Ollaan pyöritty yhdessä yli 2 vuotta. Sillä ehdolla että minä miehenä olen aina ns ensin yhteydessä. Soitan, laitan viestin, ehdotan tapaamista. Ollaan vapaita molemmat. Alkuun hän saattoi ehdottaa tapaamista/seksiä. Nyt vain minä. Tästä on puhuttu ja näin on sovittu. Minua se ei haittaa, toki joskus mietityttää miksi ei voi olla aloitteellinen. Suuria tunteita ei ole. Mukavaa yhdessä ja yhteisiä harrastuksia. Kumpikaan ei etsi muita, eli hyvä näin. Miten voisin häntä aktivoida? Vai etsinkö uuden naisen?
Mikä suhde vai onko mikään
9
230
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että nainen ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841276S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oletteko siis yhdessä vai seksisuhteessa, jäi epäselväksi?
- Anonyymi
Ollaan omalla tavallamme sovitusti yhdessä johon kuuluu seksi. Koko suhde vain tuntuu niin oudolta.
- Anonyymi
Kysy haluaako muuttaa yhteen tai kysy häneltä, missä mennää .
- Anonyymi
Oon kysyny. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen, se on selvä. Suhde jatkuu tällaisena jos haluan. Eli vain minä aktiivinen. Mietin onko tällaisessa mitään järkeä. Mutta sopii minulle, en itsekään halua ns tiivistä suhdetta nyt. Varmasti joskus haluan. Siksi mietin voisiko muuttua vuosien päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kysyny. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen, se on selvä. Suhde jatkuu tällaisena jos haluan. Eli vain minä aktiivinen. Mietin onko tällaisessa mitään järkeä. Mutta sopii minulle, en itsekään halua ns tiivistä suhdetta nyt. Varmasti joskus haluan. Siksi mietin voisiko muuttua vuosien päästä
Tuntuu oudolta koska oot suhteessa vaan seksin takia. Se on vähän hyväksikäyttösuhde, ei pysyisi kasassa ilman seksiä ollenkaan. Se tuntuu susta vähän väärältä - ja niin kuuluukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu oudolta koska oot suhteessa vaan seksin takia. Se on vähän hyväksikäyttösuhde, ei pysyisi kasassa ilman seksiä ollenkaan. Se tuntuu susta vähän väärältä - ja niin kuuluukin.
Jokainen mies tarvii myös sitä että nainen kaipaa, kunnioittaa, katsoo ylöspäin. Haluaa tietöö mitä toisen mielessä liikkuu. Sä tyydyt vaan seksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen mies tarvii myös sitä että nainen kaipaa, kunnioittaa, katsoo ylöspäin. Haluaa tietöö mitä toisen mielessä liikkuu. Sä tyydyt vaan seksiin.
Ja ei tule muuttumaat. Oot hyötysuhteessa. Tunteita siihen ei tule jos ei ole tullut tähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993