Mitä paikkaa suosittelisit,ensi kesäksi viettää 3- 7 päivää lomallen Hämeenkyrössä? Muutkin kuin mökkimajoitus käy.
Kesälomalle Hämeenkyröön
7
928
Vastaukset
- Anonyymi
Metsäsen lomakylää
- Anonyymi
Laurin lomakylässä todennäköisesti tilaa vielä,kaunis luonnonläheinen paikka
- Anonyymi
Matkaparkki.
- Anonyymi
Timiin vaan.Siellä on joku ämmä joka osaa kutsua hirviä lähistöön.Siis nelijalkaisia eläimiä.Se on hänen taitonsa.Jopa tietä ylittävät hirvet tottelevat kutsua.
Valkjärven rannoille vaan lomilla. - Anonyymi
Ahrolaan siihen kotorinteen lähelle.Siellä tapaa esim.peltomyyriä vesimyyriä ja rottia
ja on hauskaa,Kaiken kruunasi karhu tässä kolme vuotta sitten.Mentiin sellaista humppaa kalojen kanssa että se vasta oli. Aina oli kalat ja perkaukset syöty ja jäljet oli selvät hiekassa ja sammaleessa.Mutta timissä lampaat alkoi tuoksahdella ystäväni nenuun ja se karjaisi pari kertaa kovaa ja alueella missä esim lapset menee koulusta kotiin.
,poistuin alueelta mutta jätin lihaa sile ja syöty oli.Lampaat jäi henkiin kun johdattelin ystävän takaisin turkkilaan päin. En tiedä mihin se meni mutta jännää oli ja nalle sai minut harrastaan luontoa ja eläimiä. - Anonyymi
Varaudu siihen että sulla on puhelin.Se on pakollinen joka kodissa.Palvelut on missä on kaukana ja koko kylä taitaa olla holhouksen alla.Pankeista ei saa käteistä.Ja koko kunnassa on marketteja joiden välimatka on kilometrejä.Saman kadun varrella ei ole mitään mikä olisi vanhemmalle väelle hyväksi.Siis palvelut saman kadun varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569