Nurmeksessa väkevä Jumalan terve! 2.0

Anonyymi-ap

Terve!

Nurmes tarvitsee Jumalan, meno on siinä määrin jo ikävän pahaa.

Terve ei poistu, vaikka suoli24 sulki ensimmäisen ketjun, ilmeisesti 700 viestiä on raja, ja sitten ne panee pelin poikki.

43

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selkään tatuoitu Baphometin sinetti ❤

    • Anonyymi

      Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

      Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

      🦄🐏

    • Anonyymi

      Onko luterilaisia pimuja? 👩‍🦳

      • Anonyymi

        Mutta hänen sisarensa Oholiba, vaikka näki tämän, oli himossaan vielä häntäkin riettaampi ja oli haureudessaan vielä riettaampi, kuin hänen sisarensa oli ollut haureudessaan.

        Hän himoitsi Assurin poikia, jotka olivat käskynhaltijoita, päämiehiä, naapureita, pulskasti puettuja, ratsumiehiä, hevosen selässä ajajia, komeita nuorukaisia kaikki. Silloin minä näin, että hän saastutti itsensä: sama oli tie kumpaisellakin.

        Mutta hän meni vielä pitemmälle haureudessaan; kun hän näki seinään piirrettyjä miehiä, kaldealaisten kuvia, punavärillä piirrettyjä, vyö vyötettynä kupeille, päässä muhkea päähine, sankarien näköisiä kaikki, Baabelin poikain muotoisia, joiden synnyinmaa on Kaldea, niin hän silmän näkemältä sai himon heihin ja lähetti lähettiläitä heidän luoksensa Kaldeaan. Niin Baabelin pojat tulivat ja makasivat hänen kanssaan hekumassa ja saastuttivat hänet haureudellaan, niin että hän saastui heistä. Sitten hänen sielunsa vieraantui heistä. Mutta kun hän paljasti haureutensa ja paljasti häpynsä, niin minun sieluni vieraantui hänestä, niinkuin minun sieluni oli vieraantunut hänen sisarestansa.

        Mutta hän yhä enensi haureuttaan, kun muisti nuoruutensa päivät, jolloin oli haureutta harjoittanut Egyptin maassa.
        Ja hän sai himon heidän hekumoitsijoihinsa, joilla on jäsen kuin aaseilla ja vuoto kuin orheilla.

        Ja sinä etsit nuoruutesi iljettävyyttä, jolloin egyptiläiset puristelivat nisiäsi nuorekkaiden rintojesi tähden.


    • Anonyymi

      No terve vaan! 🙋‍♂️

    • Anonyymi

      Nythän tällä alkaa jo olemaan Raamatullista meno heti alkuunsa!

    • Anonyymi

      ihmettelin, miksi ei entiseen voinut kommentoida, no ei voinut! Liian suosittu!

      Mitä tämä kertoo?

      Monia ihmisiä usko kiinnostaa mutta se lyödään leikkipeliksi ja huumoriksi, koska onhan se tottakai vaikea juttu. Tulee ne kaikki mahdottomat kysymykset esiin.

      Kuka loi Jumalan? Miten voi olla alku ilman alkua? Miettikää, me ollaan täällä, mutta meillä ei ole alkua???

      Miten voi olla mitään, millä ei ole alkua ollenkaan, se on ihmiselle mahdoton ajatella ja aivot alkaa heittää tyhjää. Ei voi olla niin, että ei ole alkua. Mutta näin me vaan täällä ollaan. On siis jotain, millä ei ole ollenkaan alkua, se ei voi olla mitenkään mahdollista!

      Silti täällä ollaan, se on hämmentävää 🥺

      • Anonyymi

        Nyt menet alueelle, missä ainakaan hellarit ei voi auttaa. Tai voi, ne auttaa sut harhaluuloon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menet alueelle, missä ainakaan hellarit ei voi auttaa. Tai voi, ne auttaa sut harhaluuloon!

        hellareissa kun killinki kolehtiin vilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa. vastauksia et saa. kuitenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hellareissa kun killinki kolehtiin vilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa. vastauksia et saa. kuitenkaan

        Hellaseissa et kuittia saa, no ei tosin saa lutkuisakaan kun pudotta sen eurosen haaviin.

        Mihinkähän se raha lopulta valuu? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellaseissa et kuittia saa, no ei tosin saa lutkuisakaan kun pudotta sen eurosen haaviin.

        Mihinkähän se raha lopulta valuu? 🤔

        Heluissa se menee saarnaajan omiin #kuluihin#

        ja niitä riittää


    • Anonyymi

      Helluritkin on nuessa ihan ok, ei tässä kannata alkaa kilpailemaan. Ei hellut sentään mitään hörhöjä ole, ei kyseessä ole mikään salaliitto!

    • Anonyymi

      Näytti tosiaan, että Jumalan terve torpattiijn, lienee suoli24 politiikkaa

      • Anonyymi

        Suoli toimii, miten sattuu, mutta ainakin mamut on ylläpidon suosikkeja.


    • Anonyymi

      Ook voii ei!

    • Anonyymi

      KATOSIKO HELLURIKETJUKIN?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti, en löydä sitä enää. Harmillista!


    • Anonyymi

      Jeesus ei meitä pelasta vaan putin🤩 slava russia👍

    • Anonyymi

      Myös hellutai ketju on lopettu ja estetty.

      Suoli24 ei halua hengellistä ja ylevää keskustelua.

      • Anonyymi

        Lukekaa pastori Phillip Barkerin Ukraina profetia vuodelta 2007...


    • Anonyymi

      Tämä on liian kuuma aihe, ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Tämä Barker on yhtä uskottava kuin mökkini wc seinä.

      17. tammikuuta 2007 Pyhä Henki kehotti minua rukoilemaan tällaista rukousta: ”Herra, näytä minulle tulevaa, näytä minulle mitä tulee tapahtumaan”. Ja minä näin unen: minä menin linja-autolla jossakin Cherkasskin läänin alueella. Bussi poikkesi pieneen kaupunkiin ja pysähtyi idän suuntaisesti. Ja minä näin vuoren, joka oli ohjuksen muotoinen, vuoren huipulla oli lunta ja tämä kaikki sijaitsi kaupungin laidalla metsässä, jossa kasvoi vihreitä puita. Tämä vuori oli tulivuoren näköinen, ja kun minä näin sen, ajattelin: ”Ukrainassa ei ole tällaisia vuoria!” Yhtäkkiä, unessa, minä muistin, että olen ollut täällä aikaisemminkin, monta vuotta sitten. Tällä samalla tiellä, ja näin aikaisemmin myös saman vuoren monta vuotta sitten. Silloin tämä vuori sijaitsi paljon kauempana kaupungista ja nyt se oli paljon lähempänä ja paljon suurempi. Kaupunki oli turistikaupunki ja minä olin shokissa siitä, että ihmiset eivät kiinnittäneet huomiota siihen, että vuori purkautuu kohta. Ja minä tiesin, että jos se purkautuu, niin kaikki, jotka ovat kaupungissa, kuolevat, ja koko kaupunki tuhoutuu. 100 km. säteellä kaikki tuhoutuu.

    • Anonyymi

      ja eikun foliohattu päähän. Kyllä uskovia vedätetään hauskasti 😂

      • Anonyymi

        Hyökkäys Ukrainaan profetiasta jo toteutunut.


    • Anonyymi

      Helluri ketju katosi täältä, se on suoli24 potiikka nyt näin.

      Kastealteeseen ei enää hukuta_!

      • Anonyymi

        Ette pilkkaa Jumalaa enää kuoleman jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette pilkkaa Jumalaa enää kuoleman jälkeen.

        Miten voisi kommetoida jo on jo mullan alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette pilkkaa Jumalaa enää kuoleman jälkeen.

        mailmassa on noin 5000 eri Jumalaa. mikä on sinun oikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mailmassa on noin 5000 eri Jumalaa. mikä on sinun oikea?

        Hän joka ilmoitti nimekseen..Minä Olen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mailmassa on noin 5000 eri Jumalaa. mikä on sinun oikea?

        Putin🤩


      • Anonyymi

        Hellurei ketju katosi täältä, se on
        suoli24 pontikka nyt näin.


    • Anonyymi

      Alkuasukkailla on jumala ja meillä on jumala. Ihmisillä on jumala vaikka ei osaa lukee.
      Jos ei ole jumalaa, niin se tehdään sitten vaikka tyhjstä.

      • Anonyymi

        No näinhän se menee.


    • Anonyymi

      Jumala on yksi, joka on luonut maan ja taivaan.
      Hänen edessään ovat kerran kaikki viimeisellä tuomiolla, uskoi siihen tai ei.
      Epäjumalia on lukematon määrä, esikerkiksi hinduilla on 30 miljoonaa..

    • Anonyymi

      Oli kyllä kurja temppu suoli24 ylläpitäjiltä torpata sekä hellari että luterilais ketju, syytä on vaikea ymmärtää.

      Toivottavasti hellarit ajaa tänne oman, uuden ketjun. Näin voimme jatkaa riitelyä 😀

      Tämä on hauska, tässä ei pilkata Jumalaa, mutta heitetään roisia huumoria! 😂🤣

      https://www.youtube.com/watch?v=S9WWz95ripA

      Ehkä hieman irvaillaan ns. supersaarnaajien suuntaa, mitä näitä nyt oli, benny hinn ja se kaltaset.

      • Anonyymi

        Se oli kuule suoraan suolesta se temppu!


    • Anonyymi

      Hurmeksessa mielestäni tyylikäs, ehkä hieman goottilaisuutta edustava kirkko.

      Miellyttävä käydä Hurmeksen kirkossa.

      Kirkossa on 41 kertaiset, saklalaista valmistetta olevat urut. Niissä on miellyttävä sointi.

    • Anonyymi

      Miellytävä asoida Nurmeksen kirkossa, kesällä viileä, mukava jäähdytelle tuskaista sielua.

    • Anonyymi

      Bile ministeri on suurin jumala!

    • Anonyymi

      Nurmeksen kirkko on kaunis, maakuntamme kauneimpia!

    • Anonyymi

      Vahva tarve meno Nurmeksessa kuin Sodomassa!

    • Anonyymi

      Oletko höyry. Joka huijaa ihmisiä.?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe