– Iran kertoo kykenevänsä seuraamaan F-35 hävittäjien uniikkia tutkajälkeä - Uusi MV-Lehti
Iranin maasta ilmaan toimiva ilmapuolustus on ollut asevoimien kulmakivi vuosikymmenien ajan."
Ei seurata itse kohdetta, vaan taustaa .. niin kyllä se kohdekin löytyy.
Häiveteknologia murettu
7
303
Vastaukset
- Anonyymi
Tekniikka kehittyy, ja kuulemma on maamiinatkin käyneet vanhoiksi, koska ne löydetään. Kohta voivat toimia enää hidasteina ja siviilien ja eläinten silpojina.
- Anonyymi
"Thermal camera core meets challenging imaging demands
BAE Systems’ Athena 1920 thermal camera core now supports missions requiring 360° situational awareness, vehicle protection, and space-based surveillance. The uncooled 12-µm LWIR sensor delivers high-definition 1920×1200-pixel infrared imagery with minimal blur and sharp detail at night and in harsh weather."
https://www.edn.com/thermal-camera-core-meets-challenging-imaging-demands/ - Anonyymi
Wau että Pohjoismaitten johtava asiantuntija Mv-lehti!
- Anonyymi
Näkyyhän se F35 tutkassa, mutta miltä etäisyydeltä? Jos sen näkee 20 km päästä ei auta. F-35 -lentue näkee sen tutkan 300 km päästä ja lähettää tutkahakuisen ohjuksen. Maatutkakalusto joutuu koville modernissa sodankäynnissä. Massiivisen iso koko ja hidas siirtonopeus tekee niistä helppoja maaleja.
- Anonyymi
Tietokone näkee sen mitä ihminen ei näe.
- Anonyymi
Vanhaa...Perin vanhaa...Uusin joka sekin on vanhaan ja peräisin Idästä...Simsala...Bimm!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319