Kuinka moni maksullisista lisää uransa ansioluetteloon? Vai jatkaako eläkkeelle, niin ei muuta työtä tarvitse hakea?
Ura ansioluetteloon?
13
600
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaapi jäädä se eläke aika pieneksi, jos ainoastaan tukiloilla elänyt, eikä ansiotuloja olleenkaan...
- Anonyymi
Osa puhuu palstoilla urastaan.
- Anonyymi
Aloitin kun olin 18v nyt on säästössä 98000 euroa ja olen vasta 49v kauppa käy
- Anonyymi
Aina on ns. kunnollisiakin töitä joista ei eläke kerry, eikä kaikkea aina "kannata" tai ymmärrä ansioluetteloon laittaa.
Mutta toisaalta, kuinka monella on kanttia pyytää rahaa "pillusta" vaikka sille olisi peruste. On olemassa myös naisia jotka ei ymmärrä pyytää.... Tai mistä minä sen tiedä, voihan oma mielikuvitukseni olla liian iso. - Anonyymi
Minä aloitin 19 vuotiaana ja aloin vanhan ( 60v. ) ja rikkaan miehen seuraneidiksi 26 vuotiaana. Nyt olen leski, ja minulla on noin miljoonan omaisuus saatu perintönä. vaikka elin säästeliäästi tuon vajaan seitsemän vuotta ja myin ahkerasti seksiä, niin säästöön jäi muutama kymppitonni. Nyt 45 vuotiaana elän pääomatuloilla.
- Anonyymi
Lisäätkö sinä kaikki nuorena tehdyt kesätyösikin ansioluetteloon? Ei kannata, jos muitakin töitä on kertynyt. Lienee sama maksullisten osalta, ellei siitä ole hyötyä hakemallesi alalle.
- Anonyymi
Mitä lyhyistä kesätöistä?
Jos seksiuraa on vähintään 10 vuotta, eikä ole muuta työtä, on kyllä outo pätkä CVssä?- Anonyymi
Oletko yksinkertainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yksinkertainen?
Hönö höhhhöööhhöö!
- Anonyymi
Onhan naiset olleet pitkiä pätkiä pois työmarkkinoilta, kun ovat kotona lapsia hoitamassa. Kolme lasta sopivin välein, niin pian kymmenen vuotta tulee aukkoa ansioluetteloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan naiset olleet pitkiä pätkiä pois työmarkkinoilta, kun ovat kotona lapsia hoitamassa. Kolme lasta sopivin välein, niin pian kymmenen vuotta tulee aukkoa ansioluetteloon.
Ai pienten lasten äiti horoilee ammattimaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pienten lasten äiti horoilee ammattimaisesti?
Olet yksinkertainen!
- Anonyymi
Kyllä miehet kunnioittavat prostioitua
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005