Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle kuten olen lausunut tavalla, että palautteeni antamisen päivä on hänen elämänsä viimeinen taipuvapolvisena, mutta hän on kyvytön ... Räps.
Nyt hän antoi palautteen totuuteen perustuen itse itselleen julkaisten seuraavan:
"Olen viettänyt noin 1000 yötä Pattayan yössä kaveri- ja daamiseurassa ja useimmiten kovassa kännissä sadoissa kapakoissa.
Olen sammunut kapakan sohville, rannalle ja vieraisiin asuntoihin."
Minulle on täysin turha yrittää syöttää Dillen urheilullisuutta ja ylivertaista isyyttä, & kaikkea hyvää mitä hän omasta mielestään edustaa ym. tuubaa.
Sbugen palaute itse itselleen.
37
276
Vastaukset
- Anonyymi
Rappiosbuge viritti riidan rakkaansa kanssa, nähtäväksi jää Hukkapalan reaktio.
"En tykkää noista laiffilan kuvarakennelmista.
Jos minun lapsista tehtäisiin nettiin pilakuvia, niin saisin sellaisen halvauksen että se asia ei jäisi selvittämättä.
Kehotan laiffilaakin lopettamaan nuo lapsellisuudet, menee törkeyden puolelle.
2010" - Anonyymi
Eikö tuolla ole yhtään elävää ihmissuhdetta kun pitää täällä asua ja suoltaa paskaa päivästä toiseen.
Ei voi missään välissä ehtiä olemaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa kun päivystää täällä kaiken aikaa.
Ei kovin tervettä. - Anonyymi
Kirjoituksista päätellen pääartistilla on tänään yhdistetty ryyppy- ja paniikkipäivä.
- Anonyymi
Ota Teemu ihan rennosti. Vammaisellekin löytyy kyllä uusi omaishoitaja, kunhan et aina istu koneella.
- Anonyymi
Esimerkkialkoholistin omakuvaa ihan itse lausuttuna:
"Olen ajanut kaatokännissä kymmeniä kertoja aikoinaan.
2010"- Anonyymi
Ja harrastaa juominkeja edelleenkin vaikka on maailmankaikkeuden esimerkillisin perheen isukki.
"Nykyään en koskaan mene juominkeihin omalla kulkuneuvolla.
2010" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja harrastaa juominkeja edelleenkin vaikka on maailmankaikkeuden esimerkillisin perheen isukki.
"Nykyään en koskaan mene juominkeihin omalla kulkuneuvolla.
2010"Voi voi poika. Minä olen tehnyt enemmän virheitä kuin sata harmaata hiirulaista, mutta olen myös elänyt elämää ja saavuttanut asioita enemmän. Isänä annan itselleni hyvän arvosanan, aviomiehenä tyydyttävän.
Olen kaatanut neljä poliisia kuralammikkoon 19 vuotiaana, lyönyt jengiläisen tainnoksiin poliisin olkapään yli, lyönyt miehen pään vessanoven läpi 17 vuotiaana, kärynnyt Suomessa ratista yhteensä kolmasti, kortitta ajosta niiden seurauksena noin 10 kertaa.
En ole koskaan pelännyt ketään vaan ottanut asian haasteena. Vain kaatokännissä olen saanut kahdesti turpaan jotka nekin on kuitattu sitten selvinpäin.
Olen myös nostanut työntekijöitäni ylös ja auttanut kymmeniä perheitä sitä kautta. Paras saavutukseni kuitenkin on lapseni. Meillä on tiimi aina ja ikuisesti heidän kanssaan joka sekunti elämän loppuun saakka.
Pelicansin taistelua seurataan paraikaa poikani kanssa, joka on videoyhteydessä paraikaa screenin ylälaidassa.
Sinä pikku invishomppeli et ole ikinä tehnyt muuta kuin valehdellut, satuillut, keljuillut ja kadehtinut ihmisiä ollen taakkana yhteiskunnalle.
2010 - Anonyymi
Rauhoituhan nyt Teemu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi poika. Minä olen tehnyt enemmän virheitä kuin sata harmaata hiirulaista, mutta olen myös elänyt elämää ja saavuttanut asioita enemmän. Isänä annan itselleni hyvän arvosanan, aviomiehenä tyydyttävän.
Olen kaatanut neljä poliisia kuralammikkoon 19 vuotiaana, lyönyt jengiläisen tainnoksiin poliisin olkapään yli, lyönyt miehen pään vessanoven läpi 17 vuotiaana, kärynnyt Suomessa ratista yhteensä kolmasti, kortitta ajosta niiden seurauksena noin 10 kertaa.
En ole koskaan pelännyt ketään vaan ottanut asian haasteena. Vain kaatokännissä olen saanut kahdesti turpaan jotka nekin on kuitattu sitten selvinpäin.
Olen myös nostanut työntekijöitäni ylös ja auttanut kymmeniä perheitä sitä kautta. Paras saavutukseni kuitenkin on lapseni. Meillä on tiimi aina ja ikuisesti heidän kanssaan joka sekunti elämän loppuun saakka.
Pelicansin taistelua seurataan paraikaa poikani kanssa, joka on videoyhteydessä paraikaa screenin ylälaidassa.
Sinä pikku invishomppeli et ole ikinä tehnyt muuta kuin valehdellut, satuillut, keljuillut ja kadehtinut ihmisiä ollen taakkana yhteiskunnalle.
2010Arvoisa 2010. Alkoholisti ei ole koskaan alkoholisti omasta mielestään, mutta kun on ylpeä tuhannesta ryyppypäivästään niin on hyvä laskea mukaan dagen efter, ja se tarkoittaa että viinahuuruisia päiviä on tullut vietettyä lähes 5 ja puolivuotta.
Sinun nimittely homppeleiksi sinulle täysin tuntemattomia henkilöitä, osoittaa että alkoholi on tehnyt vakavia vammoja korviesi väliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi poika. Minä olen tehnyt enemmän virheitä kuin sata harmaata hiirulaista, mutta olen myös elänyt elämää ja saavuttanut asioita enemmän. Isänä annan itselleni hyvän arvosanan, aviomiehenä tyydyttävän.
2010Olet varmaan myös voittanut valehtelun maailmanmestaruuden.
- Anonyymi
"Paras saavutukseni kuitenkin on lapseni. Meillä on tiimi aina ja ikuisesti heidän kanssaan joka sekunti elämän loppuun saakka."
PS. Todistuksena 2 viikon yhdessä olo Suomessa ja sama poikani kanssa Thaimaassa.
Kuka varakas isä uhraa NOIN paljon aikaa lapsilleen ?????????????????????????- Anonyymi
Niin ja ... kärynnyt Suomessa ratista yhteensä kolmasti, kortitta ajosta niiden seurauksena noin 10 kertaa .... siinäpä on ylivertaisten lasten kanssa paljon autoiltu kännissä ja kortitta .... kouluesimerkki alkoholistista johon kaksi exää kyllästynyt ja pistäny raitille pitämään yhteyttä lapsiinsa ison skriinin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ... kärynnyt Suomessa ratista yhteensä kolmasti, kortitta ajosta niiden seurauksena noin 10 kertaa .... siinäpä on ylivertaisten lasten kanssa paljon autoiltu kännissä ja kortitta .... kouluesimerkki alkoholistista johon kaksi exää kyllästynyt ja pistäny raitille pitämään yhteyttä lapsiinsa ison skriinin kautta.
Alituiseen kännissä ajavien idioottirattijuoppojen käryämisprosentti?
Siis 3 kertaa kärynnyt maailman viisain ja ovelin henkilö, niin montako kertaa sbuge on kännissä ajanut.
Montako kertaa omat lapsensa kyydissä, jota tosin on turha alkoholistilta itseltään kysyä, koska vastaus on että ei koskaan.
Kauanko kortti on ollut hyllyllä yhteenlaskettuna aikana?
5 vuotta darraa thaimaassa, paljonko suomessa?
Vieläkin elvistelee menevänsä kylpyyn hileviskeineen ja katsoen urheilua töllöstä viinan virittämänä, perusteena ja tekosyynä ryyppäämiselle, että on kavereitakin katsomassa futista.
On jopa aijannut viskipullojaan ylpeänä. - Anonyymi
Ottaen kalsarikännit vain yhden kerran kuukaudessa.
- Anonyymi
Kolme tuomiota rattijuopumuksesta ja kaksi tuomiota pahoinpitelyistä jotka myös suorittanut kännissä.
Takana kaksi kariutunutta avioliittoa, josta toinen ennätysnopea.
Ryyppäämistä kuten ilmenee itse kertomana, mutta myös kertonut että ei voi sietää juopuneita ellei ole myös itse juopunut.
Kysyn, mitä tarkoittaa alkoholisti ellei tämä ongelmainen ole alkoholisti ??? - Anonyymi
Onko "SBUGE" entinen väärinkirjoitetu sininen "SlangMai" mode?
- Anonyymi
Huimia yhteenvetoja invakeharilta. Missä kohtaan olen sanonut olevani raitis tai täydellinen?
Ei lapseni tiedä asioista jotka on tapahtuneet 80- luvulla, kun esikoinen syntyi 1995.
1989-2007 keskityttiin työntekoon, talonrakennuksiin, urheiluun, lastentekoon ja tavalliseen perhe-elämään jossa matkusteltiin ja mökkeiltiin normaalia enemmän.
Viina oli liikaa kuvioissa vain 2010 paikkeilla, mutta silloinkin urheilin ja matkustelin ekan talven Thaimaassa.
Olin ennen esikoista viettänyt kaksi puolen vuoden leiriä Muay Thain parissa myös.
Mitäpä sinä invahomppeli olet tehnyt elämälläsi? Lupsutellut kiggelsiä etusormen ja peukalon välissä jonkun Stallonen julisteen edessä ja ähissyt?
Sinulla on ehkä vielä mahis saada oma elämä jonkun Börjen kanssa, ettei tarvi elellä elokuvien ja lehtien tarinoita, eikä varsinkaan kirjailla toisten tarinoita.
Tule Teemu kaapista ulos rohkeasti ja laita kellohameet heilumaan!
2010- Anonyymi
ilmeisesti kohdistat kirjoituksesi jollekin mielikuvitushahmolle, onko sinulla delirium tremens, eli juoppohulluuskohtaus, hae apua se on pahimmillaan tappava, vai mitä laiffila, palstan heikoin lenkki, peukaloisen kanssa.
- Anonyymi
Pitää vielä hieman valistaa invakeharihomppelipoikaa mikä on alkoholisti.
1. Alkoholiriippuvuus on krooninen sairaus, jossa mieli ja elimistö tulee riippuvaiseksi alkoholin saamisesta viikkosuositukset ylittäen.
2. Alkoholiriippuvuudelle on ominaista alkoholin jatkuva, usein toistuva tai pakonomainen käyttö.
3. Riippuvuus aiheuttaa sosiaalisista ja terveydellisistä haittaa.
Itse en ole koskaan ollut riippuvainen. Poikain reippaita retkiä suoritettiin amerikanauto- iässä mutta ei se hauskanpito päälle jäänyt. 2010 sattui pari kappaletta kuukauden kestävää juhlaa. Kivaa oli, kitarat soi ja mitään pahaa ei sattunut kellekään. Ei mennyt terveyskään.
Terveyteni ja kuntoni on paremmassa kunnossa kuin useimmilla 20 vuotiailla. Alkoholisti ei osaa lopettaa, minä voin hyvin ottaa lasin tai pari ilman krapulaa ja ilman vieroitusoireita.
Kunnon kännit vedän vain poikaporukassa juhlien jatkoilla. Kalsarikännejä en vedä eikä lasillinen ole kalsarikännit. Ei koskaan lasten edessä. En ole pahapäinen kännissä enkä selvinpäin. Puolustuskykyinen kuitenkin molemmissa. Tapanani on hekotella kaikelle kun alkaa olla promillet tapissa.
Spurgun määritelmä on koditon rappioalkoholisti, joka on menettänyt työt, rahat ja terveyden. Spurguilla ei ole perhettä, Mersuja ja taloja. Heillä on vain päällään olevat ryysyt.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vielä hieman valistaa invakeharihomppelipoikaa mikä on alkoholisti.
1. Alkoholiriippuvuus on krooninen sairaus, jossa mieli ja elimistö tulee riippuvaiseksi alkoholin saamisesta viikkosuositukset ylittäen.
2. Alkoholiriippuvuudelle on ominaista alkoholin jatkuva, usein toistuva tai pakonomainen käyttö.
3. Riippuvuus aiheuttaa sosiaalisista ja terveydellisistä haittaa.
Itse en ole koskaan ollut riippuvainen. Poikain reippaita retkiä suoritettiin amerikanauto- iässä mutta ei se hauskanpito päälle jäänyt. 2010 sattui pari kappaletta kuukauden kestävää juhlaa. Kivaa oli, kitarat soi ja mitään pahaa ei sattunut kellekään. Ei mennyt terveyskään.
Terveyteni ja kuntoni on paremmassa kunnossa kuin useimmilla 20 vuotiailla. Alkoholisti ei osaa lopettaa, minä voin hyvin ottaa lasin tai pari ilman krapulaa ja ilman vieroitusoireita.
Kunnon kännit vedän vain poikaporukassa juhlien jatkoilla. Kalsarikännejä en vedä eikä lasillinen ole kalsarikännit. Ei koskaan lasten edessä. En ole pahapäinen kännissä enkä selvinpäin. Puolustuskykyinen kuitenkin molemmissa. Tapanani on hekotella kaikelle kun alkaa olla promillet tapissa.
Spurgun määritelmä on koditon rappioalkoholisti, joka on menettänyt työt, rahat ja terveyden. Spurguilla ei ole perhettä, Mersuja ja taloja. Heillä on vain päällään olevat ryysyt.
2010Alkoholistin määritelmä on kuin veteen piirretty viiva, sinä ole epäilemättä alkoholisoitunut, jopa vakavasti, jo ensimmäinen rattijuoppotuomio kertoo karua kieltään sinulla niitä on kolme, muitakin ongelmia, 10 korttitta ajoa, et sopeudu yhteiskuntaan, siihen kun liitetään pahoinpitelytuomiosi, on helppo ymmärtää että olet olosuhteiden uhri, joka on asettanut vaatimustason itselleen liian korkeaksi, omille kyvyilleen, tuohon kun lisätään vielä korealaiset niin sinua on kusetettu koko elämäsi ajan, ei ihme että ole ajautunut syöttämään oravia laitoksessa lopun elämäsi, mutta nyt suunta on oikea, kunhan vain harhasi voin saataisiin lääkkeillä hallintaan... menehän nyt katsastamaan niitä korealaisia.
- Anonyymi
Rattijuopumusko on alkoholismin merkki? Hehheh. Taas on määritelmät hukassa. Minun rattijuopumukset tapahtui 18 ja 19 vuotiaina.
0,6 promillea ekalla kerralla kun kahden A-tuopin jälkeen lähdin heittämään siskonmiestä kotiin. Tokalla kerralla lähdin illanvieton aikana auttamaan kaveria, 0,7 promillea.
Kolmas oli naurettava juttu, sillä torilla suditin jenkkirassia muutaman sekunnin paikoillaan ja nousin autosta. Meillä oli selvä kuski mukana mutta hoidin burnoutin pyynnöstä. En ajanut metriäkään.
Burnout on kiellettyä ja siitä saa sakon. Poliisi tuli paikalle ja sakkoa kirjoitellessa puhallutti. Siihen aikaan piti mennä verikokeeseen jos viisari heilahti. Testitulos oli sittemmin 0,54 eli lievä rattijuopumus.
Kortti meni siihen aikaan automaattisesti vuodeksi. Armeijan aikana sain sen takaisin.
Alkoholismilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa, mutta sinulla invahomopojalla on vahvasti tekemistä neitimäisen homostelun kanssa.
On aika isoa herraa ja poliitikkoa käryillyt ratista viime aikoina. En usko että he täyttävät alkoholismin merkkejä ja näytäpäs minulle homppelipoika spurgu, jolla on 5-7 miljoonan omaisuus?
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rattijuopumusko on alkoholismin merkki? Hehheh. Taas on määritelmät hukassa. Minun rattijuopumukset tapahtui 18 ja 19 vuotiaina.
0,6 promillea ekalla kerralla kun kahden A-tuopin jälkeen lähdin heittämään siskonmiestä kotiin. Tokalla kerralla lähdin illanvieton aikana auttamaan kaveria, 0,7 promillea.
Kolmas oli naurettava juttu, sillä torilla suditin jenkkirassia muutaman sekunnin paikoillaan ja nousin autosta. Meillä oli selvä kuski mukana mutta hoidin burnoutin pyynnöstä. En ajanut metriäkään.
Burnout on kiellettyä ja siitä saa sakon. Poliisi tuli paikalle ja sakkoa kirjoitellessa puhallutti. Siihen aikaan piti mennä verikokeeseen jos viisari heilahti. Testitulos oli sittemmin 0,54 eli lievä rattijuopumus.
Kortti meni siihen aikaan automaattisesti vuodeksi. Armeijan aikana sain sen takaisin.
Alkoholismilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa, mutta sinulla invahomopojalla on vahvasti tekemistä neitimäisen homostelun kanssa.
On aika isoa herraa ja poliitikkoa käryillyt ratista viime aikoina. En usko että he täyttävät alkoholismin merkkejä ja näytäpäs minulle homppelipoika spurgu, jolla on 5-7 miljoonan omaisuus?
2010Yksi versio alkoholistin omasta näkemyksestään alkoholismistaan, aika paljon sanoja joiden arvo hissipieru.
"Ei lapseni tiedä asioista jotka on tapahtuneet 80- luvulla, kun esikoinen syntyi 1995.
Viina oli liikaa kuvioissa vain 2010 paikkeilla".
Siis ylivertaiset lapset ei tiedä .... he siis eivät tiedä mikä isukki oikeasti on.
"Mutta silloinkin urheilin ja matkustelin ekan talven Thaimaassa".
Siis kun urheilee samalla kun harjoittaa tuhannen yön ryyppyputkeaan, niin se on selitys että ei ole alkoholisti.
KAS KUMMAA ETTÄ NYT LAIFFI JA TYTTÖ YHDESSÄ ON ALKANUT TEEMUTTELEMAAN.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi versio alkoholistin omasta näkemyksestään alkoholismistaan, aika paljon sanoja joiden arvo hissipieru.
"Ei lapseni tiedä asioista jotka on tapahtuneet 80- luvulla, kun esikoinen syntyi 1995.
Viina oli liikaa kuvioissa vain 2010 paikkeilla".
Siis ylivertaiset lapset ei tiedä .... he siis eivät tiedä mikä isukki oikeasti on.
"Mutta silloinkin urheilin ja matkustelin ekan talven Thaimaassa".
Siis kun urheilee samalla kun harjoittaa tuhannen yön ryyppyputkeaan, niin se on selitys että ei ole alkoholisti.
KAS KUMMAA ETTÄ NYT LAIFFI JA TYTTÖ YHDESSÄ ON ALKANUT TEEMUTTELEMAAN.
'*'Aika vaikeaa jopa Tyttö Neitiselle vetää tuhannen yön putki .... Olen viettänyt noin 1000 yötä Pattayan yössä kaveri- ja daamiseurassa ja useimmiten kovassa kännissä sadoissa kapakoissa .... KOVASSA KÄNNISSÄ ..... yhtenä tai edes kahtena vuotena .... SIIS EI
2. Alkoholiriippuvuudelle on ominaista alkoholin jatkuva, usein toistuva tai pakonomainen käyttö .... KOSKE PUHEENA OLEVAA SBUGEA.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Joopa joo kerran niin aina, kyllä minäkin olen brenkkua vetänyt, mutta aina on ollut rahaa taksiin, alkoholisti aina selittää jonkun toisen syyksi, omia tekemisiään... eli vastuunkanto puuttuu täydellisesti, sinulta sen olen jo huomannut vuosia sitten, puskajussikka.
Ja vielä kolme kertaa, kymmenen kertaa ajamassa vaikka kortti kuivumassa, pahoinpitelytuomioita useita, sinähän olet antisosiaalinen persoona ja narsisti... aivan varmasti, kun otat niin et aja, se tarkoittaa mitä siinä lukee i edes vähän helppoa, mitä jos kännissä tapat jonkun, sekin on tietysti jonkun toisen syy, sehän sitä viinaa suuhusi kaatoi...
Olet oikeasti säälittävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo kerran niin aina, kyllä minäkin olen brenkkua vetänyt, mutta aina on ollut rahaa taksiin, alkoholisti aina selittää jonkun toisen syyksi, omia tekemisiään... eli vastuunkanto puuttuu täydellisesti, sinulta sen olen jo huomannut vuosia sitten, puskajussikka.
Ja vielä kolme kertaa, kymmenen kertaa ajamassa vaikka kortti kuivumassa, pahoinpitelytuomioita useita, sinähän olet antisosiaalinen persoona ja narsisti... aivan varmasti, kun otat niin et aja, se tarkoittaa mitä siinä lukee i edes vähän helppoa, mitä jos kännissä tapat jonkun, sekin on tietysti jonkun toisen syy, sehän sitä viinaa suuhusi kaatoi...
Olet oikeasti säälittävä.Kertoo köyhä ja sairas sairaalloisen ylipainoinen impotenttierakko huahinista, jonka ainoa kaveri on mielikuvitusolento ja joka pitää vaimoa nälässä ettei tämä karkaisi. Lapset ei pidä yhteyttä sinuun etkä ole edes nähnyt lapsenlastasi. Jos olisit tärkeä ihminen tyttärellesi, he maksaisivat vierailusi Suomeen tai tulisivat käymään, mutta sinä olet heille ilmaa.
Jos poikasi olisi sinulle tärkeä, et sietäisi hänen mollaamistaan, mutta hän näyttää olevan sinulle aivan vieras ja yhdentekevä. Et pärjännyt koulussa, et töissä, et armeijassa, et työelämässä, et perhe-elämässä etkä eläkkeellä. Sinulla ei ole mitään eikä ketään paitsi tämä palsta. Tuolta pohjalta on aika vaikeaa heittää uskottavia diagnooseja toisista.
Vastuunkantoako on se että elät yhteiskunnan taakkana veronmaksajain rahoilla ja käytät ne vieraassa maassa kaaliin ja spagettiin, sekä ketchuppiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo köyhä ja sairas sairaalloisen ylipainoinen impotenttierakko huahinista, jonka ainoa kaveri on mielikuvitusolento ja joka pitää vaimoa nälässä ettei tämä karkaisi. Lapset ei pidä yhteyttä sinuun etkä ole edes nähnyt lapsenlastasi. Jos olisit tärkeä ihminen tyttärellesi, he maksaisivat vierailusi Suomeen tai tulisivat käymään, mutta sinä olet heille ilmaa.
Jos poikasi olisi sinulle tärkeä, et sietäisi hänen mollaamistaan, mutta hän näyttää olevan sinulle aivan vieras ja yhdentekevä. Et pärjännyt koulussa, et töissä, et armeijassa, et työelämässä, et perhe-elämässä etkä eläkkeellä. Sinulla ei ole mitään eikä ketään paitsi tämä palsta. Tuolta pohjalta on aika vaikeaa heittää uskottavia diagnooseja toisista.
Vastuunkantoako on se että elät yhteiskunnan taakkana veronmaksajain rahoilla ja käytät ne vieraassa maassa kaaliin ja spagettiin, sekä ketchuppiin?Onpas ottanut kovasti kipeää pieneen sieluun aiheessa SBUGE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo köyhä ja sairas sairaalloisen ylipainoinen impotenttierakko huahinista, jonka ainoa kaveri on mielikuvitusolento ja joka pitää vaimoa nälässä ettei tämä karkaisi. Lapset ei pidä yhteyttä sinuun etkä ole edes nähnyt lapsenlastasi. Jos olisit tärkeä ihminen tyttärellesi, he maksaisivat vierailusi Suomeen tai tulisivat käymään, mutta sinä olet heille ilmaa.
Vastuunkantoako on se että elät yhteiskunnan taakkana veronmaksajain rahoilla ja käytät ne vieraassa maassa kaaliin ja spagettiin, sekä ketchuppiin?Voi olla mutta voin vakuuttaa että en ole alkoholisti ja maksan itse kuluni, saan työeläkettä joka kertyy ainoastaan tekemällä työtä. Jopa 2000 euron eläkkeeseen tarvitaan 20 vuoden työhistoria keskimäärin 40.000-50.000 euron vuosituloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas ottanut kovasti kipeää pieneen sieluun aiheessa SBUGE.
Niin näyttää arvostelu on pahinta narsistillemme mitä voi tehdä, melkoinen resupekka.
Anonyymi kirjoitti:
Niin näyttää arvostelu on pahinta narsistillemme mitä voi tehdä, melkoinen resupekka.
Tiesin että osun arkaan paikkaan, mutta itsehän tilailee noilla invajutuillaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla mutta voin vakuuttaa että en ole alkoholisti ja maksan itse kuluni, saan työeläkettä joka kertyy ainoastaan tekemällä työtä. Jopa 2000 euron eläkkeeseen tarvitaan 20 vuoden työhistoria keskimäärin 40.000-50.000 euron vuosituloilla.
Et maksa vaan yhteiskunta maksaa. Oikeista töistä eläkekertymäsi ei riittäisi mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et maksa vaan yhteiskunta maksaa. Oikeista töistä eläkekertymäsi ei riittäisi mihinkään.
Mikä oikea eläkekertymä, kerro mikä on väärä... on vain eläkekertymä, yhteiskunta ei maksa yhtään mitään työeläkkeistä...
- Anonyymi
Pattaja on vanhanaikaista kun rahaa on
https://youtu.be/MNEyhw9eAp4
- sapluunasisareet-- Anonyymi
Tuo 1973 euroviisujen finaali pidettiin 7. päivä huhtikuuta. Kolme viikkoa myöhemmin Sammy oli poissa ja kuoli Jyväskylän keskussairaalassa saamiinsa vammoihin.
Sammyn tuoretta Alfa Romeota ajoi hänen kaverinsa ulosottomies, koska Sammyllä ei ollut ajokorttia. Kuljettaja ja tyttöystävä menehtyivät myös onnettomuuden seurauksena.
Onnettomuus sattui Äänekosken Hietamalla valtatie 13:lla Babitzinin ollessa matkalla esiintymään Saarijärvelle Kukonhiekan lavalle.
Babitzinit ovat suomalaisen musiikkihistorian kuuluisimpia ja lahjakkaimpia perheitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 1973 euroviisujen finaali pidettiin 7. päivä huhtikuuta. Kolme viikkoa myöhemmin Sammy oli poissa ja kuoli Jyväskylän keskussairaalassa saamiinsa vammoihin.
Sammyn tuoretta Alfa Romeota ajoi hänen kaverinsa ulosottomies, koska Sammyllä ei ollut ajokorttia. Kuljettaja ja tyttöystävä menehtyivät myös onnettomuuden seurauksena.
Onnettomuus sattui Äänekosken Hietamalla valtatie 13:lla Babitzinin ollessa matkalla esiintymään Saarijärvelle Kukonhiekan lavalle.
Babitzinit ovat suomalaisen musiikkihistorian kuuluisimpia ja lahjakkaimpia perheitä.Vanerikantinen silta oli märkä ja liukas ja vauhtia oli liikaa.
Ei se ole synti eikä häpeä olla invalidi eikä homoseksuaali. Homostelu on ollut muodissa jo vuosia. Kummallekaan asialle en voi mitään ja siksi tunnet kellohameen kutsun riettaat ajatukset mielessä että mitä siellä hameen alla heiluu.. Itse olen kaapissa vaan vittumaisuuttani... Kyllä temput vielä sujuu vanhalta konstalta... lempi asentoni on dokki stail... viistäköön siipeni maata kun Uffe ja Palle laittaa meikä majurin vartaaseen... me keppi hevoset ollaan älyggäitä ja sensu ellejä verrattuna herodes sukuisiin liha makkaran pureskelijoihin.
Mensan testissä havaittiin kesken että olen yli älykäs ja minun OÄ mitattiin kuumemittarilla testi paikan aulassa. 39,2 oli tulos. Kuulema tosi paljon verrattuna valta väestöön.- Anonyymi
" En ole pahapäinen kännissä enkä selvinpäin"
Hahaaaaa 5555 päivän, tai vuoden, paras vitsi!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014