ajelin käymään kangasalla pitkästä aikaa ja ihmeekseni huomasin että keskuskentällä möyritään jotain, asiaa selviteltyäni täytyy valitettavasti todeta että kangasalan päättäjät koostuu täydellisistä idiooteista. en voi vieläkään uskoa tätä. hyi hemmetti lähdin pois ja takaisin en tule. Vesaniemeen varmaan tulee teollisuusalue tuolla päättäjien aivokudos määrällä.
KESKUSKENTTÄ
Anonyymi-ap
5
390
Vastaukset
- Anonyymi
Jussi Haavisto yhtenä päättäjistä ollu sitämieltä että lapsilta voi kentän lakkauttaa kuhan saa vaan lisää omk tontteja keskustaan.
- Anonyymi
eikös toi vilttihattu pudonnu jo reestä
- Anonyymi
Kaivurijussin kuningasidea!! Sydämmiä vaan niin pirusti.
- Anonyymi
Jos joku on oikeasti tyhmä niin se vaan nyt on tyhmä , sääli vain että kaikki Kangasalalaiset kärsivät yhden ihmisen tyhmyydestä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893