Onkohan hänellä mukava sohva?

🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais.

Kivaa lauantaita kaikille.

15

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa.Mutta yleensä miehillä on mukava sohva.Se seura siinä saa vanhankin sohvan tuntuun hyvältä.

      • Totta on ,että hyvässä seurassa ympäristö unohtuu.


    • Anonyymi

      Täältä joutais yks ylimääräinen sohva kelle tahansa. Äsh, pitäis varmaan etsiä kaupunkipalsta, niin sais menee paremmin. Taidan lahjoittaa kirpparille.

      • En ole itse kokeillut, mutta joku sanoi että huonekaluista pääsee hyvin eroon kun laittaa tori.fi annetaan osastolle. Hakevatkin vielä kotoa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole itse kokeillut, mutta joku sanoi että huonekaluista pääsee hyvin eroon kun laittaa tori.fi annetaan osastolle. Hakevatkin vielä kotoa.

        Joskus jopa tuovat eipähän mene jätemaksua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jopa tuovat eipähän mene jätemaksua.

        Niin ja luontoa säästyy kun kierrätetään tavaroita niin kauan kuin ovat käyttökelpoisia.


    • Anonyymi

      Mun on nyt pakko leuhkia tähän väliin sohvasta puheenollen, mulle tuodaan ens ke upouus, jättisohva mallia U ja vuodemekanismit kaikki on, runko on mustaa keinonahkaa ja istuinosat ja nojat mustaa kangasta, mä vähän kyllä odotan sen saapumista, samalla saa uutta vitriiniä ja senkkiä myös olkkariin, verhoista ja mattosta puhumattakaan, kyl tulloo hieno! No, kuha leveilin😅 Teenainen

      • Onpa hienoa tulossa. Wau. U-mallinen sohva on hieno. Mulle ei kävis musta soffa kun siinä näkyis kotieläimen karvat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Onpa hienoa tulossa. Wau. U-mallinen sohva on hieno. Mulle ei kävis musta soffa kun siinä näkyis kotieläimen karvat.

        Juu ihan totta toi kotieläin, en ole vuosiin hankkinut etenkään sohvaa uutena koska koira, oli mulla melkein 12v. mutta meni reilu vuos sitten niin ajattelin että nyt tulee uus mööpeli, uutta koiraa tai mitään muutakaan karvaista ei enää tule. Ei kahdella jalallakaan kävelevää, piereskelkööt nekin muilla sohvilla😅 Teenainen


    • Anonyymi

      Ihan mukava, kolmen istuttava, kermanvalkoinen.

      • Nätti väri mutta ei koiran kestävä 🐕


    • Anonyymi

      Miehen sohvalla oltais, jos hänellä sellainen on. Minulla ei ole sohvaa.

      • Mulla on puinen sohva josta edellinen koira söi taittopatjasarjan ja muutaman muunkin patjan. Nyt tämä tavallinen sänkypatja on ollut 9v ehjänä. Hommaan kustavilaisen kalustuksen kun ei ole elukoita.


    • Outoa, että tämä sohvakeskustelu on ihan mukava ilman säröääniä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe