Nurmeksessa koiransa sudelle menettänyt perhe harmittelee tapauksen vääristelyä somessa – "Perhe on ollut rikki eikä ihan vähääkään"
Karjalaisessa
Mikä tämä juttu on?
10
468
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisivät koirastaan parempaa huolta. Sana juttu oli Pielavedellä, mitäs Pielaveden äijäkin pitää koiraansa irti ja/tai ulkona häkissä yötä päivää.
Sitten kehutaan että koira on metsämiehen paras kaveri mutta tämä kaveri jätetään ulos koppiin yöksi kun itse ollaan kuivassa ja lämpimässä sisällä.
Jos sudet uhkaa niin tontin voi aidata, meilläkin on 2000neliön tontti aidattu betoniverkoilla, siistit tolpat välissä, silti käytämme koiraa ulkona valvonnan alla ja päivittäin kaksi kertaa tunnin lenkki hihnassa.
Ihan oma vika jos susi vie pihalta koiran. Lisäksi saavat syyttää metsästäjiä. Kaikki hirvet ja peurat ammuttu lähes sukupuuttoon, enää ei näe metsissä ja pelloilla hirven jälkiä niin paljon kuin 20 vuotta sitten. Jäniksiä ammutaan niin paljon kun vain voi ja ehtii. Susille ei ole ruokaa.- Anonyymi
Tulukaanhan susj minun pihalleni niin katotaan missä kunnossa se lähtöö ja lähtöökö omin jaloin ollenkaan!!!!!
- Anonyymi
No semmosta se on. Pittäähän niittenkin susien jottain syödä. Eiköhän koirista ole ollut enemmän vahinkoa esim. Ihmiselle. Ovat hyökänneet kimppuun, purreet. Koirat keskenäänkin tappelee.
- Anonyymi
Koirien aiheuttamia vahinkoja ihmisille ja tuotantoeläimille on vuosittain noin tuhat. Miksi näistä ei puhuta?
- Anonyymi
Koira on jopa tappanut ihmisä ihan suomessakin. Ihan 2000 luvullakin..
- Anonyymi
Ikävä asia
- Anonyymi
Onneksi metsän eläimet saa myös jotain purtavaa ja syötävää 🤗
- Anonyymi
Voivat ottaa uuden koiran. Kyllä aikuisten ihmisten pitää selvitä koiran kuolemasta. Naisena minunkin on pitänyt luopua monesta asiasta. Minun nimikko kissa katosi jo pentuna. Kissan tappaja ei ole tappanut minun kissaa. Viimeksi kun kuulin kissanpennusta. Kertoivat kissojen olevan katolla. Putosiko kissa parka savupiippuun, en tiedä. Paras ystävä katosi alle 10 vuotiaana.Se Oikea meni naimisiin ja heillä on 2 lasta. Muistan tosin paremmin jonkun toisen miehen, mutta ei hänkään ole minun. Oikea äiti katosi vuonna 1974. Minulla on omat epäilykset asiasta. En tiedä kuka on biologinen isäni. Kasvatti isällä on kaksi aviotonta jälkeläistä. Aikuisia poikia molemmat. Eivät ole minulle sopivia sulhasia. En tiedä ovatko varattuja.
- Anonyymi
Olipa vertaus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356