Nyt kannattaa ottaa kunnon taksat ja unohtaa kaikki tavanomaiset hinnat.
Rahat pois typeriltä juopoilta
7
223
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, silloin kun on huijarin maine, kannattaa elää maineen mukaisesti. Ei siitä ole mitään haittaa. Maineen parantaminen kannattaa jättää idealistien tehtäväksi.
- Anonyymi
Olipa typerä kuvitelma. Asiakas ei ole kiinnostunut sinusta, eikä puljusta jota edustat. Olet ikuisesti unohtunut viiden minuutin jälkeen kyydistä, vaikka kuinka yrittäisit nuoleskella edestä ja takaa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17839922f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tupla pyhä taksalla ja autoon ei oksenneta, muuten on ehtoo pilalla!!😴
- Anonyymi
Auton likaamisesta olen aina ottanut 300€. Oksennuksen siivouksessa taksamittari on niin kauan päällä kuin auton pesu kestää. Pesufirman lasku (se on melko iso viikonloppuisin ja öisin) ja taksamittarin lukema + 300€ korvaus lisätyöstä. Oksentamisesta selviää yleensä noin 1500 eurolla.
- Anonyymi
Kerran oli istuin bielä märkä kun huijari tuli jo tolpalle
Jos jok kuki veloitaa ttä pesu kestää koko yön kqntaa vaatii siitä kirjanpitoa - Anonyymi
Tärkeintä kuskin hommassa on veloittaa kyydistä niin paljon kuin on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882