Häiveteknologia murettu

Anonyymi-ap

– Iran kertoo kykenevänsä seuraamaan F-35 hävittäjien uniikkia tutkajälkeä - Uusi MV-Lehti
Iranin maasta ilmaan toimiva ilmapuolustus on ollut asevoimien kulmakivi vuosikymmenien ajan."

Ei seurata itse kohdetta, vaan taustaa .. niin kyllä se kohdekin löytyy.

7

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekniikka kehittyy, ja kuulemma on maamiinatkin käyneet vanhoiksi, koska ne löydetään. Kohta voivat toimia enää hidasteina ja siviilien ja eläinten silpojina.

• Anonyymi

"Thermal camera core meets challenging imaging demands

BAE Systems’ Athena 1920 thermal camera core now supports missions requiring 360° situational awareness, vehicle protection, and space-based surveillance. The uncooled 12-µm LWIR sensor delivers high-definition 1920×1200-pixel infrared imagery with minimal blur and sharp detail at night and in harsh weather."

https://www.edn.com/thermal-camera-core-meets-challenging-imaging-demands/

• Anonyymi

Wau että Pohjoismaitten johtava asiantuntija Mv-lehti!

• Anonyymi

Näkyyhän se F35 tutkassa, mutta miltä etäisyydeltä? Jos sen näkee 20 km päästä ei auta. F-35 -lentue näkee sen tutkan 300 km päästä ja lähettää tutkahakuisen ohjuksen. Maatutkakalusto joutuu koville modernissa sodankäynnissä. Massiivisen iso koko ja hidas siirtonopeus tekee niistä helppoja maaleja.

• Anonyymi

Tietokone näkee sen mitä ihminen ei näe.

• Anonyymi

Vanhaa...Perin vanhaa...Uusin joka sekin on vanhaan ja peräisin Idästä...Simsala...Bimm!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      302
      1165
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      981
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe