Unessa vauva muuttui kissaksi ja paljon tuttuja

Anonyymi-ap

Näin unta että olin reissussa perheen kanssa ja yks kaks sitten menin yhteen mökkiin missä perheeni oli ja mulla olikin vauva siellä. Vaikka edellisessä taukopaikassa vauva oli mun veljen lapsi. Nyt mulla olikin vauva. No aloin hoitaan vauvaa ja sain sen hoidettua kunnes kun se oli mun sylissä muuttui se yks kaks näyttämään kissaksi. En ole varma oliko se kissa vai vauva. Kysyin kuitenkin saisinko lastenvaunut kun semmoiset oli jäänyt ylimääräiseksi. Unessa pohdin et tarvinko niitä kun mullahan ei ookkaan vauvaa vaan kissa. Tosi erikoinen uni. Siinä oli lopulta mun perhettä ja ystäviä sekä lapsuuden tuttuja. Olin myös samassa unessa yksin retkeilemässä lapissa ja näin kaverini sitten bussiasemalla joka oli kauppakeskuksen yhteydessä. Hän ei saanut samaan bussiin lippua mutta toiseen bussiin olisi saanut koiralipun tai ilman. Pohti ottaakko lipun missä koirakin. Vaikka matka olisi ollut jo seuraavana päivänä. Mietti ehtiikö ehkä jopa siinä ajassa koiran hankkimaan. Ihan tosi sekava uni. Unessa oli myös huussi rakennus jossa oli reikä lattiassa ja kävin siellä. Löysin ämpärin missä oli semmonen iso sämpylä joka näytti tosi paljon mäkkärin sämpylältä. Otin sen mukaani mut totesin jo poistuessa et ei enhän mä sitä voi syödä kun se on ollut vessassa eli pöpönen. Otin sen sit pussiin linnuille. Unessa oli myös yksi taukopaikka mihin mentiin kapeita portaita pitkin. Ylhäällä oli laveri sänky ja kerrossänky sekä telkkari ja ns hotellin info. Sieltä löysin myös tuttujani katsomasta elokuvaa. Äkkiseltään unessa oli mun elämän aikana nähdyistä ihmisistä tosi iso skaala. Ja se kissakin en oo varma oliko mun lapsuuden eka kissa tosin väri oli vaan sama.

Mitä omaan pohdintaan unesta...olen pohtinut elämässä että haluanko edes koskaan vauvaa mutta eläinvauvan voisin tahtoa. On kuitenkin monta estettä tähän. Kun ei ne eläimet oo mitään edullisia vaan maksavat ja niiden elätys maksaa myös paljon. Lisäksi on ollut aika synkkii ajatuksia kun oon menettänyt yhden rakkaimman. Et ei oikeesti oikeen jaksais tätä elämää enää mut pakko se vaan on jaksaa. Ehkä tulevaisuus tuo jotain hyvää.

1

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vauvat ja kissat vaatii huolenpitoa ja hoitoa ja niiden erilaiset tarpeet on tyydytettävä. Välttämättä ne eivät siis merkitse itse konkreettista asiaa vaan ovat symboleja samankaltaisille asioille. Tosin jos olet miettinyt näitä asioita realistisesti niin ne voivat merkitä sitten ihan sitäkin eli lemmikkiä tai vauvaa. Eli oma tulkintasi tässä merkitsee ei jonkun ulkopuolisen pähkäily.
      Bussissa istuminen ja matkaaminen voi olla merkki siitä miten itse asemoit itsesi yhteiskuntaan ja lähipiiriisi.Onko lähipiirissäsi ihmisiä jotka ehkä ovat olleet sinusta huolissasi mutta et ole ihan ymmärtänyt sitä? Koira on ystävän symboli. Ystävyydestä on pidettävä huolta. Matkateema toistuu unessasi aika monta kertaa. Olet erilaisissa ympäristöissä jossa ei välttämättä samat käyttäytymismallit ole käytettävissä. Olosuhteet ovat muuttuneet.Unessasi esiintyi useita ihmisiä menneisyydestäsi , ovatko he läsnä enää elämässäsi. Pitäisikö sinun jotenkin miettiä rooliasi uudelleen suhteessa perheeseesi tai ystäviisi vai onko se jotenkin muuttumistilassa. Huolenpito kuitenkin korostui symboleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe