Rakkaudestakin jo kirjoitellut. Voi ziisus.
Olen minä höperö
23
73
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se kevät teettää...
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17838782G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Se on vain elämää. Sellaista sattuu ja kirjoittaminen on helppoa, täällä se ei edes sido mihinkään. Elämää vain.
Joskus tunteiden kertominen anonyymisti auttaa kummasti :D tosiaan elämää tämä vaan on.
Hyvä paikka purkaa sydäntä hyvässä ja pahassa. Kumminkin silti toisia kunnioittaen.🙏Haaveilija39 kirjoitti:
Joskus tunteiden kertominen anonyymisti auttaa kummasti :D tosiaan elämää tämä vaan on.
Hyvä paikka purkaa sydäntä hyvässä ja pahassa. Kumminkin silti toisia kunnioittaen.🙏Auttaahan se, se on yksi hyvä väylä purkaa sydäntään. Vaikka sitten täällä, joskin trollit on äkkiä kimpussa, valitettavasti. Mutta elämää sekin vain on, tosin ehkä vähän kovempaa sellaista 😉
randombypasser kirjoitti:
Auttaahan se, se on yksi hyvä väylä purkaa sydäntään. Vaikka sitten täällä, joskin trollit on äkkiä kimpussa, valitettavasti. Mutta elämää sekin vain on, tosin ehkä vähän kovempaa sellaista 😉
Trollit vois keksiä itselleen parempaa tekemistä :D ;)
Haaveilija39 kirjoitti:
Trollit jos ketkä kaipaisivat rakkaudellisia tekstejä itseensä kohdistuen, koska niitähän ne hakevat täältä kiusaamalla muita 😉😁
Haaveilija39 kirjoitti:
Saitko todella sitä törkypostia meiliisi? Näin aloituksen, mutten ehtinyt lukea.
Trollit jos ketkä kaipaisivat rakkaudellisia tekstejä itseensä kohdistuen, koska niitähän ne hakevat täältä kiusaamalla muita 😉😁
Niin kaikki me tarvitaan rakkautta💕 pitäisi silti miettiä mitä sanoo muille. Ikinä ei tiedä missä tilanteessa täällä kirjoittelijat on..
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin kaikki me tarvitaan rakkautta💕 pitäisi silti miettiä mitä sanoo muille. Ikinä ei tiedä missä tilanteessa täällä kirjoittelijat on..
Niinhän me tarvitaan, se on totta. Rakkauden puute lienee syynä useisiin maailman kurjiin tapahtumiin, tavalla tai toisella.
EI kaikki osaa käsitellä tunteitaan ja jäsentää niitä rakentavasti, silloin tulee helposti päästeltyä suustaan ties mitä. Kivustahan ne vain tiuskivat, mutta...randombypasser kirjoitti:
Saitko todella sitä törkypostia meiliisi? Näin aloituksen, mutten ehtinyt lukea.
Joo-o 🙈 tietysti tiesin, että siinä on omat riskinsä jos julkaisee sähköpostinsa.. mutta onneksi nyt on hiljaista😅🙌🏻
Niinhän me tarvitaan, se on totta. Rakkauden puute lienee syynä useisiin maailman kurjiin tapahtumiin, tavalla tai toisella.
EI kaikki osaa käsitellä tunteitaan ja jäsentää niitä rakentavasti, silloin tulee helposti päästeltyä suustaan ties mitä. Kivustahan ne vain tiuskivat, mutta...Näin on. Kirjoitat kauniisti💕
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo-o 🙈 tietysti tiesin, että siinä on omat riskinsä jos julkaisee sähköpostinsa.. mutta onneksi nyt on hiljaista😅🙌🏻
Ai saakutti... Olet kyllä ensimmäinen pitkään aikaan, joka saa törkyviestejä. En muista koska viimeksi niin olisi käynyt. Itse en ole saanut ensimmäistäkään, vaikka tahallani ärsytän trolleja palstalla 😁
Kiva että on rauhoittunut, se on pääasia! Varmaan osin sen fiksusti tekemäsi aloituksen vuoksi, ellei peräti kokonaan sen vuoksi. Se aloitusosa oli sinulta hyvin kirjoitettu, pidin siitä paljon 👍randombypasser kirjoitti:
Ai saakutti... Olet kyllä ensimmäinen pitkään aikaan, joka saa törkyviestejä. En muista koska viimeksi niin olisi käynyt. Itse en ole saanut ensimmäistäkään, vaikka tahallani ärsytän trolleja palstalla 😁
Kiva että on rauhoittunut, se on pääasia! Varmaan osin sen fiksusti tekemäsi aloituksen vuoksi, ellei peräti kokonaan sen vuoksi. Se aloitusosa oli sinulta hyvin kirjoitettu, pidin siitä paljon 👍Kiitos tästä🙌🏻 mut nyt unille. 🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos tästä🙌🏻 mut nyt unille. 🤗
Hyvää yötä ja kauniita unia 😊
Ja tervetuloa tänne sirkukseen, olet mukava kirjoittaja ja oikein hieno lisäys joukkoon kummaan 🤗randombypasser kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia 😊
Ja tervetuloa tänne sirkukseen, olet mukava kirjoittaja ja oikein hieno lisäys joukkoon kummaan 🤗Kiitoksia! 😊 Kivasti mut on onneksi otettu mukaan😍 mukavaa perjantaita! 😊
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitoksia! 😊 Kivasti mut on onneksi otettu mukaan😍 mukavaa perjantaita! 😊
Ole hyvä vain! Asialliset tulevat aina hyvin kohdelluiksi 😊
Kivaa perjantaita sinullekin🤗randombypasser kirjoitti:
Ole hyvä vain! Asialliset tulevat aina hyvin kohdelluiksi 😊
Kivaa perjantaita sinullekin🤗Kiitos☺️
- Anonyymi
Totta. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Jokainen kaipaa sitä että olisi joku joka hyväksyisi, haluaisi, rakastaisi ja olisi jollekin se täydellinen ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Jokainen kaipaa sitä että olisi joku joka hyväksyisi, haluaisi, rakastaisi ja olisi jollekin se täydellinen ihminen.
Huomaa minut! Puhu minulle! Pidä minusta! Sitä kaipaavat jokseenkin kaikki, etenkin trollit. Mutta semmosta se on, elämää vain.
- Anonyymi
Ihastuminen on neurokemiallinen häiriötila aivoissa. Siitä kun selviää, pöhnän seljettyä, voi nauraa itselleen.
- Anonyymi
Sitä sattuu, rakkaus on höperöä. Jos blokkaa tunteita tosielämässä niin bittiavaruudessa on tilaa hörhöillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810407Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174361Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323646Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1073054Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4362176Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771220Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145