Mikä on paksuin peppuusi laittama juttu?
Naisille kysymys
28
2841
Vastaukset
- Anonyymi
6cm dildo.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841995N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisko ollut jotain 6,5cm dildo.
N51- Anonyymi
Possu röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possu röh röh
Possu poika, oletko ollut aina tuollainen vai nyt juuri muuttunut tuollaiseksi kun kirjoitit. Sinulla on varmasti vaikeaa ja ymmärrän että avun saanti on vaikeata. Voimia sinulle ja koita parantua pervo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possu röh röh
Hae apua ennen kuin teet jollekkin pahaa!
- Anonyymi
Sellainen paksumpi lauantaimakkaratanko.
Otin kaupasta, mutta piti ensin ottaa kouraan margariinia ja voidella makkara hyvin jotta sai sen menemään sisälleni. Tosin puolet jäi pillusta ulkopuolelle reisien väliin, mutta reidet yhdessä kävellen makkaratanko pysyi sisälläni.
Margariinirasian laitoin takaisin hyllyyn.
Olin silloin marketissa iltasiivoojana, ja piti saada kotiin jotain syötävää.- Anonyymi
Mutta itse kysymykseen, kerran vein pepussa vähän pienemmän sipuliteemakkaran. Aika jötkö sekin.
- Anonyymi
Tämä aloitus ei tarkoitettu arabi homoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta itse kysymykseen, kerran vein pepussa vähän pienemmän sipuliteemakkaran. Aika jötkö sekin.
Kyllä spede niuvanniemestä tietää buaahaa
- Anonyymi
Sitten heräsit ja olit kussut housuihis.
- Anonyymi
Varas.
- Anonyymi
4cm dildolla olen runkannut
- Anonyymi
Niinhän ne porsaat tekee
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O7m0G6
- Anonyymi
Vastaan vaimon puolesta. Neljällä sormella olen nainut perseeseen. Pilluun menee nyrkki tietenkin. Toki hyvin lämmiteltynä ja hitaasti.
-m50-- Anonyymi
Kyllä mätisäkkiin uppoaa ku vanhaan mummoon buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mätisäkkiin uppoaa ku vanhaan mummoon buaahaa
Voi vittu että olet tyhmä!
- Anonyymi
6.5cm dildo...Jaana39
- Anonyymi
Sikailua
- Anonyymi
tuntus kyllä miehestäkin ihanalta jos sais
- Anonyymi
Mieheni mulkku. 18cm pitkä ja ympärysmitta 15cm.
N54 - Anonyymi
En tykkää isosta pepussa, mutta silikoni anaalitappi tekee kyllä gutaa.
N45 - Anonyymi
6,5 cm halkaisijaltaan oleva penis. Tekee tosi hyvää.
- Anonyymi
Seiskyt millinen, hyvin vähitellen hivuttamalla,,vähän teki aluksi kipeää, sitten tottui,,lopuksi nauttii
- Anonyymi
30cm parru Gambiassa.
- Anonyymi
16cm pitkä ja paksuimmasta kohdasta 5cm paksu tappi.
N38 - Anonyymi
Taitaa exän muna olla isoin asia mitä mun pepussa on ollu.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453