Onko ReMax-kiinteistövälityksestä kokemuksia?

Anonyymi-ap

Pitäisi laittaa Vantaalla oleva 120 m2 liiketila myyntiin. Yksi paikalla käynyt arvioija oli Re/Max välitysketjuun kuulva. Aloin tsekkailla, että milalinen firma tuo Re/Max oikein on.

Kyseessä onkin näköjään amerikkalaistaustainen Fraqnchising-ketju. Se toimii Suomessa nimellä REF Real Estate Franchises Oy (Y=2019179-9).

Olisi mukava kuulla, että onko jollakin kokemuksia tästä Re/Max-firmasta, nimenomaan toimitilan myynnin kyseessä ollen?
Asuntojen myynnin puolelta löytyi kommentteja Re/Maxista, ja aika lailla negatiivisen puoleista oli palaute.

18

3227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä tekeekö tuon Re/Max ketjun Kalliossa oleva RE/MAX Family niminen välittäjä yrityshuoneistojen kauppoja. Meillä ainakin jäi aika huono maku heidän telemästään asuntomme välityksestä.

      Yhden viikon "myyntiponnistelun" päästä ehdottivat jo että hintaa pitäisi alentaa. Lopulta hintaa alennettiinkin 2 kk aikana kahteen kertaan, mutta kauppaa ei silti syntynyt. Eivät nuo kovin innokkaita kaupan hankkijoita ja clousaajia tunnu olevan.

      Ilmeisesti ainakin tuohon aikaan saivat helpommin rahaa jostain toisaalta. Meidän kanssa ainakin sopimus päättyi, ja myimme lopulta asuntomme muita reittejä pitkin.

    • Anonyymi

      Älä ikinä! Frankkäifirma suomessakin on useita itsenäisiä "yrittäjiä". Tosiongelma kun tulee niin vastuunkantajaa on vaikea löytää. Ei vastaa välittäjä tekosistaan, ei yritys ei firma jne.... Kiinteistömaailmakin on samanlainen fränkkärifirma. Näitä yrittäjiä on liikaa nykyiseen kaupantekomääriin nähden. Siksi luvataan ummet ja lammet. Itse ottaisin jonkun pienemmän yrittäjän, jolla pienemmät sivukulut.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia täälläkin Bo, Remaxista, Kiinteistömaailmasta ja Kotimeklareista. Voiko joskus olla että viina kiinnostaisi ehkä asiakasta enemmän?

    • Anonyymi

      Koetin etsiä tuon meille aikanaan myyneen liiketilan välittäjäfirmaa, joka oli pienempi yksityinen välitysliike. Näyttää lopetaneen toimintansa, ei löydy enää mistään.

      Hankala päättää, kenet tuohon hommaan lopulta valitsisi. Isoja, Huoneistokeskuksia yms. kiinnostavat näköjään vain huoneistokaupat, ei niillä ole liiketiloja myynnissä listoillaan yhtään.

      Olisi joku sellainen firma, jota oikeasti kiinnostaa liiketilojen myyminen, ja saa asiassa aikaiseksi kanssa.

      • Anonyymi

        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👺🌵🌹🌹🌵😌🚕🚓🥰😅😆🛺🛺🛺🛺🥰😃🌴🔪🔪
        Yrittäjät nauttikaa nyt ihailemastanne kokoomus politiikasata jossa kansalta viedään kaikki rahat ja teille ei jää mitään

        Rikas monimiljonääri vaan rikastuu
        Vale kokkareNyt on kiva kilpailuttaa yrittäjää ja kyykyttää ahnetta kauppiasta

        Pyydän tarjouksia ja kyselen tuotteista ,
        Sitten vaan ilmoitan että ovat liian kalliista en osta jos et laske hintaa puoleeen

        Nappikauppiaat aivan raivoissaan kun aina vedetön heitä.

        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👺🌵🌹🌹🌵😌🚕🚓🥰😅😆🛺🛺🛺🛺🥰😃🌴🔪🔪
        Yrittäjät nauttikaa nyt ihailemastanne kokoomus politiikasata jossa kansalta viedään kaikki rahat ja teille ei jää mitään

        Rikas monimiljonääri vaan rikastuu
        Vale kokkare


    • Anonyymi

      Itsekkin voit laitaa ilmoituksen oikotielle
      Itsekkin laitoin nopeesti kaupat kun ei välikäsiä

      • Anonyymi

        Millä tavalla selvittelit sopivaa hintatasoa myymällesi liiketilalle? Nyt on niin sekava markkina, että mitään selkeätä neliöhintaa ei myynti-ilmoituksia lukemalla löydä.

        Tämän tyyppisiä ja kokoisia huoneistoja on lisäksi myynnissä yllättävän vähän. Kieliikö se siitä, että kaikki on revitty käsistä, vai siitä että mikään ei nyt mene kaupaksi.


    • Anonyymi

      En todellakaan suosittelen Re/Max!!!
      Toimeksianto 4kk, välittäjä ei pitänyt kuin pari näyttöä, ei yhteydenottoa toimeksiantajan koko myynnin ajan aikana 3 kertaa, kauppoja ei tullut, Yli mainostettu toiminta! Myyjä erittäin ylimielinen

      • Anonyymi

        Voitkos sanoa yhtään, että mistä päin Suomea oli tämä tapaus? Pääkaupunkiseudulla itse olen, ja siinä mielessä kiinnostaa että minkä kaupunginosan Re-Max välittäjä oli kyseessä.


      • Anonyymi

        Minun kokemukseni Remax on erittäin huono asunto ollut myynnissäm kohta vuoden . Eivät ole yhteydessä koskaan ja näyttöjä ollut vähäisen. En kyllä suosittele Remax kiinteistövälittäjä.


    • Anonyymi

      Juu yks teulapää teki arvion.Oli jo hinta valmiina paperilla tullessa, vaikka ei tiennyt mitä remontteja tehty.Ei kysellyt mitään mitä on seiniin yms remontteja tehty , mutta hinta näytti olevan valmiina hänellä alihintaan talolle.Onpa kahdessa vuodessa talon hinta romahtanut, kun edellinen kiinteistövälittäjä arvioi talon hinnaksi 70 tuhatta kalliimman hinnan.Kaikkia kietosilmiä kiinteistövälittäjiä sitä onkaan täällä Pirkanmaalla olemassa😅

    • Anonyymi

      Kieroa toimintaa!

    • Anonyymi

      Ei remax stä osta vaan ostaja.
      Nyt huono aika myydä

      Laita vaan heti vuokralle.

      Samaan aikaan voit itse myydä Oikotiellä sitä.

      Mitä nopermin toimit sen parempi vuoden vaihteen jälkeen tulee totaalisesti lama
      Jonka Kokoomuksen Leikkaukset talouteen aikaansaa

    • Anonyymi

      "Onpa kahdessa vuodessa talon hinta romahtanut, kun edellinen
      kiinteistövälittäjä arvioi talon hinnaksi 70 tuhatta kalliimman hinnan."

      Se on kyllä faktaa, että nyt ei eletä syksyä 2021, jolloin inflaatiovyörystä ja korkojen 4-kertaistumisesta ei tiedtty vielä mitään. Mahdotonta saada tällä hetkellä asunnosta 2021 vallinneen hintatason mukaista hintaa. Se 10% eli 70.000 € on voinut hinta tipahtaa hyvinkin.

      Tässä meidän positiossa liiketilan hinta ei ole 15 vuodessa noussut yhtään, on paremminkin laskenut tuosta 2008 hintatasosta joitakin prosentteja. Yllätyin itsekin kun totesin tämän tosiasian.

    • Anonyymi

      Outoa toiminta on ReMaxilla. Vanhuksille soitellaan ja tarkistetaan heidän nimensä, puhelinnumeronsa ja osoitteensa. Sitten alkaa tenttaus "omistatko asunnon vai oletko vuokralla". 90-vuotias ystäväni on paniikissa.

    • Anonyymi

      Liiketiloista ei pääse eroon kuin maksamalla jopparille joka haalii ja jättää sitten vastikkeet maksamatta.

    • Anonyymi

      Ikävä ja p^*^a fiilis jäi myyjän ominaisuudessa asuntokauppaan liittyen. Tapahtui niin monta vääryyttä, että ehkä pitäisi tehdä Aviin ilmoitus. Eipä taida muutkaan firmat olla sen parempia. Tässä ajassa he kiskovat elantoaan ties millä keinoin, kun asuntokauppa on nihkeää.
      Jos vielä joskus myyn asuntoani, niin myyn sen itse!

    • Anonyymi

      Ei monelakan ole mitäön ammatitaitoo edes mäkihyppyyn

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe