Perjantai aamuun

Aamun avauksellinen. Hyvää huomenta ja hyvää alkavaa viikonloppua. 🐺☕
Vapaat ja vähän jo stressaakin, kun ei ole mitään mitä tekisin.

80

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta sudelle. Kai sitä jotain tekemistä keksii?? Vaikka kavereiden kanssa? Tai menee vain ihmisjoukkoihin. Eikö kiinnosta vapailla antaa aikaa itselle vai tuntuuko se turhauttavalle tällä hetkellä?

      • Ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa lähteä kylille. Sehän tässä stressaa että taas istun kotona yksin koko viikonlopun... Ja kun on vappu ja ihmisillä kivaa tuolla jossain ja minulla ei ole. 😢


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa lähteä kylille. Sehän tässä stressaa että taas istun kotona yksin koko viikonlopun... Ja kun on vappu ja ihmisillä kivaa tuolla jossain ja minulla ei ole. 😢

        mene salille treenaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa lähteä kylille. Sehän tässä stressaa että taas istun kotona yksin koko viikonlopun... Ja kun on vappu ja ihmisillä kivaa tuolla jossain ja minulla ei ole. 😢

        Miten jaksat joka päivä itkeäSun pitää alkaa etsii niitä kavereita.Mutta kun sä oot niin helvetin laiska. Mä en sun puolesta voi laatia profiilia nettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mene salille treenaa.

        Niin menen kyllä. Ei siellä koko viikonloppua vietetä kuitenkaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten jaksat joka päivä itkeäSun pitää alkaa etsii niitä kavereita.Mutta kun sä oot niin helvetin laiska. Mä en sun puolesta voi laatia profiilia nettiin.

        Tinderissä ainoa chättikaveri on nytkin joku kiinalainen tyttö. Asuu ties missä. Ikinä en tule näkemään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa lähteä kylille. Sehän tässä stressaa että taas istun kotona yksin koko viikonlopun... Ja kun on vappu ja ihmisillä kivaa tuolla jossain ja minulla ei ole. 😢

        Auts :/ no toi kuulostaa kyl kieltämättä kurjalle. Eiks oo ketään, jonka voisit pyytää sun luo istumaan iltaa, syömään, pelaamaan, leffoja kattomaan, mitään? Mua ei ainakaan ahdista yhtään, vaikka olisinkin yksin. Saan kyllä aikani kulumaan hyvin ihan ilman baareja ja ryyppäämistäkin ja halutessani jopa ilman ihmisiä, viihdyn mainiosti itsekseni. Nyt vain saattaa olla, ettei missään saa ehkä olla rauhassa muilta ihmisiltä, vaikka niin toivoisinkin. Se ei vielä ole varma juttu, mutta selvinnee tässä pian. Eli sitä kivaahan voi itte järjestää, jos haluaa. Onkohan sulla nyt niin, ettei sua ehkä huvita järjestää? Joku ihminen mielessä ja siksi ei? Miksei vain voi mennä ihmisten pariin jonnekin, missä heitä on?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tinderissä ainoa chättikaveri on nytkin joku kiinalainen tyttö. Asuu ties missä. Ikinä en tule näkemään.

        Mä en tarkoita tinderiä vaan netin sivustoja joilta voi hakea haluamaansa seuraa. Ootko niin laiska ettet jaksa googlettaa kun täällä ei saa ilmoitta niitä sivustoja, On muitakin kuin tinderi. Mutta sä oot vaan niin helvetin laiska ettet jaksa edes googlettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts :/ no toi kuulostaa kyl kieltämättä kurjalle. Eiks oo ketään, jonka voisit pyytää sun luo istumaan iltaa, syömään, pelaamaan, leffoja kattomaan, mitään? Mua ei ainakaan ahdista yhtään, vaikka olisinkin yksin. Saan kyllä aikani kulumaan hyvin ihan ilman baareja ja ryyppäämistäkin ja halutessani jopa ilman ihmisiä, viihdyn mainiosti itsekseni. Nyt vain saattaa olla, ettei missään saa ehkä olla rauhassa muilta ihmisiltä, vaikka niin toivoisinkin. Se ei vielä ole varma juttu, mutta selvinnee tässä pian. Eli sitä kivaahan voi itte järjestää, jos haluaa. Onkohan sulla nyt niin, ettei sua ehkä huvita järjestää? Joku ihminen mielessä ja siksi ei? Miksei vain voi mennä ihmisten pariin jonnekin, missä heitä on?

        Minä olen saanut olla itsekseni viikonloppuja jo 12 vuotta. Alkaa vähän jo kyllästyttämään se kuvio, vaikka yksin viihdyn kyllä. Sitä todennäköisesti jää yksin sitten loppu elämäksi, kun ei ikinä ole siellä missä on ihmisiä muitakin, paitsi töissä. Mutta töissä ei tutustu kehenkään. Eikä saa ketään edes lähestyä.
        Ei ole ketään ketä kutsua iltaa viettämään. Eikä ketään kenen luo mennä. Joku ihminen mielessä, juu on ollut jo kauan, mutta ihan turha häntä on minun miettiä (ei ollut minulle, eikä minusta kiinnostunut.)
        Tällaista se sitten on vanhaksi tuleminen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tarkoita tinderiä vaan netin sivustoja joilta voi hakea haluamaansa seuraa. Ootko niin laiska ettet jaksa googlettaa kun täällä ei saa ilmoitta niitä sivustoja, On muitakin kuin tinderi. Mutta sä oot vaan niin helvetin laiska ettet jaksa edes googlettaa.

        Ne on maksullisia paljolti. Pitää maksaa että pääsee chättäämään ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen saanut olla itsekseni viikonloppuja jo 12 vuotta. Alkaa vähän jo kyllästyttämään se kuvio, vaikka yksin viihdyn kyllä. Sitä todennäköisesti jää yksin sitten loppu elämäksi, kun ei ikinä ole siellä missä on ihmisiä muitakin, paitsi töissä. Mutta töissä ei tutustu kehenkään. Eikä saa ketään edes lähestyä.
        Ei ole ketään ketä kutsua iltaa viettämään. Eikä ketään kenen luo mennä. Joku ihminen mielessä, juu on ollut jo kauan, mutta ihan turha häntä on minun miettiä (ei ollut minulle, eikä minusta kiinnostunut.)
        Tällaista se sitten on vanhaksi tuleminen...

        Ei sille nyt oikein mitään mahda että 18-vuotiaat ei halua bilettää 50-vuotiaan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille nyt oikein mitään mahda että 18-vuotiaat ei halua bilettää 50-vuotiaan kanssa.

        Kyllä tiedostan tämän tosiasian. Eivät halua paljon vanhemmatkaan. Ja harva 50v bilettää enää muutenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tiedostan tämän tosiasian. Eivät halua paljon vanhemmatkaan. Ja harva 50v bilettää enää muutenkaan.

        En kyllä tajua mitä yhteistä sinul olisi niiden nuorten kanssa joiden kans haluisit viettää aikaa. Ei oikeen elämäntilanteet, -asenteet, ym. kohtaa. Joskus tapailin vähän vanhempaa miestä ja se oli tosi raskasta kun se halus vaan nyhvää kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tajua mitä yhteistä sinul olisi niiden nuorten kanssa joiden kans haluisit viettää aikaa. Ei oikeen elämäntilanteet, -asenteet, ym. kohtaa. Joskus tapailin vähän vanhempaa miestä ja se oli tosi raskasta kun se halus vaan nyhvää kotona.

        Niin, mutta minä en halua nysvätä kotona. Tiedän että sellaisia monet minun ikäisistä on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta minä en halua nysvätä kotona. Tiedän että sellaisia monet minun ikäisistä on.

        Kuitenkin nysväät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin nysväät?

        On pakko, kun ei ole minne mennä. Se tässä just ahdistaa. En haluaisi vaan olla kotona aina. Mutta ei minua missään kaivata. Nuorilla on omia seksibileitä. Ollapa vielä nuori.


    • En tästä mitään valitusketjua halunnut tehdä... Sori nyt kun lähti sille uralle.

    • Stressaa kun ei mitään tekemistä? Mä ainakin kaadun töiden jälkeen sänkyyn ja laitan herätyskellon tiistaille soimaan. Sitten jaksaa taas painaa töitä, niin että sossutädit saa taas jakaa rahoja.

      • Joo, minä painoin eilis illan töitä ihan hulluna. Nyt sattuu olemaan viikonloppu vapaa ja juhlia joka paikassa. Minua vaan ei ole kutsuttu minnekään. Minulla riittää virtaa lähteä kotoa pois. Voisin olla töissäkin, mutta ei nyt ole töitä tänä viikonloppuna. Siellä näkisi sentään ihmisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, minä painoin eilis illan töitä ihan hulluna. Nyt sattuu olemaan viikonloppu vapaa ja juhlia joka paikassa. Minua vaan ei ole kutsuttu minnekään. Minulla riittää virtaa lähteä kotoa pois. Voisin olla töissäkin, mutta ei nyt ole töitä tänä viikonloppuna. Siellä näkisi sentään ihmisiä.

        No hittoako ruikutat, lähe juhlimaan, pois sieltä kotoa nysväämästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hittoako ruikutat, lähe juhlimaan, pois sieltä kotoa nysväämästä.

        On aika tylsää mennä yksin... Kattelemaan vierestä, kun muilla on hauskaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On aika tylsää mennä yksin... Kattelemaan vierestä, kun muilla on hauskaa.

        Sulla on kyllä näköjään sellainen asenne, että kaikki on aina muiden syytä. Sekin ettei sulla oo hauskaa. Tai kavereita. Kato joskus peiliin, jos sieltä löytyis se syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kyllä näköjään sellainen asenne, että kaikki on aina muiden syytä. Sekin ettei sulla oo hauskaa. Tai kavereita. Kato joskus peiliin, jos sieltä löytyis se syy.

        No ei nyt ihan niinkään... Olen vaan jäänyt totaalisen yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei nyt ihan niinkään... Olen vaan jäänyt totaalisen yksin.

        Minä olen yrittänyt sua neuvoa miten voit etsiä ystäviä mutta kun sulla on ystävillekin ulkonäkökriteerit. Taidat haluat ystäviä joiden kanssa voi harrastaa seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen yrittänyt sua neuvoa miten voit etsiä ystäviä mutta kun sulla on ystävillekin ulkonäkökriteerit. Taidat haluat ystäviä joiden kanssa voi harrastaa seksiä.

        Ei olisi ollenkaan huono juttu se, jos sellaisia kavereita saisi. Seksittä saanu olla jo 12 vuotta. Luuletko että haluan olla selibaatissa koko loppu elämäni.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei olisi ollenkaan huono juttu se, jos sellaisia kavereita saisi. Seksittä saanu olla jo 12 vuotta. Luuletko että haluan olla selibaatissa koko loppu elämäni.

        Tai no, edes tän viimeisen 10 vuotta vois olla aktiivista vielä. Ei enää 60v mitään saa jos ei 50 vuotiaanakaan.


    • Tällaiseksi se sitten meni, kun ei saa enää kaipailla ihastustaan.

    • Anonyymi

      Hyvää päivää 👩☕ olen vapaalla tänään

      • Moi! Niin olen minäkin koko viikonlopun vapaalla. Mitäs aiot tehdä? :)


    • Anonyymi

      Etkö tiennyt että voit etsiä niitä ystäviä joiden kanssa et harrasta seksiä ja panoseura on sitten erikseen. Miksi sun pitää haluta seksiä sun ystäviltä?

      • No minä en tiedä näistä kuvioista niin hyvin. Ikinä en ole etsinyt mitään panoseuraakaan. Tuntuu etten osaa olla ihminen ollenkaan. Kaikesta ihan pihalla koko ajan.


      • Anonyymi

        Pitääkö oikeesti olla vaan ihmisiä joiden kanssa haluat seksiä? Eikö ihmisiä voi nähdä ilman että heitä panee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö oikeesti olla vaan ihmisiä joiden kanssa haluat seksiä? Eikö ihmisiä voi nähdä ilman että heitä panee?

        Voi hyvän tähen. Sinä osaat kyllä yksinkertaistaa asioita. En tarkoittanut tuota.


    • Kyllä kannattaa tyhjentää kassit aina, ennen kuin lähtee kylille. Ettei ole paneminen mielessä koko ajan.

    • Anonyymi

      Netissä on paljon naisia jotka etsii seuraa itselleen mutta sulla on ne ulkonäkökriteerit ja ikä niin tärkeitä ettei sulle kelpaa tavallinen nainen ystäväksi. Haluat ystäväksi nuoren parikymppisen jonka kaa voit mennä sänkyyn. Sähän et halua seuraa syömään,kahville,elokuviin.ulkoiluun,tapahtumiin.

      • Niin... Jokainen katselee takuulla itselleen niin hyvää ku mahdollista. Ja mikä on tuo tavallisen määritelmä? Aina tuo vedetään esiin joka kerta. Tavallinen. Mikä se on? Joku luksus jäbä saa rauhassa kattella niitä seksimisuja kaverikseen.


    • Minun pitäis tyytyä johonkin ylipainoiseen ja huonokuntoiseen.

      • Anonyymi

        Siis kun sua ei katsele nuoret naiset niin sun silmssä kaikki normaalivartaloiset on rumia ja lihavia. Kerro mulle miksi ystäväksi ei kelpaa normaalivartaloinen nainen? Miksi pitää olla lihaksikas nainen ystäväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun sua ei katsele nuoret naiset niin sun silmssä kaikki normaalivartaloiset on rumia ja lihavia. Kerro mulle miksi ystäväksi ei kelpaa normaalivartaloinen nainen? Miksi pitää olla lihaksikas nainen ystäväksi?

        Taidat haluta loppujen lopuksi sänkyseuraa etkä ystäviä. sanoin aikasemmin että ystävät ja panoseura on erikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun sua ei katsele nuoret naiset niin sun silmssä kaikki normaalivartaloiset on rumia ja lihavia. Kerro mulle miksi ystäväksi ei kelpaa normaalivartaloinen nainen? Miksi pitää olla lihaksikas nainen ystäväksi?

        Mikä on normaalivartaloisen määritelmä? Taitaa nyky Suomessa olla sellainen vähän pulskempi kuitenkin? Ainkin kun tinderin profiileita katsoo. Lihaksikas ei tarvitse olla. Niitä on nuorissa paljon, kun salilla käyvät, enemmän kuin aiemmat sukupolvet, ainakin kaupungeissa. Minun pitäisi harrastaa vaan platonisia suhteita? Seksi taitaa olla minulta kokonaan kieletty. Sellainen tunne alkaa olla.


      • Anonyymi

        Onko susta ylipainoinen nainen huonokuntoinen jos tekee 1,5- 2 tunnin kävelylenkkejä jotka ei sisällä taukoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat haluta loppujen lopuksi sänkyseuraa etkä ystäviä. sanoin aikasemmin että ystävät ja panoseura on erikseen.

        Kumpikin kävisi. On tässä saanut tyytyä omaan käteen aika pitkän tovin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko susta ylipainoinen nainen huonokuntoinen jos tekee 1,5- 2 tunnin kävelylenkkejä jotka ei sisällä taukoja.

        Ei välttämättä, mutta ylipaino ei ole minun silmään.


    • Anonyymi

      Hyvää sitä, hyvää tätä, hyvää tulevaa Vappua!
      Tekemistä on, ei tarvitse etsiä nenäänsä pidemmältä.🥂☕️. Osan joutuu karsimaan....siksi menee vaikeeksi.

      • Hyvää tulevaa vappua sinnekin. Onhan se tekemistä tiskaaminenkin. Taidan kohta tiskata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää tulevaa vappua sinnekin. Onhan se tekemistä tiskaaminenkin. Taidan kohta tiskata.

        Moi lähden hierontaan 👩 kun on niin jumissa. Kivaa päivää.;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi lähden hierontaan 👩 kun on niin jumissa. Kivaa päivää.;)

        Kiva! Hyvää hierontahetkeä. :) Ja kivaa päivää myöskin! :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää tulevaa vappua sinnekin. Onhan se tekemistä tiskaaminenkin. Taidan kohta tiskata.

        Hyvästä nyt ei vielä tiedä, millainen tulee olemaan. Kunhan lärpättää kasvokkain ja pitää piuhat ojossa osan aikaa, ei tarvitse enempää yrittää.
        Pidä ittes kasassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva! Hyvää hierontahetkeä. :) Ja kivaa päivää myöskin! :)

        Kiitti samoin👩


    • Anonyymi

      Voi helvetti mustasusi. Pitääkö sitä seksiä harrastaa jokaisen naisen kanssa .Vittu valitat yksinäisyyttä mutta haluat vaan nähdä naisia joiden kanssa haluat mennä sänkyyn. Et sä mitään oikeita ystäviä halua elämääsi.

      • Voi olla että kassit ovat just nyt täynnä. Luuletko etten miehenä halua myös seksiä? Etenkin kun olen ollut 12 vuotta kokonaan ilman?
        Ja miten haen naista ystäväksi? Se luulee pian että haluan sen kanssa seksiä, ja alkaa ahdistelemaan? Sitten suuttuu jos sanon, etten halua sen kanssa muuta kuin olla kaveri vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi olla että kassit ovat just nyt täynnä. Luuletko etten miehenä halua myös seksiä? Etenkin kun olen ollut 12 vuotta kokonaan ilman?
        Ja miten haen naista ystäväksi? Se luulee pian että haluan sen kanssa seksiä, ja alkaa ahdistelemaan? Sitten suuttuu jos sanon, etten halua sen kanssa muuta kuin olla kaveri vaan.

        Vittu kun mä olen sanonut että netissä on sivusotoja sitä varten mutta täällä ei saa mainostaa. Sä siis haet seksiseuraa sun yksinäisyyteen ? Sä et halua platonista normaalia ystävyyssuhdetta johon ei seksi kuuluu. Onko se oikeesti noin vitun vaikeeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu kun mä olen sanonut että netissä on sivusotoja sitä varten mutta täällä ei saa mainostaa. Sä siis haet seksiseuraa sun yksinäisyyteen ? Sä et halua platonista normaalia ystävyyssuhdetta johon ei seksi kuuluu. Onko se oikeesti noin vitun vaikeeta.

        On se vaikeeta. En ole oppinut käyttämään ihmissuhdesivustoja. Olen vaan ihastunut ihmisiin livetilanteissa. Nekään ei ikinä ole johtanut muuhun kuin sydänsuruihin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se vaikeeta. En ole oppinut käyttämään ihmissuhdesivustoja. Olen vaan ihastunut ihmisiin livetilanteissa. Nekään ei ikinä ole johtanut muuhun kuin sydänsuruihin.

        Vittuako sitten valitat jos tapaa ihmisiä livenä. Osaat vaan valittaa koko ajan ja hakea syypäitä ulkopuolelta. Itsessäsi et näe mitään vikaa vaan vika on aina muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako sitten valitat jos tapaa ihmisiä livenä. Osaat vaan valittaa koko ajan ja hakea syypäitä ulkopuolelta. Itsessäsi et näe mitään vikaa vaan vika on aina muualla.

        En minä sanonut tapaavani ihmisiä livenä. Kerroin vaan, että näen ihmisiä livenä, esim töissä ja sitten ihastun. Ja se ei johta yhtään mihinkään kuin suureen suruun vaan.
        Enkä hae syyllisiä ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sanonut tapaavani ihmisiä livenä. Kerroin vaan, että näen ihmisiä livenä, esim töissä ja sitten ihastun. Ja se ei johta yhtään mihinkään kuin suureen suruun vaan.
        Enkä hae syyllisiä ulkopuolelta.

        Työpaikalle ei mennä iskemään naisia. Ne naiset käy töissä jotta voivat elättää itsensä ja maksaa elämisen kulut. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalle ei mennä iskemään naisia. Ne naiset käy töissä jotta voivat elättää itsensä ja maksaa elämisen kulut. Ymmärrätkö?

        Ihan kuin en tuota tietäisi. Kyllä niissä silti näkyy parejakin muodostuvan. Olen aika useasti saanut sen nähdä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan kuin en tuota tietäisi. Kyllä niissä silti näkyy parejakin muodostuvan. Olen aika useasti saanut sen nähdä.

        Eli sun työpaikalla on muitakin teinejä jotka on ihastuneet 50 vuotiaaseen työkaveriinsa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi olla että kassit ovat just nyt täynnä. Luuletko etten miehenä halua myös seksiä? Etenkin kun olen ollut 12 vuotta kokonaan ilman?
        Ja miten haen naista ystäväksi? Se luulee pian että haluan sen kanssa seksiä, ja alkaa ahdistelemaan? Sitten suuttuu jos sanon, etten halua sen kanssa muuta kuin olla kaveri vaan.

        Käykö sulle useinkin noin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun työpaikalla on muitakin teinejä jotka on ihastuneet 50 vuotiaaseen työkaveriinsa?

        En sanonut niin. En usko että kukaan on ihastunut minuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käykö sulle useinkin noin?

        No ei usein, mutta on varmaan joskus voinut käydä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En sanonut niin. En usko että kukaan on ihastunut minuun.

        No minkä ikäsiä pariskuntia sun työpaikalla syntynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minkä ikäsiä pariskuntia sun työpaikalla syntynyt?

        Tietenkin 20-30 vuotiaita nämä. Siinä iässä ne suhteet yleensä syntyy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietenkin 20-30 vuotiaita nämä. Siinä iässä ne suhteet yleensä syntyy.

        Ja sä oletit että 17 -vuotias netta ihastuu suhun koska muutkin ovat työpaikallasi ihastuneet ikäisiinsä eikä yli 30 vuotta vanhempiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä oletit että 17 -vuotias netta ihastuu suhun koska muutkin ovat työpaikallasi ihastuneet ikäisiinsä eikä yli 30 vuotta vanhempiin?

        Luulet että ihastuminen tapahtuu sillä tavalla? Kuvittelin sitä ihan muista syistä. En ole väittänyt että siellä ihastuu kukaan tällaisiin vanhuksiin. Kunhan olin päästäni sekaisin, siinä kaikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei usein, mutta on varmaan joskus voinut käydä.

        On varmaan joskus voinut käydä 😂😂😂😂. Sanoo "mies" joka luulee teinin ihastuneen itseensä kun se on hymyillyt. Ootko varma ettei joku oo vaan esittänyt sulle ystävällistä? Vai onko ihan kunnolla ahdisteltu?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luulet että ihastuminen tapahtuu sillä tavalla? Kuvittelin sitä ihan muista syistä. En ole väittänyt että siellä ihastuu kukaan tällaisiin vanhuksiin. Kunhan olin päästäni sekaisin, siinä kaikki.

        Mä olen sanonut ettei juttelu,hymy ja silmiin katsominen tarkoita ihastumista vaan se kuuluu asiaan. Sitä kutsutaan sosiaaliseksi vuorovaikutukseksi ja sitä tapahtuu ihmisten välillä sukupuolesta ja iästä riippumatta. On kohteliasta katsoa toista silmiin jutellessa. Ja se ei tarkoita että on ihastunut vaan merkki kohteliaisuudesta ja hyvistä käytöstavoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sanonut ettei juttelu,hymy ja silmiin katsominen tarkoita ihastumista vaan se kuuluu asiaan. Sitä kutsutaan sosiaaliseksi vuorovaikutukseksi ja sitä tapahtuu ihmisten välillä sukupuolesta ja iästä riippumatta. On kohteliasta katsoa toista silmiin jutellessa. Ja se ei tarkoita että on ihastunut vaan merkki kohteliaisuudesta ja hyvistä käytöstavoista.

        Aivan sama oliko hän ihastunut minuun. Minä olin häneen. Ja 2 vuotta ihan turhaan. Että mitä tuosta enä jauhat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan joskus voinut käydä 😂😂😂😂. Sanoo "mies" joka luulee teinin ihastuneen itseensä kun se on hymyillyt. Ootko varma ettei joku oo vaan esittänyt sulle ystävällistä? Vai onko ihan kunnolla ahdisteltu?

        On hirveen hauskaa taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan sama oliko hän ihastunut minuun. Minä olin häneen. Ja 2 vuotta ihan turhaan. Että mitä tuosta enä jauhat?

        Koska sä tykkäät teini-ikäisistä ja parikymppisistä ja ihmettelet kun he eivä lähesty sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä tykkäät teini-ikäisistä ja parikymppisistä ja ihmettelet kun he eivä lähesty sua.

        No entä sitten. Se on minun asiani, mistä tykkään. Ei voi mitään sille että olen tämmönen papparainen. Elämä on paskaa. Kuolis jo pois.


    • Kiinalainen chättikaveri asuu muka Turussa. Veikkaan että on kuintenkin oikeasti nigerialainen jätkäporukka. Yrittää kusettaa rahaa.

      • Anonyymi

        Kuka helvetti sua pakottaa juttelee sen tytön kanssa? Kukaan ei pakota sua mihinkään paitsi pomo työpaikalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helvetti sua pakottaa juttelee sen tytön kanssa? Kukaan ei pakota sua mihinkään paitsi pomo työpaikalle.

        Minä ajan kulukseni huvikseni juttelen. Ei ole ensimmäinen aasialainen feikkiprofiili. Harjoittelen englanniksi puhumista niiden kanssa, jos jaksan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä ajan kulukseni huvikseni juttelen. Ei ole ensimmäinen aasialainen feikkiprofiili. Harjoittelen englanniksi puhumista niiden kanssa, jos jaksan.

        Vittuako sitten valitat jos ite haluat jutella feikkiprofiilin kanssa.


    • Nyt alkaa kyllä fiilis taas mennä. Tämä paska painuu nyt nukkumaan. Heippa.

      • Anonyymi

        Mustasusi 😔 kyllä sinunkin ympärilläsi on ihmisiä, jotka sinusta välittävät. Olet rakastettava ihminen monelle…🌹
        Eikä 50v miehessä ole mitään vikaan, et uskokaan kuinka moni nuorikin nainen tykkää vanhemmista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasusi 😔 kyllä sinunkin ympärilläsi on ihmisiä, jotka sinusta välittävät. Olet rakastettava ihminen monelle…🌹
        Eikä 50v miehessä ole mitään vikaan, et uskokaan kuinka moni nuorikin nainen tykkää vanhemmista miehistä.

        mutta kun mustasusi on niin ruma ja vanha ettei kukaan alle 20 vuotias edes vilkaise häntä.


    • Anonyymi

      onko musta susi palstalla jotta hänelle tulisi hyvä olo ja tuntisi itsensä tärkeäksi.

    • Anonyymi

      Mustasusi koita ymmärtää ettei teinit ole kiinnostuneita susta. Sä luulet itsestäsi liikoja sen takia että käyt treenaa salilla näyttääksesi hyvältä. Mä sanon vielä kerran ettei teinit halua sua ja eivät halua sulta seksiä. Ja sanon vielä että heillä on oikeus liikkua ikäistensä seurassa. Turhaan sä syytät nuoria miehiä kun vievät sulta kaikki teinit. Nuoret miehet saa katsella ikäisiään naisia ja tyttöjä. Ja sä jaksat syyttää että tytöt ei huomaa sua koska eivät ole kiinnostuneita 30 vuotta vánhemmasta miehestä. Sä voit jatkaa sen pornon katselua siellä ihailla nuoria naisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe