Kuinka moni maksullisista lisää uransa ansioluetteloon? Vai jatkaako eläkkeelle, niin ei muuta työtä tarvitse hakea?
Ura ansioluetteloon?
13
687
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaapi jäädä se eläke aika pieneksi, jos ainoastaan tukiloilla elänyt, eikä ansiotuloja olleenkaan...
- Anonyymi
Osa puhuu palstoilla urastaan.
- Anonyymi
Aloitin kun olin 18v nyt on säästössä 98000 euroa ja olen vasta 49v kauppa käy
- Anonyymi
Aina on ns. kunnollisiakin töitä joista ei eläke kerry, eikä kaikkea aina "kannata" tai ymmärrä ansioluetteloon laittaa.
Mutta toisaalta, kuinka monella on kanttia pyytää rahaa "pillusta" vaikka sille olisi peruste. On olemassa myös naisia jotka ei ymmärrä pyytää.... Tai mistä minä sen tiedä, voihan oma mielikuvitukseni olla liian iso. - Anonyymi
Minä aloitin 19 vuotiaana ja aloin vanhan ( 60v. ) ja rikkaan miehen seuraneidiksi 26 vuotiaana. Nyt olen leski, ja minulla on noin miljoonan omaisuus saatu perintönä. vaikka elin säästeliäästi tuon vajaan seitsemän vuotta ja myin ahkerasti seksiä, niin säästöön jäi muutama kymppitonni. Nyt 45 vuotiaana elän pääomatuloilla.
- Anonyymi
Lisäätkö sinä kaikki nuorena tehdyt kesätyösikin ansioluetteloon? Ei kannata, jos muitakin töitä on kertynyt. Lienee sama maksullisten osalta, ellei siitä ole hyötyä hakemallesi alalle.
- Anonyymi
Mitä lyhyistä kesätöistä?
Jos seksiuraa on vähintään 10 vuotta, eikä ole muuta työtä, on kyllä outo pätkä CVssä?- Anonyymi
Oletko yksinkertainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yksinkertainen?
Hönö höhhhöööhhöö!
- Anonyymi
Onhan naiset olleet pitkiä pätkiä pois työmarkkinoilta, kun ovat kotona lapsia hoitamassa. Kolme lasta sopivin välein, niin pian kymmenen vuotta tulee aukkoa ansioluetteloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan naiset olleet pitkiä pätkiä pois työmarkkinoilta, kun ovat kotona lapsia hoitamassa. Kolme lasta sopivin välein, niin pian kymmenen vuotta tulee aukkoa ansioluetteloon.
Ai pienten lasten äiti horoilee ammattimaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pienten lasten äiti horoilee ammattimaisesti?
Olet yksinkertainen!
- Anonyymi
Kyllä miehet kunnioittavat prostioitua
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715