Mikä tämä juttu on?

Anonyymi-ap

Nurmeksessa koiransa sudelle menettänyt perhe harmittelee tapauksen vääristelyä somessa – "Perhe on ollut rikki eikä ihan vähääkään"
Karjalaisessa

10

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisivät koirastaan parempaa huolta. Sana juttu oli Pielavedellä, mitäs Pielaveden äijäkin pitää koiraansa irti ja/tai ulkona häkissä yötä päivää.
      Sitten kehutaan että koira on metsämiehen paras kaveri mutta tämä kaveri jätetään ulos koppiin yöksi kun itse ollaan kuivassa ja lämpimässä sisällä.
      Jos sudet uhkaa niin tontin voi aidata, meilläkin on 2000neliön tontti aidattu betoniverkoilla, siistit tolpat välissä, silti käytämme koiraa ulkona valvonnan alla ja päivittäin kaksi kertaa tunnin lenkki hihnassa.
      Ihan oma vika jos susi vie pihalta koiran. Lisäksi saavat syyttää metsästäjiä. Kaikki hirvet ja peurat ammuttu lähes sukupuuttoon, enää ei näe metsissä ja pelloilla hirven jälkiä niin paljon kuin 20 vuotta sitten. Jäniksiä ammutaan niin paljon kun vain voi ja ehtii. Susille ei ole ruokaa.

• Anonyymi

Tulukaanhan susj minun pihalleni niin katotaan missä kunnossa se lähtöö ja lähtöökö omin jaloin ollenkaan!!!!!

• Anonyymi

No semmosta se on. Pittäähän niittenkin susien jottain syödä. Eiköhän koirista ole ollut enemmän vahinkoa esim. Ihmiselle. Ovat hyökänneet kimppuun, purreet. Koirat keskenäänkin tappelee.

• Anonyymi

Koirien aiheuttamia vahinkoja ihmisille ja tuotantoeläimille on vuosittain noin tuhat. Miksi näistä ei puhuta?

• Anonyymi

Koira on jopa tappanut ihmisä ihan suomessakin. Ihan 2000 luvullakin..

• Anonyymi

Ikävä asia

• Anonyymi

Onneksi metsän eläimet saa myös jotain purtavaa ja syötävää 🤗

• Anonyymi

Voivat ottaa uuden koiran. Kyllä aikuisten ihmisten pitää selvitä koiran kuolemasta. Naisena minunkin on pitänyt luopua monesta asiasta. Minun nimikko kissa katosi jo pentuna. Kissan tappaja ei ole tappanut minun kissaa. Viimeksi kun kuulin kissanpennusta. Kertoivat kissojen olevan katolla. Putosiko kissa parka savupiippuun, en tiedä. Paras ystävä katosi alle 10 vuotiaana.Se Oikea meni naimisiin ja heillä on 2 lasta. Muistan tosin paremmin jonkun toisen miehen, mutta ei hänkään ole minun. Oikea äiti katosi vuonna 1974. Minulla on omat epäilykset asiasta. En tiedä kuka on biologinen isäni. Kasvatti isällä on kaksi aviotonta jälkeläistä. Aikuisia poikia molemmat. Eivät ole minulle sopivia sulhasia. En tiedä ovatko varattuja.

• Anonyymi

Olipa vertaus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe