Voitto tuli!
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/5888605
On se ihmettelyn aihe miten autoilijat eivät tiedä kuka ajaa heidän autoaan?
Parkkipate voitti taasen!
18
336
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on selvää että näin tyhmistä selityksistä pitää maksaa vähäsen.
Mutta sitä minä en ymmärrä että on olemassa ihmisiä jotka ihannoivat näitä parkkipateja . Nämä samat ihmiset olisivt varmaan olleet DDR:ssä securitaksen ilmiantajia. Luonteenpiirteet viittaavat siihen. - Anonyymi
Mikseivät ihmiset opi, ettei autoa kannata jättää paikkaan, missä Pate saalistaa. Kannattaa asioida ja viedä rahansa muualle. Asuntoyhtlöt, joissa on Paten kyltit, kertovat suoraan ongelmayhtiöstä. Hulluahan sieltä on osaketta ostaa.
- Anonyymi
Uudelle eduskunnalle on avattu kansalaisaloite yksityisen pysäköinninvalvonnan kuriin saamiseksi.
Käy allekirjoittamassa.- Anonyymi
Hyvin menestyy!?!?
Aloite laitettu vireille 26.4.2023 ja allekirjoittaneita tänään peräti 1429!
En tule allekirjoittamaan, sillä haluan teidät luikurit kuriin.
Luikuri, älä pysäköi yksityisalueelle sillä silloin et voi saada yksityisoikeudellisesta valvontamaksua.
- Anonyymi
Olen laittanut itse kuriin muutaman patelaisen housuun ovat paskoneet ja joutuneet palkaamaan vartijan aluelle kun niin paljon säikähtivät
- Anonyymi
Juu, totta kai. Saitko kuinka pahasti patelaiselta selkääsi?
- Anonyymi
Laitoin kerran erään luikurin "paskan" siivoamiseen. Oli pysäköinyt minun vuokraamalle paikalle tuntikausiksi. Seuraavat omat ja naapurin roskapussit päätyivät avoimena auton päälle! Ne sattuivat hajoamaan juuri silloin siinä parkkipaikalla auton päällä, joten ei voinut mitään.
Oli mukavaa seurata autoilijan kiroilua auton siivoamisen yhteydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin kerran erään luikurin "paskan" siivoamiseen. Oli pysäköinyt minun vuokraamalle paikalle tuntikausiksi. Seuraavat omat ja naapurin roskapussit päätyivät avoimena auton päälle! Ne sattuivat hajoamaan juuri silloin siinä parkkipaikalla auton päällä, joten ei voinut mitään.
Oli mukavaa seurata autoilijan kiroilua auton siivoamisen yhteydessä.Mä rakensin talon sen auton päälle minkä joku pysäköi mun ruutuun.
- Anonyymi
Hienoa! "En minä tiedä kuka autollani ajoi" -selittäjät ovat huvittavia ja tyhmiä.
- Anonyymi
'Oikeuskäytännössä on vakiintuneesti katsottu, että pysäköintimaksuriidoissa tulee ottaa huomioon kokemussääntö, jonka mukaan ajoneuvon omistaja tai haltija kuljettaa yleensä autoaan itse tai ainakin tietää, kenen käytössä se on. Tämän vuoksi ajoneuvon omistajalta tai haltijalta voidaan vaatia näyttöä tai muuta selvitystä ajoneuvon kuljettajasta tai muista pysäköintiin liittyvistä olosuhteista, hovioikeus viittaa erityisesti korkeimman oikeuden ratkaisuun vuodelta 2010.'
Pysäköimällä hyväksyt ehdot 💪- Anonyymi
Älä siis pysäköi!!! Vie rahasi muualle missä asiakasta arvostetaan.
- Anonyymi
Yksityisen pysäköinninvalvonnan ideaa voinee soveltaa muuhunkin kuin pysäköintiin. Esimerkiksi voidaan laittaa kilpiä taloyhtiön tontin rajoille, joidessa ilmoitetaan alueella saatavan kulkea vain taloyhtiön asukkaat ja muilta peritään valvontamaksu. Kilven näkeminen tarkoittaa alueella kulun ehtojen hyväksymistä.
- Anonyymi
Laitan postiluukkuun sopimusehdot: Mainosten jakaminen kiellelletty. Sopimuksen rikkomisesta veloitetaan jätteenkäsittelymaksu 50 euroa.
- Anonyymi
"Väärin pysäköidyn auton omistajan tai haltijan on lähtökohtaisesti maksettava yksityisen pysäköintifirman valvontamaksu. Tähän tulokseen tuli Helsingin hovioikeus tänään keskiviikkona kahdessa eri jutussa".
- Anonyymi
Hienoa, oikeus on tehnyt selvän ryhtiliikkeen. "Muistinsa menettäneiden" autoilijoiden elämä käy päivä päivältä vaikeammaksi. Hyvä näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, oikeus on tehnyt selvän ryhtiliikkeen. "Muistinsa menettäneiden" autoilijoiden elämä käy päivä päivältä vaikeammaksi. Hyvä näin!
Viimeaikoina useissa päätöksissä on huomion arvoista se, että oikeus on tehnyt päätöksen parkkiyhtiön eduksi. Oikeudet ovat selvästi kyllästyneet näihin luikureihin, jotka eivät muista omaa autoaan pysäköineensä. Tällainen peliliike oli odotettavissakin näiden lukuisten vempuloiden oikkujen vuoksi. Kannattaa siis ottaa oppia täällä kirjoittelevilta pääluikureilta, jotka jakavat ns. hyviä neuvojaan :)
- Anonyymi
Alkaa olla melkoista venäläistä rulettia ruveta luikuroimaan saatujen virhemaksujen kanssa.
"Kumpikaan autoilija ei hovioikeuden mielestä osoittanut uskottavasti, että ei olisi itse ollut ratissa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101691- 1711638
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231328Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901214Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146973Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70971- 97912
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr189835Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791