Karmea ulkomuoto varsinkin Model 3 mallissa ihmetyttää, pidetäänkö asiakkaita pilkkana? Lyhyt nokka ja korkea kattolinja autossa on kyllä koomisen näköinen ja kun se on vielä valkoinen, tulee mieleen joku saippualaatikko.
Model S menee kyllä muotoilullaan mutta tuolla hinnalla saa jo oikeasti tyylikkään auton.
Itse pysyn Bemarissa niin kauan kun Teslalle palkataan oikeita muotoilijoita.
Saippualaatikko
66
471
Vastaukset
- Anonyymi
Rumia kippoja kaikki patterikinnerit
- Anonyymi
Noin se vaan on. Sähköautot on lähes poikkeuksetta pullukoita verratuna saman valmistajan polttomoottoriautoihin. Akkujen toimintamatkat on niin onnettomia että täytyy aerodynamiikan alttarille uhrata kaikki jotta edes saataisin 20 km lisää rangea. Polttomoottoriautoissa joissa on usein yli 1000 km range ei tarvitse muotoilua uhrata eikä hermoilla kovasta sateesta, vastatuulesta tai pakkasesta jotka kaikki nuo tuhoisia sähköautojen rangeille. Sähköautot ei ole vielä kilpailukykyisiä muuten kuin käyttäkustannuksiltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se vaan on. Sähköautot on lähes poikkeuksetta pullukoita verratuna saman valmistajan polttomoottoriautoihin. Akkujen toimintamatkat on niin onnettomia että täytyy aerodynamiikan alttarille uhrata kaikki jotta edes saataisin 20 km lisää rangea. Polttomoottoriautoissa joissa on usein yli 1000 km range ei tarvitse muotoilua uhrata eikä hermoilla kovasta sateesta, vastatuulesta tai pakkasesta jotka kaikki nuo tuhoisia sähköautojen rangeille. Sähköautot ei ole vielä kilpailukykyisiä muuten kuin käyttäkustannuksiltaan.
"Akkujen toimintamatkat on niin onnettomia että täytyy aerodynamiikan alttarille uhrata kaikki jotta edes saataisin 20 km lisää rangea"
Eikö se ole juuri päinvastoin, eli jos halutaan lisää rangea, niin halutaan parempaa ja solakampaa aerodynamiikkaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se vaan on. Sähköautot on lähes poikkeuksetta pullukoita verratuna saman valmistajan polttomoottoriautoihin. Akkujen toimintamatkat on niin onnettomia että täytyy aerodynamiikan alttarille uhrata kaikki jotta edes saataisin 20 km lisää rangea. Polttomoottoriautoissa joissa on usein yli 1000 km range ei tarvitse muotoilua uhrata eikä hermoilla kovasta sateesta, vastatuulesta tai pakkasesta jotka kaikki nuo tuhoisia sähköautojen rangeille. Sähköautot ei ole vielä kilpailukykyisiä muuten kuin käyttäkustannuksiltaan.
Ensimmäinen autohan oli sähköauto eli mopo ja sitten ne suunnittelijat heräsi ja tuumasi "ei saatana eihän tästä mitään tulee täytyy olla männät niinkuin laivoissa että toimii" siihen on syynsä että yli satavuotta sähköauto kuopattiin sillä se ei vaan toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen autohan oli sähköauto eli mopo ja sitten ne suunnittelijat heräsi ja tuumasi "ei saatana eihän tästä mitään tulee täytyy olla männät niinkuin laivoissa että toimii" siihen on syynsä että yli satavuotta sähköauto kuopattiin sillä se ei vaan toimi
Kannattaisi lukea historiaa.... öljy-yhtiöt omistavat patentteja ja tekevät kaikkensa ettei sähköautot menestyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi lukea historiaa.... öljy-yhtiöt omistavat patentteja ja tekevät kaikkensa ettei sähköautot menestyisi.
Autoja ole koskaan tarkoitettu kulkemaan sähköllä vaikka lampaat kuinka inttäisi vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se vaan on. Sähköautot on lähes poikkeuksetta pullukoita verratuna saman valmistajan polttomoottoriautoihin. Akkujen toimintamatkat on niin onnettomia että täytyy aerodynamiikan alttarille uhrata kaikki jotta edes saataisin 20 km lisää rangea. Polttomoottoriautoissa joissa on usein yli 1000 km range ei tarvitse muotoilua uhrata eikä hermoilla kovasta sateesta, vastatuulesta tai pakkasesta jotka kaikki nuo tuhoisia sähköautojen rangeille. Sähköautot ei ole vielä kilpailukykyisiä muuten kuin käyttäkustannuksiltaan.
Model kolme on kuin sammakko
Ei sovellu taksiin ahtaiden sisätilojensa takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen autohan oli sähköauto eli mopo ja sitten ne suunnittelijat heräsi ja tuumasi "ei saatana eihän tästä mitään tulee täytyy olla männät niinkuin laivoissa että toimii" siihen on syynsä että yli satavuotta sähköauto kuopattiin sillä se ei vaan toimi
Teasla ei sobellu taksiin ahtaiden sisätilojensa ja matalan oienen takaoenkin rakia
Monessa mallissa jotka jotkut erehyneet valitseman tasåksiin ei edes takaovet aukee niin että siltä pääsee vaivat ulos äkenkö suorana ei mahdu suomalinen mies millään ulos teslan lypsyjakkaralta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se vaan on. Sähköautot on lähes poikkeuksetta pullukoita verratuna saman valmistajan polttomoottoriautoihin. Akkujen toimintamatkat on niin onnettomia että täytyy aerodynamiikan alttarille uhrata kaikki jotta edes saataisin 20 km lisää rangea. Polttomoottoriautoissa joissa on usein yli 1000 km range ei tarvitse muotoilua uhrata eikä hermoilla kovasta sateesta, vastatuulesta tai pakkasesta jotka kaikki nuo tuhoisia sähköautojen rangeille. Sähköautot ei ole vielä kilpailukykyisiä muuten kuin käyttäkustannuksiltaan.
Albella teslamon kylmäm taksieimboi laitaa lömpöömkotta ääsis edes perille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Albella teslamon kylmäm taksieimboi laitaa lömpöömkotta ääsis edes perille
Koittakaa nyt opetella suomenkieltä prkl
- Anonyymi
Miks noista kaikki on valkoisia, sehän ei ole väri?
- Anonyymi
Eikö valkoinen ole väri? Kerro toki mikä se sitten on.
- Anonyymi
Naurattaa et porukka laittaa rahaa noin paljon autoon joka on noin ruma ja vielä valkoinen joka on halvin väri ja joka ei ole edes väri ja siksi halvin
- Anonyymi
Kellä oikeesti on rahaa ei osta Teslaa.
- Anonyymi
Minä en osta Teslaa, vaikka on rahaa.
- Anonyymi
Uskottavuus meni heti kun mainitsit bemarin. Rumimpia autoja koskaan.
- Anonyymi
Uskon, BMW herättää eniten kateutta, koska kaikki tietää että se on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, BMW herättää eniten kateutta, koska kaikki tietää että se on paras.
Olet pahasti väärässä, mutta omapa on asiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, BMW herättää eniten kateutta, koska kaikki tietää että se on paras.
hyviä autoja, mutta se designeri joka piirsi uusien bemareiden keulalle kopiokone-perseen, on toivottavasti saanut jo potkut.
kiinalaiset tykkäävät isoista maskeista autoitessa, mutta bemari kun lähti suurentamaan omaansa, tuli siitä vain iso perse.
no tesla piirsi model 3:n nokan kokonaan ilman etumaskia ja sai aikaan erinomaisen rumakeulaisen auton, mutta silti se näyttää kelpaavan kiinalaisillekin. - Anonyymi
Kaikki halajaa nykyään vanhoja bemareita ja mersuja toisinkuin kun niissä alkaa hinnatkin nousta toisin kuin rumia syöpäkärryjä patteri"autoja". Kuka vitun imbesilli ajaa patteriautolla muutenkaan maalla? Ymmärtäisin homohesan kun siellä kaikki tuo ilmastohätätila ym. uppoaa kympillä työttömiin homoihin ja kommareihin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pahasti väärässä, mutta omapa on asiasi.
Ei taida olla koska kommentoit. Kaikki vahtaa aina bemareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, BMW herättää eniten kateutta, koska kaikki tietää että se on paras.
tietyn ikäiset ja tietyt mallit helvetin rumia. Kuten vaikka X5 e53, X3 e83 ja f25 ynnä monia muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietyn ikäiset ja tietyt mallit helvetin rumia. Kuten vaikka X5 e53, X3 e83 ja f25 ynnä monia muita.
No niitähän on joka merkillä olemassa ns. mustalammas malleja. Mutta on neki silti autonnäköisiä toisinkuin sähköautot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, BMW herättää eniten kateutta, koska kaikki tietää että se on paras.
Sulla on varmaan joku naurettava 520d
- Anonyymi
Miksi pitäisi tehdä pitkäkeula jos sillä ei ole teknistä tarvetta, sehän on lähes tyhjää tilaa. Saadaan hyttiin tilaa eteenpäin ilman, että auton mitta pitää olla turhan pitkä.
Itse ulkonäköön ja tyylikkyyteen en ota kantaa, mutta erilainen tekniikka perinteiseen nähden tulee muuttamaan mittasuhteita tulevaisuudessa ja siihen on tottuminen.- Anonyymi
Sen tilan voi tehdä myös taakse haloo ja matalempi hytti vähentää ilmanvastuskerrointa, ja nokastakin voi tehdä pitkän, sinne mahtuu sitten oman tavarat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tilan voi tehdä myös taakse haloo ja matalempi hytti vähentää ilmanvastuskerrointa, ja nokastakin voi tehdä pitkän, sinne mahtuu sitten oman tavarat.
Tavaratilan pitäisi olla myös korkea jotta se olisi hyvä ja siksi typerää olisi korottaa kaulaa ja tehdä siitä korkeampi. Autojen keulat ovat lyhentyneet yleisesti ja myös eturenkaat on lähempänä keulaa. Se vasta olisi hullun näköinen jos olisi pitkä, matala keula ja renkaat hyvin edessä ja takaosa olisi myös pidennetty, että saadaan tilaa hyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavaratilan pitäisi olla myös korkea jotta se olisi hyvä ja siksi typerää olisi korottaa kaulaa ja tehdä siitä korkeampi. Autojen keulat ovat lyhentyneet yleisesti ja myös eturenkaat on lähempänä keulaa. Se vasta olisi hullun näköinen jos olisi pitkä, matala keula ja renkaat hyvin edessä ja takaosa olisi myös pidennetty, että saadaan tilaa hyttiin.
Ihiminen joka tarvii korkeata tilaa ei osta Teslaa. Edelleen en tarkoita että sen keulan pitäisi olla Corvetten tasoa mutta tuo lyhyt on vaan ruma ja korkea katto koominen siitä ei pääse mihinkään.
- Anonyymi
Lampaat ostaa sähköauton ei rikkaat. Täyttä kusetusta koko paska suurvaltoja ei kiinnosta vittuakaan päästöt tuo kirosana jo. Jäätikötkin on aina sulanu ja helteitä ollut jopa grönlannissa ja aina on luultu maapalloakin litteäksi kyllä ihminen on tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampaat ostaa sähköauton ei rikkaat. Täyttä kusetusta koko paska suurvaltoja ei kiinnosta vittuakaan päästöt tuo kirosana jo. Jäätikötkin on aina sulanu ja helteitä ollut jopa grönlannissa ja aina on luultu maapalloakin litteäksi kyllä ihminen on tyhmä.
Joo, tyhmä kuin saapas kuten vastauksestasi voi päätellä
- Anonyymi
Bemarin pitkästä keulasta on yleensä puolet tyhjää.
- Anonyymi
Onko noin ja onko se oikeasti kovin pitkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin ja onko se oikeasti kovin pitkä?
Keula on mitoitettu 6-pyttyselle, mutta nyky-bemareissa on 3-pyttynen mylly.
- Anonyymi
No tuo on sitä kateutta, ei Bemari turhaa tee pitkää keulaa ja se riippuu Bemarista, 3-Sarjassa ihan normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo on sitä kateutta, ei Bemari turhaa tee pitkää keulaa ja se riippuu Bemarista, 3-Sarjassa ihan normaali.
Kyllä siinä on kumman pitkä keula. Koomisen näköinen.
- Anonyymi
Kukas mahtaa olla suunnitellut, ettei vaan olis zelenskin serkku poika?😎😎
- Anonyymi
No onhan korkeampi auto paljon kätevämpi. Sisään ja ulos pääsee helposti, kun penkki on oikealla korkeudella. Matala lättänä sporttipenkeilä on kyllä hyvän näköinen, mutta onneton autona. Eihän sinne pääse kunnolla ryömimään sisään, saati kiipeämään ulos käsin auttamatta, kokemusta on siitäkin. Suurempaan ilmanvastukseen auttaa suurempi teho, yksinkertaista. Väri on minulla ollut aina se vähiten valintaan vaikuttava. On ollut valkoista, mustaa, punaista, sinistä, harmaata ja ruskeaa. Nyt on musta, kun sattui löytymään sopiva valmiina mustana.
- Anonyymi
Matala auto on lähes poikkeuksetta parempi ajo-ominaisuuksiltaan kuin korkea.
- Anonyymi
Aina käsillä pitää auttaa kun autoon tai autosta nousee, oli auto korkea tai matala. Siinä on se oviaukko jonka takia ei mahdu pomppaamaan pystyy ilman käsiä, eikä siellä edes mahdu pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matala auto on lähes poikkeuksetta parempi ajo-ominaisuuksiltaan kuin korkea.
Poikkeuksen muodostavat sähköautot, joissa on matala painopiste vaikka koppa olisi vähän korkeampikin. Mutta Tesla tietty on enempi sähköautojen tekijä kuin urheiluautojen, vaikka tehoa onkin kuin urheiluautossa. Teslalla on vielä kovasti tehtävää, jotta autoa voi kutsua hyväksi ajo-ominaisuuksiltaan.
- Anonyymi
Jos tuottaa vaikeuksia päästä normaaliin autoon, suosittelen maasturia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeuksen muodostavat sähköautot, joissa on matala painopiste vaikka koppa olisi vähän korkeampikin. Mutta Tesla tietty on enempi sähköautojen tekijä kuin urheiluautojen, vaikka tehoa onkin kuin urheiluautossa. Teslalla on vielä kovasti tehtävää, jotta autoa voi kutsua hyväksi ajo-ominaisuuksiltaan.
Aina on saanut kuitenkin ohittaa hidastelevan teslan polttiksellani :D Ei oikeen vissiin teho riitä ajamaan 100 alueella 100 saatika moottoriteillä kun ovat aina tiellä mutta kukin tykkää mistä tykkää itse investoin vanhoihin autoihin ja odotan innolla aikaa kun nuo polttikset kielletään niin saa sähköhumppa kinnerit tienata munkin elämän hikihatus. Karut ajat tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matala auto on lähes poikkeuksetta parempi ajo-ominaisuuksiltaan kuin korkea.
Joopa joo, niitä ominaisuuksia kaivataankin kovasti, kun ajetaan satasta suoralla maantiellä tai neljää kymppiä taajamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo, niitä ominaisuuksia kaivataankin kovasti, kun ajetaan satasta suoralla maantiellä tai neljää kymppiä taajamassa.
Sähköautoilijat näyttävät olevan tässä alkuvaiheessa kaikki Emma Kareja, ei väliä ajo-ominaisuuksista, kunhan on päästötöntä menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeuksen muodostavat sähköautot, joissa on matala painopiste vaikka koppa olisi vähän korkeampikin. Mutta Tesla tietty on enempi sähköautojen tekijä kuin urheiluautojen, vaikka tehoa onkin kuin urheiluautossa. Teslalla on vielä kovasti tehtävää, jotta autoa voi kutsua hyväksi ajo-ominaisuuksiltaan.
Jos olisit koskaan ajanut Tesla Model 3:sta tietäisit minkälainen ajettava se on mutta koska et ole niin enpä kerro. Käy kokeilemassa nin tarvitse jauhaa paskaa...
- Anonyymi
Hesassa ei saisi ikinä päättää muun Suomen asioista siinä virhe koska sielä muuta Suomea ei ole ja ruokaki ilmestyy hyllyille ja varmaan toimii sähköromutkin jotenkin onhan siellä ratikkakin ja matkaa töihin 500metriä max 10km. Kokeilisivat joskus ajaa 70km per suunta töihin joka vitun viikon päivä niin kyllä hymy hyytyisi mutta kun tuolla päätetään kaikki Suomen asioista niinkuin niille vässyköille passaa on se hyvä elää.
- Anonyymi
Älä viitsi lässyttää. Täällä on paljon ihmisiä, joilla on 100 km työmatkat suuntaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää. Täällä on paljon ihmisiä, joilla on 100 km työmatkat suuntaansa.
Joo niin varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää. Täällä on paljon ihmisiä, joilla on 100 km työmatkat suuntaansa.
Älä viitsi lässyttää ja valehdella sielä kukaan ajele 100km työmatkat suuntaansa ainakaan sähköautoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää ja valehdella sielä kukaan ajele 100km työmatkat suuntaansa ainakaan sähköautoilla.
Öh, kyllä ajelee. Tervetuloa vuoteen 2023.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää ja valehdella sielä kukaan ajele 100km työmatkat suuntaansa ainakaan sähköautoilla.
Sähköautohan on juuri tuollaiseen työmatka ajoon mitä loistavin väline, halpoja kilometrejä yöllä ladaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öh, kyllä ajelee. Tervetuloa vuoteen 2023.
Joo on sielä pösilöitäkin mutta suurinosa porskuttaa 100km töihin per suunta vielä 2070 koska sähköauto on yksi iso vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautohan on juuri tuollaiseen työmatka ajoon mitä loistavin väline, halpoja kilometrejä yöllä ladaten.
Kuinkahan edullinen on sitten kun kaikki ajaa töihin sähköromulla yli sata kilsaa ym? "Halpaa" tuulivoima sähköä sähkörutkuihin buahhahhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautohan on juuri tuollaiseen työmatka ajoon mitä loistavin väline, halpoja kilometrejä yöllä ladaten.
Niin on varmaan nytten ;) Onko teille sähkökiimaisille koskaan menny perille se että nuo hienot sähköautot ei ikinä tule kestämään sen mitä mikään ikänä tehty polttis? Millä te maksatte jatkossa tämän hulluuden ja verotuksen? Polttomoottoriset autot tulee jatkossakin kukoistamaan sen sanon tämän on vain typerien vaihe.
- Anonyymi
Model S aivan älyttömän hyvän näköinen auto. Sitten tuli ModelX, 3 ja Y...mitä helvettiä tapahtui muotoilulle. Aivan älyttömän rumia.
- Anonyymi
Teslan pitäisi tehdä malli jossa olisi parempi maavara, karmilliset ovet, tavallisemman näköinen kojetaulu ja FARKKU. Model S olisi tähän hyvä lähtökohta.
- Anonyymi
Kaikki sähkörutkut on tehty ilmeisesti tahallaan rumiksi Tesla vaan on niistä vikaisin laitos.
- Anonyymi
Ei kaikki ole rumia, on seassa tosikauniitakin. Taitaa valmistaja haluta tehdä sellaisia sähköautoja, että ne erottuu muista ja näin se toimii myös mainoksena sähköautoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki ole rumia, on seassa tosikauniitakin. Taitaa valmistaja haluta tehdä sellaisia sähköautoja, että ne erottuu muista ja näin se toimii myös mainoksena sähköautoille.
Kaikki sähköautot on ollut tähän mennessä rumia. Sano yksi sähköauto joka on oikeasti hieno?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sähköautot on ollut tähän mennessä rumia. Sano yksi sähköauto joka on oikeasti hieno?
Honda E on hyvän näköinen peli, jos riittää kaupunkiauto.
- Anonyymi
Uppia
- Anonyymi
Tesla Rexona palasaippua hint loota😀
- Anonyymi
Bmw i4 m50 oli kiva, joskin kovin ahdas, enkä jaksanut vuotta odottaa uutta autoa
- Anonyymi
Miksei suomeen tuoda Tesla kolmosta farkkuna. Paljon paremman näköinen kun normaali 3. Maahantuoja varmaan joku nelikymppinen papparainen joka ei ymmärrä mitä ihmiset haluaa.
- Anonyymi
Model Y ei ehkä ole farkku, mutta täyttää tarpeen täydellisesti. Penkit kaadettuna yhteensä 2,1 kuutiometriä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle
"voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On7049789Suomi on täysin sekaisin
Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-20000104024226Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.
Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja902936Sano vain suoraan, että nyt riittää
ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh432845Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."
Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb552614Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)
Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "2122613- 1521823
Luokatonta toimintaa
Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista691667Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka
minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa141610Maailmankuulu homopingviini on kuollut
Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k61413