Ura ansioluetteloon?

Anonyymi-ap

Kuinka moni maksullisista lisää uransa ansioluetteloon? Vai jatkaako eläkkeelle, niin ei muuta työtä tarvitse hakea?

13

715

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saattaapi jäädä se eläke aika pieneksi, jos ainoastaan tukiloilla elänyt, eikä ansiotuloja olleenkaan...

• Anonyymi

Osa puhuu palstoilla urastaan.

• Anonyymi

Aloitin kun olin 18v nyt on säästössä 98000 euroa ja olen vasta 49v kauppa käy

• Anonyymi

Aina on ns. kunnollisiakin töitä joista ei eläke kerry, eikä kaikkea aina "kannata" tai ymmärrä ansioluetteloon laittaa.

Mutta toisaalta, kuinka monella on kanttia pyytää rahaa "pillusta" vaikka sille olisi peruste. On olemassa myös naisia jotka ei ymmärrä pyytää.... Tai mistä minä sen tiedä, voihan oma mielikuvitukseni olla liian iso.

• Anonyymi

Minä aloitin 19 vuotiaana ja aloin vanhan ( 60v. ) ja rikkaan miehen seuraneidiksi 26 vuotiaana. Nyt olen leski, ja minulla on noin miljoonan omaisuus saatu perintönä. vaikka elin säästeliäästi tuon vajaan seitsemän vuotta ja myin ahkerasti seksiä, niin säästöön jäi muutama kymppitonni. Nyt 45 vuotiaana elän pääomatuloilla.

• Anonyymi

Lisäätkö sinä kaikki nuorena tehdyt kesätyösikin ansioluetteloon? Ei kannata, jos muitakin töitä on kertynyt. Lienee sama maksullisten osalta, ellei siitä ole hyötyä hakemallesi alalle.

• Anonyymi

Mitä lyhyistä kesätöistä?

Jos seksiuraa on vähintään 10 vuotta, eikä ole muuta työtä, on kyllä outo pätkä CVssä?

• Anonyymi

Oletko yksinkertainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko yksinkertainen?

Hönö höhhhöööhhöö!

• Anonyymi

Onhan naiset olleet pitkiä pätkiä pois työmarkkinoilta, kun ovat kotona lapsia hoitamassa. Kolme lasta sopivin välein, niin pian kymmenen vuotta tulee aukkoa ansioluetteloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan naiset olleet pitkiä pätkiä pois työmarkkinoilta, kun ovat kotona lapsia hoitamassa. Kolme lasta sopivin välein, niin pian kymmenen vuotta tulee aukkoa ansioluetteloon.

Ai pienten lasten äiti horoilee ammattimaisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai pienten lasten äiti horoilee ammattimaisesti?

Olet yksinkertainen!

• Anonyymi

Kyllä miehet kunnioittavat prostioitua

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      129
      1516
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1358
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      824
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      122
      794
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      62
      725
    6. 53
      701
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      569
    9. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      286
      529
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      525
    Aihe