Jos sulla on jotain sanottavaa,

Anonyymi-ap

niin tuu sanomaan se tähän. Tuskin tähän tartteis edes tunnareita laittaa, kun ei tääl pahemmin kirjoittele muut kuin eräs, mutta laitetaan nyt silti. Eli sinä, joka olisit voinut puhua mulle ja mun kans jo tuhannet kerrat, niin sinä. Huomaahan tuon noista sun kaikista aloituksista ja teksteistä, että jokin kismittää niin vietävästi, mutten ole ollut täällä kattelemassa näitä ja turhaa lähestulkoon ittekses siellä mesoat, niin tuu tähän sanomaan tai laita jotain kautta viestii, jos pystyt. Mä en pysty sulle laittaa mitään. Ja en päivystä koko iltaa tässä. On muitakin juttuja kuin tämä tänä iltana, kun ei sun kans voi täällä ainakaan jutella, koska tulee kaikkee kökköö päälle heti. Sano sanottavas tässä, jos ei oo kanttii muuten ottaa yhteyttä tai nähdä milloinkaan missään.

27

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on ihan täyttä kakkaa koko viestisi. Osa niistä viesteistä on multa eikä ne ole sulle tai liity sinuun Olet tyhmästi muodostanut näistä kirjoittajista yhden. T. Eräs toinen

• Anonyymi

Kirjoitin, ettei PAHEMMIN muut kirjoittele .. huom!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin, ettei PAHEMMIN muut kirjoittele .. huom!

Niin niin, mutta minä kirjoitan tosi paljon! Luulet varmasti muakin häneksi nyt.

• No millon nähdään?

• Anonyymi

Sehän on kiinni vain muutamasta asiasta. Ehdota jotain, niin katson, käykö vai ei. En voi tietää sun aikatauluja. Et säkään mun tietenkään, mutta ehdota nyt jotain, niin katsotaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on kiinni vain muutamasta asiasta. Ehdota jotain, niin katson, käykö vai ei. En voi tietää sun aikatauluja. Et säkään mun tietenkään, mutta ehdota nyt jotain, niin katsotaan.

Ensi viikolla mulla on vapaata aikaa. Ma ja Ti oon aamussa. Et tietysti tiedä, missä oon töissä. :D

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ensi viikolla mulla on vapaata aikaa. Ma ja Ti oon aamussa. Et tietysti tiedä, missä oon töissä. :D

Joo, nyt täs ei enää tiedä, kuka sopii ja kenen kanssa ja milloin ja minne. Ihan sama mulle. Ainakin oon yrittänyt monet kerrat, monen monet kerrat ja kun ihminen ei tajua omaa parastaan kaikesta yrittämisestäni huolimatta, niin en voi tilanteelle enempää. Lukekoon sitten nämä tässä, niin tietää, että tähän päädyttiin ja nostan käteni ylös. Muut asiat menee miten menee, en oo vaikuttamassa sitten enää niihin. Mulle se ja sama nääs. Hänelle sinne aivoihin asti tiedoksi, kaikella hyvällä yritin viimeiseen asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, nyt täs ei enää tiedä, kuka sopii ja kenen kanssa ja milloin ja minne. Ihan sama mulle. Ainakin oon yrittänyt monet kerrat, monen monet kerrat ja kun ihminen ei tajua omaa parastaan kaikesta yrittämisestäni huolimatta, niin en voi tilanteelle enempää. Lukekoon sitten nämä tässä, niin tietää, että tähän päädyttiin ja nostan käteni ylös. Muut asiat menee miten menee, en oo vaikuttamassa sitten enää niihin. Mulle se ja sama nääs. Hänelle sinne aivoihin asti tiedoksi, kaikella hyvällä yritin viimeiseen asti.

Ok. Minä olen Jyväskylän suunnalla. Meni yhtään oikeaan?

• Anonyymi

Ihana Nainen:

"Ei koskaan"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana Nainen:

"Ei koskaan"

Selkis. Eipä sit. Onnee jatkoon.

• Anonyymi

Mene seinäruusuilemaan.

• Anonyymi

Kato ku ei tartte :)

• Anonyymi

Mulle tämä ei ole vaikka oon paljon kirjottelut sillä kumpikaan jota kaipaan
      Ei käytä sanaa mesota metelin kuvaamiseen …
      Olet kyllä voinut minunkin tekstejä tunnistella ja omia .sori.

• Anonyymi

Mesota tarkoittaa meilläpäin pitää ääntä itsestään, ei sen kummempi juttu. Ei tarkoita mitään varsinaista kovaäänistä metelöintiä.

• Anonyymi

Tällä hetkellä mies voi laittaa igssä viestiä siellä pystytään kyllä puhumaan itse viimeksi tehnyt aloitukset mutta oisi pari asiaa jotka täytyisi sanoo jos hänestä oisi keskustelijaa 🙏

• Anonyymi

En pääse ig. Keskustelijaksi minusta kyllä on, muttei ig, fb tai tavan tekstarit käy, ei myöskään soitot tai mese, wa:kaan. Mun puolelta siis hankala laittaa mitään. Siks oon pyytäny häneltä sitä yhteydenottoo jollain tavalla. Todella tärkeiden asioiden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pääse ig. Keskustelijaksi minusta kyllä on, muttei ig, fb tai tavan tekstarit käy, ei myöskään soitot tai mese, wa:kaan. Mun puolelta siis hankala laittaa mitään. Siks oon pyytäny häneltä sitä yhteydenottoo jollain tavalla. Todella tärkeiden asioiden takia.

Meinasin että kyseinen ihminen voi tehdä aloituksen somen puolelta josta minut saa kiinni jossa voitaisiin oikeesti puhua tietyt asiat selviksi 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin että kyseinen ihminen voi tehdä aloituksen somen puolelta josta minut saa kiinni jossa voitaisiin oikeesti puhua tietyt asiat selviksi 🙏

Mitä kautta? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kenties m-nainen?

• Anonyymi

Ei mulla ole mitään :)

• Anonyymi

Ok, vastaan kuin M..a siellä kehottelis..
      Miksi sä olet ollut aina niin pirun ynseä mulle kun on tultu kohdakkain? Me ei olla mun muistaakseni sanaakaan vaihdettu, mitä nyt kakarana auoit sitä päätäs muiden jätkien mukana mutta en mä sitäkään tässä nyt hae, lapset on lapsia ja se siitä. Mutta muuten, aina naama väärinpäin kun näit mut missä vaan, yks kerta U-hesellä sä tulit ulos, mä talsein autolta sisään niin voisin väittää että puhkuit pyhää vihaa kun näit mut?? MIKSI?
      No sitten, joulukuu 2019, postin käytävä, seisoin siellä juttelemas kun tulit sisään ja katoit mua niiiiiiiin vitun intensiivisesti ja lämpimästi että mä säikähdin siinä ihan kunnolla. No ei siinä sit enempää tarvittu, sait mut nalkkiin, paskapää.
      On aivan sairasta se miten mä muistan näitä kohtaamisia, miksi sä olet jäänyt mieleen vuosikymmenten takaa? Mutta melkonen turn off toi sun kylmyys, tod näk olisin ollut sun lumoissas jo paljon aiemmin.
      Ja tähän päivään: pystyn ottamaan yhteyden vaikka heti ja olen ottanut mutta et ole vastannut joten🤷🏻‍♀️ Mä laitoin kaveripyynnötx2, avasin keskustelun ja olen mesonnut täällä jo vuosia erittäin selvien tunnisteiden kera mutta siltikään ei ole yhteyttä eikä näillä näkymin tule olemaan koska MÄ EN LAITA VIESTEJÄ SULLE ENÄÄ. En aloitteellisesti koska mä en kestä tota sun tylytystäs.
      Jos toimisit oikein mua kohtaan niin sä et olis hyväksynyt mun juttujani alkuunkaan vaan ilmoittanut heti ja suoraan että EI KIINNOSTA. Ei ole myöhäistä vieläkään, tylytä nyt saatana kerran ja kunnolla että mä pääsen pois tästä löysästä hirrestä.
      On mulla sulle vielä kysymys: miksi et pysty laittaa mulle mitään? Siksi kun et halua, sulle on siellä viesti edelleen etkä siihen edes vastannut, yksinkertainen toivotus. Että se siitä. Mä huhuilen ajatukseni tänne niin kauan kuin sitä kestää ja sitten se tietysti vaan loppuu, ei sillekään sit mitään voi mutta se on siinä kohtaa mun onneni. Että kyllä se pallo on kuules sulla nyt, ollut pitkän aikaa, pompota keskenäs tai riko se, en mä muuta tiedä enää sanoa. Mä en kohta näe enää kyyneliltä kirjoittaa joten mä stoppaan tähän. Rakashan sä olet. Vielä. Mutta mä menen nyt harhailemasta koska väärän ihmisen tekemä aloitus ja väärän ihmisen vastaus väärälle ihmiselle. Teenainen

• Anonyymi

No huh .. onneks ei ollu mulle toi teksti :/ kääk oisha tos tullu jo huånåt housuun :/ Onnee matkaan hälle, joka ton kiukun saa .. ja hellyydenkin mitä luultavimmin sen jälkeen ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh .. onneks ei ollu mulle toi teksti :/ kääk oisha tos tullu jo huånåt housuun :/ Onnee matkaan hälle, joka ton kiukun saa .. ja hellyydenkin mitä luultavimmin sen jälkeen ..

Ei se mitään onnea tarvi. Enkä ole oikeastaan kiukkunen, enemmän turhautunut ja surullinen, taas. Omituiset viime päivät taas, ihan kuin ympärillä tiedettäis asioita joista mulla ei ole aavistustakaan tai sit mä olen tosiaan sairastumassa päästäni toden teolla, onpa hoitolaitos ainakin lähellä🚑💉 Teenainen

• Anonyymi

Jos tarkoitat niinisalon katuja, mä en ole mika. Mä oon Marko. ootko pomarkusta lähtöisin? Mä oon, tiedän yhden tar.. Pomarkusta, joka oli muhun ihastunut.. oot sekoittanut mut johonkin toiseen. Tunnen 2 mikaa mäkeä. Toinen on isän serkku, asuu pomarkussa, toinen on siskon aviomies, joka otti siskon sukunimen. Jos mä oon näyttänyt sellaiselta niin oon pahoillani ei tarkoitus ollut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat niinisalon katuja, mä en ole mika. Mä oon Marko. ootko pomarkusta lähtöisin? Mä oon, tiedän yhden tar.. Pomarkusta, joka oli muhun ihastunut.. oot sekoittanut mut johonkin toiseen. Tunnen 2 mikaa mäkeä. Toinen on isän serkku, asuu pomarkussa, toinen on siskon aviomies, joka otti siskon sukunimen. Jos mä oon näyttänyt sellaiselta niin oon pahoillani ei tarkoitus ollut..

Väärä ketju, mut tulipa nyt kirjoitettua kun muakin mikaksi joku on luullut.. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä EN kaipaa yhtäkään markoa edelleenkään enkä ole pomarkusta kuten ei mieskään jolle täällä kirjoitan. Hyvää yötä. Teenainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe