Että vaimo 58v ei ihmeemmin lämpene mutta ostan silti. Onnekseni vaimo ei ole seksikielteinen vaan pitää silloin tällöin korsettia,sukkanauhoja , avosukkahousuja yms seksikkäitä asuja joten tilanteeni ei ole ollenkaan huonoin mahdollinen. On pari vakiintunutta dildoa ja satisfyer pro 2 kurnuttaa välillä. Jotain 700€ menee rahaa mutta jos onnistun hyvin ja vaimo oikeasti pitää edes joskus lisämausteesta niin täydellistä. Ei ole tilattu vielä kun hieman tutkin että löytyy varmasti toimiva laatu peli niin sitten. Odotan kyllä innolla kun ekan kerran saan vaimon pyllypystyyn ja koneen hitaalle alkuun .
Aikeissa hankkia panokoneen ja ei yllätä
8
599
Vastaukset
- Anonyymi
Eroottisissa filmeissä olen nähnyt että panokoneella pannaan myös anaaliin.
- Anonyymi
Mikäs se olis istua nojatuolissa ja katsella kun kone jyystää vaimoa anaaliin. Samalla voisi viettää laatuaikaa ja vetää käteen happy end.
- Anonyymi
Niinhän sinä lapatossu tumpelo teet buaahaa
- Anonyymi
Tuosta halavalla hyvä.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/320-like-a-sexmachine---panokone - Anonyymi
Hiukan on ketjun kommentit v mäisen sävyisiä sinänsä kivassa asiassa ainakin omasta mielestäni. Ja tässä kirjoittaa ketjun aloittaja. Tuumin kertovani miten on mennyt mutta jätän aiheen nyt omalta osaltani tähän sillä ei tässä iässä enää viitsi lasten kanssa leikkiä,spedet.
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1134953Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312731- 342519
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺272132- 1191570
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191368En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101094- 811059