Yritin siirtää 2900 € OP:n tililtäni PayPal-tililleni Trustlyn avulla. Kun olin hyväksynyt siirron, niin näytölle tuli ilmoitus, että tililläni ei ole tarpeeksi varoja siirron suorittamiseen. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, sillä tililläni on huomattavasti enemmän rahaa, kuin minkä yritin siirtää. Kävin tarkistamassa, jos tililläni on jokin siirtoraja, mutta sellaistakaan ei ollut. Asetin tämän jälkeen siirtorajaksi 2900 € ja kokeilin siirtämistä uudestaan, mutta näytölle tuli taas sama ilmoitus, että tililläni ei muka ole tarpeeksi varoja.
Yritin ottaa yhteyttä PayPalin asiakaspalveluun, mutta sieltä tulee vain automaattinen vastaus, että pitäisi mennä lukemaan jotain artikkeleita (joista ei löydy vastausta kysymykseeni) tai lähettää viesti myöhemmin uudestaan, koska kaikki asiakaspalvelijat ovat kuulemma varattuina.
Onko kellekään muulle käynyt samalla tavalla? Onkohan tähän olemassa mitään ratkaisua?
Rahan siirto pankkitililtäni PayPal-tililleni ei onnistu
3
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia Trustlyn(?) avulla...mikset suoraan heidän IBAN-tililleen Saksaan, ittellä ainakin meni perille, pikkusumma tosin..
- Anonyymi
Jaa- ANTEEKSI kovasti, en ollut päivittänyt PayPalin käytäntöjä vuosiin: aikoinaan tuota Trustlya ei tietenkään ollut.
No nyt tänään kokeilin "testisiirtoa" Osuuspankista Trustly-välityksen kautta 2 €:n summalla, ja meni alle minuutissa perille PayPalin saldoksi. Meili-ilmoituskin tuli, että rahan pitäisi nyt näkyä...ei siis hidastanut sunnuntai mitenkään siirtoa. (Itselläni ei ole verkkotoimintoihin kytkettyä korttia lainkaan.)
Todella hienoksi kehitetty; tuossa kommentissani tarkoittamallani Deutsche Bankiin tehtynä tilisiirtona PP:n tilille aikaa meni ehkä aikoinaan pari päivää, mutta SEPA -siirrothan ovat kai nopeutuneet myös nyttemmin.
En silti tajua, mikä aloittajan tapauksessa sitten blokkasi siirron Trustlyn avulla...ikäväähän tuo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753