Parkkipate voitti taasen!

Anonyymi-ap

18

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on selvää että näin tyhmistä selityksistä pitää maksaa vähäsen.
      Mutta sitä minä en ymmärrä että on olemassa ihmisiä jotka ihannoivat näitä parkkipateja . Nämä samat ihmiset olisivt varmaan olleet DDR:ssä securitaksen ilmiantajia. Luonteenpiirteet viittaavat siihen.

    • Anonyymi

      Mikseivät ihmiset opi, ettei autoa kannata jättää paikkaan, missä Pate saalistaa. Kannattaa asioida ja viedä rahansa muualle. Asuntoyhtlöt, joissa on Paten kyltit, kertovat suoraan ongelmayhtiöstä. Hulluahan sieltä on osaketta ostaa.

    • Anonyymi

      Uudelle eduskunnalle on avattu kansalaisaloite yksityisen pysäköinninvalvonnan kuriin saamiseksi.
      Käy allekirjoittamassa.

      • Anonyymi

        Hyvin menestyy!?!?

        Aloite laitettu vireille 26.4.2023 ja allekirjoittaneita tänään peräti 1429!

        En tule allekirjoittamaan, sillä haluan teidät luikurit kuriin.

        Luikuri, älä pysäköi yksityisalueelle sillä silloin et voi saada yksityisoikeudellisesta valvontamaksua.


    • Anonyymi

      Olen laittanut itse kuriin muutaman patelaisen housuun ovat paskoneet ja joutuneet palkaamaan vartijan aluelle kun niin paljon säikähtivät

      • Anonyymi

        Juu, totta kai. Saitko kuinka pahasti patelaiselta selkääsi?


      • Anonyymi

        Laitoin kerran erään luikurin "paskan" siivoamiseen. Oli pysäköinyt minun vuokraamalle paikalle tuntikausiksi. Seuraavat omat ja naapurin roskapussit päätyivät avoimena auton päälle! Ne sattuivat hajoamaan juuri silloin siinä parkkipaikalla auton päällä, joten ei voinut mitään.

        Oli mukavaa seurata autoilijan kiroilua auton siivoamisen yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kerran erään luikurin "paskan" siivoamiseen. Oli pysäköinyt minun vuokraamalle paikalle tuntikausiksi. Seuraavat omat ja naapurin roskapussit päätyivät avoimena auton päälle! Ne sattuivat hajoamaan juuri silloin siinä parkkipaikalla auton päällä, joten ei voinut mitään.

        Oli mukavaa seurata autoilijan kiroilua auton siivoamisen yhteydessä.

        Mä rakensin talon sen auton päälle minkä joku pysäköi mun ruutuun.


    • Anonyymi

      Hienoa! "En minä tiedä kuka autollani ajoi" -selittäjät ovat huvittavia ja tyhmiä.

    • Anonyymi

      'Oikeuskäytännössä on vakiintuneesti katsottu, että pysäköintimaksuriidoissa tulee ottaa huomioon kokemussääntö, jonka mukaan ajoneuvon omistaja tai haltija kuljettaa yleensä autoaan itse tai ainakin tietää, kenen käytössä se on. Tämän vuoksi ajoneuvon omistajalta tai haltijalta voidaan vaatia näyttöä tai muuta selvitystä ajoneuvon kuljettajasta tai muista pysäköintiin liittyvistä olosuhteista, hovioikeus viittaa erityisesti korkeimman oikeuden ratkaisuun vuodelta 2010.'

      Pysäköimällä hyväksyt ehdot 💪

      • Anonyymi

        Älä siis pysäköi!!! Vie rahasi muualle missä asiakasta arvostetaan.


    • Anonyymi

      Yksityisen pysäköinninvalvonnan ideaa voinee soveltaa muuhunkin kuin pysäköintiin. Esimerkiksi voidaan laittaa kilpiä taloyhtiön tontin rajoille, joidessa ilmoitetaan alueella saatavan kulkea vain taloyhtiön asukkaat ja muilta peritään valvontamaksu. Kilven näkeminen tarkoittaa alueella kulun ehtojen hyväksymistä.

    • Anonyymi

      Laitan postiluukkuun sopimusehdot: Mainosten jakaminen kiellelletty. Sopimuksen rikkomisesta veloitetaan jätteenkäsittelymaksu 50 euroa.

    • Anonyymi

      "Väärin pysäköidyn auton omistajan tai haltijan on lähtökohtaisesti maksettava yksityisen pysäköintifirman valvontamaksu. Tähän tulokseen tuli Helsingin hovioikeus tänään keskiviikkona kahdessa eri jutussa".

      • Anonyymi

        Hienoa, oikeus on tehnyt selvän ryhtiliikkeen. "Muistinsa menettäneiden" autoilijoiden elämä käy päivä päivältä vaikeammaksi. Hyvä näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, oikeus on tehnyt selvän ryhtiliikkeen. "Muistinsa menettäneiden" autoilijoiden elämä käy päivä päivältä vaikeammaksi. Hyvä näin!

        Viimeaikoina useissa päätöksissä on huomion arvoista se, että oikeus on tehnyt päätöksen parkkiyhtiön eduksi. Oikeudet ovat selvästi kyllästyneet näihin luikureihin, jotka eivät muista omaa autoaan pysäköineensä. Tällainen peliliike oli odotettavissakin näiden lukuisten vempuloiden oikkujen vuoksi. Kannattaa siis ottaa oppia täällä kirjoittelevilta pääluikureilta, jotka jakavat ns. hyviä neuvojaan :)


    • Anonyymi

      Alkaa olla melkoista venäläistä rulettia ruveta luikuroimaan saatujen virhemaksujen kanssa.
      "Kumpikaan autoilija ei hovioikeuden mielestä osoittanut uskottavasti, että ei olisi itse ollut ratissa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe