Tätä kirjoittaessa jäljellä vähän yli 1.5 tuntia pakollista palvelusta v59 syntyneen eläke laskurin mukaan.Koska en ole sanoutunut irti vapun jälkeen jatkuu ikäänkuin vapaehtois työläisenä vaikka eihän se täsmällinen rinnastus ole .Jatko riippuu siitä ilmeneekö työssä ahdistavia seikkoja.
Pakollinen palvelus päättyy
10
274
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sitten saavuttanut alimman eläkeiän, onneksi olkoon.
- Anonyymi
Kunto kesti.. Wau
- Anonyymi
Ja eiku kansaneläkettä hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eiku kansaneläkettä hakemaan.
Ei työtä iänkaiken tehnyt saa mitään kansan/ takuueläkettä, se on tarkoitettu romaneille ja maahanmuuttajille joilla ikää tarpeeksi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178394636
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Muista nostaa OVE, enää ei mene vähennyksiä, kun alin eläkeikä on saavutettu.
- Anonyymi
Myös voi alkaa nostaa koko eläkettä , kun on jo oikeutettu siihen ja silti jatkaa töitä joka kartuttaa lisää eläkettä.
Minä pääsin eläkkeelle jo kolme vuotta sitten , töitä tein 42v ,jatkan edelleen töissä, mutta en niissä töissä joista tää eläke tuli vaan ihan muissa töissä, nostan eläkettä ja saan palkan , olen kunnossa ja tää toinen työ on mielenkiintoinen.,olen sinkku , eikä ole muutakaan tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös voi alkaa nostaa koko eläkettä , kun on jo oikeutettu siihen ja silti jatkaa töitä joka kartuttaa lisää eläkettä.
Minä pääsin eläkkeelle jo kolme vuotta sitten , töitä tein 42v ,jatkan edelleen töissä, mutta en niissä töissä joista tää eläke tuli vaan ihan muissa töissä, nostan eläkettä ja saan palkan , olen kunnossa ja tää toinen työ on mielenkiintoinen.,olen sinkku , eikä ole muutakaan tekemistä.Mutta, sinun on ensin irtisanouduttava, jotta saat koko eläkkeen = olet eläkkeellä.
Sen jälkeen voit sopia uudesta työsuhteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, sinun on ensin irtisanouduttava, jotta saat koko eläkkeen = olet eläkkeellä.
Sen jälkeen voit sopia uudesta työsuhteesta.Näin se menee
- Anonyymi
kaikki eläkkeet poistuvat ja olet työtätekevä työnhakija jatkossa korkein netto tulosi on noin 1000 euroa vuodessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748