Ollaan pyöritty yhdessä yli 2 vuotta. Sillä ehdolla että minä miehenä olen aina ns ensin yhteydessä. Soitan, laitan viestin, ehdotan tapaamista. Ollaan vapaita molemmat. Alkuun hän saattoi ehdottaa tapaamista/seksiä. Nyt vain minä. Tästä on puhuttu ja näin on sovittu. Minua se ei haittaa, toki joskus mietityttää miksi ei voi olla aloitteellinen. Suuria tunteita ei ole. Mukavaa yhdessä ja yhteisiä harrastuksia. Kumpikaan ei etsi muita, eli hyvä näin. Miten voisin häntä aktivoida? Vai etsinkö uuden naisen?
Mikä suhde vai onko mikään
9
206
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että nainen ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841276S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oletteko siis yhdessä vai seksisuhteessa, jäi epäselväksi?
- Anonyymi
Ollaan omalla tavallamme sovitusti yhdessä johon kuuluu seksi. Koko suhde vain tuntuu niin oudolta.
- Anonyymi
Kysy haluaako muuttaa yhteen tai kysy häneltä, missä mennää .
- Anonyymi
Oon kysyny. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen, se on selvä. Suhde jatkuu tällaisena jos haluan. Eli vain minä aktiivinen. Mietin onko tällaisessa mitään järkeä. Mutta sopii minulle, en itsekään halua ns tiivistä suhdetta nyt. Varmasti joskus haluan. Siksi mietin voisiko muuttua vuosien päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kysyny. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen, se on selvä. Suhde jatkuu tällaisena jos haluan. Eli vain minä aktiivinen. Mietin onko tällaisessa mitään järkeä. Mutta sopii minulle, en itsekään halua ns tiivistä suhdetta nyt. Varmasti joskus haluan. Siksi mietin voisiko muuttua vuosien päästä
Tuntuu oudolta koska oot suhteessa vaan seksin takia. Se on vähän hyväksikäyttösuhde, ei pysyisi kasassa ilman seksiä ollenkaan. Se tuntuu susta vähän väärältä - ja niin kuuluukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu oudolta koska oot suhteessa vaan seksin takia. Se on vähän hyväksikäyttösuhde, ei pysyisi kasassa ilman seksiä ollenkaan. Se tuntuu susta vähän väärältä - ja niin kuuluukin.
Jokainen mies tarvii myös sitä että nainen kaipaa, kunnioittaa, katsoo ylöspäin. Haluaa tietöö mitä toisen mielessä liikkuu. Sä tyydyt vaan seksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen mies tarvii myös sitä että nainen kaipaa, kunnioittaa, katsoo ylöspäin. Haluaa tietöö mitä toisen mielessä liikkuu. Sä tyydyt vaan seksiin.
Ja ei tule muuttumaat. Oot hyötysuhteessa. Tunteita siihen ei tule jos ei ole tullut tähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361478
Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin811293Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1751267Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.691261Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova1011229Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h931130Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin131130Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.65962- 49877
- 41876