- Anonyymi
Hiukan ehkä hävettäisi tuon muijan asemassa 🤭
- Anonyymi
Älynneekö edes hävetä, vai onko tuollainen hänelle normaalia toimintaa?
- Anonyymi
Tuo kyllä mahdollista ettei edes häpeä kun selitysten perusteella pitää itseään uhrina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyllä mahdollista ettei edes häpeä kun selitysten perusteella pitää itseään uhrina...
Tyypillistä narsistille, maalaa itsestään uhrin vaikka on syyllinen. Noin itsekäs ihminen on mätäpaise. Nyt näytti kansalle, mikä todellisuudessa on. Kylmäkiskoinen narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä narsistille, maalaa itsestään uhrin vaikka on syyllinen. Noin itsekäs ihminen on mätäpaise. Nyt näytti kansalle, mikä todellisuudessa on. Kylmäkiskoinen narsisti.
Ei tuollaista kannata jäädä kuuntelemaan , kun yrittää uhriutua varastelustaan . Ei ne tunne syyllisyyttään .
- Anonyymi
Varastaminen on yleinen kansanhupi, joku jää kiinni, useimmat ei.
Uutta jännitystä elämään. Varasta!
- Anonyymi
Juu iso ihminen myöntäis vaan reilusti että joo varastin. Ihme selittelyä. Olin paniikkihäiriössä joopa joo. Mites sitte hinnan vääristely lohessa. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu teoista.
- Anonyymi
Eppäilen tuota paniikkikohtausta hyvin vahvasti, jos sellaista sairastaa, niin siitä voi lyödä sitten lekurin diagnoosit näytille.
- Anonyymi
Kuinka paljon lienee aiemmin varastellut.
Nyt jäi onneksi kiinni.
Lapsia käy sääliksi. Eivätkö ole kouluikäisiä. Varmasti saavat kuulla. Ovatko toipuneet edes isänsä vaihtamisesta naiseen.- Anonyymi
JOS ON TIUKKAA RAHASTA VOIT ONKIA MINNA HYVÄÄ TUORETTA KALAA, METSÄSTÄ SAA KESÄLLÄ SIENIÄ, MARJOJA YM. EI TARVITSE VARKAAKSI RUVETA. MINNA PANIIKIHÄIRIÖ ON PAHA ASIA, LUULEN KUITENKIN ETTÄ VALEHTELET. EN IKINÄ KATSO OHJELMIA, JOISSA NÄYTTELET. SORI VAAN.
- Anonyymi
Itse uskon, että on varmasti ollut oikea paniikkikohtaus. Ei tunnettu näyttelijä ala tieten tahtoen mainettaan pilaamaan jollain näpistelyllä. Nyt järki käteen siellä.
- Anonyymi
Vai että paniikkikohtauksessa aletaan vaihteleen lohifileen hintalappua, heh heh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että paniikkikohtauksessa aletaan vaihteleen lohifileen hintalappua, heh heh...
Just tuo, paniikkikohtaus ei aiheuta suunnitelmallista varastelua, josta tuo kamala akka kehuskeli jo vuosia sitten lehdistölle. Paniikkikohtaus tuli siitä kun jäi kiinni. Paniikkikohtaus ei ole se kun sai raivarin jäätyään kiinni. Se on kaatamista käyttäytymistä. Minna on narsistinen ja luulee ettei kauppojen hinnat koske häntä. Minna on hyvätuloinen niin kehtaakin varastaa kun köyhemmätkin maksaa. Kertoo loputtomasta itsekkyydestä.
- Anonyymi
Nyt tarvitaan kyllä Rikospoliisi Maria Kallio tutkimaan asiaa tarkemmin 🤔
- Anonyymi
LESBO RYÖSTELIJÄ.TAKAFJÖÖSA
- Anonyymi
Linnunlaulun asukki.
- Anonyymi
Eiköhän lopeteta. Jäi kiinni, siinä ihan tarpeeksi rangaistusta. Voihan hänellä velkoja ja lapsiakin on.
- Anonyymi
15:42 Ilmeisesti kuuluu sinunkin toimintatapoihin 🤦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:42 Ilmeisesti kuuluu sinunkin toimintatapoihin 🤦
Ei kuulu. Koskaan en ole mitään varastanut, mutta en tykkää julkisesta lynkkaamisesta.
- Anonyymi
Jotkut ottaa rangaistuksesta opiksensa, mutta suurella osalla rangaistuksilla ei ole mitään vaikutusta käyttäytymiseen. Tämän takia islamilaisessa maailmassa toistuvasti varkauksiin syyllistyvältä varkaalta leikataan toinen käsi irti ja jos varkaudet jatkuvat, niin irti leikatun käden lisäksi leikataan irti tuota kättä vastakkaisen puolen jalka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu. Koskaan en ole mitään varastanut, mutta en tykkää julkisesta lynkkaamisesta.
ITSE ALOITTI LESBO
- Anonyymi
HAHAA KYLLÄ SE LESBOSEURALAINEN LOHDUTTAA. JOS ON VELKOJA JA AIKUISIA LAPSIA SAA VARASTAA, NIINKÖ, LAPSET ILMEISESTI AIKUISIA POIKIA,
- Anonyymi
aikuisia lapsia, monella on velkoja, voi kauheaa kun hänen tulonsa vain 65000 vuosi, ja silti pitää varastaa, ihan uskomatonta, en käsitä. jäi kiinni voi voi............ylimielinen joutava akka.
- Anonyymi
Minnalla on aikuiset lapset. olkoon velkoja, ei aiheuta varasteluun. olen paniikkihäiriöistä kärsinyt. nyt kärsin vielä enemmän Minna teki hallaa hoidoilleni. ei paniikki tarkoita, että varastellaan. sei on aika edullinen kala, jos olet Minna niin rahaton.
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät ei paniikkikohtaus minulla ole aiheittanu hintalappujen vaihtoo minulla on lääke en tiedä jos lopetan lääkkeen tulisko😁. Paniikki tuli kiinni jäämisestä!!
- Anonyymi
Haapkylä kertoi jo joskus 20 vuotta sitten lehdessä, että kukapa ei joskus lisää punnituksen jälkeen omenoita tai karkkeja pussiin, näin muistelen, moraaliton varas?!
- Anonyymi
Lisää omenoita punnituksen jälkeen eikääääää .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää omenoita punnituksen jälkeen eikääääää .....
No nyt tajuttiin miksi irtokarkki hyllyllä häärii aikuiset naiset pussi kädessä ne punnitsee pussi on auki punnitessa sitten palataan takaisin kauhan kanssa lisätään tavaraa sitten suljetaan pussin suu mennään kassalle No on tota ihmetelty mitä ne puuhaa.
- Anonyymi
On tainnut punnita lohet väärin 20 vuotta ja jättänyt osan ostoksista maksamatta. Haapkylä on ollut paniikissa 20 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tainnut punnita lohet väärin 20 vuotta ja jättänyt osan ostoksista maksamatta. Haapkylä on ollut paniikissa 20 vuotta.
PAKKIHÄIRIÖ EI OLE LEIKIN ASIA, KUN SE TULEE. MIETI SITÄ. MINNA HAAPKYLÄ.
- Anonyymi
kävin itse pentuna yöllä varkaissa ...kaupungin puutarha ..namm mansikat,,melonit ja parasta luumut ..niin makeita huh. ei jääty koskaan kiinni ..viisaus auttoi .....eli jokainen meistä on tehnyt jotain ,,,omatunto soimaa...ÄLÄ TUOMITSE ..OK
- Anonyymi
Olisit vaan pyytänyt päivällä niitä sieltä olisit saanut.
- Anonyymi
MUTTA VANHA NAINEN MINNA VARASTAA. TUOMITSEN EI M. OLE ENÄÄ PENTU, VAI ONKOI.
- Anonyymi
Nolo varkaus! Häpeää pitkäksi aikaa tekijälle.
Prisman bonus järjestelmä todellinen ryöstäjä.
Maksat jatkuvasti ylihintaa ja sinut palkitaan kaupan tekemästä ryöstöstä pienellä palkkiolla.
Bonuskortit tappaa kilpailua.
Ihmiset suostuu näin narrattavaksi ns.helppouden nimissä.Tarjouksia ei seurata.
Valitettavasti kaupoissa näkee ostoksilla liikkuessa näpistyksiä melko usein .
On pahentunut tilanne hintojen noustessa.- Anonyymi
Sen olen ainakin huomannut, että Prisma on K-Citymarketia edullisempi. Edullisia ovat Xtra-tuotteet, halvempia kuin Pirkka-tuotteet. Parempi bonuskin Prismoilla ostoksista, ja iltaisin iso ale-prosentti. Cittarin hintataso kauttaaltaan korkeampi, koska on pörssissä.
- Anonyymi
Tästä lähtien kaikilla on paniikkikohtaus kaupassa, jos tuosta ei rangaista.
- Anonyymi
JEE.
- Anonyymi
MINNALLA KUSTA PÄÄSSÄ-
- Anonyymi
Pitää näiden tukiaisilla elävien taiteiljoiden apurahoja ja palkkioita nostaa, jotta ei tartte varastaa. Kaikille taiteilijoille 5000 kansalaispalkka verottomana.
- Anonyymi
Vuokrat on noussut kyllä ei tuet ja ruokavero nousi bensa .
- Anonyymi
EI MIMMULILLE ENÄÄ APURAHOJA, HÄN OSAA RUOKANSA VARASTAA
- Anonyymi
Kai sitä nyt nälkäänsä saa varastaa, ja Minna on jo liian vanha ensirakastajaksikaan.
- Anonyymi
Hankkikaa nyt onkivehkeet haavi katiska ja nälkä lähtee.
- Anonyymi
Minna on äänestänyt vehersossuja, kuten taiteilijoitten tapana on ja täten vedättänyt viherverot kattoon.
Tästä typeryydestä johtuen , joutui kuseen nilkoilleen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkikaa nyt onkivehkeet haavi katiska ja nälkä lähtee.
NIIN SE VAIN ON, EI TARVI VINOILLA. OPIKSI MUILLEKKIN EDUNSAAJILLE, PITÄISI JOTAIN TEHDÄ ILMAN APURAHOJA SOSIAALITUKIJA. SUOMESSA ON KAIKKI LUUSERIT HYVINVOINEET 40 V. SE SAA LOPPUA NYT, TÖISSÄ OLEN OLLUT 45V . ITSENI ELÄTTÄNYT. NÄLKÄ LÄHTEE KUN ON PERUNAA JA SALAKKAA. SALAKKAA SAA PIKKU PUROISTA.
- Anonyymi
Kerranko sitä nyt paniikkikohtauksen iskiessä alkaa huijata, varastaa ja riehua.
- Anonyymi
Tuo näyttelijä kylläkin valehtelee paniikkikohtauksestaan. Häntä harmittanee rikollisesta teosta kiinnijääminen, ei itse rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo näyttelijä kylläkin valehtelee paniikkikohtauksestaan. Häntä harmittanee rikollisesta teosta kiinnijääminen, ei itse rikos.
Varastaminen on rikos !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä kun itse sain älyttämön paniikkikohtauksen menin ulos ja sanoin myyjille puoliso tullee kohta hakemaan tavarat ja maksaa ja sepä siinä joo en ole näyttelijä ihan tavallinen suomen kansalainen joka ei varasta
- Anonyymi
Hieno oivallus kommari lesbolta pistää kleptomaania paniikkikohtauksen piikkin.
Säälittävä turhake ja ihan helvetin huono näyttelijä, kaiken lisäksi ... - Anonyymi
Minkä sille mahtaa että tässä viheliäisessä rotankolossa ei keski-ikäiselle naiselle oikein ole enää näytön paikkoja mistä leipänsä kotiin kantaisi. Varhaiseläkkeelle pitäisi päästä jos ei enää ketään kiinnosta muuten kuin huonossa valossa esiintyessään.
- Anonyymi
Varas Haapkylä on varastanut kauan, ei tää kerta mikään eka ollut. Jäi vaan nyt kiinni. Ja helvetin hyvä että jäi, nyt koko Suomi tietää millainen ihminen se on. Muija on ollu perse paljaana rooleissaan, ei mikään häävi näyttelijä ikinä. Sai aikanaan roolit vain aviomiehensä takia. Nyt tää varastaminen vielä, vanha viisikymppinen muija. Kuin kehtaakin.
- Anonyymi
Olisi mennyt Hurstin ruokajonoon, jos rahat loppu ja ruokaa ei ole, mutta sortuu vielä keski-ikäisenä varastamaan ruokaa ja lohta ! Olisit pyytänyt kauppiaalta hävikkiruokaa !
Taidat olla varsinainen kleptomaani , tuskin oli ensimmäinen kerta !
- Anonyymi
Kuinka monta lohta tai sisäfilettä on Haapkylä varastanut aiemmin? Neuvo hänelle: tunge ens kerralla lohi vanhaan vaginaasi. Hajustakaan et jää kiinni.
- Anonyymi
On tehnyt sitä ammattimaisesti. HÄPEÄ KOKO SUVULLE!!!½!
- Anonyymi
Enpä lähtis arvostelemaan. Odottakaas vaan, kun No Hope hallitus pääsee vauhtiin niin ollaan kaikin varkaissa.
Itse syyllistyn siihen mikäli liikaa lähtee.- Anonyymi
Hyvin sanottu 🖼
- Anonyymi
Voi hyvin pitää paikkansa. Jos mun eläkkeeseen Orpon hallitus koskee yhdelläkään centillä, niin alan varkaaksi, kuten tämä näyttelijä.
Nythän meiltä viedään pakosti jo YLE veroakin täysin roskasta ja paskasta .....HUAH
En halua, että Suomesta tulee pikku jenkkilä !!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvin pitää paikkansa. Jos mun eläkkeeseen Orpon hallitus koskee yhdelläkään centillä, niin alan varkaaksi, kuten tämä näyttelijä.
Nythän meiltä viedään pakosti jo YLE veroakin täysin roskasta ja paskasta .....HUAH
En halua, että Suomesta tulee pikku jenkkilä !!!!Siis sun eläkkeeseesi HUAH, olet siis eläkkeellä? OK
Toivottavasti hallitus leikkaa asumistuet, Kelan päivärahat ja yhteiskunnan elättinä olevien tuet.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sun eläkkeeseesi HUAH, olet siis eläkkeellä? OK
Toivottavasti hallitus leikkaa asumistuet, Kelan päivärahat ja yhteiskunnan elättinä olevien tuet....Sinun harmiksesi en saa /tarviste Kelan asumis-ym tukia, työeläke riittää !
Taidat itse olla näitä yhteiskunnan elättejä sielä pahimmasta päästä. - Anonyymi
Uusi hallitus varmaan rajoittaa haittamaahanmuuttoa, siinä tulee iso säästö valtion budjettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun harmiksesi en saa /tarviste Kelan asumis-ym tukia, työeläke riittää !
Taidat itse olla näitä yhteiskunnan elättejä sielä pahimmasta päästä.EN OLE ELÄTTI, TYÖTÄ TEHNYT 50V. PIENESTÄ PALKASTA SÄÄSTÄNYT ASUNTONI, EIKÄ OLE TARVINNUT VARASTELLA. MITÄ NUORISO MEINAA, JOS MINNA H. VARASTI, MIKSEI ME MYÖS.MUUTA RAUKKA ULKOMAILLE. MINUNKIN TYÖELÄKE RIITTÄÄ, EI TARVITSE LAITTAA LOHIKALAAN HALVEMMAN KALAN KILOHINTAA. LOHI ON TOSI HYVÄÄ, EIKÖ ROUVA VIELÄ OLE MENNYKALASTAMAAN, KOHTA ON HAUEN KUTUAIKA .
- Anonyymi
Minä kyllä uskon!! Kaikki ns. julkkikset on niin moraalittomia ja itseänsä täynnä,uskon hyvinkin.Ja monet näyttelijät,kun eivät saa rooleja,on persaukisia ja lisäksi vielä kommunisteja.Ja kommunisti käy aina toisen taskulla.
- Anonyymi
Kaikki, paitsi joku minun suosikki, tai on niitä useita, on kusipäisiä. Esimerkiksi se Aku on kusipäiden kuningas, ja sen sisko prinsessa!
- Anonyymi
EI ROUVALLA MAISTU ESIM.SILAKKA, LOHTA SEN PITÄÄ OLLA, KUOLEE VIELÄ NÄLKÄÄN RAUKKA, PALLASTAKIN HALUAISI.YHTEISKUNNAN ELÄTTEJÄ RIITTÄÄ, APURAHAT POIS.
- Anonyymi
Ei ollu uus uutinen. Sehän on varastanut tosi kauan. Hyvä kun jäi kiinni. Kunnes jää uudestaan kiinni, ei varas muutu.
- Anonyymi
Minna Haapkylä on inhottava ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna Haapkylä on inhottava ihminen!
Alinta kastia !
- Anonyymi
Tää on selvää vainoa. Jos olis kyseessä hetero miesvaras tai varasmies, ei tämmöistä älämölöä olisi syntynyt.
Törkeetä.- Anonyymi
No just, ota lääkkeet ja mee nukkumaan! Onko tää Haapkylä lespo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvat epäilykset kiirivät ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi kirjoittaa eläkeläinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi kirjoittaa eläkeläinen...
Siiss Noin
- Anonyymi
Kyllä minä muistan useamman tapauksen, kun miesnäyttelijä tai -ohjaaja tai muu miesjulkkis on varastanut kaupasta ja jäänyt kiinni. Päässyt Seiskan sivuille ja iltapäivälehtien lööppeihin. Ei ole noitakaan kommenteissa kehuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä muistan useamman tapauksen, kun miesnäyttelijä tai -ohjaaja tai muu miesjulkkis on varastanut kaupasta ja jäänyt kiinni. Päässyt Seiskan sivuille ja iltapäivälehtien lööppeihin. Ei ole noitakaan kommenteissa kehuttu.
Onhan mm. Haavisto käyttänyt veronmaksajien varoja,kun palkkasi poikaystävänsä, jolla ei kokemusta, avustajaksi. Kova palkka laukun kantamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan mm. Haavisto käyttänyt veronmaksajien varoja,kun palkkasi poikaystävänsä, jolla ei kokemusta, avustajaksi. Kova palkka laukun kantamisesta.
MITÄ HAAVISTO TÄHÄN KUULUU, HOITANUT ULKOMINISTERIN TYÖT HYVIN. YKSITYISELÄMÄ OMA ASIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lespo? Onko tuo joku uusi suuntaus? Lesbon tiedän, mutten lespoa!
- Anonyymi
LESBOÄMMÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on.
- Anonyymi
Tuskin maltan odottaa kun teille sankareille selviää, mitä roskalehti sivustoa Minnan veli pyörittää, ja puniikki on itsekkin..
- Anonyymi
Kerroppa lisää valaisevaa tietoa asiasta.
- Anonyymi
Höpö, höpö. Ja Minnahan on Suomen parhaita näyttelijöitä. Tsemppiä Minnalle.
- Anonyymi
Sekö oikeuttaa varastamaan, että on hyvä näyttelijä? Eikö huonot näyttelijät saakkaan varastaa?
- Anonyymi
Ei edes keskinkertainen näyttelijä.
- Anonyymi
Minna on vain pieni tekijä.Vihr.vas naiset varastaa paljon ja tuhoon yhteiskuntaa!
- Anonyymi
njaa, tyypillinen orpolainen ja vapaavorolainen tapa käyttäytyä, suu puhuu muuta, näpistelevät kädet ovat todellisuuden peili. eta dvor eli vapaavuori
- Anonyymi
Eipäs kun varattu vuori.
- Anonyymi
Eiköhän Minnan poliittinen katsomus ole ennemminkin äärivasemmalla. Onkohan vaalitulos nyt kiukuttanut ja aktivoinut sosialisoimaan lahtarikauppiaan omaisuutta.
- Anonyymi
Voi kun olisi Minna ennen sekoiluja perehtynyt vaikka tähän:
https://vaurastuviisaasti.webnode.fi/crypto-vs-plutus/ - Anonyymi
Kärsin ajoittain paniikkikohtauksista, ja se ei tee minua varastamaan, huijaamaan ja turmelemasn toisen omaisuutta. Kun kohtaus tulee, niin parhaiten auttaa kun pääsee lepämään vaikka maahan.
- Anonyymi
Samoin, kun tunnen et tulee paniikkikohtaus niin meen ulos ja hengittelen rauhallisesti, ja ihan varmasti jos olisin kaupassa niin en rupeis vääriä viivakoodilappuja tuotteisiin pistämään ja jättäisi tavaroita maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, kun tunnen et tulee paniikkikohtaus niin meen ulos ja hengittelen rauhallisesti, ja ihan varmasti jos olisin kaupassa niin en rupeis vääriä viivakoodilappuja tuotteisiin pistämään ja jättäisi tavaroita maksamatta.
PANIIKKIKOHTAUS EI OLE VITSIN ASIA. KUN SE TULEE TUSKIN PYSTYY VARASTAMAAN. MINNA OSAA KYLLÄ NÄYTELLÄ, EIKÖ VAIN,TOISILLA SUOMESSA JA TÄMÄ LESBO VAIN VARASTELEE. SIIS NÄYTELLÄ AVUTONTA KUN JÄÄ KIINNI VARKAUDESTA. LINNAN JOUTAISI MOKOMA LUUSERI. 20V. OLISI HYVÄ AIKA, MIETTIÄ TEKOSIAAN. LAPSET JO AIKUISIA. VALEHTELEVA H.
- Anonyymi
Selittelevä myymälävaras.
- Anonyymi
NUORISON TOIVO VANHA LEHMÄ-
- Anonyymi
Veti uppeesti Kerttu Nuortevan roolin,
- Anonyymi
....Veti hienosti kaupasta ruokaa maksamatta .....
- Anonyymi
Moderaattoriksi on vaihtunut joku vihervassari, kun vuorokauden luettavissa olleita viestejä on poistettu.
Törkeetä vallankäyttöä ja poliittista ohjailua. - Anonyymi
Mikset olisi uskonut?!
- Anonyymi
Arjessa tilanne tekee meistä monista varkaan.
Siilloin on useinmiten kyse omenan anastamisesta tai työpaikalta klemmareiden, kirjoituslehtiön tai kynän näpistämisestä.
Joskus sitä vaan unohtaa palauttaa lainaamansa.
Kaupan hyllyn ääressä tapahtuva uushinnoittelu
ja kaupan kassalla tapahtuvat ohilyönnit vaativat kuitenkin jo suunnitelmallisuutta.
Se on luonnekysymys.- Anonyymi
Aikoinaan työskentelin eräässä julkisen hallinnon virastossa, niin siellä varastettiin jopa vessapaperit, kynistä ja lehtiöitä puhumattakaan. Lääkekaapista vietiin laastarit ja kaikki mitä siellä oli.
Plus pisteillä yritetiin huijata viimeisen päälle ( vrt Tytti Yli-Viikari ). Hyvä että tietokone oli vielä aamulla pöydällä, kun tulin työpöytäni ääreen !!! - Anonyymi
Varastin aikoinaan säkkikaupalla töistä paskapaperia, kyllä oli halpaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastin aikoinaan säkkikaupalla töistä paskapaperia, kyllä oli halpaa!
Taidat olla juuri se sama, joka kyseisestä virastosta varasti yhtä sun toista valtion omaisuutta !
Sitä paskapaperia en olisi kotiini viitsinyt edes kantaa , halvinta mahdollista !
Plus pisteillä vietiin reppana avomiestä Brysseliin ja asuttiin hotellissa , veronmaksajien piikkiin tottakai !
Tämä oli valtion keskusvirasto, mitä sitten ministeritaholla reissattiin ja väärinkäytettiin ? Ehkä hieman antaa ajatuksia tämä Tytti Yli-Viikarin meininki ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla juuri se sama, joka kyseisestä virastosta varasti yhtä sun toista valtion omaisuutta !
Sitä paskapaperia en olisi kotiini viitsinyt edes kantaa , halvinta mahdollista !
Plus pisteillä vietiin reppana avomiestä Brysseliin ja asuttiin hotellissa , veronmaksajien piikkiin tottakai !
Tämä oli valtion keskusvirasto, mitä sitten ministeritaholla reissattiin ja väärinkäytettiin ? Ehkä hieman antaa ajatuksia tämä Tytti Yli-Viikarin meininki !Ministerit opettaa varastamaan, onhan tämä nähty.siirtävät tilit ulkomaille. niin se menee. eikö edes omatunto paina, elämä on lyhyt. hauskaa on, mutta miten kauan.
- Anonyymi
No ihminen se on Minnakin. Uskon kyllä että paniikkikohtaus sekottaa pään. Itse olen moisesta kärsinyt jo kohta kymmenen vuotta ja kun kohtaus iskee järki ajattelu ei todella onnistu.
Mutta tuo kalan uudestaan hinnoittelu ei vaan mene jakeluun pelkällä paniikki kohtauksella. Se on selvä huijaus yritys.
Sääli. Minna erittäin hyvä näyttelijä ja nämä rötökset kansa muistaa pitkään- Anonyymi
Minna antanut äitee käreest takasi Keskon keskosille nylkyrihintoineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna antanut äitee käreest takasi Keskon keskosille nylkyrihintoineen
niinpä, Minna pitäisi itse asiassa laittaa seuraavaksi sähköyhtiöiden kimppuun. Hän on suuri palvelus itsenäiselle Suomen Kansalle roiston käsittelyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä, Minna pitäisi itse asiassa laittaa seuraavaksi sähköyhtiöiden kimppuun. Hän on suuri palvelus itsenäiselle Suomen Kansalle roiston käsittelyssä.
kuule ei pasi ole ollut aina tuollainen pasi on tehnyt joskus kovasti toita ja asunut myös huumehelvetin mista paasi ylös onneksi sitten sille on tapahrynyt sita sun tata enka nyt tieda pasista oikein mitaan kun en ole hanta nahnyt pitkaan aikaan
- Anonyymi
Oliko riehuminen näyttelemistä,kun joutui kiinni?
- Anonyymi
jos tuo paniikki häiriö pitää paikkansa ,,ymmärrän...mutta jos on ollut tietoinen
varkaus,,,en hyväksy....kertoo siitä että on tehnyt aikaisemminkin ja USEIN. - Anonyymi
Huumeita saadakseen narkit varastaa koko ajan. Käytös et riehuu ja on väkivaltanen kertoo omaa kieltään et oli vetänyt jotain. Sekopää ämmähän se on ollu jo kauan. Jos oisin sen avopuoliso niin antaisin potkun perseelle ja heittäisin varastetut kamansa perään. Kai se sais nyt täysipäistäkin seuraa kuin tälläsen Haapkylä hullun.
- Anonyymi
Oikeistokonservatiivinen valkoinen heteropatriarkaatti taas seksuaalivähemmistöön kuuluvan sairastuneen humanistinaisen kimpussa.
- Anonyymi
Minna on aktiivinen rasismin vastustaja paljon parempi ihminen kuin yksikään kristitty tai persu
- Anonyymi
Rosvo!
- Anonyymi
Hitler oli miljoona kertaa parempi ihminen kuin yksikään vassaripaska.
- Anonyymi
MUTTA VANKILAAN JOUTAIS SILTI-
- Anonyymi
itse minnako kirjoitti vai naisystävä
- Anonyymi
H-P Björkman on sen exä, pitiköhän Hannun pulskana varastetulla lihalla.
- Anonyymi
Lesboilla teettättää yhtä sun toista.. Eihän ne ihan normaaleja ole.
Melkomoisen hyppyheikin näköinenkin on, tosi ruma ihminen. - Anonyymi
Tsemppiä Minna <3
Ei anneta vihan voittaa.- Anonyymi
LESBOVARAS OLET
- Anonyymi
Stevarit on fasisteja
- Anonyymi
Paljon on puhuttu myös siitä, että töitä ei riitä enää keski - ikäisille tai sitä vanhemmille näyttelijöille, koska rooleja saavat vain nuoret näyttelijät.
Uskon, että ei ole helppoa, kun roolit menevät pääsääntöisesti sivu suun.
En tietenkään tarkoita sitä, että varastaminen ruokakaupasta olisi oikein. Mutta kyllä kai siinä varmaan nälkä ehtii tulla jo monta kertaa, kun rooleihin kiinnitetään vain nuoria ja kauniita.- Anonyymi
Syökööt paskaa pullaperse marxilainen
- Anonyymi
Mitäpä kestään tietää.
- Anonyymi
Hieno tapaus kerta kaikkiaan. Että tällaista on meidän tv-väki tänään.
Hahaapkylän kauppareissut ovat nyt suurta juhlaa, kun kassa katsoo takuulla huolella joka tuotteen hintalaput, että montako on liimattu päällekkäin. Jo ihan pilkan vuoksi ja viihdyttääkseen muita kassajonossa.
Ehkä on parempi että perheen naisväki hoitaa kauppareissut tästedes, vai miten sen sanoisi.. - Anonyymi
Miettikää josko joku persuihin liitettävä hetero olisi tehnyt vastaavaa millainen mediarevitys asiasta olisi tehty. Uskoisin jopa verovaroilla puoliväkisten ylläpidettävä ylekin olisi asiasta pääuutisessaan maininnut. Tässä tapauksessa kyseessä vasemmistolainen keskivertoa karumman näköinen lesbo niin kaikki hetkellisen ” paniikkihäiriön” piikkiin... ja sympatiat varastelijalle ja käräyttää käräjille ” suvaitsevuuden” puutteesta....
- Anonyymi
Taisipa HerraHakkarainen ottaa useammatkin näkäräiset ehtoollisvinetoista kirkkoihin murtautumalla. Kärys vaan Suomussalmella.
- Anonyymi
Ei muuta kuin niellä ylpeytensä ja tavisten kanssa leipäjonoon jos noin jo nälkä riivaa.
- Anonyymi
Hyvälle tottunut, pitää luonnollisena oikeutenaan lohen syöntiä. Varmaan katsoo sen elintärkeäksi diivan hipiälleen. Ei varmaan tunne omantunnon tuskia. Psykopaatinomaisuutta nähtävissä.
- Anonyymi
Mitähän lie mielessään liikkunut, katkeroittaahan se tietysti jos tuossa iässä ei ihminen ole uransa huipulla, että voi pistää hieman kierroksille ja pullikoimaan vastaan käden ulottuvilla olevin keinoin. Kun tulevaisuuskaan ei varmasti valoisalta näytä, samanikäiset miesnäyttelijät uppoaa ku häkä edelleen ja jatkossakin.
- Anonyymi
Varastiko nälkäänsä vai onko kleptomaanikko.
- Anonyymi
Taidealoilla näköjään toimitaan näin.
Se ohjaaja joka oli aviossa hetken T Karpelan kanssa käveli luomisprosessin lumoissa liikkeestä ulos maksamatta peittoja ja jäi kiinni. Jättänyt nyt vuokria maksamatta.
Kohublondin äiti työnsi lohifileen housuihinsa kaupassa ja jäi kiinni.
Saiko Haapkylä paniikkikohtauksen ennen kuin jäi kiinni?
Selitys voi pitää osittain paikkansa, siinä on kuitenkin piirteitä harkitusta toiminnasta tuon lohen hinnan halpuuttamisen myötä.- Anonyymi
Näpistys ei ole täysin tslousrikos vaan osin psyykkinen ongelma. Näissä on myös kyse epäsosiaalisesta persoonallisuudesta joka paikkaa alemmuudentunnetta alistamalla muita rikoksilla ja voimistaa itseään
1,7 euron vesipullo
https://www.seiska.fi/Uutiset/Olli-Saarela-jai-taas-kiinni-napistyksesta-vesipullolle-alyton-litrahinta/1005713
- Anonyymi
Jos ois paniikkihäiriö hänellä ois varmaan siihen lääkkeet. Kyl meni maku kyseisestä näyttelijästä. Varmaan on varastanut ennenkin mut ei oo vaan sattunut jäämään kiinni
- Anonyymi
SAAN PANIIKKIKOHTAUKSIA, EN VOI NIILLE MITÄÄN, TÄRISEN JA ISTUN PAIKALLENI, EI TULISI MIELEENENI VARASTAA. OLO ON TODELLA HUONO. MINNA TEKI HALLAA MEILLE, EI OLE LEIKIN ASIA KUN KOKO VARTALO VAPISEE JA KÄSISSÄNI EI PYSY MIKÄÄN.
- Anonyymi
Mä sain eilen "paniikkihäiriön" kun katoin pätkän Haapkylän vanhasta leffasta. Kyllä oli karsee. Miks se on joka roolissa pill.. paljaana? Niin sairaan valkonen iho kuin joku fucking albiino. Ja kun naama ei mikään kedon nuppu ole, oikeesti ruma kuin mikä hevosnaama.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=3jIkdrvBOX4
Triplan Prismassa lohipalanen on normaalistikin 874 euroa, joten ei tappioita. - Anonyymi
Johanna sisko on lääkäri.
- Anonyymi
Minna tietää mitä tekee, niin vakuuttava oli rooli Donnerin Kerttu Nuortevana.
Ja kuten Donner sanoo, Kerttu on maailman seksikkäin mies. Samaa mieltä on myös Haapana. - Anonyymi
Varsinainen rikos tuossa on turskien kassilohihinnoissa.
Käykääpä katsomassa, mitä kehtaavat pyytää niistä norskeissa. Prismakin maksaa täyttä ylihintaa öljymiljardööreille naattokumppaneillemme
.- Anonyymi
https://www.s-kaupat.fi/tuote/lohifilee-d-leikkuu-asc-premium/2002810500006
eli pyytävät 34,50 e / kg
ruaatissa
https://www.lidl.se/p/lax-helsida/p176390?pageId=10020432&tabCode=Current_Sales_Week eli 169 ruaatin ruunua eli oikiassa rahassa 14,80 eur/kg
Norjassa vielä vähemmän
Kumpiko on rikollisempaa, se että pankki ryöstää asiakkaan vai että asiakas tuo pölyä kengänpohjissaan pankin marmorilattialle ?
- Anonyymi
Sillä viiraa? Jo ennenkin sen uutta tienhaaraa oli outo.
- Anonyymi
Eikä viiraa, alkanut vaatia oikeuksiaan, kuten jokaisen kansalaisen pitää.
Miksi Triplan Prisman putkassa on ryöstön hälytysnappi, yrittikö Prisman henkilökunta ryöstää Minnan myös muutenkin kuin pelkän hinnoittelun avulla.
Jos ihminen kokee, että häntä ahdistellaan, kaipa hän painaa silloin hälytyskelloja.
Katsokaa tuo Jörkan ohjaama KUULUSTELU, siinä näette Minnan todelliset kyvyt näyttelijänä. Fasistien ahdistelema Kerttu Nuorteva sekoaa lopulta Ratakadun pidätyssellissä, upeaa katseltavaa.
- Anonyymi
Norjassa lohi eli laks kannattaa ostaa ukens-kampanje päivinä.
Silloin hinnat on 1/3 siitä mitä Suomessa. - Anonyymi
Mikä saa toiminaan noin luultavasti aikaisemmin tehny !! Ei vaan jääny kii !! Kyllä siinä paniikki iskee!
- Anonyymi
Kuka tahansa menee paniikkiin jos jää tollasesta kiinni. Itseaiheutettu paniikkikohtaus. Ei kelpaa selittelyksi.
- Anonyymi
Juu paniikki iskeny vasta kun jäänyt kiinni.
- Anonyymi
Kovin harmillista että syyttää sairautta tekojen peitteeksi . Noin nähdään miten mätä ihmismieli voikaan olla .
- Anonyymi
Marxilainen taiteilija-älykkö nyt vaan vähän sosialisoi suurpääomalta
Ei kai hän nyt perussuomalaisen roskaväen sekaan johonkin leipäjonoon mene - Anonyymi
Nolo varas. Hävetköön. Kukaan ei usko noita selittelyjä. Kärsin myös paniikeista, mutta en varasta.
- Anonyymi
Tämä siis Prisman ja Citymarketin kommenttina, ryöstävät koko kansaa.
Minna on tehnyt sen mikä pitääkin eli maksoi vain sen minkä kassilohen, siis maailman myrkyllisimmän elintarvikkeeksi myytävän tuotteen, hinnaksi näki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis Prisman ja Citymarketin kommenttina, ryöstävät koko kansaa.
Minna on tehnyt sen mikä pitääkin eli maksoi vain sen minkä kassilohen, siis maailman myrkyllisimmän elintarvikkeeksi myytävän tuotteen, hinnaksi näki.SIIS HUOMENNA SITTEN MENNÄÄN VARASTELEMAAN, LOHTA SISÄFILETTÄ YMS.
- Anonyymi
Äkkiä tälle onnettomalle joku taiteilija-apuraha, professuuri, residienssi, mesenaatti, mitä näitä nyt on e nnenkuin alkaa toden teolla tekemään elämästään yhtä näytelmää. Hänen ikäisenään pitäisi päästä tulkitsemaan jo tsehovia yms. Eikö näistä elokuvastaroista ole teatteriin.
- Anonyymi
Kai nyt maailman sivu on tullut selväksi että tämä ala kasaa tiettyä ihmistyyppiä. Poikkeuksia tästä sitten ihan ihmetellään.
---Uusi tutkimus väittää, että Hollywood-näyttelijät ovat todennäköisemmin sosiopaatteja kuin muiden ammattien ihmiset. Tutkimus, joka on määrä julkaista Harvard Health Review -lehdessä, sanoo, että näyttelijöiden "taipumus olla tunteeton, viehättävä, manipuloiva, , impulsiivinen ja petollinen" tekee heistä todennäköisemmin sosiopaatteja.
--sosiopaatteja arvioidaan olevan yhdestä 4 %:iin väestöstä. Psykologia pitää tiettyjä sosiopaattisia piirteitä tunnusmerkkeinä, kuten harvoin syyllisyyden tai häpeän tuntemista, jatkuvaa epärehellisyyttä ja vaikeaa erottaa oikean ja väärän välillä.
---Esimerkiksi näyttelijä ja ohjaaja Christian Bale on sanonut, että hänellä on joitain psykopaattisia taipumuksia. Häntä on myös lainattu sanoneen, että hän nauttii psykopaattisten hahmojen esittämisestä, koska se on hänelle vapautus.
--https://www.thegreatdebatersmovie.com/are-hollywood-actors-sociopaths/ - Anonyymi
Minna lepso Haapakylä on varas.
- Anonyymi
Seuraavaksi presidentiksi pitää rehellisesti valita naimisissa oleva naispari.
- Anonyymi
Nolo juttu! Paniikkihäiriökohtaus tuli kun ymmärsi jääneensä kiinni. Hintalappujen vaihtoihin tarvitaan ihan laskelmoivaa järjenjuoksua, ei onnistu sumuisessa paniikissa. Lapsellista selitellä mustaa valkoiseksi.
- Anonyymi
Olihan tuo tosi yllättävä uutinen, kaunis nainen ja myymälävaras ja luovat selitykset.
Joo, kukaan ei ole ilmeisesti täydellinen. En ole ikinä varastanut mutta muita virheitä on kuten loputon makean himo kaivan nenää... .
Mutta tuo on vain myötähäpeää ja noloutta aiheuttava.
Surua ja masennusta aiheuttaa ihmisten pahuus. Käytetään hyväksi ketä voidaan, ihmiskauppa, yhden kiusaaminen porukassa taloudellisen hyödyn tai yhteisöllisyyden, elämänilon ja jönnityksen takia jne - Anonyymi
Ymmärrän kyllä, että vanhenevalle naiselle ei löydy työtä. Olen samoja ikiä. Mutta nyt pienellä palkalla, osa-aikatyössä, olen oppinut tekemään aterioita riisistä/perunoista/porkkanoista esim kananmunan ja eri sipuleiden kera.
Vaatteitakin voi kyllä pitää useita vuosia samoja, kun yhdistelee vaihdellen.
Toivon, että hän jättäisi varastelun. Se on varmasti vaikeaa etenkin mikäli se on jo addiktio kuten päihteet, jotka tuovat hetkeksi unohduksen. - Anonyymi
Minna Haapkylästä on jo kauan liikkunut huhuja kuinka aina kuvauspaikoilta hävis tavaraa. Varas on varas aina ja ikuisesti. Se Haartti taitaa olla samanlainen.
- Anonyymi
Mua ihmetyttää Haapkylän avokin Haartin käytös. Kuinka paljon se on ollu mukana varastelussa? Ovatko varastaneet koko ajan kimpassa?
- Anonyymi
Haapkylän Minna se varastaa aina
siispä kassat tiedoksi: Pärstä mieleen paina!
Tee loppu varastamisesta saman tien
paina hälytys ja vartija sanoo: mä haapkylän taas vien
Vaikka taas riehuis ja sekoilis , paikkoja rikkois hullu
Potku perseelle vaan ja sanat: Kumpa et ois meidän kauppaan tullu!
Pysy poissa nyt aina
tämä kaikkien kauppiaiden , työntekijöiden toive on ja se mielees paina. - Anonyymi
Nyt kassat tarkkana aina kun Haapkylä lepakko Haartin kanssa shoppailee... Ei anneta heidän varastaa enempää.
- Anonyymi
Antakaa narsistin sössiä elämänsä. Ei niistä muuhun ole. Olisi syytä riittämättömyyden tunteeseen. Alhaista toimintaa Minnalta. Mitätöi itsensä muiden silmissä.
- Anonyymi
Haapkylä Haarttille sanoo: jää sä tähän passiin
mä käyn varastamassa mun kassiin.
Mut jäi Haartti ilman lohta ja filettä poron
vei vartija varastavan haapkylän horon.
Haartti on syöny tosi kauan ruokaa varastettuu
mut nyt tuli stoppi, pitää keksii keino muu.- Anonyymi
Hyvin riimitelty. Kiitos.
- Anonyymi
Ois kiva tietää mitä kauppaa Haapkylä nykyään käyttää?? Vai käykö se lesbo ystävätär kaupassa?
- Anonyymi
Suomenlinnan lähikauppaa.
- Anonyymi
Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan
Mielenkiintona lohifilet ja muut akanat.
Ilta on vielä nuori ja aikaa on uhota
Tää varkaan ulkokuori on aika tuhota.
Pidän kaksin käsin kiinni lohesta niinku
Hah, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ei
En mieti huomista ku tartun lohesta niinku
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ei
Haluun olla sekasin ja paniikki kohtauksessa niinku
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ei
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy vapaana niinku.... - Anonyymi
Kuinka voi kirjoittaa että meni naimisiin . Kun Suomessa kirkko laki tuntee vain naisen ja miehen avioliiton. Kummallisia valheita media pullollaan.
- Anonyymi
Narsistieukko. Ottakaa itsekäs puoliso, saatte halvalla kalaa 🤣
- Anonyymi
Onnea heille. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009996500.html
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539