Moi!
Mitähän mahtanee tarkoittaa kun unissa hukkaa tavaroita tai asioita? Lähes aina kun esim. olen ostanut uudet kengät hukkaan ne seuraavan yönä unessa.
Ja viime yönä näin unta että hukkasin pankkikorttini ja lentolippuni.
Tavaroiden/asioiden hukkaaminen
5
7438
Vastaukset
- krassi
Elämästäsi puuttuu kiinnekohta, on mahdoton tarttua mihinkään, jonka kokisi omakseen. Lupauksia on vaikea pitää, eteen tulleet tilaisuudet karkaavat käsistä.
Elämä tuntuu keskeneräiseltä, identiteetti häilyy.
En tiedä mikä on johtanut tilanteeseen, uni ei kerro sitä.- hukkaaja
Minulla on ollut aika raskas vuosi, paljon menetyksiä, sairauksia - ehkä uni johtuu siitä. Suurin menetys oli rakkauden menetys. Rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni - sain pitää hänet "omanani" vajaa kolme vuotta - mutta sain kokea pettymyksen... ilman selityksiä minut vain jätettiin ja hylättiin.
Varmaan minun elämä onkin vielä keskeneräinen.. ikää vaan alkaa jo olla aika paljon.
Kiitos kuitenkin selityksestä. - krassi
hukkaaja kirjoitti:
Minulla on ollut aika raskas vuosi, paljon menetyksiä, sairauksia - ehkä uni johtuu siitä. Suurin menetys oli rakkauden menetys. Rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni - sain pitää hänet "omanani" vajaa kolme vuotta - mutta sain kokea pettymyksen... ilman selityksiä minut vain jätettiin ja hylättiin.
Varmaan minun elämä onkin vielä keskeneräinen.. ikää vaan alkaa jo olla aika paljon.
Kiitos kuitenkin selityksestä.Toivottavasti et kokenut "selitystäni" loukkaavana: keskeneräisyydellä en tarkoittanut missään nimessä keskenkasvuisuutta.
On tilanteita, iästä riippumatta, että kokee, ettei mikään valmistu, vaan kaikki jää ikään kuin avoimeksi. Sitä tarkoitin.
Ehkä et enää jaksa noista raskaista kokemuksista johtuen ikään kuin tarttua ja viedä asioita loppuun asti, et alitajuisesti uskalla sitoutua mihinkään, oli kyse sitten ihmisistä tai asioista.
Kuvaava se uni on: kadottamista.
Toivon vilpittömästi, että saat vielä kauniin unen, joissa ei mikään karkaa käsistä. Kaikkea hyvää! - hukkaaja
krassi kirjoitti:
Toivottavasti et kokenut "selitystäni" loukkaavana: keskeneräisyydellä en tarkoittanut missään nimessä keskenkasvuisuutta.
On tilanteita, iästä riippumatta, että kokee, ettei mikään valmistu, vaan kaikki jää ikään kuin avoimeksi. Sitä tarkoitin.
Ehkä et enää jaksa noista raskaista kokemuksista johtuen ikään kuin tarttua ja viedä asioita loppuun asti, et alitajuisesti uskalla sitoutua mihinkään, oli kyse sitten ihmisistä tai asioista.
Kuvaava se uni on: kadottamista.
Toivon vilpittömästi, että saat vielä kauniin unen, joissa ei mikään karkaa käsistä. Kaikkea hyvää!En suinkaan kokenut "selitystäsi" loukkaavana. Elämäni on nyt vähän niin ja näin, mutta tästä ei ole kuin yksi suunta - ylöspäin ja eteenpäin. Onneksi työasiat sentään ovat kutakuinkin hyvät. Sillä olenkin jaksanut eteenpäin ponnistella.
Kaunista unta minäkin toivon, ehkä joskus vielä sellaisen saan ja varmasti saankin.
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi!
- Anonyymi
Itse hukkaan unessa usein kenkäni, kun pitäisi lähteä ulos. Viimeksi olin käymässä työkaverini talossa, ja kaveria vainosi mielisairas tyyppi, joka yritti päästä taloon. Siellä oli paljon ovia ja ikkunoita, jotka lukittiin erikoisilla lukkomekanismeilla tai painamalla nappeja, jotka oli piilotettu. Lukot olivat hyvin vaikeita. Kun meinasin lähteä, en löytänyt kenkiäni, koska asunnon lattialla oli valtavasti erilaisia kenkiä. Lopuksi valitsin omieni näköiset mutta kuluneemmat. Ajattelin, ettei kaveri varmaan suutu, jos otan huonon kenkäparin ja hänelle jää omani, parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867