Missä muusani on?
Tuu vähän jutskaamaan,
tarviin muutaman palasen taas.
Et ikinä usko mitä kortit meille kertovat, kysy vaikka ite.
:)
Nainen, missä olet?
39
749
Vastaukset
No mitä ne kertoo? :)
- Anonyymi
Ne kertoo mulle ja muusalle jotain.
Pitäis pelata korttia vähän hänen kanssaan.
:) Anonyymi kirjoitti:
:)Ei kai vaan räsypokkaa🤪🤭
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei kai vaan räsypokkaa🤪🤭
No ei varsinaisesti.......vaikka joskus ne jotain paljastaakin.
:) Anonyymi kirjoitti:
No ei varsinaisesti.......vaikka joskus ne jotain paljastaakin.
:)Niinpä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)kuule ei onnistu silla se on loppu jo usko vaan sinakin siihen
- Anonyymi
Ja sitten tossa oli sellasia muita palasia ja sitten jotain vaan asioita alkoi loksahdella yhteen ja kohdilleen ja tuli pieni valaistuminen siinä.
- Anonyymi
Miten valaistut? Kerro jo.
- Anonyymi
Kerro kerro kuvastin, ken leikittelee kortein?
-nainen, ehkä kummajainen?- Anonyymi
No mä kysäsin korteilta ja sitten ne puhui ja tarvis nyt saada vastapelurin kortit pöydälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä kysäsin korteilta ja sitten ne puhui ja tarvis nyt saada vastapelurin kortit pöydälle.
No pistäppä läpyskät riviin. Katotaan kuinka käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pistäppä läpyskät riviin. Katotaan kuinka käy.
Odotan muusan kortteja, olen herrasmies, joten naiset ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no tohon en voi auttaa. Mulla ei löydy pakkaa.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei löydy ei… Koirankarvoja löytyy. 🐕🦺
Äkkiäkös niistä askartelee kortteja. Minikortit katos. Mulla ei oo edes niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kerkeä, töihin mentävä. Mitä niiltä korteilta pitää kysyä, jos iltasella katson?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kerkeä, töihin mentävä. Mitä niiltä korteilta pitää kysyä, jos iltasella katson?
Katso mitä ne meille kertovat.
Otin itse 5, mutta yksi hyppäsi myös ihan heti aluksi ennen niitä ja sitten otin vielä yhden niiden 5 jälkeen antamaan selvyyttä siihen kokonaisuuteen.
- Anonyymi
No otin minäkin kortit, sekoitin ja sekoitin, yksi kortti pomppasi pakasta, laitoin sen takaisin korttipakkaan, ja sekoitin kortit uudestaan, taas pomppasi sama kortti korttipakastani. Kortti on Pataässä väärinpäin eli ylösalaisin. Se kertoo, että kaikki on kuollut, kaikki on sekaisin ha ylösalaisin ha kaikki on ollut pelkkää unelma-huttua silkkaa omaa kuvitelmaa 😆
Joten hyvää huomenta sinne! 🙈- Anonyymi
Hyvää huomenta 🖤 :) !
- Anonyymi
Nosta mulle kortit. Mitä ajattelet minusta? Miltä näyttää meidän tulevaisuus?
- Anonyymi
juha anna toisen olla kun se ei halua sinulle kirjoittaa enaan
- Anonyymi
taallahan mina toivon vaan etta meilla on nytten rauha
- Anonyymi
Kirjoitin pitkän pätkän. Henget ei halua näköjään paljastaa😁 tuli "jotain meni pieleen"
- Anonyymi
Kuka kysyy ja mistä palasista ?
Keltä tällä erää?
Jotain hömppää korteista näät. Kuuntelen... - Anonyymi
Nyt menossa karmallinen vaihe, joka johtuu jostain menneisyyden teoista (entiset elämät). Henkinen kasvu ja elämänopit ovat kesken. Loppusuora kuitenkin häämöttää. Pitäisi myös oppia rakastamaan itseään. Jotta pääsee parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.
Korteista näkyy myös johtajuus ja tietynlaista totuuden etsimistä. Myös uusia yhteyksiä tulossa. Jompikumpi auttaa toista jossain asiassa. Tämä avaa uusia mahdollisuuksia ja tekee jotain manifestointeja todeksi.
Kortit päättää The lovers jonka merkitys on romanttinen kumppanuus, sielunkumppanuus tai ystävyys. Eli automaattisesti se ei tarkoita rakkautta.
Tämä tukee hieman sitä edellistä tulkintaa "yhteistyöstä".
Kysyin myös tukikorteilta apuja. Keskeiset sanat: viisaus, elämänilo, totuus, kadonnut kohde, omavaraisuus, aurinko ja maaginen ympyrä
Tärkeät ajankohdat: talvi ja kevät
Riimu: ihmisyys
Oraakkeli: sacred union- Anonyymi
Tuosta avainsanoista unohtui "suojelus"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta avainsanoista unohtui "suojelus"
Kysyin vielä toiselta paikalta. Siinäkin tuo suojelus pahaa vastaan korostui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin vielä toiselta paikalta. Siinäkin tuo suojelus pahaa vastaan korostui.
Siis toiselta pakalta.
- Anonyymi
Mun korteista kun katsoin tuli tällainen.
Käärme. (pomppasi ihan heti pois pakasta)
69,Sun,Circle,Lightning,Coffin
ja selvennys oli Smiley :)
Sitten sanoit olet kuin mun naispuolinen versio, ja muistui se runo "kietoudumme toisiimme kuin käärmeet, tuli on polttanut kahleemme".
Käärme on myös viisauden symboli.
Sitten alkoi nousta niitä ajatuksia, energiat kun kohtaa, ne kuin törmäilee aluksi, menee ohi pari kertaa ja vetää toisiaan puoleensa ja sitten ne jää pyörimään kuin tanssimaan.
Tulee toi 69, jing jang, just sitä ennen tuolla runoiltiin toinen on "selätetty" ylösalaisin.
Sitten aurinko,
Sitten ympyrä sulkeutuu, maailma on meidän.
Sitten salama, se on sinäänsä väärinpäin, että se on kuin nuoli ylöspäin, kuten pörssikurssit nousussa tyyliin.
sitten se arkku, vanha haudataan, uuden alku.
ja selvityksen smiley, ollaan siis iloisia.
Meinasin kysästä sulta, että katso tuleeko sulle rakastavaiset ja kyllähän se tuli.
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sanoit olet kuin mun naispuolinen versio, ja muistui se runo "kietoudumme toisiimme kuin käärmeet, tuli on polttanut kahleemme".
Sitten alkoi nousta niitä ajatuksia, energiat kun kohtaa, ne kuin törmäilee aluksi, menee ohi pari kertaa ja vetää toisiaan puoleensa ja sitten ne jää pyörimään kuin tanssimaan.
Tulee toi 69, jing jang, just sitä ennen tuolla runoiltiin toinen on "selätetty" ylösalaisin.
Sitten aurinko,
Sitten salama, se on sinäänsä väärinpäin, että se on kuin nuoli ylöspäin, kuten pörssikurssit nousussa tyyliin.
Meinasin kysästä sulta, että katso tuleeko sulle rakastavaiset ja kyllähän se tuli.
:)Sitten vielä noi sun korttisi sopii aika hyvin niihin suunnitelmiin.
"omavaraisuus", muistat varmaan jotain keskustelujamme.
Joskus siitä kirjoitinkin, että sitten kun joskus jutellaan, ymmärrät kaiken.
"Suojelu" meille tuli silloin talo (under my umbrella).
Tosta kadonnut kohde, tulee mieleen vähän kuin joku kaksoisliekki juttu.
Sacred union se sopisi siihen ja muutenkin meidän kohtaloon.
Oothan sä ollut alusta asti mukana tässä....samoihin aikoihin kuin minä tulit palstalle.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten aurinko,
:)Tässä kohtaa haluan kysyä sun horoskooppi merkin? Mietin vaan, kun tein aamulla pikaisen päivän tulkinnan itselleni ja muistui mieleen et mulle lensi sieltä vesimerkki kortti. Yritän saada päivän tulkintaan selkeyttä ja pitikö se paikkansa🤭 Toki se voi tarkoittaa jotain työkaveriakin. Ihmettelin sen yhteyttä muihin kortteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä noi sun korttisi sopii aika hyvin niihin suunnitelmiin.
Oothan sä ollut alusta asti mukana tässä....samoihin aikoihin kuin minä tulit palstalle.
:)Tai me tarvitsemme vielä jostain kolmannen henkilön lukemaan puolueettomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä noi sun korttisi sopii aika hyvin niihin suunnitelmiin.
:)Se rihannan biisi silloin alkoi soimaan päässä kun tuli talo ja sateenvarjo kun katteltiin jotain meidän yhteiseen eloomme, jos muistat, no se sateenvarjo antaa sitä suojaa.
Ja vaikka olet sanojesi mukaan vaikea, et ole ollut mulle vaikea, sulla oli vaan hiukan arkoja paikkoja koskea sieltä menneisyydestä.
"varovasti tunnustelee, onko piikkejä täällä tai siellä"
Mitä sitten siihen rakastavaisiin, mitä se sitten onkaan, ystävyys, kumppanuus, rakkautta.
Ainakin olet ollut tsemppaamassa kun oon tässä ollut kirjottelemassa ja aika paljon me ollaan kirjoteltu.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kohtaa haluan kysyä sun horoskooppi merkin? Mietin vaan, kun tein aamulla pikaisen päivän tulkinnan itselleni ja muistui mieleen et mulle lensi sieltä vesimerkki kortti. Yritän saada päivän tulkintaan selkeyttä ja pitikö se paikkansa🤭 Toki se voi tarkoittaa jotain työkaveriakin. Ihmettelin sen yhteyttä muihin kortteihin.
Skorpioni olis horoskooppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skorpioni olis horoskooppi.
Eli vesi on elementtisi. Ok. Tämä selvensi päivän lukua. Se kohta liittyi sinuun. Muutama vielä kohta vielä hakusessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai me tarvitsemme vielä jostain kolmannen henkilön lukemaan puolueettomasti.
Mun mielestä ei tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vesi on elementtisi. Ok. Tämä selvensi päivän lukua. Se kohta liittyi sinuun. Muutama vielä kohta vielä hakusessa.
Mitkä kohdat on hakusessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911235Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174751Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334187Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4462259Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142190Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2631678FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01441Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu781255Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101175- 391166