Kyllä se varmaan myrskylllä jonkun verran huojuu vai mitä mieltä olette?
J.A
Huojuuko Puijontorni
19
1168
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki rakenteet huojuu. Jos pystytät tolpan pihalle, sekin huojuu. Jos kävelet sen tolpan ohi, painovoimakentän muutokset huojuttavat tolppaa. Gravitaatioaallot huojuttavat maapalloa. Kaikki oleva huojuu aika-avaruudessa.
- Anonyymi
Eli jos kävelen Puijon tornin ohi niin se huojuu ja uhkaa kaatua, niinkö.
- Anonyymi
Puijon torni seisoo jykevästi paikoillaan. Kallistumaa ei ole havaittavissa. Mittavirhe
+/- 0,03mm/5m.
Mittauksessa otin huomioon betonirakenteelle ominaisen poikkeaman. - Anonyymi
Puijon kallioperään on kaivettava jättiluolasto.
Niin suuri että kaikki kaupunkilaiset mahtuu luoliin. Luolat varustettava ja rakennettava kuten nykyajan väestönsuojat.
Puijon alta louhittava tunneli torille.- Anonyymi
Torninkin olisi vyvä mahtua tuohon luolaan.
- Anonyymi
Ei se huoju, mutta kyllä se vavahtelee ja sen tuntee tosi selkeästi tornissa kun tuulee tai myrskyää
- Anonyymi
No ei horju, näkyy ikkunasta.
- Anonyymi
Et vaan sitä havaitse koska itsekin huojut samaan tahtiin kuin Puijon torni.
- Anonyymi
Vieläkö Puijon vanha torni on olemassa?
Ei näkynyt puoli seitsemän videossa jossa uusi torni vilahti. - Anonyymi
Kuinka kauan on kulunut aikaa/vuosia että Puijon torni on kasvanut nykyisiin mittoihin.
Tyvestä aika järkälemäinen. Yhtään mäntyä ei ole Puijolla jossa olisi noin paksu tyvi. Mahtavaa. - Anonyymi
Kuinka monta ihmistä saa kerrallaan mennä Puijon torniin ylös?
Voiko mennä kolme bussilastillista? - Anonyymi
Tässä myö huojutaan,
Puijon torni ja minä... - Anonyymi
Mennään joukolla tönimään tornia, niin nähdään huojuuko.
- Anonyymi
Nyt kun Suomessa ennen näkemättömiä myrskyjä niin pysyykö Puijontorni pystyssä.
Uskaltaako mennä kävelemään tornin alapuolelle kuusikkoon jos torni kaatui vaikka päälle.- Anonyymi
Puijon torni on matala koska se on rakennettu korkealle mäelle. Näsinneula on "vähän" korkeampi.
- Anonyymi
Itse mietin, etyä vaikuttaako tuuli pyörimiseen.
- Anonyymi
Tänään kävin toisen kerran tuolla puijon tornissa ja oli kova tuuli ja kuin olisi huojunut,kaverinikin huomasi saman.oltiin selvinpäinkin
- Anonyymi00037
Up!
- Anonyymi00040
Puijontorni
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481