Vale uutinen,että Venläis alus olisi nähty Tanskan vesialueella,kaasuputken lähellä,Natomaassa !?

Anonyymi-ap

Tämä muka olisi tapahtunut 2 viikkoa ennen kaasuputken räjäytystä !?
Kaasuputken asennukseen oli oikeus kansainvälisessä sopimuksessa, mutta muulla laivalla se oli mahdotonta ja vielä kovan tarkkailun kateellisuudenkin takia !?

Nyt käydään kovaa propakanda sotaa, mutta Ukrainasta ja Georgiasta eronneet osat ei halunneet takaisin emo valtioihinsa,sitä ei Mediatkaan halua ymmärtää poliittisesti ja raukkamaisesti !?

25

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se ole valeuutinen vaan siitä on olemassa TODISTEITA, VALOKUVIA että venäläisalus ja sen pienoissukellusvene ON nähty kaasuputkien lähellä vain 4 päivää ennen räjähdystä!!!!!! Mikä siinä on ettei teille venäläisille/venäjämielisille mene mikään TOTUUS jakeluun vaan itse suollatte valeuutisia ja pelkkää paskaa tännekin päivästä toiseen!!!!

      • Anonyymi

        Yksi median täysin aivopesemä hömelö,toistaa kaiken kuin kaiku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi median täysin aivopesemä hömelö,toistaa kaiken kuin kaiku.

        Sinä olet itse putlerin aivopesemä! Minä en ole aivopesty niinkuin sinä. Sinä voisit muuttaa sinne venäjälle kun sitä ja sen valheita niin rakastat!


      • Anonyymi

        Sitten se voisi olla huoletta Suomenkin aluevesillä,meidän älähtämättä !?

        Pojulle varmaan kelpaa Libyan pommittaja-ja kasuputki kateellisen Bidenin vierailu Suomessa,kun kelpaa pjulle terroriteotkin !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se voisi olla huoletta Suomenkin aluevesillä,meidän älähtämättä !?

        Pojulle varmaan kelpaa Libyan pommittaja-ja kasuputki kateellisen Bidenin vierailu Suomessa,kun kelpaa pjulle terroriteotkin !?

        Minä EN ole mikään poju, vaan aikuinen mies. Ja toiseksi Biden ei ole mikään t*rroristi! Ainoat t*rroristit on lähi-idässä, afrikassa JA VENÄJÄLLÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole mikään poju, vaan aikuinen mies. Ja toiseksi Biden ei ole mikään t*rroristi! Ainoat t*rroristit on lähi-idässä, afrikassa JA VENÄJÄLLÄ!

        Persukin olet kun afrikankin sait mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persukin olet kun afrikankin sait mukaan.

        No mutta etkö seuraa uutisia lainkaan? Onhan afrikassa sattunut paljon t*rrori-iskuja, mm. al-shabaab. Ei sen mainitseminen tee minusta persua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole mikään poju, vaan aikuinen mies. Ja toiseksi Biden ei ole mikään t*rroristi! Ainoat t*rroristit on lähi-idässä, afrikassa JA VENÄJÄLLÄ!

        Biden on vain vanha mies ja näyttää myös siltä.


      • Anonyymi

        Vai valokuvia Tanskan vesillä,eihä sinne saanut kuin asentaa ykkös kaasuputki ja sekin Tanskan
        ja Yhdysvaltain jarrutuksin, kansainvälistä oikeutta vastaan !?


    • Anonyymi

      Lännessähän kaikki on ostettavissa "Totuuskin", mutta ei ikman epädemokraattisia Medioita !? Kun nyt tuo kateusviiruskin tullut julkiseksi !?

      • Anonyymi

        Mikä hito kateusvirus? SELLASTA EI OLE! Ja mitä totuuteen tulee niin te venäjämieliset ette tiedä totuuksista mitään! Ette osaa muuta kuin valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hito kateusvirus? SELLASTA EI OLE! Ja mitä totuuteen tulee niin te venäjämieliset ette tiedä totuuksista mitään! Ette osaa muuta kuin valehdella.

        No hyvä että te oikeamieliset olette löytäneet "tien ja totuuden".Katsotaan muutaman vuoden päästä jos ollaan edes elossa silloin,totuus tuppaa aina muuttumaan vuosien saatossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että te oikeamieliset olette löytäneet "tien ja totuuden".Katsotaan muutaman vuoden päästä jos ollaan edes elossa silloin,totuus tuppaa aina muuttumaan vuosien saatossa.

        Sinä venäjämielinen voisit hävetä, olet maanpetturi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä venäjämielinen voisit hävetä, olet maanpetturi!

        Kulunut jo tuon sinun luulo että olet itse niin isänmaallinen, kuin kuvittelet kenties.


    • Minkä ihmeen vuoksi venäläiset olisivat räjäyttäneet oman kaasuputkensa? Venäjä ei ole sodassa lännen kanssa, joten heillä ei ole mitään syytä katkaista putkia, joilla viedään heidän myymäänsä raaka-ainetta länteen, josta lännessä on huutava pula.

      Eiköhän putken ole katkaissut taho, jonka intressejä putken katkaisu parhaiten palvelee.

      • Anonyymi

        Totta,kuka sahaisi oksaa jolla itse istuu.


    • Anonyymi

      Onko Suomen valtio yhteistyössä hakkereiden kanssa,jonne tiedoitussota levinnyt, nyt piru merrassa,jenkitkö apuna !?

    • Anonyymi

      Tällä haluttiin länsi vakoilulle ruusu rintaan, Mot ei vaan Suomen lähetystöjen henkilökunnan sotilasarvoja mainita !? Mikä olisi Suomessa vakoilun arvoista, Yhdysvaltain kautta ne saatavissa jos jotain on !? Vakoilu on suurinta teatteria,elätteineen !?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe