Nöyristelevät artistit ärsyttää !

ärsyyntynyt

Ylenpalttinen nuoleskelu ja yleisönkosiskelua on artistissa ärsyttävintä mitä tiedän. Tälläisiä tapauksia suomesta löytyy runsainmitoin. Lehtihaastattelut ovat sokerikuorrutettua imelää lässytystä, siitä miten onnellisia ja kiitollisia he milloin mistäkin ovat. Varotaan lausumasta/tekemästä mitään mikä vähänkin saattaisi ärsyttää jotakin ja aiheuttaa keskustelua.
Tuntuu ,että kellään artistilla ei ole mitään omia mielipiteitä oikein mistään asiasta. Paitsi ehkä T.Kansalla joka kyllä sanoo suoraan ja kaunistelematta mitä ajattelee. En tiedä onko sekään ihan joka tilanteessa ihan fiksua, mutta parempi sekin, kuin olla aina, kuin kusi sukassa.

15

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurussaurus

Tapani on Hyvä ! Sillä siisti.

• Taurus

Kyllä, Tapani Kansa on loistava jos verrataan vaikka Matti Nykäseen.

• Amppari
        Taurus kirjoitti:

Kyllä, Tapani Kansa on loistava jos verrataan vaikka Matti Nykäseen.

Tapsa on terästä! Ainoa suomalainen miesartisti, jossa on luonnetta ja jolla on kanttia sanoa asiat suoraan, vaikka siitä joku sitten nokkiinsa ottaisikin.
        Tapsa osaa laulaa ja esiintyä.

• Aivan totta !!! T.Kansa on huippuhyvä laulaja. Tapsa ei harrasta sellaista yli-imelää yleisön kosiskelua, kuten monet artistit tekevät. Hän on luonnollinen omaitsensä.

• mutta

Ei ole aina eduksi avata suutaan joka paikassa.
      Ammattihan on oikeastaan kuluttajien viihdytys, ei suinkaan omien mielipiteiden "myyminen".
      Neutraalina pysyminen on minusta paras vaihtoehto. Asettukaa itse julkisen henk. asemaan ja huomioikaa kuinka riskanttia on alkaa liikaa kertomaan ajtuksiaan. Jos yksi kokee esim. Tapani Kansan tyylin oikeaksi..toinen voi kokea sen ihan toisella tavalla. Olisiko se kultainen keskitie tuossa kohtaa itselleen parempi ja hoidella vaan viihdytys puolta ja mumista omia ajtuksiaan sitten vaikka ihan omissa oloissa..kuka osaa vastata?

• mediasirkus

Yleistämättä mitenkään, saattaa jonkun artistin sanonnat vääristellä mediasssa aivan toisenlaisikis kuin ne oli tarkoitettu. Tokkopa kukaan haluaa ainakaan tahallisesti loukata yleisöään mielipiteillään. Imelyys ja tietoinen yleisön kosiskelu saatta ärsyttää, mutta aina ei varmaan ns. suorat sanatkaan ole paikallaan. Vaikka T.Kansa ei kuulukaan suosikkiartisteihini, on hänen mielipiteensä joskus silti ihan ok. Yleensäkin arvostan taitelijaa, joka ei turhia selittele tekosiaan tai pidä suurta meteliä niistä. Nöyrä voi olla nöyristelemättäkin. Ja kuka kokee sen sitten mitenkin...Nämä ns. vanhat konkarit - siis mm. T.Kansa ja K.Tapio ym. uskaltavat olla sanojensa takana. Ehkä se vankka kannatus yleisön keskuudessa antaa siihen voimavaran..

• Henna

Tosi on !
        T.Kansa kertoi muuten kerran ,että Tapio Rautavaara oli sanonut hänelle josku ,että nöyrä saa/pitää olla, muttei tarvitse nöyristellä.

Mun mielestä kans Tapani Kansalla on ihan hyviä mielipiteitä ja ajatuksia. Josse ulosanti olisi vaan hieman toisenlaista ts. hienostuneempaa, niin ehkä ihmiset eivät niin kovasti aina hermostuisi ja loukkaantuisi hänen puheistaan.

• Mona

Menee vähän aiheen vierestä tämä nyt, mutta mä luin taannoin lehdestä Tapani kansan haastattelun, jossa hän sanoi niin osuvasti ja hyvin ,että mun oli pakko leikata se talteen.

T.Kansa sanoi : "Mä näen punaista ja mua oksettaa katsella pienessä sievässä häärääviä metsästysporukoita, ja firmoja, jotka vievät vieraitaan elämysreissuille hienoilla autoilla ja helikoptereilla. Että herrat saisivat näyttää olevansa miehiä ampumalla muutaman hirven tai karhun !
        Tälläisen pelleilyn ei pitäisi kuulua nykypäivän elämään ollenkaan. Mä kysyn vaan ,että kuinka ne runkkarit kehtaavat ? Vai eletäänkö edelleen keskiaikaa, jolloin kuninkaat uskottelivat kansalle, että erämaa oli Jumalan ja kuninkaan maita ja niitä saa käyttää miten lystää. "

Suoraa puhetta. Hyvä,että joku uskaltaa. Varmaan metsästys porukoista Tapsa ei tuolla lausunnollaan itselleen välttämättä faneja kerää.

• oli sanottu
        Mona kirjoitti:

Menee vähän aiheen vierestä tämä nyt, mutta mä luin taannoin lehdestä Tapani kansan haastattelun, jossa hän sanoi niin osuvasti ja hyvin ,että mun oli pakko leikata se talteen.

T.Kansa sanoi : "Mä näen punaista ja mua oksettaa katsella pienessä sievässä häärääviä metsästysporukoita, ja firmoja, jotka vievät vieraitaan elämysreissuille hienoilla autoilla ja helikoptereilla. Että herrat saisivat näyttää olevansa miehiä ampumalla muutaman hirven tai karhun !
        Tälläisen pelleilyn ei pitäisi kuulua nykypäivän elämään ollenkaan. Mä kysyn vaan ,että kuinka ne runkkarit kehtaavat ? Vai eletäänkö edelleen keskiaikaa, jolloin kuninkaat uskottelivat kansalle, että erämaa oli Jumalan ja kuninkaan maita ja niitä saa käyttää miten lystää. "

Suoraa puhetta. Hyvä,että joku uskaltaa. Varmaan metsästys porukoista Tapsa ei tuolla lausunnollaan itselleen välttämättä faneja kerää.

Riippuu tietysti aina asian aiheesta...tuo oli ihan paikallaan.Ei kuitenkaan aina kannata avata suutaan.
        Varsinkin kun ei hirvet edes laita hanttiin vaan seisoo ja odottaa tollona kun ammutaan. Varmaan moni tuntee olevansa oikein kunnon MIES:))ja urhea!

• Avov
        oli sanottu kirjoitti:

Riippuu tietysti aina asian aiheesta...tuo oli ihan paikallaan.Ei kuitenkaan aina kannata avata suutaan.
        Varsinkin kun ei hirvet edes laita hanttiin vaan seisoo ja odottaa tollona kun ammutaan. Varmaan moni tuntee olevansa oikein kunnon MIES:))ja urhea!

Sais Tapsakin vaan olla kiitollinen et meitä metsästjiä on ettei noita 4 jalkaisia ystäviä liikaa pyöri hänenkään autonsa edessä.

• Tapani
        Avov kirjoitti:

Sais Tapsakin vaan olla kiitollinen et meitä metsästjiä on ettei noita 4 jalkaisia ystäviä liikaa pyöri hänenkään autonsa edessä.

No joo..mutta toi verbi ei ihan passaa...noita kun ei tarvitse edes jahdata.
        Elukoiden tappaminen just for fun on raukkamaista ei todellakaan "urheaa" niinkuin moni kuvittelee.

• myös ärsyyntynyt

No ei minusta tuon Kansan öykkäröivässä ja törkeässä tyylissä todellakaan ole mitään ihailtavaa,tosin en pidä lipomisestakaan mutta kyllä tästä maasta löytyy siltä väliltäkin.

• Useimmiten Tapsa käyttäytyy ihan asiallisesti.

• ihmettelijä

T Kansa jos kuka on sellanen nuoleskelija ja yleisönkosiskelija, teennäinen tosi ärsyttävä YÖK !

• En mä ole kyllä huomannut ,että se ketään nuoleskelis. Ei todellakaan kuulu ns. lipevien artistien kastiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    5. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      834
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      811
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      114
      806
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      723
    Aihe