Kuulin et ovat aika aktiivisia käymään ovilla??pitääkö paikkansa
Valkeakosken jehovat
18
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jos saavat vihiä! Varsinkin yksinasuvat
- Anonyymi
Tarkennus yksinasuvat vanhukset. En tiedä onko pahat mielessä.
- Anonyymi
Toiset hommaa tavaralla omaisuutensa.
- Anonyymi
Eli yksinasuja,miehetkin liipaisimella???
- Anonyymi
Tekeeks ne ovi reppoja?.
- Anonyymi
Eli taitaa koko valkea koski olla todistajia täynnä
- Anonyymi
Ei tule uudestaan kun antaa kunnon lähdöt.
- Anonyymi
No mitä vikaa todistajissa on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, sangen lupsakkaa sakkia. Hyvät jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, sangen lupsakkaa sakkia. Hyvät jutut.
Niin olen käsittänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan mitään jos pysyvät omissa piireissä. Ei kukaan varmaan heidänkään ovilla käy höpisemässä.
- Anonyymi
Polttomoottori 4tahti bensiinimoottori 8 hv käy moneen eri käyttöön pyörii ja antaa kipinää .siitäpä joko käyttööntai näyttöön jalusta tuleemukaan .voit tutustua tuottceesrrn Googlen kautta sieltäenemmän tietoa kuin minulta. Kone tositekijälle ei pyllynnuuhkilpille. T:RAIMO HUIKKU
Jehovista en osaa sanoa, mutta veneharrastajat ainakin uskaltautuvat esiintyä sangen erottuvailla ilmoituksilla. (Mikäli tuo on totta)- Anonyymi
Kävin tavoittamassa, et ollut kotona.
- Anonyymi
Bernhard 7.112
- Anonyymi
Joo jotain niillä on tekeillä, uusi mailmanloppu? On niin paljon liikettä salilla, ihan keskellä päivää jopa arkisin.
- Anonyymi
jee jee jehova jeesus tulee vappuna
- Anonyymi
Röh röh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882