Syksyinen aamuketju suden

Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕

218

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta 🍁🥱👩💤

      • UUSI

        Kivamukavaa huomenta 😊🍂☕❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kivamukavaa huomenta 😊🍂☕❤️

        👩☕️🐇❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kivamukavaa huomenta 😊🍂☕❤️

        💦🌔🚀😇


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kivamukavaa huomenta 😊🍂☕❤️

        Kiitti piti vähä aamupaloja valmistaa👩♥️🍁☕️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti piti vähä aamupaloja valmistaa👩♥️🍁☕️

        ❤️❤️❤️❤️💦 kirsi tuli❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti piti vähä aamupaloja valmistaa👩♥️🍁☕️

        Joo. Sama keittelin kahvetta. Mutta maito onkin loppu. En muistanut ostaa tulomatkalla. Juodaan sitten mustana vaan. 😊🍂☕❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Joo. Sama keittelin kahvetta. Mutta maito onkin loppu. En muistanut ostaa tulomatkalla. Juodaan sitten mustana vaan. 😊🍂☕❤️

        Nyt ollaan jännän äärellä ☕️☕️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollaan jännän äärellä ☕️☕️

        Kyllä tätä juo mustanakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Joo. Sama keittelin kahvetta. Mutta maito onkin loppu. En muistanut ostaa tulomatkalla. Juodaan sitten mustana vaan. 😊🍂☕❤️

        Suo anteeksi susi-kulta. Mikä saa minut epäilemään Kirsin todellisuutta? Siellä jossain vastailemassa useinkin minuuttipelillä viesteihisi. Mistä pystyt todentamaan oikean kohteen , kun palstajengi naputtelee samoja emoijeja tulemaan?Kiusantekoa ja trollausta asian tiimoilta ympärivuorokautisesti .Itse en tämmöiseen ryhtyisi. Ns. Kirsin kanssa olisi normioloissa jo aikoja sovittu yhteystiedoista yksityisesti joutumatta yleiseksi puheenaiheeksi. Mutta ei. Jokin tässä mättää.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suo anteeksi susi-kulta. Mikä saa minut epäilemään Kirsin todellisuutta? Siellä jossain vastailemassa useinkin minuuttipelillä viesteihisi. Mistä pystyt todentamaan oikean kohteen , kun palstajengi naputtelee samoja emoijeja tulemaan?Kiusantekoa ja trollausta asian tiimoilta ympärivuorokautisesti .Itse en tämmöiseen ryhtyisi. Ns. Kirsin kanssa olisi normioloissa jo aikoja sovittu yhteystiedoista yksityisesti joutumatta yleiseksi puheenaiheeksi. Mutta ei. Jokin tässä mättää.

        Niin, kyllä mulla oli anonyymi emaili tarjolla, ei siihen tarttunut edes huijarit. Mikä on suorastaan ihme.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suo anteeksi susi-kulta. Mikä saa minut epäilemään Kirsin todellisuutta? Siellä jossain vastailemassa useinkin minuuttipelillä viesteihisi. Mistä pystyt todentamaan oikean kohteen , kun palstajengi naputtelee samoja emoijeja tulemaan?Kiusantekoa ja trollausta asian tiimoilta ympärivuorokautisesti .Itse en tämmöiseen ryhtyisi. Ns. Kirsin kanssa olisi normioloissa jo aikoja sovittu yhteystiedoista yksityisesti joutumatta yleiseksi puheenaiheeksi. Mutta ei. Jokin tässä mättää.

        ja totta on, että toisen esittäminen on vallan helppoa, jos tunnisteena käyttää vaan emojia. Silti oikeankin "kirsin" olen mielestäni välillä bongannut onnistuneesti. Mikä on tuollaisen esittämisen ja kiusaamisen motivaationa, on vaikea kyllä ymmärtää. Onneksi kasvavat ja löytävät elämää muualta, niin tuskin enää 5 vuoden päästä nuo samat täällä enää on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suo anteeksi susi-kulta. Mikä saa minut epäilemään Kirsin todellisuutta? Siellä jossain vastailemassa useinkin minuuttipelillä viesteihisi. Mistä pystyt todentamaan oikean kohteen , kun palstajengi naputtelee samoja emoijeja tulemaan?Kiusantekoa ja trollausta asian tiimoilta ympärivuorokautisesti .Itse en tämmöiseen ryhtyisi. Ns. Kirsin kanssa olisi normioloissa jo aikoja sovittu yhteystiedoista yksityisesti joutumatta yleiseksi puheenaiheeksi. Mutta ei. Jokin tässä mättää.

        Yleiseksi NAURUNAIHEEKSI‼️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kyllä mulla oli anonyymi emaili tarjolla, ei siihen tarttunut edes huijarit. Mikä on suorastaan ihme.

        Mistähän vois johtua, ettei ketään kiinnostanut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän vois johtua, ettei ketään kiinnostanut?

        No se johtuu varmaan siitä, ettei susimiehen hahmot ole uskottavana muun kuin sinun pullean länkyttäjän mielestä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleiseksi NAURUNAIHEEKSI‼️

        Niin sinä oletkin kun roikut susimiehestä ja yrität mielenviksisesi kääntää häntä toiseksi henkilöksi. Sama toistunut joka hahmon kohdalla mitä multinikkimiehellä ollut. Käytöksesi on häiriintynyttä ja tiedät sen


    • Anonyymi
      UUSI
      • UUSI

        Olinki jo unohtanu tämän 😅


      • Anonyymi
        UUSI

        🤣🤣🤣👍


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olinki jo unohtanu tämän 😅

        Sinä netan kans kaupassa💦


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olinki jo unohtanu tämän 😅

        👍🏻👍🏻👍🏻


    • Anonyymi
      UUSI

      "Kirsikin" eksyi paikalle just sopivasti aloitukseen🤣🤣🤣

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi Jessus 🙈🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        Tai Netta mutta joku kuitenkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Netta mutta joku kuitenkin.

        Voi se prinsessakin olla 🚀😇


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se prinsessakin olla 🚀😇

        Tai sitten unhappyjoe 🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten unhappyjoe 🙈

        Sukatkin voivat olla parittomia💦💩


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Netta mutta joku kuitenkin.

        Veera?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Veera?

        Originelliakka puuttuu......


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Originelliakka puuttuu......

        Etkö enää yritäkään paimen väittää että tämä susimiehen toinen hahmo on joku nainen? Nytkö kärtät tätä sen huuhaahahmoa naiseksi? Jutykrn tason ja intention perusteella olet vielä peruskoulussa, vaan et korkeakoulun käynyt. Tai sitten vähemmän saisi painottua fyysiseen harjoitteluun koulutusohjelma.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enää yritäkään paimen väittää että tämä susimiehen toinen hahmo on joku nainen? Nytkö kärtät tätä sen huuhaahahmoa naiseksi? Jutykrn tason ja intention perusteella olet vielä peruskoulussa, vaan et korkeakoulun käynyt. Tai sitten vähemmän saisi painottua fyysiseen harjoitteluun koulutusohjelma.

        Sä oot vielä tarkkiksella ⚠️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enää yritäkään paimen väittää että tämä susimiehen toinen hahmo on joku nainen? Nytkö kärtät tätä sen huuhaahahmoa naiseksi? Jutykrn tason ja intention perusteella olet vielä peruskoulussa, vaan et korkeakoulun käynyt. Tai sitten vähemmän saisi painottua fyysiseen harjoitteluun koulutusohjelma.

        Hankkiudu lääkärin juttusille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enää yritäkään paimen väittää että tämä susimiehen toinen hahmo on joku nainen? Nytkö kärtät tätä sen huuhaahahmoa naiseksi? Jutykrn tason ja intention perusteella olet vielä peruskoulussa, vaan et korkeakoulun käynyt. Tai sitten vähemmän saisi painottua fyysiseen harjoitteluun koulutusohjelma.

        Keskikoulun oon käynny. Vastaa kahdeksan aineen laudaturarvosanaa nykyään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkiudu lääkärin juttusille.

        Eli osuin täysin oikeaan. Vasta-argumentaatiosi vastaa älyllistä tasoa😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enää yritäkään paimen väittää että tämä susimiehen toinen hahmo on joku nainen? Nytkö kärtät tätä sen huuhaahahmoa naiseksi? Jutykrn tason ja intention perusteella olet vielä peruskoulussa, vaan et korkeakoulun käynyt. Tai sitten vähemmän saisi painottua fyysiseen harjoitteluun koulutusohjelma.

        Kyllä saavat olla ylpeitä kasvatuksen hedelmistä


    • UUSI

      Näkyy taas lapsetkin heränneen palstailemaan, niin no se on koulupäivä heillä...

      • Anonyymi
        UUSI

        Pupupupupupupupu 🐇😇🐇🐇🐇💉❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Palstailemaan? Oot khyll sekasin.....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstailemaan? Oot khyll sekasin.....

        Olet palstalla asuva poikaparka yhtä surrealistinen kaveri kuin susimieskin😂


    • Anonyymi
      UUSI

      Lähdetäänkö Kuuhun?🚀❤️🚀🚀🌔
      Prinsessalta

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta susi ja muutkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        👩☕️❤️ Huomenta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        👩☕️❤️ Huomenta

        🚀🌔❤️❤️❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Vaahteranlehtiemoji on nyt viimeistä huutoa....

      • UUSI

        Mistähän johtuisi?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mistähän johtuisi?

        Varmaan "kirsistä"🤔


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko myös tämä mielestäsi merkityksellistä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko myös tämä mielestäsi merkityksellistä?

        🍆💦💦💦


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvät päivät sudelle. Sori taas täys sekomeno laudalla. Palsta-apinan ja pupuilijan ristisiitosta.
      Lähtö tässä liikenteeseen.

      • UUSI

        Hyvää päivää sinnekin. Kyllä tästä on maku mennyt, ja varmasti ovat nämä sotkijat siihen tyytyväisiä.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää sinnekin. Kyllä tästä on maku mennyt, ja varmasti ovat nämä sotkijat siihen tyytyväisiä.

        On mutenkin, kun ei ole mitään kaivattavaa...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On mutenkin, kun ei ole mitään kaivattavaa...

        Moikka mitäs puuhailet👩♥️😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka mitäs puuhailet👩♥️😊

        Kunhan trollailen tässä eri nikeillä 😇☕️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää sinnekin. Kyllä tästä on maku mennyt, ja varmasti ovat nämä sotkijat siihen tyytyväisiä.

        Maku mennyt MISTÄ?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää sinnekin. Kyllä tästä on maku mennyt, ja varmasti ovat nämä sotkijat siihen tyytyväisiä.

        Niin on sun käsinukkeleikeistäs menny maku jo kauan sitten.🪓


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka mitäs puuhailet👩♥️😊

        Mietin vaan mitä tänään tekis... Mitäs sinä? ♥️😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sun käsinukkeleikeistäs menny maku jo kauan sitten.🪓

        En ymmärrä, mistä oot noin katkera mulle?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mietin vaan mitä tänään tekis... Mitäs sinä? ♥️😊

        Ajattelin levätä 👩😊♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin levätä 👩😊♥️

        Joo, se on varmaan hyvä. Mä en jaksa vaan lepäillä, kun käy aika pitkäksi. 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En ymmärrä, mistä oot noin katkera mulle?

        Voisit jo häipyä täältä. Sun naukumiset on kuultu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit jo häipyä täältä. Sun naukumiset on kuultu.

        Ei sun ole niitä pakko lukea. miksi et itse häivy? Et sä tätä palstaa omista kuitenkaan, etkä päätä siitä, kuka tänne kirjoittaa ja mistä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sun ole niitä pakko lukea. miksi et itse häivy? Et sä tätä palstaa omista kuitenkaan, etkä päätä siitä, kuka tänne kirjoittaa ja mistä.

        Jos omistaisin, sä et olis täällä enää minuuttiakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omistaisin, sä et olis täällä enää minuuttiakaan.

        👍👍👍


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omistaisin, sä et olis täällä enää minuuttiakaan.

        Näyttää hirveesti häiritsevän sua mun täällä olo. Joku sulle tärkee yksityinen informaatiokanava taitaa olla, jossa minun preesenssi on vaan häiriöksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Näyttää hirveesti häiritsevän sua mun täällä olo. Joku sulle tärkee yksityinen informaatiokanava taitaa olla, jossa minun preesenssi on vaan häiriöksi.

        🚀😇🌔❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Näyttää hirveesti häiritsevän sua mun täällä olo. Joku sulle tärkee yksityinen informaatiokanava taitaa olla, jossa minun preesenssi on vaan häiriöksi.

        Sä ite oot jo kauan kuvitellut, että tää palsta on tarkoitettu vaan sulle. Vähintään puolet on sun lapsellisia aloituksia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ite oot jo kauan kuvitellut, että tää palsta on tarkoitettu vaan sulle. Vähintään puolet on sun lapsellisia aloituksia.

        Niinkö? Vai olen kuvitellut? Tehny maks 2 aloitusta päivässä ja joskus vähän kommentoinut muita aloituksia, niin kehtaat väittää, että omin koko palstan? Mulla on niin vähän juttua täällä, että en sitä paljon omimiseksi sanois. Kyllä näyttää moni muu sopertavan täällä vaikka mitä rakkauskirjettä ja seksinvonkausta naisille yms. Ei heille mene kukaan urputtamaan mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin levätä 👩😊♥️

        jälleen kerran. eihän kirsi muuta teekää kuin lepää ,nukkuu ja syö/juo kahvia


      • Anonyymi
        UUSI

        Pienissä rintsikoissas sulla on laudat.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jälleen kerran. eihän kirsi muuta teekää kuin lepää ,nukkuu ja syö/juo kahvia

        No on ollu varmaan yöllä kiireinen. Mistä me tiedetään mikä on naisiaan. Joten antaa levätä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No on ollu varmaan yöllä kiireinen. Mistä me tiedetään mikä on naisiaan. Joten antaa levätä.

        Kovin se oma mielikuvitushahmosi sua vaan näyttää kiinnostavan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin se oma mielikuvitushahmosi sua vaan näyttää kiinnostavan.

        Ei ole yhtään sen enempää mielikuvitusta kuin sinäkään, ellei ole sitten sun luoma hahmo kyseessä. Aika yksiulotteinen on kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No on ollu varmaan yöllä kiireinen. Mistä me tiedetään mikä on naisiaan. Joten antaa levätä.

        Näyttää olevan joka päivä kun joutuu nukkuu ja lepää päivällä jotta jaksaa illalla tulla moikkaa jania ja poistuu heti paikalta takas nukkumaan. Luulis että 32 vuotialla olis enemmän energiaa tehdä asioita.Kuin vaan nukkua ja levätä kaiket päivät. Sitten muka on ollut kiireinen. just joo


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan joka päivä kun joutuu nukkuu ja lepää päivällä jotta jaksaa illalla tulla moikkaa jania ja poistuu heti paikalta takas nukkumaan. Luulis että 32 vuotialla olis enemmän energiaa tehdä asioita.Kuin vaan nukkua ja levätä kaiket päivät. Sitten muka on ollut kiireinen. just joo

        No se on hänen elämää. Ei hän halua täällä asioitaan jaella, eikä minuun paremmin tutustua. Ei poikkea mitenkään muistakaan naisista mun kohdalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hänen elämää. Ei hän halua täällä asioitaan jaella, eikä minuun paremmin tutustua. Ei poikkea mitenkään muistakaan naisista mun kohdalla.

        ja taas hymyilyttää kun kirsi tulee palstalle. Silloin kirsi on taas ihana ja mukava nainen vaikka ei kiinnostaa jutella sun kaa muuta kuin kahvin juomisesta ja pitsan syömisestä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja taas hymyilyttää kun kirsi tulee palstalle. Silloin kirsi on taas ihana ja mukava nainen vaikka ei kiinnostaa jutella sun kaa muuta kuin kahvin juomisesta ja pitsan syömisestä

        On paljon parempi seki, kuin tuo teidän urputus ja emojikavalkaadit sun muu negatiivisuus ja vttuilu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On paljon parempi seki, kuin tuo teidän urputus ja emojikavalkaadit sun muu negatiivisuus ja vttuilu.

        Ja sitten olet surullinen muun ajan kun kirsi on lepäämässä ja nukkumassa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten olet surullinen muun ajan kun kirsi on lepäämässä ja nukkumassa.

        Ei kukaan nuku ja lepäile koko päivää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kukaan nuku ja lepäile koko päivää.

        niinhän kirsi sanoo että on ollut lepäämässä. kun kysyt mitä kirsi on tehnyt


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhän kirsi sanoo että on ollut lepäämässä. kun kysyt mitä kirsi on tehnyt

        Juu, voi sanoa, mutta se ei ole koko totuus kuitenkaan. Eikä sillä tavalla pidetä mielenkiintoa yllä kenenkään kanssa kovin pitkään, jos aina vastaus on sama.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin levätä 👩😊♥️

        Lepäillä...päivä puolessa. Jatkuuko ikuinen loma?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jälleen kerran. eihän kirsi muuta teekää kuin lepää ,nukkuu ja syö/juo kahvia

        Kirsillä on kova homma kun hänellä on monta kumppania.Hoidella niitä.Ikääkin on jo reippaasti.
        Peikon vuoro on tällä viikolla ja peikko menikin nyt nukkuun.
        Se on kova homma vaihtaa unirytmit aina viikottain.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hänen elämää. Ei hän halua täällä asioitaan jaella, eikä minuun paremmin tutustua. Ei poikkea mitenkään muistakaan naisista mun kohdalla.

        Eikö silloin riitä asiallinen keskustelu, jos ei tavata halua. Mitä hurmosta on lähetellä hänelle sydämiä ja pusuja.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niinkö? Vai olen kuvitellut? Tehny maks 2 aloitusta päivässä ja joskus vähän kommentoinut muita aloituksia, niin kehtaat väittää, että omin koko palstan? Mulla on niin vähän juttua täällä, että en sitä paljon omimiseksi sanois. Kyllä näyttää moni muu sopertavan täällä vaikka mitä rakkauskirjettä ja seksinvonkausta naisille yms. Ei heille mene kukaan urputtamaan mitään.

        Nimenomaan K U V I T E L L U T.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No se on hänen elämää. Ei hän halua täällä asioitaan jaella, eikä minuun paremmin tutustua. Ei poikkea mitenkään muistakaan naisista mun kohdalla.

        Mistä vois johtua?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepäillä...päivä puolessa. Jatkuuko ikuinen loma?

        Makuuasennossa se paras tulotaso saavutetaankin €€€$£€


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuuasennossa se paras tulotaso saavutetaankin €€€$£€

        Meinaat että miehillekin on laajat markkinat kun tyrkytät susimiehelle tätä ratkaisua? Taidat olla henkisen tason tiät kyl


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Maku mennyt MISTÄ?

        Varmaan mies on jopa itse kyllästynyt siihen huomioon mitä imbesilleiltä satelee?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ite oot jo kauan kuvitellut, että tää palsta on tarkoitettu vaan sulle. Vähintään puolet on sun lapsellisia aloituksia.

        No siinäpä sinulle pläski puuhaa protestoida tätä susimiestä vastaan👍


    • Anonyymi
      UUSI

      Yleisesti ottaen:

      -Ala palstakirjeenvaihtoon emoiji- tunnistein
      - Välihäirintää ja feikkausta eri henkilönä
      -Onko järkeä jatkaa?

      • UUSI

        Mitäs itse täällä roikottelet? Mä kulutan täällä aikaani vaan. en ole tuo emojihörskyttelijä, enkä mikää välihäirintä. Sulla on joku fiksaatio multinikkeilyyn.


      • Anonyymi
        UUSI

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🐇❤️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🐇❤️

        Mua on turha sotkea siihen pupuhenkilöön täällä. Hän on ihan eri kaliiberin tyyppi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tätä se susitrolliäijä harrastaa päivät pitkät.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se susitrolliäijä harrastaa päivät pitkät.

        Ja mitä itse mahdat harrastaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja mitä itse mahdat harrastaa?

        Älä heittäydy vielä tyhmemmäksi kuin jo oot.....


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs itse täällä roikottelet? Mä kulutan täällä aikaani vaan. en ole tuo emojihörskyttelijä, enkä mikää välihäirintä. Sulla on joku fiksaatio multinikkeilyyn.

        Käsitit täysin väärin. Sinun palstadeittailua Kirsin ( todellinen vai pelkkä nimi) kanssa häiritään feikkeinä samoilla emoijeilla. Silti jatkat.Onko tällainen nautinnollista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitit täysin väärin. Sinun palstadeittailua Kirsin ( todellinen vai pelkkä nimi) kanssa häiritään feikkeinä samoilla emoijeilla. Silti jatkat.Onko tällainen nautinnollista?

        Enimmäkseen mies tappelee kylläkin itsensä kanssa tästä feikkihahmostaan, et vain ymmärrä sitä koska olet yhtä lapsen tasoa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se susitrolliäijä harrastaa päivät pitkät.

        Ja tällaiset kommentoijat jolle vastasit ja joille kerrot päivänselvää asiaa ei ymmärrä tätä henkisten rajoitteidensa vuoksi


    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä ei ole tänään ollut mitenkään erityisen kaunis syyspäivä. Ei nyt sentään onneksi kuitenkaan enää samanlainen kaatosade kuin yöllä. Onneksi sääennuste näyttää vielä ainakin jonkin aikaa lämpöä. Ajatuskin talven tulosta tuntuu ihan fyysisenä pahana olona. Mun pitää ilmeisesti ihan tosissani alkaa suunnitella sitä, että alan muuttolinnuksi.

      • UUSI

        Suomeen mahtuu monenlaista säätä. Mulla uhkaa mennä tämä kaunis päivä nyt hukkaan, jos en kohta kampea itseäni pihalle... En tiedä mitä siellä tekisin. Teen jonkun pappalenkin.
        Mulla on kanssa samanlainen olo talventuloa kohtaan. Muuttolintuja käy kateeksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Suomeen mahtuu monenlaista säätä. Mulla uhkaa mennä tämä kaunis päivä nyt hukkaan, jos en kohta kampea itseäni pihalle... En tiedä mitä siellä tekisin. Teen jonkun pappalenkin.
        Mulla on kanssa samanlainen olo talventuloa kohtaan. Muuttolintuja käy kateeksi.

        Nariset sä täällä kuitenkin 24/7 oli helle taikka pakkanen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nariset sä täällä kuitenkin 24/7 oli helle taikka pakkanen.

        🤣🤣🤣🤣


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nariset sä täällä kuitenkin 24/7 oli helle taikka pakkanen.

        Ja entä sitten? Omaa elämääni tässä tuhlaan, enkä kenenkään muun.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Suomeen mahtuu monenlaista säätä. Mulla uhkaa mennä tämä kaunis päivä nyt hukkaan, jos en kohta kampea itseäni pihalle... En tiedä mitä siellä tekisin. Teen jonkun pappalenkin.
        Mulla on kanssa samanlainen olo talventuloa kohtaan. Muuttolintuja käy kateeksi.

        Aamulla satoi vielä (siis täällä). Nytkinnon pilvistä, mutta on tuolla joitain pilvenrskoja, joista aurinko pääsee näkyviinkin. Puuskainen ja melko kylmä tuuli. Huomiselle on luvattu parempaa ja siitä pari päivää ehkä jopa vielä ihan hellelämpöä. Saas katsoa nyt, mutta toivotaan. 🙂

        Jos mulla ei olis muksua, niin olisin jo muuttolintu -syksyllä pois, talvi lämpimämmässä ja keväällä takaisin. Oliskohan sitä varaa kahteen asuntoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Suomeen mahtuu monenlaista säätä. Mulla uhkaa mennä tämä kaunis päivä nyt hukkaan, jos en kohta kampea itseäni pihalle... En tiedä mitä siellä tekisin. Teen jonkun pappalenkin.
        Mulla on kanssa samanlainen olo talventuloa kohtaan. Muuttolintuja käy kateeksi.

        Avaruusaluksella prinsessana Kuuhun kruunu päässä 😇🚀🌔💦


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nariset sä täällä kuitenkin 24/7 oli helle taikka pakkanen.

        Näköjään narsiset sinäkin. Voisitko mennä johonkin muuhun kohtaan narisemaan kiitos.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruusaluksella prinsessana Kuuhun kruunu päässä 😇🚀🌔💦

        Mikähän sunki ongelma mahtaa oikeasti olla? Näkispä minkälainen ukkeli/akkeli siellä mahtaa kirjotella.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja entä sitten? Omaa elämääni tässä tuhlaan, enkä kenenkään muun.

        Ole kiltti, äläkä ruoki sitä ä juuri tässä kohtaa. Sopiiko? Tai no voidaan me tietysti lopettaa keskustelu tähänkin, jos sä kerta mielummin kirjottelet tuon kanssa 🤷‍♀️.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään narsiset sinäkin. Voisitko mennä johonkin muuhun kohtaan narisemaan kiitos.

        Ei se osaa eikä ymmärrä, kun on ottanut tän mun nimimerkin silmätikukseen. Ja kuvittelee kaikki muutkin rekkautuneet yhdeksi ja samaksi tyypiksi. Joku traumaperäinen juttu varmaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole kiltti, äläkä ruoki sitä ä juuri tässä kohtaa. Sopiiko? Tai no voidaan me tietysti lopettaa keskustelu tähänkin, jos sä kerta mielummin kirjottelet tuon kanssa 🤷‍♀️.

        En todellakaan mielluummin kirjoittele noiden häiriköiden kanssa. Millä niitä täältä poiskaan saa?! Ne änkee väliin yms.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mikähän sunki ongelma mahtaa oikeasti olla? Näkispä minkälainen ukkeli/akkeli siellä mahtaa kirjotella.

        Mä oon Prinsessa Ruusunen ❤️💋 smak


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään narsiset sinäkin. Voisitko mennä johonkin muuhun kohtaan narisemaan kiitos.

        Vaihdoin jo tuolia


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mikähän sunki ongelma mahtaa oikeasti olla? Näkispä minkälainen ukkeli/akkeli siellä mahtaa kirjotella.

        Sun on gubbe turha puhua muitten ongelmista🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En todellakaan mielluummin kirjoittele noiden häiriköiden kanssa. Millä niitä täältä poiskaan saa?! Ne änkee väliin yms.

        Mä olen sanonut sulle ennenkin, että älä vastaa sille. Anonyymistä ei tiedä varmaksi, mutta kyllähän ton tyylin viestit on helppo tunnistaa. Mulla ainakin menee maku kirjottelusta, kun sä päästät sen tohon väliin riekkumaan ja vastailet sille. Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoin jo tuolia

        Et näköjään vaihtanut. Samalla orrella istut kaakattamassa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoin jo tuolia

        Tämän vastauksen perusteella, siellä kirjoittaa joku koulupoika/tyttö.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sanonut sulle ennenkin, että älä vastaa sille. Anonyymistä ei tiedä varmaksi, mutta kyllähän ton tyylin viestit on helppo tunnistaa. Mulla ainakin menee maku kirjottelusta, kun sä päästät sen tohon väliin riekkumaan ja vastailet sille. Olen pahoillani.

        Siihen nää palsta-apinat just pyrkiikin, kuin uhmaikäiset ja huomionhakuiset kekarat.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Siihen nää palsta-apinat just pyrkiikin, kuin uhmaikäiset ja huomionhakuiset kekarat.

        Niinpä. En tajua miksi sä annat niille sen ilon. Ei ne loputtomiin yksinään jaksaisi, kun vain olisit huomioimatta. Mutta hyvää päivänjatkoa nyt sulle, mä taidan mennä kirjotteleen työjuttuja, vaikka olenkin virallisesti vapaapäivällä. Keksi säkin itelles jotain muuta puuhaa. ☕️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En tajua miksi sä annat niille sen ilon. Ei ne loputtomiin yksinään jaksaisi, kun vain olisit huomioimatta. Mutta hyvää päivänjatkoa nyt sulle, mä taidan mennä kirjotteleen työjuttuja, vaikka olenkin virallisesti vapaapäivällä. Keksi säkin itelles jotain muuta puuhaa. ☕️

        Kiitos. Kai mun on pakko keksii sit muuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En tajua miksi sä annat niille sen ilon. Ei ne loputtomiin yksinään jaksaisi, kun vain olisit huomioimatta. Mutta hyvää päivänjatkoa nyt sulle, mä taidan mennä kirjotteleen työjuttuja, vaikka olenkin virallisesti vapaapäivällä. Keksi säkin itelles jotain muuta puuhaa. ☕️

        Ihana yksinkeskustelu ❤️🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kai mun on pakko keksii sit muuta.

        Voisit vaikka lähtee avaruusaluksella taas Kuuhun 🚀😇


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana yksinkeskustelu ❤️🤣

        Älä sitten keskustele yksinäsi. Minä en ole sinä, enkä susi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se osaa eikä ymmärrä, kun on ottanut tän mun nimimerkin silmätikukseen. Ja kuvittelee kaikki muutkin rekkautuneet yhdeksi ja samaksi tyypiksi. Joku traumaperäinen juttu varmaan.

        Hommatkaa korvatulpat, ettei tule traumoja, virkkoi entinen maalaisakka kerrostalossa, kun muut asukkaat koiranräksötyksestä valittivat🐕🐕‍🦺🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään vaihtanut. Samalla orrella istut kaakattamassa.

        🐔🐔🐔🐔


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En todellakaan mielluummin kirjoittele noiden häiriköiden kanssa. Millä niitä täältä poiskaan saa?! Ne änkee väliin yms.

        👩☕️❤️😇 aah. On ihanaa jälleen lepäillä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sanoo hän, joka on kaakattanut koko ketjun täyteen huomionkerjäämistään. Jatka samaan tapaan 👍.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En tajua miksi sä annat niille sen ilon. Ei ne loputtomiin yksinään jaksaisi, kun vain olisit huomioimatta. Mutta hyvää päivänjatkoa nyt sulle, mä taidan mennä kirjotteleen työjuttuja, vaikka olenkin virallisesti vapaapäivällä. Keksi säkin itelles jotain muuta puuhaa. ☕️

        Täällä myös olen samaa Janille sanonut .Ei ole viesti mennyt perille. Nämä riekkujaiset tunnistetaan. Kunnon keskusteluja ei saada aikaan niin kauan, kun törttöilijöille vastaillaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        👩☕️❤️😇 aah. On ihanaa jälleen lepäillä.

        Ja sen jälkeen käydä yöpuulle 👩❤️😇☕️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Siihen nää palsta-apinat just pyrkiikin, kuin uhmaikäiset ja huomionhakuiset kekarat.

        Kerro gubbe lisää itsestäsi.


    • UUSI

      Eipä siinä ole järkeä, että tällanen täysin turha sillisalaatti nousee trendaaviin. Ei tässä palstassa ole enää järjen häivääkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sä viljelet tuota sillisalaatti-sanaa anonyyminä muissakin keskusteluissa🇺🇦


      • Anonyymi
        UUSI

        Eiks ookin ihanaa, kun oot jälleen trendaavissa?🤣❤️❤️❤️😇


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä viljelet tuota sillisalaatti-sanaa anonyyminä muissakin keskusteluissa🇺🇦

        Yleinen termi, että kyllä sitä osaa muutkin käyttää.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ookin ihanaa, kun oot jälleen trendaavissa?🤣❤️❤️❤️😇

        Ihan kuule sun ansioo se on. Taidat itse olla siitä ylpeä.
        Jokainen näkee, ettei täällä ole kellekään mitään luettavaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sun KAIKKI keskustelut ovat turhia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun KAIKKI keskustelut ovat turhia.

        Ihan sun ja muutaman muun ansiosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan sun ja muutaman muun ansiosta.

        Niin niin. Muissahan se kaikki vika on 🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan kuule sun ansioo se on. Taidat itse olla siitä ylpeä.
        Jokainen näkee, ettei täällä ole kellekään mitään luettavaa.

        Mutta silti vaan roikut täällä 🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti vaan roikut täällä 🤣

        Sanoo ihminen, joka auttaa susimiestä nostamaan ketjut trendaaviin päivä toisensa jälkeen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun KAIKKI keskustelut ovat turhia.

        Miksi olet sitten niin riippuvainen tästä susimiehen emojien ilotulituksesta? Ei se sulle toiseksi henkilöksi nääs muutu roikkumalla


    • Anonyymi
      UUSI

      Janilla oli mukavaa reissussa ja palasi entiseen valittamiseen kun kotiin pääsi. tais olla somessa tekohymy päällä

      • UUSI

        Kyllä. Reissussa on helppo hymyillä. Kyllä tiesin että tää arkeen palaaminen on tällasta.


      • UUSI

        Mitä se ikä tähän liittyy? Mä olen ikätasoani 30 vuotta nuorempi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se ikä tähän liittyy? Mä olen ikätasoani 30 vuotta nuorempi.

        niin oot .ethän sä muuten olis jutellut 11 vuotiaan tytön kaa jos et tuntisi itteesi 20 vuotiaaksi joka on kiinnostunut lasten elämästä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin oot .ethän sä muuten olis jutellut 11 vuotiaan tytön kaa jos et tuntisi itteesi 20 vuotiaaksi joka on kiinnostunut lasten elämästä.

        Tuskinpa oli mikää 11 vuotias, vaan joku joka esitti sellaista ja vielä huonosti. Sen ikäiset ei tämmösillä alustoilla mitään kirjoittele aikuisten kanssa. Ne tuijottelee tik tokkia.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tuskinpa oli mikää 11 vuotias, vaan joku joka esitti sellaista ja vielä huonosti. Sen ikäiset ei tämmösillä alustoilla mitään kirjoittele aikuisten kanssa. Ne tuijottelee tik tokkia.

        Tykkäsit kuitenkin kirjoitella lapsen elämästä hänen kanssaaan ja olit surullinen kun tyttö lopetti kirjoittamisen sun kaa. Hyvin jaksoit puhua hänen koulupäivistään ja mummosta ja papasta. Hyvin lähdit hänen leikkiinsä mukaan. Huomaa että oot lapsen tasolla kun jaksoit niin pitkään puhua lapsen elämään kuuluvista asioista. Ja olit niin iloinen että 11 vuotias tyttö kirjoittaa sulle. Joko olet kokeillut timanttitöitä joita tyttö j harrasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se ikä tähän liittyy? Mä olen ikätasoani 30 vuotta nuorempi.

        Höpsis. Noin 40 vuotta kehityksestä jälessä oot.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tuskinpa oli mikää 11 vuotias, vaan joku joka esitti sellaista ja vielä huonosti. Sen ikäiset ei tämmösillä alustoilla mitään kirjoittele aikuisten kanssa. Ne tuijottelee tik tokkia.

        Etkö näe mies omituista tässä fantasiassa mistä kirjoittelet itsesi kanssa? Ei vissiin näe elämänkoululaisetkaan


    • UUSI

      Tässä teille vielä, kauan kaivatu ja toivottu tekoälyruno

      Syksyinen päivä, jo hämärä ilta,
      Kävi susi korven tiellä, kulki yksinään,
      Sumu nousi, kuura maahan lepäsi,
      Kohosi kylmä henkäys, tuuli metsässä humisi.

      Hukka harmaa, yksinäinen, tummat silmät,
      Vaelsi varjojen valtakunnassa, kaiho sydämessä,
      Ei ollut kumppania, ei lauman lämpöä,
      Vain ikiaikainen korpi, sen vanhat puut, pimeä polku.

      Kuuli metsän hiljaisuuden, lehdet jo varisivat,
      Katsoi kohti kuuta, joka hehkui himmeästi,
      Yksinäisyys painoi rintaa, ikävä kaiversi,
      Mutta suden askel, vakaa ja varma, eteenpäin vei.

      Lauloi yötuuli, surullinen sävel soi,
      Susi harmaa vastasi, ulvoi kohti taivasta,
      Tiesi sen, että yksin polkuaan kulki,
      Mutta tiesi myös sen, että oli vapaus ikuinen.

      Näin se susi kulki, metsäisen maan halki,
      Syksyisen päivän viileydessä, yksin vaelsi,
      Kantoi mukanaan voimaa, metsän ikiaikaista,
      Yksinäinen susi, vapauden varjojen valtias. 🐺

      • Anonyymi
        UUSI

        Wau ootpa sinä taitava👩😊♥️🥰😘


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau ootpa sinä taitava👩😊♥️🥰😘

        Kiitos, olin taitava ainoastaan kertomaan tekoälylle että millaisen runon se voisi kirjoittaa. 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, olin taitava ainoastaan kertomaan tekoälylle että millaisen runon se voisi kirjoittaa. 😄

        😊👩♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😊👩♥️

        Onko päiväsi mennyt kivasti? 😊♥️


      • Anonyymi
        UUSI

        Susiko ei sitte häipynytkään etelään takas sen norsu muorin kanssa. Päivystetään ihmisiä niiden asuin paikassa.
        Norsu nainen, en ole kiinnostunut sun miehestä etkö jo älyä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😊👩♥️

        👩☕️❤️😇


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        👩☕️❤️😇

        🍆💦💦💦


      • Anonyymi
        UUSI

        Olipa lapsellinen sepustus 💩


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onko päiväsi mennyt kivasti? 😊♥️

        Ihan kivasti mitenkäs sinun😊👩♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Susiko ei sitte häipynytkään etelään takas sen norsu muorin kanssa. Päivystetään ihmisiä niiden asuin paikassa.
        Norsu nainen, en ole kiinnostunut sun miehestä etkö jo älyä.

        Se lähti "kirsin" kans Kuuhun avaruusaluksella 👩🚀🌔☕️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau ootpa sinä taitava👩😊♥️🥰😘

        Kehuu susitrolliäijä itseään🙈


      • Anonyymi
        UUSI

        🖕🖕🖕🖕


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti mitenkäs sinun😊👩♥️

        Kirsi miks et rekisteröidy? sua esitetään täällä aivan liikaa ja pilaillaan sun kustannuksella. Eikö se sua itseäs häiritse ja ärsytä yhtään?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi miks et rekisteröidy? sua esitetään täällä aivan liikaa ja pilaillaan sun kustannuksella. Eikö se sua itseäs häiritse ja ärsytä yhtään?

        Ei häiritse koska sillä on elämä janin nettimaailman ulkopuolella.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kirsillä on miehen vaihto viikko.Peikon viikko on nyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍆👩💦💦💦💦💦 uuuuuh


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🍆👩💦💦💦💦💦 uuuuuh

        ❤️❤️❤️🐇❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Tulin lähinnä katsoon värikkään eroottista emojiräiskintää. 😁🥱

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko niin susimieheen päin kallellaan? Tämä on varmaan jo vakavaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksei tätä käsinukkeätmiä bännätä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksei susitrolliäijää likvidoida?


    • Anonyymi
      UUSI

      👩☕️😇❤️ moi. Miten iltapäivä sujuu?

      • UUSI

        🥱😊❤️ Olin nukkumassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        🥱😊❤️ Olin nukkumassa.

        Meinaatko tänään lähteä mökkeileen Kirsin kanssa?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        🥱😊❤️ Olin nukkumassa.

        👩❤️☕️ mä heräsin just. Kyllä väsyttää. Meen takas lepäämään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko tänään lähteä mökkeileen Kirsin kanssa?

        Tirsk🤣


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        👩❤️☕️ mä heräsin just. Kyllä väsyttää. Meen takas lepäämään.

        Joo tee se, sopii sulle feikille hyvin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tirsk🤣

        Mikä sinua lapsonen niin kovin inspriroi tässä miehen yksinpuhelussa?😃


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Joo tee se, sopii sulle feikille hyvin.

        ❤️☕️👩😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko tänään lähteä mökkeileen Kirsin kanssa?

        Kuka tarjoaa minulle kyydin haluan selvittää missä tämä mökki on.
        Saisisiko tekoälyltä vinkkiä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä on negatiivinen tunnelma en tule enää tänne 👩

      • UUSI

        Niinhän täällä on. En tule minäkään sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän täällä on. En tule minäkään sitten.

        LOL ei jani erota feikkiä aidosta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän täällä on. En tule minäkään sitten.

        Näkis vaan 🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        Valmistaudu mökkiyöhön Kirsikankukka Itämaan.
        Tuoksut ihanalle.
        Laajennetaan sitten sitä tajuntaa siellä niillä mitkä oli siinä runossa.
        T.Hukka


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmistaudu mökkiyöhön Kirsikankukka Itämaan.
        Tuoksut ihanalle.
        Laajennetaan sitten sitä tajuntaa siellä niillä mitkä oli siinä runossa.
        T.Hukka

        Korjaan T:Peikko


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkis vaan 🤣

        Mitä sulle rassukalle jäis ilman susimiehen höpinää


    • Anonyymi
      UUSI

      Jani sitten lähti kun uskoi feikkikirsiä. No jani tulee vielä takas kun vierotusoireet eli yksinäisyys alkaa taas olee liian tuskaista

      • UUSI

        Mistä tiedät että on feikki?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä tiedät että on feikki?

        koska mä laitoin sen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        koska mä laitoin sen

        Mitä tykkäät peikoista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tykkäät peikoista?

        lapsena heikko peikko oli jotenkin hellyyttävä sarja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        koska mä laitoin sen

        Tirsk🤣🤣👍


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä tiedät että on feikki?

        Taas sä tulit, vaikka vartti sitten toitotit pysyväsi poissa🙈


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sä tulit, vaikka vartti sitten toitotit pysyväsi poissa🙈

        Janille tuli ikävä huomiota


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Janille tuli ikävä huomiota

        Huomannut vähitellen, että voi olla olemassa muitakin feikkejä kuin hän itse monine persoonoineen🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sä tulit, vaikka vartti sitten toitotit pysyväsi poissa🙈

        Palsta-apinan esi-isät🦍🙉🙊


    • UUSI

      Mitäs kirsille kuuluu? Onkos ilta mennyt mukavasti? 😊❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        No juu söin tuossa äsken ja päivä meni ulkona😊👩mites sinulla♥️


      • Anonyymi
        UUSI

        👩☕️❤️ moi. Ihanasti mennyt. Meen pian nukkumaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu söin tuossa äsken ja päivä meni ulkona😊👩mites sinulla♥️

        😊☕️❤️💦


      • Anonyymi
        UUSI

        🐇🚀🌔😇


      • UUSI

        Jaa. Mä ajattelin että olisit jutellut min kanssa. 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa. Mä ajattelin että olisit jutellut min kanssa. 🙂

        Käyn suihkussa ensin😊👩♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn suihkussa ensin😊👩♥️

        No käy vain. 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        "Kirsi" sekin on. Susitrolliäijän keksintöjä 🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No käy vain. 😊❤️

        💦💦💦🍆💦❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No käy vain. 😊❤️

        No nii😊👩♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii😊👩♥️

        Mitäs kuuluu? Kuinka päivä meni? 😊❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Tirsk🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii😊👩♥️

        Mitä kohtia peseskelit?🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii😊👩♥️

        ❤️☕️🚀🌔💦 uuuuuh 💦


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kohtia peseskelit?🤔

        Pllua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Noni koo muista ettei elämässä ole mitään muuta kuin susimies ja susimiehen todistelu toiseksi henkilöksi. Kuulut lukkojen taakse ja seutapiirisi myös, esim se toinen nahkapää

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      170
      3506
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1859
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1767
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      128
      1652
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      394
      1591
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1447
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1163
    8. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      63
      1086
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1083
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      1001
    Aihe